سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

آقای محسن رضائی آیا می دانید که :

همه کسانی که حوادث انقلاب را با حساسیت دنبال کرده اند و دوستدار انقلاب اسلامی هستند بدون تردید تجربیاتی کسب کرده اند و این تجربیات حاصل خون دلهائی بوده است که خورده اند و این به معنی این است که تجربیات خود را مفت به دست نیاورده اند و اجازه به کسی نخواهند داد که حاصل تجربیاتی که با خون دل خوردن های بسیار به دست آمده را فدای نادانی و یا باندبازی های سیاسی خویش کنند.

برای مردم تفاوتی نمی کند که این سیاسی کاری ها و نادانی ها توسط چه کسی انجام شود و امروز این مردم، با تجربیات سی ساله خود دیگر به سادگی فریب القاب و سوابق اشخاص را نمی خورند.

البته این به معنای این نیست که مردم مسلمان ایران، قدرناشناس باشند و کسانی که برای این آب و خاک زحمت کشیده باشند را مورد احترام و تکریم خویش قرار ندهند  و خدمات افراد را نادیده بگیرند ، بلکه  خوشبختانه مردمی داریم  بسیار با صفا و قدرشناس که حتی گاهی بیش از حد به تکریم خادمان خویش می پردازند و البته خطاهای کوچک افراد را هم به دلیل خدماتشان فراموش می کنند و این هم ناشی از فرهنگ متعالی اسلامی این مردم است و هم فرهنگ کهن ایران عزیز.

آقای دکتر محسن رضائی

 خوب است بدانید که این مردم دیگر به خوبی تفاوتها را میبینند و میشناسند و به هنگام ضرورت عکس العمل لازم را نشان می دهند.

آقای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

این انتخابات نشان داد که دیگر استفاده ابزاری از سوابق گذشته افراد برای فریب ، نزد مردم رنگ باخته است.

این انتخابات نشان داد که دیگر استفاده ابزاری از چند بازیگر بی محتوای غربزده مانند بهاره رهنما و باران کوثری و داود رشیدی و... نزد مردم از اعتبار ساقط شده است.

این انتخابات نشان داد که دیگر استفاده ابزاری از فلان فوتبالیست ،ابزار کارآمدی برای فریفتن مردم نیست.

آقای مدعی سربازی

با نامه ای که خطاب به رهبری معظم انقلاب نوشتید ،نشان دادید که پیام مردم را در راه پیمائی  حماسی عاشورائیان درک نکردید و پس از توبیخ شما از طرف همه مردم که در پاسخ شما ،جوابها نوشتند اشتباهی دیگر کردید و به توجیه اشتباه خویش اصرار کردید.

آقای سرباز مدعی

بهترین پاسخ را رهبر معظم انقلاب به شما دادند و آن سکوت ایشان در برابر نامه شما بود که خواستار ارائه رهنمون از طرف معظم له  بودید.

مولای ما امروز پس از ده روز که از تقاضای شما گذشته بود لب به سخن گشودند و این یعنی ده روز سکوت.

می دانید که خاموشی جواب چه کسانی است.

البته امروز نیز که عزیز دل ما لب به سخن گشودند ،از سران قوا خواستند که بر اساس قانون با متخلفان برخورد شود و از ابتدا تا انتهای فرمایشات خویش کوچکترین تشابهی با درخواست شما ندیدیم.

آیا این پیام را درک کردید؟

امیدوارم که دوباره در سایتهای خود مشغول تدارک برنامه ای جدید نباشید و ادعا نکنید که چون شما درخواست کردید ایشان سخن گفتند.

زیرا که در پرونده شما از این دست گنده گوئیها فراوان است.

به خاطر داریم که در تبلیغات انتخابات می گفتید که قرار بود که آمریکا به ایران حمله کند ، اما چون من دستشان را خواندم و تحلیل کردم ،آمریکا از عملیات نظامی برعلیه ایران منصرف شد.

آقای همیشه مدعی

باور کنید که شما تمام شده اید .

بازگشت به دامان ملت و یا عدم بازگشت شما ،کوچکترین تغییری در اراده مردم نسبت به شما ایجاد نخواهد کرد ،لیکن خود را نجات دهید.



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی