سفارش تبلیغ
صبا ویژن







   مهدی جامی که به تازگی از سوی گردانندگان نژاد پرست و هلندی رادیو زمانه برکنار شده بود و به خاطر این اخراج محترمانه ! اعتراض کرده بودند ( این اخراج به خاطر کوتاهی در نوکری برای اربابان رادیو زمانه بود ) با جواب غرورآمیز گردانندگان سایت مواجه شدند که به ایشان گفتند :

« شما برده ما هستید و ما هر کار که بخواهیم با شما می کنیم »

خوب معلومه کسی که از ملت ایران بریده و تبدیل شده به نوکر بیگانگان و به خاطر جیفه ی دنیا دست به هر کار ذلیلانه      می زند بهتر از این هم جواب نمی گیرد ، از طرفی آنور آبی ها هم نقطه ضعف اینها را خوب می دانند اصلا تا بوده در طول تاریخ همین بوده که افرادی که ایمان به خدا و معاد ندارند و طمع به رسیدن به جیفه ی دنیا را دارند برای رسیدن به یک لقمه نان از دست اربابانشان یا برای رسیدن به عنوان های ساختگی دنیایی حاضر هستند تن به کارهای کثیف و پلید بزنند ، و آنها هم که می دانند هرچه قدر به اینها توهین بکنند مانند لطفی که به مهدی جامی کردند ، اینها بخاطر ذلتشان نمی توانند سرشان را بالا بگیرند ، لذا مرتب از مزدورانشان خیانت های بیشتری را نسبت به ملت ایران مطالبه می کنند.

اینها این تحقیر علنی را می بینند و در مقابل آنها سر تعظیم فرود می آورند اما بخاطر بغض و کینه و صد البته به خاطر جهالتی که دارند نمی توانند عزت اسلامی مردم ایران را ببینند !!! به همین خاطر است که از راهپیمایی میلیونی مردم ایران عصبانی می شوند و چون نمی توانند انکار کنند ، مجبور می شوند به ملت ایران توهین کنند و هرچقدر هم لازم دانستند مانند خاتمی و   میر حسین موسوی و کروبی دروغ بگویند .

البته اینها هر وقت با بی توجهی مردم روبرو می شوند ، بخاطر خیانت هایی که کرده اند مجبور به فرار از کشور و پناه بردن دشمنان قسم خورده این ملت می شوند همان دشمنانی که روزانه ده ها نفر بی گناه را در عراق و افغانستان و پاکستان می کشند و در روز روشن در غزه کودکان را بمب باران می کنند و جالب است که این فراریان فراموش کرده اند که از محمدرضا پهلوی خائن برای آمریکا عزیزتر نیستند ولی او هم تا وقتی خوب نوکری می کرد مورد حمایت آنها بود و وقتی تاریخ مصرفش تمام شد مانند یک دستمال کاغذی دور انداخته شد و با توجه به سخنان مشاور ارشد بوش که گفته بود ایرانی خوب ایرانی است که مرده باشد حالا از این به بعد مزدوران باید هواسشان را خوب جمع کنند تا هر چه بیشتر می توانند علیه ملت ایران خیانت و جاسوسی کنند و الا به محض کم کاری و یا پایان یافتن تاریخ مصرفشان به زباله دان تاریخ خواهند افتاد لذا هر چه سریعتر این اطلاعیه را به گوش نوکران فراری و پناهنده به شیطان که برخی از آنها نامشان ذیلا آمده برسانید که در انجام خیانت و نوکری کوتاهی نکنند .

مسعود بهنود – شیرینک عبادی – علی افشار – محسن سازگارا – محمد نوری زاده – سیدابراهیم نبوی – فاطمه حقیقت جو – محسن مخملباف – عطاء الله مهاجرانی – محسن کدیور – حاج فرج دباغ (عبدالکریم سروش ) – و....

دو کلمه حرف حساب :

حالا چه کار کنند با آن همه شعار دموکراسی خواهی ؟! 

حالا چه کار کنند با آن همه شعار دانستن حق مردم است ؟!

حالا چه کار کنند با دم خروس ؟!

حالا چه کار کنند با شعارهایی که پر است از تناقض و دروغ؟!



  • کلمات کلیدی :
  • این کلمات  شعار امروز ما در راهپیمایی دشمن شکن خواهد بود :

    اصل ولایت فقیه الهیست     حکومت غیر آن تباهیست

    خامنه ایی خمینی دیگر است    ولایتش ولایت حیدر است

    خامنه ایی کوثر است              دشمن او ابتر است

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    مرگ بر منافق روسیاه

    منافق روسیاه خط می گیره از " سیا "

    مرگ بر آمریکا     مرگ بر اسرائیل   مرگ بر انگلیس



  • کلمات کلیدی :
  • راهپیمایی عاشورائیان در حمایت از اصل ولایت فقیه فردا چهارشنبه ?/??/?? اتمام حجت برهمه دشمنان اسلام چه داخلی و چه خارجی خواهد بود.

    پیام قاطع این راهپیمایی این است که ما برای دفاع از دین و ارزش ها و پیروی از ولی فقیه تا پای دادن جان ایستاده ایم همچنانکه در جنگ هشت ساله ثابت کرده ایم بنابراین منافقان روسیاه که به حمایت های ارباب روسیاهشان (اوباما ) دل خوش کرده اند بدانند که ما جدا آماده رویارویی مستقیم با شیطان بزرگ هستیم تا به آن کوته فکرها بفهمانیم که اینجا افغانستان یا عراق نیست که بتوانند حتی یک روز هم در این کشور حضور پیدا کنند و آن روز که باب جهاد و شهادت باز شود نه به دشمنان این کشور امان خواهیم داد و نه از منافقان روسیاه اثری باقی خواهیم گذاشت .

    لذا شعار ما در راهپیمایی اینگونه خواهد بود :

    اصل ولایت فقیه الهیست     حکومت غیر آن تباهیست

    خامنه ایی خمینی دیگر است  ولایتش ولایت حیدر است

    خامنه ایی کوثر است  دشمن او ابتر است

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    مرگ بر منافق روسیاه

    منافق روسیاه خط می گیره از " سیا "

    مرگ بر آمریکا     مرگ بر اسرائیل   مرگ بر انگلیس



  • کلمات کلیدی : راهپیمایی
  • حضرت علی علیه السلام می فرمایند : مبغوض ترین و بدترین مردم نزد خداوند کسانی هستند که وجدان و خرد خود را سرکوب کرده و دستورات الهی را زیر پا نهاده اند. ودر نتیجه خداوند آنان را از عنایات و هدایت خویش محروم ساخته است و چون به افکار و آرای پوچ خود تکیه دارند ، ایشان را به خودشان وانهاده است. ( نهج البلاغه خطبه 102 )

     شعارها خیلی گویاست ، فریادها بیانگر ریزش ها و رویش هاست.

    به تعبیر قرآن  " کل یعمل علی شاکلته " هرکسی بر مبنای شاکله و ساختار وجودی و فکری خودش عمل می کند.

    شعارهای دانشجویان پیرو خط امام نیز ماهیت و اهداف فتنه گران مزدور سبز اموی را بر ملا می کنند که آن توهین کنندها همان جریان آلوده و وابسته به بیگانگان و خط گیرند گان از تروریسم بین الملل می باشند.

    عایشه ی شتر سوار -  فائزه موتور سوار – هر دو مخالف علی  مدعی خط نبی

    منافق روسیاه خط میگیره از " سیا "

    مرگ بر منافق مخملی

    مرگ بر دیکتاتور مخملی

    اما چه بجا جواب دادند دانشجویانی که خودشان در روزهای جهاد و شهادت حضور داشتند ، در آنروزهایی که همه استکبار جهانی با همه توانش به مبارزه با ملتی آمده بودند که جز خداوند پناهی نداشت و در آنروز اکثریت حاضر در صحنه دفاع مقدس را همان بسیجی ها یی تشکیل داده بودند که امروز ناجوانمردانه مورد تهمت جیره بگیران و مزدوران آنور آبی هستند یا مورد هجمه نوکر و پادوهای سران فتنه اصلاح طلب و مشارکت و کارگزاران و... هستند.

    وقتی منافقان روسیاه تهمت می زدند :  پول نفت چی شده – خرج بسیجی شده

    دانشجویان بسیجی هم بدون توجه به دروغ و تهمت های آنها که اساس کار آنها و رهبران فتنه سبز بر دروغ و تهمت استوار شده در جواب گفتند :

    اگر بسیجی نبود ناموست اینجا نبود

    اگر بسیجی نبود نوکریت قطعی بود

    دو کلمه حرف حساب :

    در طول تاریخ اسلام همیشه صف فتنه گران سبز اموی با عدالت خواهان سبز علوی از هم جدا بوده و خواهد بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ظاهرا با این افشاگری های خانم عاطفه تلقانی دیگر هیچ حیثیتی برای شیرین عبادی حتی بصورت مجازی هم باقی نمانده ، حق هم همین است کسی که دلواپسی هایش برای بهائیان و همجنس بازان است ، پیشا پیش بی آبرو به میدان آمده.

    متن کامل سخنان خانم عاطفه تلقانی را در اینجا بخوانید.



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی