سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

افرادی که خواهان رابطه با امریکا هستند میخواهند با امریکا رابطه برقرار کنند تا مخرب ترین ابزار نفوذ را برای نابودی ارزش های انقلاب را در اختیار بی رحم ترین و سلطه گرترین دولت دنیا آمریکای جهانخوار قرار بدهند، و مثل احمق ها فکر می کنند که این فاجعه هیچوقت دامن خود آنها را نخواهد گرفت.

شاید برای مردم ایران زیاد مهم نباشد که چرا رئیس جمهور روحانی خطر اعتماد به آمریکا را قبول کرد و برجام را تبدیل به یک برگه سوخته کرد، بلکه مهم این است که چرا رئیس جمهور نتوانست برجام را کنترلش کند، هنوز زخم برجام یک، خاطره آزار دهنده اش از ذهن ملت ایران پاک نشده که رئیس جمهور روحانی از برجام های دو و سه و چهار می گوید، ظاهرا رئیس جمهور به جای دفاع از منافع ملی به دنبال توجیه نقض عهدهای آمریکا در قبال برجام می باشد.

 

روحانی به آمریکا اعتماد کرد و برجام را تبدیل به برگه سوخته کرد


ریشه تعصب در جهل است و ریشه دانش در بصیرت، و اولین شرط رسیدن به بصیرت برای یک مسئول دانا و آگاه، تفکر و استدلال صحیح است، انسان با بصیرت اول خود را قانع می کند و آنگاه سایرین را، و متعصبانه مواضع تهاجمی نمی گیرد، چرا که تعصب یکی از آفات غرور است، و انسان مغرور درخود نیازی به شنیدن و هدایت شدن نمی بیند.

از همین رو معاشرت با این افراد دشوار است و ناممکن، به این دلیل که عمیقا دلسوزان انقلاب را مشتی افراطی، کم سواد، تازه به دوران رسیده و بی شناسنامه می خوانند، و همیشه آنها را به چالش می ‌کشند تا در ظاهر خودشان را بهترین بنامند، اینها ترجیح می‌ دهند روی آنچه که به نظر خودشان صحیح است اقدام کنند، در حالی که چیزی جز یک غرور کاذب و خودرایی و عناد در چنته ندارند، از همین رو روحانی ادعا می کند که نخواهم گذاشت عده‌ای افراطی امید مردم را ناامید کنند. 

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    میان خاک سر از آسمان درآوردیم      چقدر قُمری بی آشیان درآوردیم

    وجب وجب تن این خاک مُرده را کندیم چقدر خاطره نیمه جان درآوردیم

    به حیرتیم که ای خاک پیر با برکت      چقدر از دل سنگت جوان درآوردیم

    چقدر خیره به دنبال ارغوان گشتیم     زخاک تیره ولی استخوان درآوردیم

    شما حماسه سرودید و ما به نام شما فقط ترانه سرودیم و نان درآوردیم

    برای اینکه بگوئیم با شما بودیم         چقدر از خودمان داستان درآوردیم

    به آبهای جهان تا از آسیاب افتاد        قلم به دست شدیم و زبان درآوردیم

     

    چقدر خیره به دنبال ارغوان گشتیم  زخاک تیره ولی استخوان درآوردیم


    برگرفته از مستند راه روشن – کاری از وبلاگ کتیبه – نسل سوم

    منبع : سایت راه روشن https://rooshan.blog.ir    

    شما را به دیدن این مستند بسیار زیبا دعوت میکنم

    http://www.aparat.com/v/bFyZd/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_%D8%B1%D8%A7%D9%87_%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86 

     

     

      i ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    معرکه برجام»
    94/12/24 8:56 ع

     

    مردم ایران و رزمندگان اسلام از معرکه برجام فهمیده اند که دشمن شان، آمریکا و اسرائیل سخت وحشت کرده اند و می خواهند با تفرقه بین مردم ایران و نفوذ در داخل و متن جمهوری اسلامی ایران ترس خود را چاره کنند، امروز به بهانه نقض برنامه موشکی و فردا به بهانه نقض امنیت جهانی و حقوق بشر و پس فردا به بهانه شیعه و سنی و عرب و عجم و تجزیه کشورهای هم پیمان با ایران، و روزی دیگر تروریست خواندن مقاومت منطقه، و ما باید در شب نشینی هایمان حوادث غم بار روزعاشورا، جنگ تحمیلی و هزاران خواندنی های تاریخ را به یاد بیاوریم و بدانیم که شیعه مرتضی علی (ع) بعد از هزار و چهارصد سال باید حوادث تلخ و غم بار شیعه را مرور کند و درس بگیرد.

    سربازان پاسدار حرم زینب (س) ترک خانه و دیار کرده اند تا به وظیفه الهی خود عمل کرده و به دیدار معبود خویش بشتابند، انها به دنبال مرهمی رفته اند تا جراحت های دلهایشان را درمان کنند، آنها به قصاص خون آقایمان آمام حسین شهید (ع) برخاسته اند.

    برجام طعمه تله ای است که سلطه گران صهیونیست مسیحی امریکائی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوجود آورده اند، آنها چون نمی توانند در قدرت با ایران در بیافتند، می خواهند با حیله ایران اسلامی را مغلوب کنند، اکنون قدرت امریکا قویتر از جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه فقط مکر و حیله اش زیادتر است، و مردم ایران به خوبی این مسئله را فهمیده اند که اینک هر ندا و صدائی در داخل و خارج که بوی تفرقه و فرقه گرایی بدهد خُدعه و سلاح دشمن است.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    ای سرور و سیده دو عالم یا فاطمه الزهرا (س) در همین روزها بود که زیر فشار سخت و ضربات روحی و جسمی شدید و پی در پی، بدن و روح شما را مورد هجوم ساخته بود، و شما در هم شکسته و بیمار گشته بودید، و حزن و اندوه بر هستی تان فرو رفته بود.

    یا فاطمه جان (س) چگونه تو را زخم زدند که رخ از تمام اهل زمین پنهان کردی و فرمودی شبانه و پنهان دفن شوی، شهر مدینه، چه مدینه ‌اى بود که توانست چنین مصیبتى را تاب آورد و در هم نشکند، مگر نه شما والاترین محبوبه خداوند بودی، مگر نه رضاى خداوند در گرو رضایت شما بود، و غضب خداوند در گرو خشم شما، مگر نه شما صدیقه کبری راز آفرینش زن بودید و بهانه خلقت نسوان، مگر نه شما پاره تن پیامبر بودید و عزیز مسلم خداوند اعلا؟.

    یا فاطمه (س) صبر لایتناهى خدا در جانکاه ‌ترین حادثه آفرینش در سوگ تو به تجلى نشسته است، یا زهرای مرضیه (س) ، شهادت می دهیم پس از رحلت پدر بزرگوارت، رسول خدا (ص) آنچه ندیدى آرامش بود و آنچه نیافتى مجالى براى فریاد زدن.

    و چه حسرتی بزرگ‏ تر از بازماندن از محبت حضرت فاطمه زهرا (س) که رسول خدا (ص) خشم او را خشم خدا می ‏داند، و خشنودی او را خشنودی خدا، حضرت فاطمه (س) سکوتش برای خدا بود، فریادش برای خدا بود، لبخند و خشمش، صلح و قهرش همه و همه برای خدا بود.

    اگر خداوند حضرت فاطمه (س) را برای آن مقطع زمانی پس از وفات رسول خدا (ص) انتخاب نکرده بود، و مبارزات آن بانوی بزرگ دو عالم، علیه غاصبان خلافت نبود، اسلام ناب تداوم نمی ‏یافت، سلامت دین و اصالت اسلام، در خطر جدی قرار می ‏گرفت، امامت و رهبری معصوم برای همیشه از میان می ‏رفت و ره‏آورد رسالت نابود می ‏گشت.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    داعشی ها و تکفیری ها لشکری از تفکر شیطانی هستند که در مقابل دین رحمانیت اسلام، منطق و علیه تمامی فلسفه بعثت انبیاء الهی قرار گرفته اند و دقیقا همان کاری را می کنند که رژیم اسرائیل خواهان آن است، آنها از نام اسلام برای جنایتشان استفاده می کنند و متخصص کشتن مسلمانان هستند، راهبرد این وحشیان طوری است که اگر بکُشند به نفع اسرائیل است، اگر بمیرند به نفع اسرائیل است، اگر بمانند به نفع اسرائیل است و از نفت کشورهای عربی هم برای حفظ رژیم صهیونیستی استفاده می کنند، یک سود بسیار خالص برای رژیم غاصب اسرائیل و سلطه گران غرب، رباط های قاتلی که توسط شیوخ فاسد عربستان و قطر و با مدیریت آمریکا و اسرائیل و سلطه گران اروپایی اختراع شده اند، در واقع آمریکائیان و صهیونیزم جهانی یک یازده سپتامبر همیشگی به وجود آورده اند تا جلو نفوذ و گسترش دین مبین اسلام را در دنیا بگیرند.

    کسانی که ناقل این ویروس بوده اند الان خودشان هم در مقابل این ویروس آسیب پذیر شده اند، برای همین آمریکائیان در صدد هستند تا تعادل را میان این جانوران برقرار کنند و این وحشیان را به بد و خوب تقسیم کرده اند تا بدین طریق واکسنی برای خود درست کنند، در واقع آمریکائیان به کمک آن دسته از تکفیریهایی آمده اند که طرفدار احمق ها نباشند.       

    نفرت از امریکا و اسرائیل مثل یک زخم عمیق، قلب انسان های مظلوم و ستم کشیده را می سوزاند، صدها هزار کشته و میلیون ها آواره از زن و کودک و انسان های بی گناه در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و یمن و غیره ثابت می کند که آمریکائیان فقط به فکر ضربه زدن به ایران و مقاومت در منطقه هستند و در این راه از هر جنایتی علیه بی گناهان استفاده می کنند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی