سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 به بهانه سالگرد آغاز دفاع مقدس

یاد آن بى‏ثمرى بر سر بازار بخیر!

 

 تقدیم به فرزندان خونین چهره حضرت روح الله و بالانشینان عالم والا

که حسرت بی توفیقی در مصاحبت و همنشینی با آنان

همچون "داغی بی تسلی" بر دل سنگینی می کند!

 

آنان که در اول شب یلدای زندگی سینه سیاه هوسها را دریده

و با سپیده سحر عشق عقد وصال و شهادت بستند

  

بگذار بگریم بیستون؛

بگذار تیشه بر جانت بسایم بیستون.

بگذار اشکهاى جانم را بر سینه‏ات حّک کنم،

سینه تو دامان یار من است،

یار خوابیده در دلت!...

زِهَر سنگت داستان شیرینم مى‏خوانم،

زِهَر سختت نرمى دستانش مى‏یابم...

 

بگذار بگریم بیستون!

شبها، ستارگان آسمان خاطراتم را برایم مى‏سُرایند،

در این کویر بودن،

    آن گلهاى آسمان

           هم‏سُخنان سبزه بودنم هستند،

محرمان اسرار نیمه شبمان...

  ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

     

     

    انتشار خبر اختلاس بی‌سابقه 3000 میلیاردی تومانی از سیستم بانکی کشور را می‌توان مهمترین خبر هفته‌ای که گذشت دانست که افکار عمومی را در سطحی وسیعی به خود مشغول نمود. این میزان از اختلاس و شیوه دستیابی اختلاس کنندگان به این همه منابع مالی، موضعی است که به شدت وجدان عمومی جامعه را جریحه دار کرده و برخورد شدید و قاطع با مجرمین را به مطالبه عمومی جامعه مبدل ساخته است.

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    با فرا رسیدن بهار خاورمیانه و سقوط پی در پی دیکتاتورها و دست نشانده‌های استکبارجهانی در تونس، مصر و لیبی، موجی از ایمان و امید سراسر دنیای اسلام را فرا گرفته است. موج بیداری اسلامی می‌رود تا دیگر مرزهای جهان اسلام را نیز در نوردد و انقلابی که سه دهه پیش بساط استبداد و استعمار را از ایران اسلامی برچیده بود را در سراسر کشورهای اسلامی تکرار نماید.

      

    حضرت آیت الله خامنه ای:

    «آن چیزی که اینجا می‌تواند به این کشورها کمک کند، تفکر مردم‌سالاری دینی است. مردم‌سالاری دینی که ابتکار امام بزرگوار ماست، می‌تواند نسخه‌ای برای همه‌ی این کشورها باشد؛ هم مردم‌سالاری است، هم از متن دین برخاسته است.»

      ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

    در طول حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، اصحاب اردوگاه فتنه را از یک منظر می‌توان به دو بخش تقسیم نمود: گروه اول؛ فتنه گرانی که به عنوان لیدر و خط شکن در صف اول جریان فتنه حضور داشته و با سخنرانی، صدور بیانیه، گفتگو و مقاله نویسی و حتی حضور در اردوکشیهای خیابانی، آشکارا معرکه گردان رسانه های فتنه بودند. گروه دوم؛ گروه "پشت پرده" و "درسایه" که هر چند در ظاهر سکوت کرده و فعالیت قابل مشاهده نداشتند، اما اخبار و نشانه‌هایی وجود داشت که حکایت از خط دهی و نقش آفرینی پنهانی آنها در اردوگاه فتنه گران داشت.

    یکی از این افراد در پشت پرده  که در اخبار و تحلیل‌ها از وی به عنوان "مرد خاکستری" اردوگاه فتنه یاد شده است، حجت‌الاسلام محمد موسوی خوئینی‌ها عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز است که به تازگی از سایه خارج شده و با راه اندازی یک سایت در فضای مجازی تلاش دارد تا با هویتی آشکار در فضای سیاسی کشور نقش آفرین باشد.

    این تغییر وضعیت در اردوگاه فتنه گران و "عزم و آهنگ آغاز یک راه جدید" توسط یکی از طراحان و لیدرهای فکری جریان فتنه، که تا دیروز ترجیح می داد تا بازیگر در سایه باشد و امروز با کنار زدن پرده ها آشکارا وارد میدان شده است، نیاز به بررسی و فهم علل و دلایل آن دارد، که در یک گمانه زنی اولیه می‌توان به مسایل زیر اشاره نمود:

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

     

     حدود دو ماه قبل بود که با پخش مجموعه‌ای با عنوان "پروژه الماس فریب" طوفان هراس و بدبینی در اردوگاه ضدانقلاب وزیدن آغاز کرد. ماجرا چنین بود که فردی به نام محمدرضا مدحی که دوستان نزدیک علیرضا نوری زاده و از فعالان فتنه سبز در خارج از کشور بود در برابر دوربین حاضر شد و خود را از دوستان و همکاران وزارت اطلاعات معرفی کرد که در این ایام برای این مجموعه فعالیت می‌کرده است

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   16   17   18   19   20   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی