سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 
((((ما از رسیدگی به حال شما فرو گذاری نمی کنیم و فراموشتان نمی نماییم که اگر چنین بود باران نابسامانیها و مصیبت ها بر سرتان فرو می ریخت و دشمنان شما را در هم می شکستند.)))


مهدی جان....
مولای مهربانم.....

ای کاش پروانه ای بودم خوش طرح و رنگ, تا بالهایم را به زیر قدومت فرش می کردم...
تا با گلها سخن می گفتم...
تا عطر نرگس را می دانستم و بویش را ز نامحرمان طلب نمی کردم....
کاش پروانه ای بودم تا بالهایم را به گرمی نگاهت می سوزاندم....

ای کاش بادی بودم ناارام, تا در جستجویت, بیابانهای غیبت را زیر پا می گذاشتم...
تا چهره نامردی و ظلم را, به خشمی از جنس کولاک, به تکانی می زدودم....
تا هوهو کنان پیام انتظار را در سراسر گیتی فریاد می زدم...

ای کاش صخره ای بودم سفت و سخت, تا استراحتگاه خسته دلان هجران دیده ات می گشتم...
تا از ناملایمات و هزار رنگها ذره ای دلخسته نمی شدم....
تا محکم و استوار بر زمین انتظار پای می کوبیدم....

ای کاش موجی بودم با وقار و پر ابهت, موجی که جز در دامان ساحل وصال ارام نمی گیرد...
موجی که هدفی والاتر از نشستن بر ساحل عشق هیچ نمی داند...

ای کاش صحرایی صاف و بی ریا بودم...
صحرایی که خیمه نشین غیبت در ان سکنی می گزید...
صحرایی که رنگ بیگانه در خود نمی پذیرفت...
صحرایی که در سکوت بی پایانش, همنوای نجوای "امن یجیب و المضطر" ات, به لرزه در می امد...

ای کاش رودی بودم ناارام, تا جاری و صبور, به امید رسیدن, لحظه ای از حرکت باز نمی ایستادم...
تا جز برای وصال تو قدم از قدم بر نمی داشتم...

ای کاش شمعی بودم روشن, تا شعله عشق را زمزمه می کردم...
تا از فراقت ذره ذره وجودم اب می شد و جز یاد روشنی, دیگر چیزی به خاطره ها نمی ماند...

ای کاش برگی بودم سرخ گونه, تا در خزان ادینه های بی تو بودن, بر باد می نشستم,
تا در دیار امید و بهار دوباره می روئیدم...

ای کاش پرنده ای بودم سبکبال, تا به سویت پر می گشودم...
تا دیار غربت را ترک گفته, مستانه به خیمه گاهت می رسیدم....
تا در سایه سار محبتت ارام می گرفتم...

اگر ابر بودم, به سان ابشار, به پهنای صورت اسمان می گریستم....
اگر کوه بودم, در فراقت کویر را به اغوش می کشیدم....
اگر دریا بودم, بر سر نامحرمان می خروشیدم و با موجهایم بر سر روزگار نامردی می کوبیدم...
اگر درخت بودم, سایه سار مهر را بر سر منتظران هجران دیده ات می گشودم....
اگر انسان بودم.................
اگر منتظری چشم به راه بودم................

ای کاش انسانی بودم شنوا, تا درد دلهای شبانگاهیت می شنیدم و وجود نازنینت را بیش از این نمی ازردم....
ای کاش منتظری بودم چشم به راه, تا بندبند وجودم را مهیای ظهورت می کردم....
ای کاش انسانی بودم بینا, تا حضورت را لمس می کردم و ظهورت را عاجزانه تمنا می نمودم....
تا از ظلم و جفای نامردان پلک فرو نمی انداختم. می تابیدم و منتقمشان را به نوای العجل فرا می خواندم....
ای کاش منتظری بی الایش بودم تا رنگ نامردی را در هوای انتظارمان حس می کردم و چاره ای از برای امدنت می اندیشیدم....
ای کاش منتظری بودم استوار و سخت کوش که جهان را مهیای امدنت می ساختم....
ای کاش منتظری بودم نغمه سرا, تا نوای امدنت را به جهانیان نوید می دادم...
ای کاش منتظر بودم, منتظری راستین که رنگ نیرنگ و دروغ و نفاق را نمی دانستم....
ای کاش انگونه باشم تا حجابی از برای امدنت نسازم...
محبوبا........................

امام غایب(عج):
اگرشیعیان ما ـ که خداوند آنها را به طاعت و بندگى خویش موفق بداردـ  در وفاى به عهد و پیمان الهى اتحاد, اتفاق مى داشتند و عهد و پیمان را محترم مـى شمردند, سعادت دیـدار مـا به تـاخـیـر نمـى افتـاد و زودتـر به سعادت دیـدار ما نـائـل مى شدند

بیایین با هم در این ماه پر خیر و برکت که درهای رحمت و بهشت به روی بندگان گشوده است چاره ای از برای امدنش کنیم. پس یه العجل از ته دلمون بگیم تا شاید قدمی باشد از برای امدنش...

العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی ادرکنی ادرکنی
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
التماس دعا

 



  • کلمات کلیدی : سیاست
  • فاطمه رجبی در دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی:
    جایگاه زن در جامعه اسلامی ابزارگونه نیست
    نباید برای غلبه بر رقیب، چارچوب‌ها را بشکنیم

    فاطمه رجبی جایگاه و نقش زن در خانواده و اجتماع را جایگاهی فرهنگی و فرهنگ‌ساز دانست و گفت: زن زمانی می‌تواند به طور متعالی فرهنگ‌سازی کند که شخصیت مستقل، اندیشه‌ی پویا وبدون وابستگی به ابزارسازان داشته باشد.

     وی که در مراسمی با موضوع «زن در جامعه اسلامی» در دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی سخنرانی می‌کرد، به جایگاه زن در زمان پیش از میلاد مسیح در غرب و بخش‌هایی از تاریخ ویلدورانت اشاره کرد و سپس ادامه داد: لیبرالیسم موج‌های مختلفی داشت ودر موج اولیه‌ی آن،‌ حقوق سیاسی برای زنان قائل نشده بود و زن یک موجود درجه دوم محسوب می‌شد.

    رجبی اضافه کرد: به تدریج که سیاست به دست آراء سپرده شد، فمینیسم به وجود آمد، اگر خوشبینانه نگاه کنیم فمینیسم جریانی برای احقاق حقوق زنان بود ولی اگر از دید واقع‌بینانه نگاه کنیم، فمینیسم یک ایدئولوژی سرمایه‌سالارانه‌ای است که با اهداف اقتصادی و بر اساس اصالت سود شکل گرفت و پشت سر جریان فمینیسم، مردان سرمایه‌داری بودند که برای رسیدن به سود بیشتر، زنان را از خانه بیرون کشیدند. بدین ترتیب زنان را به عنوان نیروی کار ارزان قیمت وارد صحنه اجتماع کردند و زنان و کودکان دو قشر نیروی کار ارزان قیمت بودند.

    وی با بیان اینکه به مرور با موج‌های دوم و سوم لیبرالیسم، فمینیسم هم پیش رفت، ابراز عقیده کرد: در جهان ما و متاسفانه در کشور ما به مرور که از مبانی اسلام فاصله گرفتیم و مساله توسعه مطرح شد و در هشت سال اصلاحات که غربی‌تر شدیم، نگاه ابزاری به زن بیشتر در جامعه ما رواج پیدا کرد.

    وی با بیان این که نگاه ابزاری و شی‌گرا به زن در جامعه رایج است و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسد، گفت: در همین مجلس هفتم دیدیم که زنان اصول‌گرا شعاری مبنی بر ارتقاء جایگاه زن سر می‌دادند و مثلا گفته می‌شد باید زنان به کابینه دولت راه پیدا کنند. این‌ها برای زنان جامعه چه نفعی دارد؟

    رجبی خاطرنشان کرد: در جوامع اسلامی وقتی که تفکر سرمایه‌داری در حاکمیت به وجود می‌آید، مساله فمینیسم رشد می‌کند و متاسفانه مهم‌ترین چیزی که در این مکتب دنبال می‌شود و در پشت پرده آن مردان قرار دارند، مساله حجاب و حدود شرعی است.

    وی با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی اظهار کرد: زن در اسلام الگوهایی مانند حضرت زینب دارد؛ آیا محدودیتی برای حضور این الگوها در صحنه‌های اجتماع وجود داشته است؟ در صحنه‌هایی که حضرت زهرا یا حضرت زینب وارد شدند، مردان هم توان وارد شدن را نداشتند و این صحنه‌ها همان صحنه‌های فرهنگ‌سازی بود و نظام‌نامه‌ی سیاسی تدوین می‌کردند.

    وی به جامعه اسلامی پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: زنان حتی پیش از انقلاب در عرصه‌های مختلف سرنوشت‌ساز حضور داشتند و حضرت امام(ره) هم موانع حضور زنان را برداشتند و آن‌ها به همه عرصه‌ها اعم از نظامی، سیاسی و علمی وارد شدند.

    رجبی در ادامه خطاب به اصولگرایان گفت: ما برای رای آوردن به هر شکل، نباید به فریب مردم بپردازیم و برای غلبه بر رقیب چارچوب‌ها را نباید بشکنیم؛ چرا که اگر این کار را بکنیم دیگر فرقی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست.

    وی با بیان اینکه زنان با درکی که دارند خیلی بهتر جایگاه خود را درک می‌کنند، از ایجاد تغییر در ظرفیت‌های دختران و پسران برای ورود به دانشگاه انتقاد کرد و گفت: دانشگاه جایی است که هر کس شایسته آن باشد باید به آن وارد شود؛ چرا باید ظرفیت خانم‌ها یا آقایان را بالا یا پایین ببریم؟ سوال من این است که اگر برای تحصیل‌کرد‌گان بازار کار نداریم اصلا چرا باید ظرفیت‌ها را بالا ببریم؟ زنان در جامعه اسلامی در صحنه‌های مختلف دارای جایگاه هستند.

    رجبی درباره زمینه‌های کاری زنان، با بیان این سوال که آیا ضرورت اشتغال باید مطرح باشد یا اشتغال ضروری؟ اظهار کرد: در جامعه اسلامی ضرورت اشتغال، زنان را به عرصه‌های کاری می‌کشاند پس ضرورت اشتغال مهم است نه اشتغال ضروری. برخی جایگاه‌ها وجود دارد که شان زن نیست؛ مثلا نشان می‌دهند که زنی راننده اتوبوس یا تریلی شده است؛ این که کسی توان این کار را دارد و بر اساس نیاز این کار را انجام می‌دهد یک بحث است ولی اینکه تبلیغ کنیم که زنان از مردان جا نمانده‌اند و حتی راننده تریلی هم شده‌اند، مساله دیگری است.

    وی همچنین به سال روز ولادت حضرت زینب و روز پرستار اشاره کرد و با بیان اینکه فرهنگ‌سازی، دگرگون‌سازی می‌کند، افزود: حضرت زینب نه در شخصیت علمی، قهرمان‌پروری و بیدادگری بلکه به عنوان یک پرستار مطرح است و این یک افتخار است. جایگاه زن در جامعه اسلامی مثل مردان و با حفظ حریم و حدود است. جایگاه زن در جامعه اسلامی ابزارگونه نیست و ابزار تبلیغاتی و ابزار غرب نیست و باید ضرورت‌های جایگاه خود را درک کند.

    وی افزود: اشکال کسانی که برای ما فرهنگ‌سازی می‌کنند این است که به اسطوره‌ها، جنسیتی نگاه می‌کنند و مثلا حضرت زینب را به عنوان الگوی زنان و حضرت علی را به عنوان الگوی مردان مطرح می‌کنند در حالی که اگر ما به ابعاد وجودی این افراد نگاه کنیم می‌بینیم که کارآمدی رفتار و وجود آن‌ها برای همه نسل‌ها و نگرش‌ها قابل استفاده است.

    رجبی در پایان سخنرانی خود، به پرسش‌های حاضرین پاسخ داد و درباره پرسشی مربوط به مساله ازدواج موقت گفت: فمینیسم، ظلم زنانه را حتی نسبت به زنان نه تنها ترویج بلکه حاکم می‌کند و دست‌های پشت پرده برای گسترش فساد زنانه، فمینیسم را دنبال می‌کند. من نه در مقام فقهی هستم و نه در مقام یک کارشناس مسائل خانواده. در بحث تعدد زوج‌ها چه به طورموقت و یا دائم، هر دو زن، سه یا چهار زن، همه از یک جنس هستند و از نظر شرعی برای زنی که نتوانسته مردی را به آسانی برای زندگی پیدا کند حقی وجود دارد.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا شما به خانه‌داری علاقمند هستید؟ اظهار کرد: خانه‌داری را با تمام وجود دوست دارم. دوستی گفت منظور از خانه‌داری، خانه‌کاری نیست و این حرف بسیار قشنگی بود. خانه‌داری، مدیریت شخصیتی، فکری و تدبیری زن است. خانه‌داری یعنی حضور معنوی زن در خانه و من این کار را خیلی دوست دارم. هیچ گاه این طور نگاه نکردم که اگر زن شغل نداشته باشد، جایگاهی هم ندارد.

    وی در برابر سوالی درباره مساله کشف حجاب در زمان رضاخان و نیز پوشش امروزی برخی از زنان و دختران پاسخ داد: خیلی از این‌ افراد اراده ندارند و از نظر شعور و درک نباید آن‌ها را حساب کنیم و بر روی شعور انسانی آن‌ها باید فکر کنیم. زنانی در زمان رضاخان بودند که با کشف حجاب موافق بودند ولی اینها موارد نادری بود. مساله بی‌حجابی امروز هم دو جنبه دارد؛ اول زنانی هستند که ارزش وجودی خود را در همین رفتار ظاهری می‌دانند که البته نباید این تصور از زن را در محافل علمی و دانشگاهی بینیم. دومین نکته؛ نگاه‌های مردانه است اگر زنی که می‌خواهد به او نگاه و توجه شود، خریداری نداشته باشد آیا باز هم با همان ظاهر بیرون خواهد آمد؟

    در ادامه این نشست رجبی در پاسخ به این پرسش که آیا با دستور آقای احمدی‌نژاد مبنی بر فراهم‌کردن امکان حضور زنان در استادیوم‌ها موافق هستید؟ گفت: خیر، این کار ضرورتی ندارد. برخی کارها باید ضرورتی داشته باشد تا دستوری درباره آن داده شود. مساله شرعی این قضیه را هم نه من می‌توانم مشخص کنم و نه آقای احمدی‌نژاد. نکته‌ی دیگر، معضلات اجتماعی این موضوع است. من به این دلایل که این کار ضرورتی ندارد، مشکل شرعی دارد و معضلات اجتماعی به وجود می‌آورد با این قضیه مخالفم



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    با سلام خدمت همه دوستان و تشکر از برادر بزرگوار سیدضیاءالدین آقاجان پور این پیام را در این پست گذاشته شد

    سالروزمیلاد حضرت زینب وروزپرستار گرامی باد

    پرستاری از دیدگاه ائمه علیهم‏السلام

    در موقعیت‏های متفاوت پیامبر و ائمه گرامی علیهم‏السلام رهنمودهای فراوانی در این امر ارائه فرموده‏اند. از جمله سخنانی که پیامبر صلی‏الله‏علیه‏و‏آله در آخرین روزهای عمر بابرکتشان در مسجد مدینه فرمودند: چنین است:

     «من قام علی مریض یوماً و لیلة بعثه اللّه مع ابراهیم الخلیل علیه‏السلام فجاز علی الصراط کالبرق اللامع و من سعی لمریضٍ فی حاجةٍ فقضاها خرج من ذنوبه کیوم ولدتُه امّه»

    کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه‏السلام محشور می‏کند، پس هم چون درخشش برقی از صراط عبور می‏کند و کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک می‏گردد.

    این رهنمودها نشانگر اهمیت رسول گرامی صلی‏الله‏علیه‏و‏آله بر پرستاری بوده و تأکید ایشان را بر همیاری در جامعه نشان می‏دهد.

    امام صادق علیه‏السلام عن رسول اللّه صلی‏الله‏علیه‏و‏آله : «من سعی لمریضٍ فی حاجةٍ قضاها اولم یقضها خرج من ذنوبه کیوم ولدتُه اُمُهُ...»

    کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیازاو برآورده شود یا نه همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می‏گردد.

    علاوه براهمیت موضوع تأکید بر عمل انجام شده توسط پرستار دارد که مهم نیست و عمل است حال خواه منجر به نتیجه دلخواه گردد یا خیر، و شرط پاداش پرستار را منوط به بهبودی نیاروده و با ایجاد انگیزه بسیار راسخ در این امر به پرستاری تشویق می‏فرمایند.

    لزوم پرستاری

    امام صادق علیه‏السلام :

    «المؤمن فی تبارهم و تراحمُهم و تعاطُفهم کمثل الجسد اذا اشتکی تداعی له سائرهُ بالسهرِ و الحُمیّ»

    مؤمنان در احسان و نیکی به یکدیگر و مهرورزیدن و مهربانی به هم، مانند پیکری هستند که هرگاه عضوی از آن به دردآید، اعضای دیگر نیز به بی‏خوابی و تب با او همدردی می‏کنند.

    در جامعه اسلامی، افراد نسبت به یکدیگر نباید و نمی‏توانند بی‏تفاوت باشند، وپایه و اساس زندگی بر محبّت و رسیدگی به یکدیگر می‏باشد، به خصوص نسبت به سالمندان یا بیماران این تعهد و احسان باید صورت پذیرد.

    از عوامل مهم در بهبودی یک بیمار، توجه کامل پرستار به عوامل روانی می‏باشد، برخوردهای محبت‏آمیز، صبر و حوصله در شنیدن حرفهای بیمار، تحمل در شنیدن، ناله‏های بیمار، دادن امید بهبودی و بالابردن روحیه، به بیمار می‏تواند نقش مهمی در پیشرفت به سوی سلامتی وی داشته باشد.

    پیامبر گرامی اسلام صلی‏الله‏علیه‏و‏آله :

    «اذا دخلتم علی المریض، فنفسوا له فی الاجل فان ذلک لایرد شیئا و هو یطیب النفس.»

    هرگاه بر بیمار وارد شدید، او را به سلامت و طول عمر امیدوار سازید، گرچه این امیدوار ساختن در قضا و قدر مؤثر نیست ولی بیمار را دلخوش می‏سازد و باعث آرامش وی می‏گردد.

    امام خمینی قدس‏سره و پرستاری 

    «این شغل پرستاری از شغل‏های بسیار شریفی است، که اگر چنانچه انسان با وظایف انسانی و شرعی خودش بکند، این یک عبادتی است که در فراز عبادت‏های درجه اول است.... پرستاری از بیمار امر بسیار مشکلی است. لکن خیلی ارزشمند است. اگر انسان با یک بیمار به طور محبت، به طور برادری، به طور خواهری، مراعات احوال او را بکند و این برای انجام یک وظیفه انسانی ـ الهی باشد از عبادات بسیار، ارزشمند است.»

    «... بیماران احتیاج دارند به محبت، بیش از آن که احتیاج به دوا دارند، یک مریضی که از خانه‏اش آمده است در بیمارستان، این مریض خودش را مثل این که یک غریب می‏داند، اگر چنانچه این پرستارها با او ملایمت، با رفتار انسانی، با محبّت، مثل برادر و خواهر با او رفتار کنند، این حس غربت از او منفصل می‏شود و آرامش برایش حاصل می‏شود و این آرامش روحی در بهبود او کمک می‏کند.»

    سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها وروز پرستارراخدمتتان تبریک عرض می نمایم

    تهران- سیدضیاءالدین آقاجان پور



  • کلمات کلیدی :
  • رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی سعید امامی مانند روزه گرفتن در پنج‌شنبه‌ها، خواندن نماز شب و پایبندی به احکام شرعی، گفت: ‌در کار اطلاعاتی واقعاً نمونه و اتمّ بود. مانند او را در بچه‌های وزارت ندیدم؛ وصیت‌نامه‌اش هم پیش من است که از پسرش خواسته طلبه شود.

     به نقل از فارس، روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی که بعدازظهر امروز سه‌شنبه در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با موضوع آفت‌های انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، با اشاره به انقلاب‌های فرانسه، انگلیس و روسیه اظهار داشت: جامعه‌شناسان سیاسی معتقدند که همه انقلاب‌ها دچار دورانی به‌نام «ترمی‌دور» می‌شوند و هیچ انقلابی را گریز از آن نیست.
    وی با طرح این سؤال که آیا می‌توان در دوران حاکمیت و به نتیجه‌ رسیدن آفت‌ها در یک انقلاب جلوگیری کرد یا نه؟ تصریح کرد: جامعه‌شناسان با بررسی این سه انقلاب به این نتیجه رسیدند که این مسئله یک ضرورت تاریخی است و در آستانه ظهور «ترمی‌دور» نشانه‌های از بازگشت به سنن قبل از انقلاب مشاهده می‌شود.
    حسینیان از نشانه‌های «ترمی‌دور» را حاکمیت لذت‌گرایی به جای ایثار، شجاعت و فداکاری؛ تبدیل اصالت اجتماع به اصالت فرد و میانه‌رو و محافظه‌کار شدن رهبران انقلاب برشمرد و افزود: در زمان «ترمی‌دور» مسئولان و رهبران که زمانی پاک‌دامن و ساده‌زیست بودند به سمت زندگی مرفه، ثروت و تجملات شخصی می‌روند و کم‌کم رژیم سیاسی انقلابی هم به همان رژیم قبل از انقلاب بازگشت می‌کند همانگونه که سالها بعد از انقلاب فرانسه ناپلئون بناپارت به حکومت رسید.
    دانشجوی دیگری خواستار تشریح کامل قضیه قتل‌های زنجیره‌ای از سوی حسینیان شد که در پاسخ شنید: در آن زمان چند قتل پشت‌سر هم به‌وقوع پیوست که در زمان حاکمیت دوم خردادیها برای ما امر عجیبی بود و تحلیل‌مان این بود که سازمان منافقین برای بدنام کردن نظام این کار را کرده است ولی بعد فضایی بوجود آمد که جریان دوم خرداد شروع کرد این قتل‌ها را به گردن جناح رقیب بیندازد و آقای سروش در آن زمان در مقاله‌ و سخنرانی‌هایی علت این قتل‌ها را علت ایدئولوژیک عنوان کرد. عده‌ای هم وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی را متهم کردند.
    حسینیان با بیان اینکه من قبل از آن دوران قائم مقام دادستان انقلاب در وزارت اطلاعات بودم و به همین خاطر با بدنه وزارت ارتباط داشتم اظهار داشت: بعد از تحقیقات و به دست‌ آوردن اطلاعات متوجه شدم که عامل اصلی این قتل‌ها آقای کاظمی معروف به «موسوی» از جریان دوم خرداد بود.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    فوری/ پورمحمدی: بما صبرتم.تروریست های انفجار شیراز دستگیر شده و در محل انفجار اعدام می شوند/ وزن بمب منفجر شده، 8 پوند بوده/ به دلایل امنیتی، خبر "بمب گذاری"‌را دیرتر اعلام کردیم!
    خبرگزاری انتخاب : در حین حرکت به سوی محل برگزاری اجتماع شما، برای عرض تسلیت آمده بودم اما در اواسط راه،‌ یکی از برادران با من تماس گرفت و گفت که بمبگذراران حادثه اخیر را دستگیر کردیم. ‌پورمحمدی گفته است: این تروریست ها که در یکی از استان های دیگر؛ در حال عملیات برای انجام بمب گذاری بوده اند دستگیر شده و به بمب گذاری در حسینیه شیراز اعتراف کرده اند??
    خبرگزاری انتخاب :
    خبرنگار خبرگزاری "انتخاب" در شیراز، از برگزاری جلسه مصطفی پورمحمدی وزیر کشور - که در شیراز به سر می برد - با اعضای ارشد کانون رهپویان وصال و خانواده شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی شیراز خبر داد.
    بنابراین گزارش ‌یک منبع مطلع که در این جلسه حضور داشت گفت: مصطفی پورمحمدی در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده ی شهدا و جانبازان و اعضای کانون رهپویان وصال شیراز از دستگیری تروریست های حادثه شیراز خبر داد.
    وی گفت: در حین حرکت به سوی محل برگزاری اجتماع شما، برای عرض تسلیت آمده بودم اما در اواسط راه،‌ یکی از برادران با من تماس گرفت و گفت که بمبگذراران حادثه اخیر را دستگیر کردیم
    به گزارش خبرگزاری انتخاب ‌پورمحمدی گفته است: این تروریست ها که در یکی از استان های دیگر؛ در حال عملیات برای انجام بمب گذاری بوده اند دستگیر شده و به بمب گذاری در حسینیه شیراز اعتراف کرده اند.
    پورمحمدی همچنین تصریح کرد: تروریست های انفجار اخیر، در مقابل همین حسینیه اعدام خواهند شد.
    وزیر کشور دلیل عدم اعلام این خبر را؛ برخی دلایل امنیتی عنوان کرده است!
    حجت الاسلام انجوی نژاد دبیر کانون رهپویان نیز؛ در ابتدای جلسه؛ اطلاعات و نظرات خود در مورد این حادثه تروریستی را اعلام کرد.
    به گزارش انتخاب، یک منبع مطلع به خبرنگار انتخاب گفت: بمب منفجر شده در حسینیه ،‌ 8 پوند وزن داشته، و بمب گذاران اصلی طی پیگیری های سربازان گمنام امام رمان (عج) در استان های تهران و مازندران دستیگر شدند
    وی اضافه کرد:ا‌فراد مذکور، قصد خروج از کشور را داشتند و سرنخ های ارتباط این افراد با خارج از کشور کشف شده است.
    گفتنی است؛ خبرگزاری "انتخاب"‌تنها رسانه ای بود که بر وجود بمب گذاری در این حادثه تاکید می کرد ؛ اما برخی رسانه ها بدون اطلاع کافی و با حمله به موضع "انتخاب" و تهدید این رسانه، اعلام می کردند این حادثه تروریستی نیست و غیر عمدی نبوده
    لحظاتی پیش نیز، این خبر به صورت رسمی از سوی مقامات کشور اعلام شد



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی