سفارش تبلیغ
صبا ویژن







یک استاد دانشگاه و فعال جبهه فرهنگی انقلاب با انتقاد به اینکه حزب‌اللهی‌ها در سیستم رسانه‌ای کشور شهروند درجه 2 هستند، تأکید کرد: در دوران مقابله با جنگ نرم باید واقعیت و عمق جبهه حزب‌الله و توانایی‌های و سقف بلند آرمانی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، میزگرد «بررسی راهبردهای دفاع مقدس در جنگ نرم» عصر دوشنبه به همت باشگاه توانا و با حضور فعالان عرصه دفاع مقدس و جبهه فرهنگی انقلاب با حضور سردار حسین یکتا رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سهیل کریمی مستند ساز و سخنگوی حزب‌الله سایبر، وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و سعید محمدی کارشناس مسائل فرهنگی و دفاع مقدس برگزار شد.
* باید در جنگ بودن را باور کرد
وحید یامین‌پور در این میزگرد با اشاره به ویژگی‌های جنگ دیروز و امروز، اظهار داشت: در جنگ دیروز اعزام برای خط مقدم راحت‌تر بود؛ چراکه دشمنان برای گرفتن خاک و مقابله با نظام اقدام کرده بودند و خط‌ ها مشخص بود اما در جنگ امروز ابزارهای دشمن در خانه‌هاست. امروز باور در جنگ بودن یکی از محورهای مقابله با جنگ نرم است؛ وقتی یک فردی تیری را شلیک می‌کند و هواپیمایی مناطق را بمباران می‌کند، باور در جنگ بودن خیلی راحت احساس می‌شود اما اکنون فکر می‌کنم خیلی‌ها تلقی و صف‌بندی مقاتله را نمی‌دارند. رهبر معظم انقلاب با تعابیر تهاجم و قتل‌ عام، در جنگ بودن را بیان می‌کنند، منتهی برخی هیچ حسی نسبت به جنگ نرم ندارند و صف‌بندی خصومت‌‌آمیز منازعه را درک نمی‌کنند.
ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی