سفارش تبلیغ
صبا ویژن







فطرت پاک محمدی(ص)»
93/10/26 7:12 ع

 

لعنت خدا بر آنها باد، چطور به پیامبری که مسلمانان و انسانها را جدا از نژاد و فرهنگ و زبان ، به پاکی، عدالت، نیکوکاری و همدردی فرا خوانده جسارت می کنند؟ این فطرت پاک محمدی است که انسانها را به توحید و معرفت ذاتی خداوند رهنمون می سازد همین سرشت همگانی است که انسانهای تشنه عدالت را از اندیشه های گمراه کننده نجات می دهد و پایه های تفکر غربی را به چالش می کشد.

جنگ حقیقی تمدن های هانتینگتون دور تازه ای از حملاتش را به برترین انسان روی زمین آغاز کرده است، و در نشریه فرانسوی شارلی ابدو با تاکید بر جمله ما کافر هستیم دور جدیدی از کاریکاتورهای موهن بر ضد پیامبر گرامی اسلام را در میلیون‌ها نسخه منتشر ساخته است، این حرامیان که به اعتقادات پاک دو میلیارد انسان توهین می کنند شیطان های انسان نمایی هستند که از طرف همه پیامبران و ادیان الهی مطرود و رانده شده اند و همان ادعای شیطان را دارند.

ماجرای بسیار مشکوک حمله چند تروریست به دفتر مجله فرانسوی شارلی ابدو که سابقه انتشار مکرر کاریکاتورهای توهین آمیز و سابقه جسارت به ساحت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را دارد هیچ معنی جز عذاب الهی در همین دنیا برایشان نداشت، که باید به دست چند تروریست مهدورالدم دیگر به درک واصل می شدند. 

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    هر ساله روز نهم دى ماه یادآور بصیرت و دشمن‌‌‌‌‌ شناسى مردم بیدار و غیور ایران و حضور مجاهدانه آنها در صحنه است برای کوبیدن فتنه سازان تاریخ در هر مدل آن، روز نهم دى کوبیدن کسانی است که خداوند شان رای خودشان است و پیامبرشان سخن ناحق شان.

    روز نهم دى حس وظیفه شناسی و موقعیت شاسی ملت ایران است که نباید به فراموشی سپرده شود و باید همه زوایا و شکل گیری این فتنه خطراک مورد نقد قرار بگیرد.

    روز نهم دى تور ماهیگیری بزرگی بود تا همه دشمنان ریز و درشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، و افراد و جریاناتی که سی سال در گوشه ها، پستوها، سوراخ ها، و انزواها بودند بیرون بیایند و به تور بیفتند، عده ای از این خود رای های خودسر از روی انتقام گیری، گروهی برای خیانت، عده ای برای فرصت طلبی، کسانی برای کارشکنی و براندازان نظام از همه نوع آن آمدند و فتنه را به رسمیت شناختند و از آن حمایت کردند.

    روز نهم دى ثابت کرد که ملت ایران دشمنانی دارند که فقط به مرگ آنها رضایت می دهد، حال چطور می خواهیم از فراموشی و بخشش سران فتنه سخن بگویم، کسانی که معتقد بودند اجر مبارزه ما در فتنه88 ، از مبارزه قبل از انقلاب بیشتر است و هنوز هم خودشان و دوستانشان در خارج از حصر اعلام می کنند که بر مواضع قبلی خودمان پایبند هستیم.

    این فتنه گران عوض بشو نیستند، برای عوض شدن باید چیزی در آدم بیدار شود و بفهمد که اشتباه کرده است، ولی سران فتنه اقدامات خود را اشتباه نمی دانند و برای همین هم حاضر نیستند اشتباه خود را بپذیرند و اعتراف کنند که تقلبی در کار نبوده است.

    مردم ایران هرگز زخمهای فتنه88 را فراموش نخواهند کرد، مردم ایران همگام و همدل و با اطاعت کامل از ولی زمان خودشان، رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، چشم همه فتنه گران را کور می کنند. 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

     

    ای امام غریب، ای امامی که نقطه عطف و عزت شیعیان هستی، ای حرم گل هشتم بوستان محمدی (ص)، ای امام رضای غریب(ع)، این روزها در بارگاهت میان حاجت و اجابت فاصله ای نیست، کرامتت کرامت همایونیست، و عطایت فراتر از قابلیت زائرانت، دیر بازیست که دلهای عاشق را پناهگاهی، و این روزها، خدا در مرقــد مطهر حضرت امام رضا (ع) خیلی نزدیک است، مشهد این روزها قبله گاه دل هاى مشتاق و عاشقان دلدادهِ آقا امام رضا (ع) است، این روزها مشهد از کران تا بی کران عالم عشق است.

    یا امام رضای غریب، این روزها مشهد مقدس، هر کوی و برزنی در عزای توست، هنگامی ‌که زائر تو پا به حَرَمَت می ‌گذارد، و دیدگانش به گنبد طلا و گلدسته‌ های حرم وبارگاه با شکوهت می افتد، ناخوادآگاه با چشمانی اشکبار، دست ادب بر سینه گذاشته زیر لب سلام می ‌دهد، یا ابن رسول الله، ای آقای ما، می دانی که همه ایرانیان و شیعیان مخلصت در تمام جهان علاقه دارند، این روزها در کنار تو، و دست در روی ضریح مقدست بگذارند، تا دل‌ های پر درد و شکسته خود را بی ‌واسطه با آقایشان تسلی بدهند.

    مولا و صاحب ما، هر وقت خواستیم چیزی بگوییم خجالت کشیدیم، ابهت حرم ات، زیبایی بارگاهت، تقدس نگاهت، ما را از گفتن حرفمان عاجز کرده است، چقدر زیباست گنبد زرد طلایی ات، که از دور حکایت می کند که در این شهر عزیزی از دردانه های زهرا (سلام اله علیها) مهمان است.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    این ایام جانگداز، سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات اله علیه، زیباترین، کامل ترین و برترین انسان در عالم آفرینش است، که عصاره خلقت و قاموس تمامی ارزش هاست، حضرت محمد (ص) وارث فضایل و برتری های تمام انبیاست، و خداوند در مقابل معرفت و بندگی اش، او را بر جهانیان سروری داد، و به حریمی برد که جبرئیل امین، توان پر کشیدن بدان سوی را نداشت.

    حق تعالی آن عزیز ارزشمند و با برکت را از میان امّی ها برانگیخت اما بشر تا ابد در مقابل علم خدادادی او امّی است، وجود شریف، ارزشمند و با برکت رسول خدا (ص)، و نیاز انسان های امروز و فردا به پیامبر اکرم (ص)، و درس ‌ها و آموزه ‌های ایشان، پایان ناپذیر است، آن بزرگوار، واسطه ابدی نزول فیض و برکت الهی است.

    اگر بخواهیم از بزرگترین مصیبت تاریخ بشریت از اول هستی تا پایان جهان نام ببریم باید از رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) نام برد چرا که در روز رحلت پیامبر اسلام بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام اتفاق افتاد و با وفات آن عزیز بزرگوار ریسمان اتصال بین خدا و انسان قطع شد.

    رحلت پیامبر (ص) قطع ارتباط وحی با زمین و خسرانی عظیم و مصیبت بزرگ و فاجعه ای جبران ناپذیر برای بشریت بود، مصیبت رحلت پیامبر(ص) این برکت بسیار ارزشمند خداوند بر انسان، نه تنها برای مؤمنان و محبان آن حضرت جانگداز بود بلکه عالم انسانیت و جهان بشری از فیض وجود آن خورشید هدایت و رحمت محروم شد.

    غمبارترین لحظه تاریخ بشری در این روز این گونه رقم خورد، که برترین خلق خدا این گونه خاک را به سمت افلاک بدرود گفت، و جهانیان را عزادار خویش کرد، رحلت پیامبر اکرم (ص) بی ‌تردید بزرگترین مصیبت بر هستی بشریت بود، و عالم انسانی با رحلت جانگداز آن حضرت چیزی را از دست داد که با مرگ هیچکس چنین مصیبتی اتفاق نخواهد افتاد. 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    اربعین حسینی از راه رسیده است و چهل شبانه روز است که آب از گلوی حضرت زینب (س) پایین نرفته، او هوای اسارتی را نفس می ‏کشد که چهل سال شکسته ‏ترش کرده است، در این چهل روز زینب و امام سجاد (ع) و اهل بیت پیامبر (ص) و تمام مریدان راه امام حسین در سوگ ابرمردی نشسته اند که حیات اسلام مدیون بدن تکه پاره اوست، اینک چهل روز از غروب غم شهادت شقایق ‌ها می‌ گذرد و سهم خاندان اهل بیت پیامبر، اسارت، عطش، غربت، زنجیر، بیدادگری و بیدارگری بوده است.

    و تو ای زینب قهرمان سلام الله علیها، تو می ‌شناسی آب نفرین شده ‌ای که محکوم معامله شوم دنیا پرستان شد، تو دیده ای گودال خونینی را که در گودی چشمانش یادگار هزاران نگاه پریشان را ترسیم می کرد، تیغ بود و شمشیرهایی که برای انداختن قامت حق بر زمین فرود می آمدند و نفس‌ های کام خشکیده‌ای، که حقیقت، تشنه رسالتش بود، زلالی اشکهای عباس را زمانی که آبهای مشک بر زمین ریخت و تمنای مشک ‌های سوراخ، که آب آخرین بهانه ‌اش بود، تو دیده ای گرمای دستانی که آرزوی سقایی داشت، و از شرم چشمان منتظر کودکان، به خواب آب‌ ها رفت، و به وعده ‌گاه برنگشت، آسمانی که برای همیشه تاریخ با عظمت این فاجعه سیاهپوش شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   16   17   18      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی