سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در دهه های اخیر غرب از آزادی زن بعنوان حربه ای برای تحت فشار قرار دادن کشورهای اسلامی استفاده می کند . در این گفتار می خواهم به جایگاه زن در فرهنگ غرب پرداخته و آنرا با خاستگاه زن مسلمان مقایسه کرده و بدینگونه تناقضات رفتاری سیاستمداران غربی را آشکار نمایم .
قبل از پرداختن به مقوله زن بهتر است با دیدگاه صاحبان زر و زور که جامعه غرب را در پنجه قدرت خود دارند آشنا شویم .
بیکر تو "ماسون بزرگ صهیونیستی" در سخنرانی که در سال 1921 ایراد کرده راه حل تسلط بر جوامع را اینگونه بیان می کند .
" برای اینکه بتوانیم تشکیلات خانواده را بر هم زنیم ، لازم است به اصول اخلاقی لگد زده و یک نسل کاملاً بی دین ، بی ناموس و بی اخلاق تربیت کنیم و البته این کار در نظر اول مشکل به نظر می رسد ولی چون میل به شهوات و لاابالیگری فطری و طبیعی بشر است از این جهت شاید چندان هم مشکل نباشد ... طبیعت انسان ، میل زیادی به محرمات و شهوت رانی دارد ، این وظیفه ماست که درجه حرارت را بالا ببریم تا یک مرتبه آتش گرفته و به تمام مقدسات کافر گردد"
نیات پلید صهیونیسم جهانی را به خوبی می توان در بیان سردمداران آن دید . آنان برای نیل به اهداف استکباری خود و تسلط بر ملتها راه بس پیچیده ای را در پیش گرفته اند . تهی کردن بشریت از ایمان و اعتقادات و سوق دادن آنها به سوی شهوات و لاابالیگری و استفاده ابزاری از زن در این راستا ، برنامه ای از پیش تعیین شده است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت .
اصرار غربیها بر آزادی زن البته بمعنای عریان کردن و بی مقدار کردن او برای این بوده که قشر عظیم زنان و بواسطه آنها مردان را نیز از معنویت به سوی رذیلت سوق دهند . شاید باور نکنید که تا چند دهه پیش زنان در غرب حتی از حقوق ابتدایی انسانی هم برخوردار نبودند. آنان بر اموال خود تسلط نداشته و حق رای و اظهار وجود در مسائل جامعه و حتی خانواده را هم نداشتند . زن غربی وقتی ازدواج می کرد نام خانوادگی اش را تغییر می داد . او بدون اجازه همسرش حق دخل و تصرف بر اموال شخصی و موروثی اش را نداشت . بدتر از آن مرد می توانست بدون منع قانونی همسرش را به قتل برساند .

......

 ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    ولادت با سعادت مولود کعبه، ساقی کوثر شافع محشر، فاتح خیبر، داماد پیغمبر، مولای متقیان،مولای عاشقان، امیر مؤمنان، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و روز پدر بر امام عصر(عج)، شیعیان و همه شما عزیزان و تمامی پدرها مبارک باد

     

     

    مکه در یکی از ماه های حرام(ماه رجب)پذیرای مقدم زیارت کنند گان خانه خدا بود.زائران با اداب و مناسک خود به گرد خانه خدا طواف می کردند؛گاه پروردگارشان را می خواندند و گاه بت هایشان راآن روز که روز جمعه سیزدهم ماه رجب بود در اطراف خانه کعبه اذدهام عجیبی بر پا بود.

    در این جمع تنها یک زن بودکه به جای عبادت بت خدا را عبادت می کردشرک و کفر بر روحش سایه نینداخته بود.و دین حنیف داشت ؛یعنی همان دین جدش ابراهیم خلیل الرحمن؛و او نیز در اطراف خانه خدا طواف می کرد؛و از خدا می خواست وضع حملش را آسان کند.

    او فاطمه دختر اسد ابن هاشم بودو فرزندی را به بار داشت و تقدیر چنین بود که این فرزندتولدی مبارک واستثنایی داشته باشد...تولد در خانه خدا...

    فاطمه با خدا راز و نیاز می کرد.ناگهاندر خود احساس درد شدیدی کرد،دردی که فاطمه آن را به خ.بی می شناخت ،آخر این پنجمین حمل او بود،او قبلا این درد را چهار بار در خود احساس کرده بود.

    فاطمه مضطرب و پریشان شد،او در میان جمعیت غوطه می خوردو طواف می کرد ،پس از این احساس از طواف باز ایستاد ولی موج جمعیت او را به این سو و آن سو می کشاند و در د هر لحظه شدید و شدید تر می شد.

    چه می دانست که خدا چه سرنوشت افتخار امیزی برای او و نوزادش رقم زده است.

    فاطمه به دنبال پناهگاهی می گشت،ماءمنی که او را از چشم مردم پنهان کند،و سر انجام آغوش کعبه را در برابر خود دید.فاطمه قدم به درون خانه کعبه گذاردو این تقدیر الهی بود که مرد خدا در خانه خدا قدم به صحنه حیات پر افتخار خود بگذارد.

    نامش را علی نهادند،و با علی موجودی دیگرنیز موجودیت گرفت،موجودی عزیز،گرانبها و بس کمیاب.همان چیزی که باید راز سعادت جامعه را در آن جست،و درآن هنگام جوامع از آن تهی شده بود،جهان، عدل را نه می فهمید و نه می شناخت و میلاد علی با تولدی دیگر همراه بود؛ تولد عدل.. 

    و علی آمد...

    ساقه های سبز نیلو فری از پایه های عرش بالا رفته و سر یر ولایت را به عطر وجودی خود آراسته اند،تا او بیاید و از تکیه گاه پوشیده از رازقیآن تکیه زند.درون کعبه چه غوغایی است امروز !ملائک،بال در بال گستره آسمان هارا پو شانده اندو جبرئیل و میکائیل و اسرافیل حلقه خانه کعبه شدندتا پر به نور وجود او بسایند!طنین نام او هلهله شادی ملائک است.جام های افلاکی عاشقان به سوی او می آیندو گیسوان سیاه شب به یمن وجوداو گل خنده های نقره ای را در میان ابشار آسمانی اش تقسیم می کند؛ چرا که امشب علی(ع)می آید....

    وچمعه چه شکوهی دارد و این جمعه چه شکوهی دیگر...13رجب سال سی ام از عام الفیل! آسمانهاطبق طبق نور می آوردند،آن گاه دیوار کعبه شکافته شدو فاطمه بنت اسد قدم به درون کعبه نهاد که علی اعلی خانه خویش را از برای قدوم مبارک او آماده کرده بود...و او امدکه نام خود رااز خدا گرفته بودو آمده بود تابت های خانه را در هم بشکند و بر پشت بام آن ندای یگانگی و توحید ذات مقدس خدای تعالی را سر دهد و او را تقدیس کند و فریاد حق طلبی اش را از میان کفر ها و نفاق به گوش جانهای عاشقان برساندو پرواز شور آفرین کبو تران عشق را جانی تازه بخشد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

     

    انا لله و انا الیه راجعون اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شئ با نهایت تاسف و تالم درگذشت ناگهانی عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حق شناس از اساتید اخلاق رابه اطلاع عموم ملت خداپرست می رساند

    گلشن تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همواره حضور صاحب‌دلان آگاه و دانشوران پاک نهاد را به خود دیده و از گستره آسمان علم و عرفان آنان استفاده کرده است .
    آیت الله عبدالکریم حق‌شناس از زمره این فرهیختگان است که در سالیان دور در تهران چشم به جهان گشود و زندگی پرفراز و نشیبی را در راه درک و تبلیغ آموزه‌های دینی آغاز کرد
    .
    وی با هوش سرشار و استعداد فراوان خود در حوزه علمیه تهران با بهره‌مندی از محضر اساتید بزرگی همچون آیت‌الله میر سید علی حایری، میرزا طاهر تنکابنی و آیت‌الله محمد حسین زاهد در اندک زمانی پله‌های رشد را پشت سر گذاشت و با شوق فراوان از زلال معارف عرفانی آیت‌الله شاه‌آبادی بهره برد
    .
    پس از چندی این عالم فرزانه به شهر علم و ایمان، قم رهسپار شد و در راه رسیدن به درجه اجتهاد از دروس پربار آیت‌‌الله سید محمد حجت، حضرت آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله سید محمد تقی خوانساری و درس فلسفه امام خمینی (ره) بهره‌های فراوان گرفت و موفق به دریافت اجازه اجتهاد از اساتید گران‌قدری مانند حضرات‌ آیات‌ سید ابوالقاسم موسوی خوئی، سید محمد حجت کوه کمره‌ای، محمد علی شاه‌آبادی، سید احمد زنجانی، شیخ ابوالقاسم اصفهانی، شیخ عبدالنبی عراقی، سید محمد حسین بروجردی، سید محمد تقی خوانساری شد
    .
    آیت‌الله حق شناس پس از دریافت اجازه اجتهاد به پیشنهاد حضرت آیت‌الله بروجردی به تهران هجرت کرد تا جوانان تشنه علم و معرفت این دیار را از چشمه‌سار زلال معارف الاهی سیراب کند
    .
    وی در تهران تدریس علوم مختلف نقلی و عقلی را سرمشق خود قرار داد و سال‌ها در مدرسه سپهسالار قدیم، وظیفه عمل به وقفنامه آن را به عهده گرفت.

    طلاب مدرسه فیلسوف الدوله و نمازگزاران مسجد امین الدوله تهران سال‌ها از درس اخلاق عملی این عالم فرزانه بهره‌مند شدند.
    مدرسه علمیه این عالم فرزانه هم‌اکنون پذیرای جوانان پاک و جویندگان راستین معرفت است.

     


    انتهای خبر // خبرگزاری رسا //www.rasanews.com





  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    رییس تیم پزشکی آیت الله مشکینی در گفت و گو با رسا تشریح کرد:
    آخرین وضعیت آیت الله مشکینی



    رسا، سرویس سیاسی ـ رییس تیم پزشکی آیت الله مشکینی در گفت و گو با رسا به تشریح آخرین اقدامات پزشکی برای معالجه وی پرداخت.

    دکتر جعفر اصلانی رییس تیم پزشکی آیت الله مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا وضعیت رییس مجلس خبرگان را رو به بهبود توصیف کرد.
    وی با اشاره به مشکل ریوی آیت الله مشکینی خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات ریوی پیش آمده مجبور شدیم از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کنیم و علی رغم خطیر بودن بیماری آیت الله مشکینی وضعیت ایشان نسبت به دیروز بهتر شده است.
    اصلانی ادامه داد: هنوز برای قضاوت قطعی در مورد وضعیت آیت الله مشکینی زود است اما ما تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار می بندیم.
    وی در پایان تاکید کرد: اخباری که در مورد رحلت آیت الله مشکینی در سطح گسترده ای پخش شده بود به هیچ وجه صحت ندارد.

    خبر ارتحال ایت الله مشکینی تکذیب شد

    http://www.rasanews.com/Negaresh_site/FullStory/?Id=17510



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    هر جا شیوخ عرب دورهم جمع میشوند آخر سر یک بیانه میدهند و از ایران میخواهند از حق مسلم خود بر جزایر سه گانه دست بردارند آخه شیخ یوسف حاکم ایرانی چندی پیش نامه ای به حاکم امارات نوشته و محض چاپلوسی گفته جزایر و بندر لنگه مال شماست ! البته شیوخین عزیز ما فقط جزایر سه گانه را از آن خود می دانند و چشم طمع به بنادر ایرانی ندارند!
    اسناد و نقشه های جغرافیایی هم که برای استناد کافی نیست و همان نامه در برابر اسناد بیشمار محترمتر و محکم تر است !
    اصل موضع بر هر ایرانی متعصب و وطنخواه مبرهن است و نیازی به موشکافی ندارد ولی آنچه که مورد بحث است نوع برخورد کشورهای خلیج فارس و وزارت امور خارجه ما با این ادعای پوچ است .
    این ادعا آشکارا تعدی به تمامیت ارضی کشورمان هست و دخالت آشکار در امور داخلی ایران که کشورهای عربی با پررویی همیشه به دنبال آن بوده اند و اکنون که یک نفر پیدا شده و ادعای پوچ آنها را در یک رسانه فراگیر زیر سئوال برده برآشفته و دچار هزیان گویی شده اند .
    چطور وقتی شیوخ عرب رسماً تمامیت ارضی ما را به چالش می کشند وحدت اسلامی خدشه دار نمی شود ولی وقتی یک روزنامه نگار ایرانی نگرانی بخش عظیمی از مردمش را در یک مقاله آنهم با اشاره و ایماء بیان می کند اینچنین بر می آشوبند و بدتر از آن وزیر خارجه ما با شتاب زدگی به بحرین سفر کرده و بر شانتاژ تبلیغاتی آنها صحه می گذارد !
    آیا همیشه ما باید حافظ وحدت اسلامی باشیم و برای حفظ آن از حق مسلم خود دست کشیده و در برابر یاوه گویی رقبا دم بر نیاوریم ؟! مگر همین شیوخ مستبد وابسته به استکبار همان سیاستی را که دشمنان اسلام دیکته کرده اجرا نمی کنند ؟
    حالا قضیه ما در داخل کشور هم مشابه سیاست خارجی ما شده . کسانی هستند که آشکارا بلندگوی دشمنان اسلام شده اند و هرآنچه را که کاخ سیاه تصویب می کند و خبرگزاری های صهیونیستی منتشرش می کنند . اینها در داخل کلمه به کلمه بر زبان می رانند و حیا هم نمی کنند و اگر کسی به ایشان اعتراضی بکند می گویند هیس نباید به این زیاده خواهان چپ نگاه کرد و گرنه اتحاد مسلمین خدشه دار می شود و ما را متهم به وحدت شکنی می کنند .
    این چه سیاستی هست که دوستان ما در پیش گرفته اند . دشمنان اسلام و کشور آشکارا هر کاری دلشان بخواهد می کنند ولی ما حق نداریم اعتراضی بکنیم . از حق و حقیقت نباید دفاع کنیم چرا که متهم به دعوای جناحی می شویم !  
    دوستان ما به جای اینکه به مسئولیت خود در قبال توطئه ها عمل کنند به ما چپ نگاه می کنند ! بعضی ها کی می خواهند از خواب بیدار شوند و ببینند و بدانند و باور کنند که کشور ما در معرض توطئه هست . یعنی حافظه ما اینقدر تحلیل رفته و 8 سال جنایت استکبار در تحمیل جنگ به کشورمان را به این زودی از یاد برده ایم و یا نقش عوامل داخلی دشمن را که همراه با دشمن درفکر تضعیف جبهه خودی بودند !
    چکونه است که سخنگویان فاکس نیوز و بی بی سی و مترجمان سیاست مداران آمریکا و انگلیس در جرگه دوستان در آمدند و یاران خمینی را رقیب خود می پنداریم ؟
    این روزها خواهد گذشت همچنانکه 8 سال جنگ گذشت و آنها که از ولایت پیروی نکردند نادم از کار خود به مسئولیتهای خود عمل نکرده و فریب دشمن را خوردند و آیندگان به ایمان و اعتقاد ما درعمل شک خواهند کرد . دوستان الان زمان شعار نیست فصل عمل است نباید فریب خورد و نماد حق و حقیقت را که باید به آن توسل جوئیم کنار گذاشته با دشمنان هم آوا شویم و چقدر بد است که علی زمان سر در چاه خانه خود فروبرد و از بی وفایی یاران ناله ها کند !
    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر / یا علی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی