سفارش تبلیغ
صبا ویژن







برگرفته از وبلاگ طاها
مروری بر روند زندگی بعضی ازشخصیت های تراز اول نظام وفراز وفرود های که درطول فعالیت سیاسیشان داشته اند نا خود آگاه انسان را به صدر اسلام وحال وهوای آن دوران می کشاند و دچار حیرت می نماید مگر می شود کسانی که روزگاری درصف اول مجاهدان بوده اند وبرای اعتلای دین مقدس اسلام و یاری پیامبر(ص) از هر آنچه داشته اند حتی جانشان می گذشتند واگر مالی داشتند با برادران دینی خود تقسیم می نمودند که مبادا درحکومت اسلامی که مظهر عدالت است کسی احساس کمبود نماید به یکباره با فاصله نه چندان زیاد ازرحلت پیامبر(ص) درچنان اشرافی گری غرق شوند که گویی اطرافیان کسری وقیصرند نه امت پیامبر خاتم(ص) و دراین مسیر به اندازه ای پیش روند که درمقابل خلیفه ای که خود آنان در بیعت با او از همدیگرسبقت می گرفتند و او را مجبور به قبول خلافت کردند شمشیر کشیده و فتنه ای بنا نهند که بعد از صدها سال همچنان ادامه دارد... فتنه ای که از جمل شروع سپس صفین و نهروان تا عاشورا وکشتن فرزندرسول خدا واسارت اهل بیت او و.. همه این وقایع تلخ توسط خواص ونخبگان آن زمان اتفاق بیفتد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    آقای فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس و عضو مدعی اصولگرایی مجلس هشتم در مصاحبه ای با پیام نو از حضور خاتمی از سران فتنه سبز در مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا رهبر فقید و انقلابی آفریقای جنوبی که رژیم آپارتاید را در این کشور سرنگون کرد دفاع کرد.

    بنده به ایشان می خواهم بگویم یا شما بشدت آدم احمقی هستید یا بشدت آدم بادیسیمی که هرکجا باد بوزد به همان سمت خود را رها می کنید ظاهرا یادتان رفته است یا خود را به فراموشی زده اید که خاتمی کسی است که از بانیان و حامیان اصلی فتنه ای هست که باعث شد بزرگترین خیانت به این انقلاب شکل بگیرد خیانتی که تمامی دشمنان ملت ایران را با هم متحد و تمامی رسانه های صهیونیستی با جانبداری از آن و پوشش خبری دروغهای فتنه گران باعث شدند آبرو و اعتبار و اقتدار ایران زیر سوال برود، و بزرگترین انتخاب مردم که می توانست باعث شادی همه مردم شود تحت الشعاع قدرت طلبی و دبه درآوردن کودنهایی به نام خاتمی و موسوی و کروبی شد

    جناب فلاحت پیشه فرموده اید این مسئله را نباید سیاسی کرد  باید به ایشان گفت :یا خودتان را گول می زنید یا فکر می کنید مردم ایران مثل شما گوشهایشان بزرگ است مگر می شود بانی و حامی فتنه ای که در کشور بزرگترین آسیب را به انقلاب رسانده است را به یک مراسم جهانی که همه دنیا آن را می بینند بفرستیم و تبعات سیاسی برای آن در نظر نداشته باشیم.

     

    ادامه مطلب.....

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    پیکر مادر شهید محمد بروجردی مسیح کردستان بر دوش و دستان رزمندگان کردستان و مردم انقلابی تهران ساعتی پیش از حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) پادگان ولی‌عصر (عج)  تشییع شد  .

    همه پیشکسوتان نبرد آمده بودند تا دین خود را در آخرین لحظات به این مادر شهید ادا کنند.
    دیگر او را در میان مراسم هر ساله رزمندگان کردستان نخواهیم دید دیگر عطر او را استشمام نخواهیم کرد امشب محمد عزیز این انقلابی بزرگ میزبان مادر بزرگوارش است.

    هر سال وقتی به مراسم رزمندگان کردستان دعوت می شدیم مادر شهید بروجردی درب ورود روی صندلی می نشست و خیر مقدم می گفت در آن لحظه ای که او را می دیدم دوست داشتم مادر من نیز بود و دستهای مهربانش را می بوسیدم و بر خاک پایش بوسه می زدم چهره مهربان این مادر هرگز از خاطرم نمی رود خوشا به سعادتش عجب دردانه ای تحویل انقلاب داد.

    چهره مهربان مادر مرا همیشه یاد چهره همیشه بشاش و لبخند همیشگی محمد بروجردی می انداختخدایا راه او را در آن دنیا بی خطر گردان و او را مورد آمرزش خود قرار داده و بر سر سفره حضرت فاطمه زهرا(ع) روزیش ده  و ما را به حرمت بی بی دو عالم شهید از این دنیا ببر.

    برای شادی روح این مادر شهید فاتحه ای قرائت بفرمایید

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    میرحسین و کروبی و تمام فرماندهان فتنه سبز در عملیاتی که در فتنه 88 که برنامه عملیاتی آن از خیلی مدت پیش برنامه ریزی اش شده بود و شروع عملیات اجرایی آن در خرداد 88 با رمز دروغ تقلب آغاز شد یکی از بزرگترین خیانتها را در حق انقلاب اسلامی و خون شهدا و امام راحل و مردم ایران انجام دادند. انقلاب اسلامی که در بهمن 57  رژیمی خونخوار و وابسته به امپریالیسم جهانی را شکست داده و به پیروزی رسیده بود از همان بدو شروع به کار شاهد حضور نیروهای سلطنت طلب به عنوان نیروهای ضدانقلاب و عوامل امریکا به عنوان دشمنان داخلی خود بود از همان بدو پیروزی انقلاب در کرمانشاه خوانین و در آمل نهضت جنگل در سیستان و بلوچستان و خرمشهر و در کردستان شاهد نبردی بی امان با ضدانقلاب بود .


     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    نر

     
    هوالمحبوب

    به زودی می خواهم قصه ای بسیار زیبا و البته دردناک و تا حدودی عاشقانه از واپسین لحظات زندگی یک شهید (حاج موسی وشتانی ) و مشکلات پیش آمده برای همسر این شهید را در ظرف نه ماهی که از شهادت این عزیز می گذرد برایتان بنویسم  لازم بذکر است  بنیاد شهید هنوز حاج موسی وشتانی  این جانباز شهید ما را  که با تایید پزشکان بواسطه آمبولی ریه بواسطه اثرات شیمیایی در بدنش به شهادت رسید شهید محسوب نکرده است  اما بنده و دوستان همه تلاشمان را حداقل در بعد رسانه ای برای رفع مشکلات خانواده این شهید انجام می دهیم.


    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی