سفارش تبلیغ
صبا ویژن







پخش مستقیم مصاحبه دکتر احمدی نژاد از شبکه 5  روز چهارشنبه 21/8/88 در خصوص مشکلات شهر تهران و تأکید ایشان برای تحویل گرفتن مترو توسط دولت به منظور سرعت بیشتر در تکمیل این پروژه باعث خوشحالی و امیدواری شهروندان تهرانی خواهد شد.

آنچه بیشتر موجب خوشحالی می شود بررسی مجدد پروژه منوریل می باشد که اکثر کارشناسان داخلی و خارجی ضرورت اجرای این طرح را برای کلان شهری مثل تهران هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اقتصادی  با اهمیت می دانند اما متأسفانه این پروژه که استارت آن هم خورده بود و پایه های آن هم در صادقیه نصب شده بود ، فقط بخاطر تنگ نظری و سیاسی بازی شهردار فعلی تهران تاکنون معطل مانده ! اما با مصاحبه  رئیس جمهور محترم و تأکید به علمی و اقتصادی بودن این طرح امیدواریم هرچه زودتر این طرح بدور از بحث های سیاسی ، اجرایی شود.

ما قبلا در رابطه با این طرح موضع گیری های سیاسی و غیر علمی محسن هاشمی را که هیچ منطق علمی و مهندسی آن را تأیید نمی کند را آوردیم و امیدواریم اعضای شورای شهر تهران دقت بیشتری در این رابطه داشته باشند و به رایی که مردم به آنها داده اند وفادار باشند.

اظهار نظر محسن هاشمی.



  • کلمات کلیدی :
  • « سخنگوی حزب کارگزاران تأیید کرد طرح دولت ائتلافی و وحدت ملی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از سوی این حزب پیگیری می شد. پیش از این آقای هاشمی نقش خود در ماجرا را رد کرده و طرح مذکور را به آقای ناطق نوری نسبت داده بود.»

    «... در انتخابات سال 76، جریان کارگزاران و طیف های همسو ضمن یک شعبده بازی سیاسی و با معرفی خاتمی به عنوان «منتقد» و ناطق نوری به عنوان «طرفدار» وضع موجود مدیریت دولت، مردم را به سمت رای به نامزد مورد حمایت خود (خاتمی) هدایت کردند در حالی که طیفی از همان ها بر حسب ظاهر به آقای ناطق لبخند می زدند. در واقع کارگزاران در انتخابات دوم خرداد 76 ضمن ائتلاف کامل با خاتمی، به رقیب وی نیز چنین القا می کردند که از او حمایت می کنند تا در هر صورت، حضور 8 ساله خود در دولت را -پس از ناکامی در تغییر قانون اساسی و تمدید ریاست جمهوری آقای هاشمی - تداوم بخشند.»    روزنامه کیهان 19/8/88

    دو کلمه حرف حساب :

    وقتی گفته می شود جریان کارگزاران صحنه گردان اصلی بسیاری از فتنه ها در این کشور می باشد عده ایی می گویند هنوز بطور کامل اثبات نشده!!!

    وقتی در مناظره انتخاباتی آقای دکتراحمدی نژاد با آن همه هجمه تبلیغاتی و دروغ و تهمت رقیبان خود مواجه می شود که از سه ماه قبل پر حجم و هماهنگ با دستگاه تبلیغاتی خارجی ها و عناصر داخلی مشغول سیاه نمایی بودند ، مجبور می شود عقبه ی اینها را برای تنویر افکار عمومی افشا کند تا مردم حقایق را بدانند و آگاهانه رأی بدهند ، باز یک عده ایی که نقشه های شیطانی خودشان را در خطر می دیدند گفتند چرا از اشخاص غائب نام بردی و این با اخلاق سازگاری ندارد!!!

    وقتی گفته می شود برخی از روزنامه ها در این کشور به پایگاه دشمن تبدیل شده اند و بستر سازی برای انقلاب های مخملی می کنند باز همان عده می گویند اینها توهم توطئه دارند!!!

    وقتی گفته می شود فضای اینترنت بستر مناسبی برای تهاجم فرهنگی و ابزاری برای جاسوسی شده است و ایام انتخابات ، چه قبل از آن و چه بعد از آن سایت هایی مانند فیس بوک که وابسته به موساد می باشد و بسیاری از سایت ها و وبلاگ هایی که  در حال لجن پراکنی هستند و باید فیلتر شوند باز همان عده می گویند این با آزادی بیان مغایر است!!!

    وقتی برخی از سران کارگزاران در زندان اعترافات صریح و شفافی را در مورد عملکرد خائنانه ی این حزب بیان می کنند باز یک عده ایی می گویند این حرف ها در شرایط زندان گفته شده است!!!

    و حالا وقتی از زبان سخنگوی حزب کارگزاران ، یعنی حسین مرعشی می شنویم که پشت پرده این غائله ها چه بوده و با توجه باینکه این سخنان در شرایط زندان هم نبوده !!! باز باید دید که بهانه جویان برای این افشاگری چه دروغی درست خواهند کرد؟!

    از آنجایی که طبق قاعده ی « اعتراف العقلا علی انفسهم حجت » یعنی اعتراف افراد عاقل که در شرایط صحت عقل علیه خودشان مطلبی را می گویند برای قاضی حجت می باشد ، حتما باز همان عده خواهند گفت که حسین مرعشی عقلش را از دست داده و شاید هم در درگیری های خیابانی یک ضربه باتوم به فرق مبارکش نازل شده و دچار هزیان گویی شده!!!

    این اعترافات اگرچه واضح و مبرهن بوده اما برای امثال آقای دکتر علی مطهری و هم فکرانشان اتمام حجت خواهد بود که در مصاحبه هایشان گفتند نباید آقای احمدی نژاد در مناظره اسم اشخاص را می آورد!!!

    شاید نظر ایشان و همفکرانشان این بوده که « دانستن حق مردم نیست! » و یا آنهمه توطئه های قبل و بعد از انتخابات صرفا یک شوخی و سرگرمی بوده است نه یک شعبده بازی برای فریب مردم!!!

    مصاحبه حسین مرعشی رااینجا بخوانید.



  • کلمات کلیدی :
  • سایت آینده نیوز را در یابید.   

    مسئولین بهداشت فقط به فکر سلامت جسم افراد هستند و اگر آنفلانزای خوکی یا گاوی شایع شود به سرعت هشدار می دهند و دستورالعمل های بهداشتی برای سلامت جامعه می دهند اما چه کسانی و چه ارگان یا نهادی به فکر سلامت روان جامعه و سلامت افکار جامعه می باشد؟

    برخی از مطبوعات که در واقع به پایگاه دشمن تبدیل شده اند و بسیاری از سایت های خبری که به انتشار ویروسی به مراتب خطرناکتر از آنفلانزای خوکی و گاوی مشغول هستند از غفلت مسئولین استفاده کرده و جاده صاف کن دشمن شده اند در واقع همین ها هستند که همیشه زمینه را برای انقلاب های رنگی آماده می کنند و ویروس یأس و نا امیدی را در جامعه منتشر می کنند و طوری مطلب می نویسند کانه چشمان اینها هیچ نکته مثبتی را در این نظامی که با خون این همه شهیدان آب یاری شده را نمی بینند!!!

    مسئولین نباید نصایح حضرت امام خمینی را فراموش کنند که فرموده بودند باید قلم های این فاسدین را شکست لذا با این همه خیانت هایی که کرده اند نیاید با آنها مماشات کرد .

    باید لیستی از این خائنین و سایت هایی که به لجن پراکنی مشغول هستند را برای اطلاع رسانی مردم ارائه کرد و اگر همچنان به سیاه نمایی ادامه دادند دیگر نمی توان به بهانه آزادی بیان به آنها اجازه ادامه لجن پراکنی داد .

    بعنوان مثال باید عملکرد سایت آینده نیوز مورد برسی مسئولین امر قرار بگیرد و بررسی شود که کدامیک از رسالت های مطبوعاتی را که در قانون مطبوعات به آن تصریح شده را عمل می کنند فراموش نکنیم که مطبوعات دیجیتالی و اینترنتی هم می باید تابع  قوانین کشور باشند.  



  • کلمات کلیدی :
  • عجب بد  دور و زمونه ای شده ، دارم خل و چل می شم ، اصلا‌‌ً شاید هم شدم هنوز گرمم نفهمیدم ، خلاصه حالم خیلی ناجوره به قول شاعر : "حالم بده حالم بده درجه ی تبم هزارو سیصده" ، خلاصه داداش جونم دارم توی تب می سوزم و شاید هم دارم هزیون میگم به هر صورت هرچی گفتم و هرچی شنفتی رو زیاد جدی نگیر.
    من نمی دونم چرا مردم اینجوری شدن ، مگه نشنیدن آقای م.م چی فرمودند ؟ ایشون خودشون توی مناظره ی تلویزیونی گفتند:" مگه دیکتاتوری غیر از ایستادن جلوی قانون است؟" ؛‌  پس چرا...؟
    خودشون فرمودند:" فرد خود محور قانون گریز است " پس چرا...؟
    اگرهم قانون رو قبول نداریم و میگیم قانون معیار نیست که تکلیف روشنه حضرت امام (ره) فرمودند :" توغلط می کنی قانون را قبول نداری،قانون تو را قبول ندارد ."
    آخه چرا هرروز یه بامبولی در میاریم و خودمونو  گول می زنیم؟ بلانسبت شما طرف می خواد ایران ، جزیره ی هاوایی شه ،از خونه بیاد بیرون بپره تو بغلِ حوریه ی بهشتی  ، ندا آقا سلطانو می کشه می اندازه گردن  یکی دیگه ، می خواد مردم ارزش ها را بذارن کنار و با وحشیگری غربی زندگی کنند میگه: تورم،میگه: ترافیک،میگه: بدبختی ، ناامنی ، خب مثل من حرف دلتو بزن چرا بهونه میاری؟ اگه وضع مایه تیلت ردیفه دوست داری بهتر بشه ، دولتم پول مفت نداره بهت بده چرا گیر میدی که محمود واسه چی میره سفر استانی تو این دَر و دهات ها می شینه کنار این پاپتی ها و پول براشون خرج می کنه؟! میون حرفم یه کارخونه قند و شیکَر (به غیر از سرویس بهداشتی هاش)  جون من! یه دققه مثل من تب کن و تعصب را بذار کنار
    بعد به خودت جواب بده برای چی دولتو قبول نداری؟

    1- چون با صهیونیست ها و آمریکا که تاریخ ثابت می کنه دشمن خونیمونه دعوا داره
    2- با هیچ کس رودربایستی نداره و حرفش رو می زنه حتّی اگه چهرش بین مردم خراب شه
    3- خدا و پیغمبر سرش میشه
    4- خود محوره و خودشو متخصّص هر کاری میدونه
    5- تو اقتصاد ضعیفه
    6- دولت را قبول دارم ، الکی حرف دهنم نذار
    7- برو بابا خل شدی؟
    و اما بعد...
    اگه (1) یا (3) را انتخاب کردی که بحثی نیست جزء اینکه شما بینش سیاسی خیلی ضعیفی داری یا اینکه صلاح مملکت را نمی خواهی.
    اگه (2) را انتخاب کردی برو در مورد این که چه خصلتی بده و چه خصلتی خوبه تحقیق کن!
    اگه(4) را انتخاب کردی جای امیدواری هست ، بعدا بیشتر با هم صحبت می کنیم.
    اگه (5) را انتخاب کردی باید بری در مورد مافیای اقتصادی ایران و فعالیت هاشان تحقیق کنی!
    اگه (6) را انتخاب کردی که بحث فِرْتْ
    اگه (7) را انتخاب کردی خودتی ! فحش نده...
    خب دیگه دارم خیلی چرند و پرند میگم عین دِخو.
    فعلا تا بعد.


     



    تشکل «جنبش سبز علوی» با هدف بازیابی هویت مقدس این نماد دینی اعلام موجودیت کرد.

    ما پیشاپیش احیا شدن و بازیابی نماد مقدس سبز علوی را به همه پیروان ولایت علوی و همچنین ذریه ی واقعی و معنوی اهل بیت عصمت و طهارت نبوی تبریک می گوییم و همانطور که آفتاب همیشه در پشت ابر نمی ماند ، حقیقت هم برای همیشه کتمان نمی ماند و روسیاهی و رسوایی ابدی برای منافقان سیاه دل باقی خواهد ماند که می خواستند با این نماد مقدس، مردم فهیم ولایت مدار را فریب بدهند و با نماد مقدس به جنگ مقدسات و تحریف حقایق بپردازند.

     این تشکل « جنبش سبز علوی » با رویشی دوباره خط بطلان و پایانی بر کج راهه ی همه ی منافقان بخصوص سران خائن و دروغگوی آنهاست که از صبر و متانت نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند و چند صباحی عده ایی ساده لوح را فریب دادند و...

     اما اینک طلوعی دیگر است .

    ما پیروان ولایت مطلقه فقیه با سرفرازی مانند سنوات قبل در عید سعید امامت و ولایت که روز اکمال دین است و عید سادات و همچنین فرزندان معنوی علی ابن ابیطالب  می باشد با مزین کردن محافل دینی به پرچم های سبز ، جشن علوی را برپا خواهیم کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .

    " از طرف سید حسین و محبان علوی "

     

    دادم ز کف چندی تو را با آه و با افسوسها

    رفتی به یغما ناگهان با خدعه ی سالوسها

    ای رنگ خوب و نازنین گشتی چرا چندی عجین

    با جلبک و گلسنگها با حمله ی ویروسها

    کرکس نشد طوطی اگر پرهای خود رنگی کند

    راهی ندارد این دغل در حلقه ی طاووسها

    فردا به رقص و جنبشی بر گنبد مینای دل

    افتاده ای امروز اگر بر چهره ی جاسوسها

    این رنگ احیا می شود ، شیاد رسوا می شود

    می خشکد این مردابها در پیش اقیانوسها

    بنگر نقاب ننگ را ، لبخند پر نیرنگ را

    بر چهره ی شیادها بر روی اختاپوسها

    این روزها آید به سر ، بیرق شوی بار دگر

    گر اجنبی بندد تو را با حیله بر ناقوسها

    ای سبز من قدیس من ، زیباترین تندیس من

    وا می کنم روزی تو را از دست بی ناموسها



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   16   17   18   19      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی