سفارش تبلیغ
صبا ویژن







صد شکر که این امد و صد حیف که ان رفت

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

با سلام و صلوات بر پیامبر و اهل البیت مطهرش

و با عرض تبریک و تهنیت خدمت شما

فرا رسیدن عید فطررا بر شما مهمان خدا بعد از یک ماه خود سازی

 و تهذیب نفس و رسیدن به نتیجه و گرفتن اجر از صاحب این میهمانی تبریک می گوییم

باشد که در ادامه سالها بتوانید از فیوضات این ماه و لیالی قدر آن بهره کافی را ببرید

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    البته قصد ارئه اخبار را نداشتم ولی خواستم در این باب راهپیمایی روز قدس با سند سخن خود را به شما بازتاب دهم

    همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس، رسانه ها و خبرگزاری های مختلف جهان به انعکاس این راهپیمایی پرداختند.
    خبرگزاری آسوشیتدپرس با تاکید بر اینکه میلیون ها ایرانی در حمایت از فلسطینی ها در سراسر کشور تظاهرات برگزار کردند تصریح کرد: در تهران صدهاهزار تظاهرکننده به خیابان ها ریختند و پرچم های اسرائیل و آمریکا را آتش زدند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
    این خبرگزاری خاطر نشان ساخت:
    تلویزیون دولتی اعلام کرد تظاهرات گسترده مشابهی در همه مراکز دیگر استان و نیز شهرهای کوچک تر سراسر ایران برگزار شده است.
    آسوشتیدپرس با اشاره به سخنان رئیس جمهور افزود: احمدی نژاد به سبب سخنان خود بر ضد اسرائیل شهرت دارد و خواستار حذف اسرائیل از صحنه روزگار شده است.
    این خبرگزاری اضافه کرد: وی همچنین قتل عام یهودیان در جنگ جهانی دوم (هولوکاست) را افسانه ای خوانده که از آن به عنوان بهانه ای برای برپا کردن کشور یهودی نشین در مرکز جهان اسلام استفاده شده است.
    بنابراین گزارش احمدی نژاد بار دیگر گفت فلسطینی ها نباید تاوان بپردازند زیر این اروپایی ها بودند که در زمان جنگ جهانی دوم بر ضد یهودیان مرتکب جنایت شدند.
    خبرگزاری فرانسه نیز با اشاره به روزجهانی قدس خاطر نشان کرد: مردم ایران با راهپیمایی در روز جهانی قدس و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی کردند.
    این خبرگزاری با تاکید بر اینکه مردم ایران خواستار بازگرداندن بیت المقدس و اراضی اشغالی فلسطین به مردم فلسطین شدند اذعان داشت: در این تظاهرات پارچه های رنگی به راهپیمایان تحویل داده می شد که شعار «مرگ بر اسرائیل» و «فلسطین تنها با ایران و جهاد آزاد می شود» روی آنها نوشته شده بود.
    خبرگزاری فرانسه در حالی که ماهیت این راهپیمایی را به شدت «سیاسی» دانست خاطر نشان کرد: «با این حال در این راهپیمایی کودکان ایرانی که صورت های شان به شکل خرگوش و گربه نقاشی شده نیز به همراه والدین شان شرکت داشتند.»
    همچنین سایت خبری روزنامه «لوفیگارو» با انتشار خبری درباره تظاهرات روز جهانی قدس در تهران برغم تلاش برای اندک نشان دادن آمار راهپیمایان دیروز در تهران، خاطر نشان ساخت: ده ها هزار تظاهرکننده ایرانی با شعار مرگ بر اسرائیل، امروز به مناسبت روز قدس در تهران گرد آمدند.
    این روزنامه افزود: در این تظاهرات، تصاویری از محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران و همچنین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دست تظاهرکنندگان دیده می شود.
    لوفیگارو اضافه کرد: بروی پارچه نوشته های تظاهرکنندگان در اعتراض که به نشانه همبستگی با ملت فلسطین برافراشته شده بود شعارهایی مانند مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا به چشم می خورد.
    خبرگزاری آلمان هم در بازتاب راهپیمایی ملت ایران در روزجهانی قدس تصریح کرد: بار دیگر تظاهرات سالانه ضداسرائیلی در ایران برگزار شد و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در سراسر این کشور طنین انداز گشت.
    خبرگزاری آلمان در این گزارش با اشاره به اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی آیت الله خمینی ]ره[ رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز همبستگی با ملت فلسطین، گزارش داد:
    صدها هزارنفر از مردم ایران با حضور در خیابان ها راهپیمایی ضداسرائیلی خود را آغاز کردند.
    این خبرگزاری تاکید کرد: «ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و خواستار برگزاری تظاهرات برای تعیین وضعیت سیاسی و جغرافیایی سرزمین های اشغالی فلسطین با شرکت همه مردم فلسطین از جمله آوارگان فلسطینی است.»
    این خبرگزاری ادامه داد: «رئیس جمهوری ایران نیز بارها اعلام کرده رای مردم فلسطین در این رفراندوم هرچه باشد، مورد قبول ایران خواهد بود.»
    پایگاه خبری ایلاف وابسته به عربستان سعودی نیز به انعکاس تظاهرات میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و نوشت: ده ها هزار ایرانی با برپایی تظاهراتی در تهران به مناسبت روزجهانی قدس شعار «مرگ بر اسرائیل»
    سر دادند.
    بنابراین گزارش، تظاهرکنندگان همچنین تصاویری از سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را در دست داشتند و پلاکاردها و دست نوشته هایی با خود حمل می کردند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر روی آنها نوشته شده بود.
    این پایگاه خبری همچنین سخنان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری درباره اعلام حمایت از ملت فلسطین را بازتاب داد و به نقل از وی گزارش داد: محمود احمدی نژاد امروز وعده داد که این کشور تا آزادی همه سرزمین های فلسطینی ایستاده است.
    خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم ایران گزارش داد: تهران و سایر شهرهای ایران به مناسبت روز جهانی قدس، امروز شاهد تظاهرات گسترده و پرشور مردم ایران بود که در آن مقامات دولتی نیز حضور داشتند.
    بنابراین گزارش، صدها هزار ایرانی امروز بار دیگر حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند و جنایت های مداوم رژیم صهیونیستی بر ضد مردم فلسطین را محکوم کردند.
    این خبرگزاری همچنین به انعکاس سخنان محمود احمدی نژاد در پایان تظاهرات روز جهانی قدس در خطبه های پیش از نمازجمعه پرداخت و اعلام کرد، رئیس جمهوری اسلامی ایران جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل بر ضد ملت بی پناه فلسطین را محکوم کرد.
    خبرگزاری اخبار العراق نیز سخنان رئیس جمهوری در دفاع از انرژی هسته ای برای اهداف مسالمت آمیز را بازتاب داد.
    بنابراین گزارش، احمدی نژاد در سخنانی به مناسبت روز قدس گفت: ملت ایران حاضر نیست بر سر میز مذاکره بنشیند و درباره حقوق مسلم هسته ای خود به بحث و گفت وگو بپردازد.
    خبرگزاری رسمی کویت (کونا) نیز بدون اشاره به تظاهرات میلیونی مردم ایران در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس تنها به بازتاب اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران بسنده کرد.
    این خبرگزاری گزارش داد: احمدی نژاد خواستار رمزگشایی از جعبه سیاه جنایت های اسرائیل شد.
    همچنین خبرگزاری رسمی چین در گزارش خود از راهپیمایی عظیم مردم ایران به مناسبت روزجهانی قدس و با بازتاب سخنان رئیس جمهوری کشورمان نوشت: «ایران در روز قدس از فلسطین حمایت کرد.»
    این خبرگزاری با اشاره به سخنرانی محمود احمدی نژاد در روز قدس گزارش داد: «هزاران نفر از ایرانی ها به خیابان های مرکزی شهر تهران ریختند تا با شعارهای ضداسرائیلی روز قدس را برگزار کنند.»
    در ادامه این گزارش به انتشار بخش هایی از بیانیه ای که در پایان این راهپیمایی باشکوه قرائت شد پرداخته شده که در آن بر حمایت مردم ایران از فلسطینی ها در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم اسرائیل تاکید شده است.
    در بخش های دیگر از این گزارش به بازتاب سخنان رئیس جمهوری کشورمان پرداخته و تصریح کرد: «احمدی نژاد دیروز بر حمایت کشورش از فلسطینی ها تاکید و قساوت اسرائیلی ها را محکوم کرد.»



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

    http://www.irib.ir/occasions/HolyDefence/Holy%20Defence.HTM

     

     

    حماسه های پرشور جنگ تحمیلی و صحنه های شگرفی که رزمندگان پرتوان سپاه توحید در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در جای جای جبهه های نبرد حق علیه باطل؛ از کوهستانهای صعب العــبور و سر به فلک کشیده غرب تا دشتهای تفتیده جنوب و آبهای گرم خلیج فارس آفریدند : آنچنان پرشکوه و پرتوان و سرشار از عشق و ایثار و شجاعت است که هیچ قلم و زبانی را یارای بازگو کردن آن نیست.

    دشمنـــان منطقـــه ای :

    وقوع انقــلاب اســـلامی در ایـــران زنگ های خطر را بقـوت تمام برای حکومتهای منطقه بصدا در آورد. مناقــشات موجود در منطقه یا پیرامون اسراییل و سرزمین های اشغال شده دور می زد و یا به تنـــازعات جناحهای تند و محافظه کار برای در دست گیری قدرت مربوط می شد.

    نزاع اعـراب با اسراییل؛ بر سر غصب سرزمین های عربی و جریحه دار ساختن غرور عربیت بود و حداکثر اینکه جناحهای افــراطی؛ به اسراییل به مثابه پایگاه امپریالیسم در منطقه می نگریستند و اینها همه تا جایی که به رژیم های موجود بر می گردد قابل تحمل است.

    تحقق انقلاب اسلامی در ایران و بر هم خوردن موازنه های موجود در روابط بین المللی منطقه؛ مسائل جدید و پیش بینی نشده حادث گــشت. این بار نیروئی در منــــطقه بوجود آمده است که محتــوائی متفاوت از دیـگر حکومت های قبلی دارد.این اولین انقلاب اجتماعی در تاریخ نوین خاورمیانه است. این اولین انقلاب سیاســی- اجتماعی؛ مدعی اسلام و هویت اسلامی است. یعنی آن چیزی که در تاریخ جدید عمدتا «در حاشیه بسر برده و در حال به متن آمده و در تلاش بسیج اعراب که قبل از عرب بودن مسلمانند و این مسلمانی ارزش واقعــی آنان را رقم می زند؛ می باشد».

    و بالاخره این انقــــلاب در کشوری روی داده که از لحاظ موقعیت جغــرافیایی؛ امکانــــات اقتصادی و تعداد جمعیت مقامی غیر قابل رقابت را بخود اختصاص داده است. انقــلاب اســلامی ایــــــران منطقه را در آستانه مسائلی مهم و متفاوت از قبل قرار داد.

    کمپ دیــــوید با از دست رفتن نزدیک ترین متحد منطقه ایش و تبدیل آن با نظامی بکلی متفاوت به تلخی گرایید.

    جــنــــــگ تحـــمیلی :

    زمینه های حمله عراق به کشور ما در 31 شهریور 1359 طولانی ترین جنگ را در منطقه پس از جنگهای صـلیبی سبب گردید. این جنـــگ که قرار بود بر اســـاس محاسبات عراق ظرف 3 الی چند هفته به انجام خود برسد؛ بیش از 96 ماه را پشت سر گـــذارده که این رقم به تنهائی 27 بار طولانی تر از تمامی جنگهای میان اعراب و اسرائیل می باشد.

    حمله عراق به جمهوری اســــلامی؛ دومین حادثه بزرگ در منطقه پس از سقوط رژیم شاه و پیروزی انقلاب اســــلامی می باشد. قریب یکسال قبل از این حمله یعنی در 13 آبان 1358؛ سفارت آمریــکا توسط گروهی از دانشجویان که نام خود را دانشجویان مسلمان پیرو خط امــــام نهاده بودند اشغـــال شد و یکی از طولانی ترین گروگان گیری های تاریخ را بوجود آورد. اشغال سفارت آمریکا که به دنبال تحریکات این کشور علیه انقلاب اسلامی و چند گانگی و اختلاف تفکر و روش میان زمامداران جدید ایران صورت گرفت؛ بازتاب گسترده ای در جهان و منطقه برجای نهـــاد. آمریـــکا به عنوان نیروی استعمـــــارگر اصلی جهان و حـــامی قدرتمند شاه نمی توانست از سوی انقلاب نادیده انگاشته شده و با آن از موضع خصومت تلاقی نگردد.

    در واقع بزرگترین ضربه در صحنه سیاست بین المللی با وقوع انقــلاب اســـــــلامی متوجه آمریکا گردید که بیشترین منافع را در هنگام رژیم شاه از موقعیت جغرافیائی و زمینه های سیــــاسی اقتصـــادی و نظامی این کشور می برد.‌ آمریکا در صدد بود که با کمترین خرج؛ بیشترین جبران مافات را نماید و دولت مردان وقت حاکم بر ایران؛ نیز خوش بینانه بر این خیال بودند که با وجود یک حکومت ملی و مردمی در ایران می توان با آمریکا روابطی بر پایه استقلال بنا نهاد. اشغال سفارت که تجربه های نوین در جهــــان و منطقه علیه استکبار و امپریالیسم بود؛ نه تنها آمریکا را از برقراری روابط عادی در کوتاه مدت نا امید ساخت؛ حکومت های متکی بر امریکا و رژیم های محافظه کار منطقه شدیدا؛ احساس ناامنی کردند و بسیج سیــاستهای نظــامی- اقتصادی برای سرنگونی حکومت جدید که همچنان بر طبل انقلاب می کوبد را از سوی آنان سبب گردید. از سوی دیگر ماهیت انقلاب به همراه خاطرات تاریخی این کشور از همسایه شمالی خود و بالاخره سیـــاست نه شرقی و نه غربی انقلاب؛ فرصتی را برای نزدیکی انقلاب با روسیه شوروی فراهم نمی کرد. روسیــــــه شوروی نیز با وجود تمامی منافعی که سیاست آمریکائی انقلاب برای این کشور بوجود آورده بود دلائــــلی برای نگرانی از ماهیت حکومت جدید در تهران داشت. دلائلی که با گذشت روزگار شدت می گرفت.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (23/06/1386)

     

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در اجتماع عظیم مردم موحد و انقلابی تهران در دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف تأکید کردند: ملت هوشیار و آگاه ایران در پرتو ایمان و استقامت پروژه امریکایی تضعیف انقلاب اسلامی را به شکست کشانده و با ادامه همین راه پرافتخار به جایی خواهد رسید که هیچ قدرتی حتی جرأت تهدید این ملت را به ذهن خود راه ندهد.
    حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه اول نماز جمعه ضمن توصیه همه مردم به رعایت تقوای الهی، از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه فرصت های ارزشمند یاد کردند و افزودند: اگر از فرصت های این ماه با برکت به درستی استفاده شود ذخیره عظیم و ارزشمندی برای طول عمر انسان به دست خواهد آمد
    .
    ایشان ریاضتِ روزه داری، تلاوت همراه با تدبر قرآن، راز و نیاز با خداوند متعال، و دوری از گناهان را از فرصت های گرانقدر ماه مبارک رمضان برشمردند و خاطرنشان کردند: در این ماه بزرگ باید با استغفار حقیقی و توبه واقعی به ویژه در سحرها و شب ها دل ها را پاکیزه و از زنگارها پاک کرد تا آماده بهره برداری از برکات ماه رمضان شود
    .
    رهبر انقلاب اسلامی کشور ایران را یک جامعه معنوی و همراه با دعا، ابتهال و توسل خواندند و تأکید کردند: ارتباط معنوی ملت ایران با خداوند متعال، نتایج و تأثیرات شگرفی داشته که باید از ماه مبارک رمضان جهت افزایش بیش از پیش این ذخیره معنوی استفاده شود
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه دوم نماز در تبیین علل چگونگی، و پیامدهای شکست جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران، به جنگ هشت ساله صدام و حامیانش با ایران اشاره کردند و افزودند: هدف واقعی این پروژه بزرگ و سنگین، نابودی انقلاب اسلامی بود چرا که تحلیلگران و مقامات غربی فهمیده بودند انقلاب اسلامی کانون الهام بخش جهان اسلام خواهد شد تلاش کردند جلوی پیشرفت آن را سد کنند
    .
    ایشان جنگ تحمیلی را کانال فشارهای گوناگون قدرتهای شرق و غرب، ناتو، اروپا و مرتجعین منطقه به نظام جمهوری اسلامی برشمردند و افزودند: هریک از آن فشارها، یک ملت و یک کشور را از پای درمی آورد اما ملت ایران در مقابل مجموعه آن فشارها ایستاد و روز به روز آگاهتر، قوی تر و مصمم تر شد و جبهه متحد دشمنان را شکست داد
    .
    رهبر انقلاب اسلامی، شکست صدام و رژیم بعثی عراق در مقابل ملت ایران را ضربه ای اساسی به ساختار و پیکره آن رژیم خواندند و خاطرنشان کردند: در واقع ضربه اساسی ملت ایران، صدام متجاوز را به حال و روزی انداخت که بعدها به آن سرنوشت دچار شد
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای به سخنان ماههای اخیر مقامات امریکایی و غربی درباره محاصره و تحریم ملت ایران اشاره کردند و افزودند: ملت ایران در دوران جنگ، تحت محاصره شدید و تحریمهای مختلف قرار داشت اما خود را به جایی رساند که امروز از لحاظ توانایی های نظامی در منطقه حرف اول را می زند و در زمینه های دیگر نظیر موضوع هسته ای نیز پیشرفتهای افتخارآمیزی به دست آورده است و نشان داده که هرگونه تحریمی در مقابل استقامت، اتکا به نیروهای درونی، ابتکار و خودجوشی ملت ایران نتیجه عکس خواهد داد
    .
    رهبر انقلاب اسلامی بی نتیجه ماندن پروژه استکباری سرکوب و شکست انقلابی اسلامی را در مقابل استقامت مبتنی بر معنویت ملت ایران، مبحث جدیدی در مطالعات روانشناختی و جامعه شناختی دانستند و دانشمندان علوم سیاسی و اجتماعی را به تأمل و تحلیل علل این واقعیت عبرت آموز توصیه کردند
    .
    ایشان در تبیین ابعاد شکست امریکا به طرح دولت این کشور بعد از حوادث یازده سپتامبر برای ایجاد خاورمیانه جدید و در نهایت محاصره و شکست جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند و افزودند: امریکایی ها در طرحی چند بعدی تلاش کردند خاورمیانه ای برپایه منافع رژیم صهیونیستی و به پایتختی اسرائیل برپا کنند اما در همه ابعاد این طرح ناکام مانده اند
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای روی کار آمدن دولت متکی بر آرای مردمی حماس را در فلسطین از جمله شکستهای امریکا در ایجاد خاورمیانه جدید برشمردند و افزودند: با وجود توطئه های امریکا و حتی کمک تأسف برانگیز برخی فلسطینی ها، دولت مردمی حماس همچنان روی کار است و این واقعیت، تو دهنی بزرگ ملت فلسطین به امریکا و اسرائیل است
    .
    ایشان با اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس افزودند: ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان در این روز بزرگ حمایت از ملت فلسطین را فریاد خواهند زد
    .
    رهبر انقلاب اسلامی شکست ارتش پرهیاهو و پرمدعای رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله لبنان را، بعد دیگری از ناکامی پروژه امریکایی ایجاد خاورمیانه جدید برشمردند و خاطرنشان کردند: امریکایی ها شکست ارتش اسرائیل در مقابل نیروهای حزب الله را حتی تصور نمی کردند اما شکست کامل و مفتضحانه رژیم صهیونیستی در 33 روز مقاومت حزب الله، ناکامی سنگین دیگری را برای واشنگتن رقم زد و حزب الله نه تنها خلع سلاح نشد بلکه مقتدرتر و قوی تر به حیات خود ادامه میدهد
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای، عراق را عرصه دیگری در به بن بست رسیدن سیاستهای امریکا ارزیابی کردند و افزودند: هدف امریکا، ایجاد دولت دست نشانده در عراق بود که تحقق این هدف به اجرای طرح خاورمیانه بزرگ و محاصره جمهوری اسلامی ایران کمک فراوانی می کرد اما پس از چهار سال اشغالگری، اکنون همه تحلیلگران معتقدند که امریکا در عراق به بن بست رسیده است و بدنبال راهی برای خروج آبرومندانه می گردد
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای تضعیف جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ابعاد طرح خاورمیانه جدید برشمردند و افزودند: دشمنان ایران در این هدف نیز به ناکامی کامل رسیده اند چرا که به همت ملت ایران و یاری پروردگار، جمهوری اسلامی امروز در همه عرصه های سیاسی – اقتصادی – علمی – اجتماعی قوی تر از سالهای گذشته است و ملت ایران، هوشیارتر، زنده تر و با نشاط در همه صحنه ها حضور دارد
    .
    رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نتایج نظرخواهی های انجام شده در کشورهای اسلامی تأکید کردند: امریکا، در جهان اسلام روز به روز منفورتر شده و در افکار عمومی ملتها در حال استیضاح است و بدون تردید رئیس جمهور و مسئولان کنونی این کشور روزی در دادگاه عادلانه بین المللی، به علت فاجعه آفرینی در عراق محاکمه خواهند شد
    .
    ایشان فرافکنی و طلبکاری رسانه ای امریکا را، اقدامی بی نتیجه خواندند و افزودند: امریکایی ها برای فرار از شکستی که در عراق گریبان آنان را گرفته است، ایران را متهم می کنند اما حتی در گزارشی که اخیرا در کنگره امریکا قرائت شد پیوستن عراق به بازار تسلیحات امریکا تنها دستاورد امریکا از اشغال این کشور اعلام شد و این امر، نشان دهنده نهایت شکست و ضعف دولت امریکاست
    .
    رهبر انقلاب اسلامی ملت ایران را به قدرشناسی صراط مستقیم الهی توصیه و خاطرنشان کردند: پیمودن راه خدا، این ملت را عزیز و قدرتمند و دشمنانش را حقیر و ذلیل ساخته است و ملت ایران باید با ادامه هوشیاری و بیداری خود، این راه افتخار آفرین را ادامه دهد و با فتح قله های بزرگ، از عرصه آسیب پذیری بیرون آید و به جایی برسد که هیچ قدرتی جرأت نکند او را حتی تهدید کند
    .
    حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با گرامیداشت یاد آیت الله طالقانی به برپایی اولین نماز جمعه تهران با حکم امام راحل و به امامت ایشان اشاره کردند و افزودند: آیت الله طالقانی عالم مجاهد با استقامت و پارسایی بود که در دورانهای مختلف قبل و بعد از انقلاب امتحان خوبی داد و پس از برپایی نماز جمعه تهران به امامت ایشان نماز جمعه به تدریج در سراسر کشور اقامه یافت و به کانون معنویت و مقاومت تبدیل شد که این کانون باید با اشتیاق مردم به ویژه جوانان و تلاش ائمه جمعه روز به روز پرشورتر و با نشاط تر شود.

    بهترین بیانات دیگر احتیاج به نقد بنده و امثال بنده را ندارد

    موفق و همیشه سر بلند باشید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

      

     

     

    زندگی نامه عارف بزرگ مرحوم حاج میرزا محمد اسماعیل دولابی

    آن عارف بزرگ در اشاره اجمالی به سرگذشت سیر عرفانی خویش چنین می فرمود :

    در ایام جوانی همراه پدرم به نجف اشرف مشرف شده بودم . در آن زمان به شدت تشنه علوم و

    معارف دینی بوده و با تمام وجود خواستار این بودم که در نجف بمانم و در حوضه تحصیل کنم ؛

    ولی پدرم که مسن بود و جز من پسر دیگری که بتواند در کارها به او کمک کند نداشت ، با

    ماندنم در نجف موافق نبود . در حرم امیرالمؤمنین (ع) به حضرت التماس می کردم ترتیبی دهند

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی