سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اینان با تحریف کتاب آسمانی تورات ، انواع افتراء و تهمت ها را به دین الهی بستند و حتی صهیونیست نژاد پرست که خور را صاحب اختیار همه انسانهای روی زمین پنداشته و ظلم و تجاوز را سیره خود قرار داده، دم از انتساب به دین موسی(ع) می زند.
آیا ممکن است به دین حضرت موسی (ع)از طریق اعتقاد و
رفتار یهود و صهیونیست دسترسی پیدا کرد؟! صهیو نیستی که سنبل ظلم و تجاوز و جنایت و خیانت است.
به همین خاطر اعتقاد و رفتار پیراوان یک مرام و مسلک
هیچ گاه نباید معیار شناخت آن مکتب قرار گیرد برای شناخت هر دین آسمانی مصون از تحریف و روش پیامبر آن دین ملاک و معیار است

 اسلام و رفتار مسلمانان
در مورد شناخت اسلام هم نباید اعتقادات و رفتار
مسلمانان و فرقه های گوناگون مذهبی معیار قرار بگیرد زیرا گر چه قرآن کریم که منبع اصلی معارف و احکام الهی است مصون از هر گونه تحریف می باشد به همین دلیل مبانی اعتقادی فِرق مسلمان به یکدیگر نزدیک و در بسیاری از موارد اصولی با هم یکی می باشند.
اما قرآن کریم که مصون از تحریف بوده ، مصون از تفصیر به
رأی و برداشت های سوء و تحمیل پیش داوریهای نبوده است و علت عمده پیدایش فرقه های گوناگون هم همین تفسیر به رأی هاست به همین جهت در معارف الهی واسلامی ، اعتقاد و رفتار مسلمانان نمی تواند ملاک باشد. ملاک در شناخت اسلام، منابع اصلی آن یعنی<<قرآن و عترت>>است. و برای آشنایی با معارف اسلام باید از این سر چشمه زلال بهرمند شد.

ویژگی مهم اسلام
اگر به لحاظ تحریف کتابهای آسمانی برای افراد بررسی
منبع اصلی یهود و نصاری غیر ممکن است، از امتیازات منحصر به فرد اسلام این است که منابع آن برای همیشه زنده و پویا ودر دسترس همگان است. یک انسان متفکر و بی غرض، بایدبرای داوری صحیح در مورد اسلام به منابع رجوع کند، نه به رفتار و کردار پیروان دین اسلام . زیرا بسیاری از اعتقادات و رفتارها ناشی از برداشتهای غلط و کج اندیشی افراد است که نباید به حساب اسلام گذاشته شود. بنا براین اگر در برخی از جوامع اسلامی محدودیت هایی خارج از چهار چوب دینی برای زنان ایجاد کرده اند و از فعالیت های سیاسی و اجتماعی مانند تصدی امور اجرایی و نمایندگی مجالس قانونگذاری،حتی شر کت در انتخابات و امثال آن محروم نموده اند؛اینگونه روشها هیچ ارتباطی به اسلام ندارد. بلکه ناشی از کوته بینی برخی از افراد است که باعث ایجاد زمینه برای اتهاماتی این چنین به اسلام شده اند.
این تنگ نظری ها باعث شده که گفته شود اسلام زن را از
حقوق اجتماعی و سیاسی محروم کرده است! در هر صورت یکی از علل متوجه شدن اینگونه تهمت ها به اسلام همین سوء برداشت ها و کوته نظری برخی از پیروان اسلام می باشد،که هیچ گونه ارتباطی به اسلام و قرآن نمی تواند داشته باشد.

غرب زدگی!
ب
:منشأ دیگر این اتهامات نسبت به اسلام ، بروز و پیدایش مکتبهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و حقوق زن می باشد که با شعارآزادی زن و احیای حقوق بشر و حقوق اجتماعی قدم به میدان گذاشته اند. فرهنگ مبتذل غرب ناشی از این گونه مرامهاست که در روابط اجتماعی برای زن و مرد هیچ گونه محدودیتی قابل نیست. بلکه هر نوع قید و بند و مقررات را منافی با آزادی انسان می پندارد. و به تعبیر دیگر در روابط اجتماعی آزادی مطلق را ترویج می کند. غافل از این که آزادی مطلق بد ترین نوع اسارت بلکه اسارت مطلق است.زیرا آزادی مطلق(که عملاًبرای همه اقشار ممکن نیست)باعث از دست دادن حیثیت و شخصیت و کرامت انسانی جامعه و زنان شده،و با شعارآزادی،زنان را در معرض فساد و هوسرانی بیگانگان قرار داده اند و جامعه وزنان را از کرامت انسانی تهی کرده اند.
اینان در نهایت موجب اسارت زنان در بند هوس مردان
شده اند. اما باید با تأسف گفت که ابتذال به جایی رسیده که دیگر فساد و تباهی نه تنها ضد ارزش نمی دانند، بلکه فساد و ابتذال برای این فرهنگ ارزش محسوب می شود!
در هر صورت رواج این نوع طرز تفکر موجب سوء ظن و روانه
کردن اتهامات گوناگون به اسلام و جامعه اسلامی شده ،که اسلام زنان را از آزادی و کرامت انسانی محروم نموده است!

اسلام و فعالیت های اجتماعی زن
لکن نه رفتار فرق مسلمین ملاک و مبنا است و نه آزادی
مطلق غرب، ملاک ارزش و کرامت است. مانند دیگر ادیان آسمانی احیا گر شخصیت زن و حافظ کرامت انسانی اوست.اسلام زن را از قید وبندهای ((جاهلیت نو)) نجات داده و شخصیت واقعی او را احیا کرده و حقوق فردی؛ اجتماعی؛ اقتصادی سیاسی و فرهنگی اوراتأمین نموده است.
اسلام به زن مانند مرد استقلال اقتصادی داده که در
مقدمه به برخی ازشواهد قرآن اشاره شد.اسلام برای زن همانند مردحقوق اجتماعی قائل است. و زن مانند مرد می تواند با رعایت مقررات اسلامی در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی شر کت کند.بلکه در بسیاری از موارد شرکت زنان در جامعه و به عهده گرفتن مسئولیت های عمومی،مانند مردان واجب است. مانند تصدی امور بانوان در جامعه و امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از دین الهی و دفاع از حقوق ملت های مظلوم که از وظایف عمومی اسلام است که زن و مرد در قبال آن دارای مسئولیتی یکسان هستند.

این مبحث ادامه دارد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    بنر

    به گزارش روابط عمومى جبهه وبلاگى غدیر ، شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در حرکتى شایسته و در آستانه روز جهانى قدس اقدام به انشتار بیانیه اى به همین مناسبت و راه اندازى جشنواره اى تحت عنوان ( انتفاضه سایبرى روز قدس ) نموده است .
    متن بیانیه  و توضیحات مختص به شرکت در جشنواره در ذیل به نظر مبارک شما عزیزان میرسد :

    روز قدس امسال سی و یکمین سالگرد نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس است. روزی که یادآور نام و یاد امام راحل است. همو که ملت ما را از یوغ طاغوت رهایی بخشید و افق تازه‌ای پیش روی همه‌ی ملت‌ها گشود. همو که ملت‌های مستضعف جهان را به پایداری در برابر استکبار فراخواند و اتحاد امت اسلامی را راهکار جلوگیری از نفوذ غرب در میان مسلمانان دانست.

    1- ما وحدت اسلامی را نه فقط یک تاکتیک، بلکه راهبردی اسلامی می‌دانیم و در برابر سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌ی استعمار و استکبار در میان شیعه و سنی ایستاده‌ایم. موج توسعه خشونت و کشتار چه به اسم شیعه باشد و چه اهل سنت، تنها یک متهم دارد و آن استکبار است.

    2- ما ملی‌گرایی‌یی را که بخواهد مرزهای اعتقادی و موازین اصیل اسلامی را نادیده بگیرد و اتحاد امت اسلامی را از اولویت بیندازد را حکوم می‌کنیم و آن را یک راهبرد غلط می‌دانیم و شعار غیر اسلامی «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را انحرافی از موازین امام خمینی (ره) می‌دانیم.

    3- راهبرد اساسی ما در مساله فلسطین، برگزاری همه‌پرسی میان ساکنان اصیل این سرزمین است و ما راه صیانت از حقوق مردم فلسطین را در مقاومت همه‌جانبه علیه منافع صهیونیست‌ها می‌دانیم.

    4- جنگ 33 روزه علیه مقاومت اسلامی لبنان و جنگ 22 روزه علیه مردم غزه و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان داد که دولت نامشروعی که پایه‌های خود را بر خون مظلومان فلسطینی بنا کرده باشد، قطعاً سست است و حکومت‌های استکباری با ظلم برپا نخواهند ماند. و این آینده محتوم جبهه کفر است.

    5- عراق و افغانستان و یمن و لبنان و چچن و کشمیر و دیگر کشورهای اسلامی که بند اسارت و ظلم استکبار هستند، همچون فلسطین عزیزان این امت هستند و باید برای آزادی‌شان کوشید. از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم تا حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از این مسلمانان اعلام کنند و ندای مظلومیت‌شان را پاسخی در خور دهند.

    6- ما اعضای شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس یاد امام خمینی را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر عزیزمان تجدید می‌کنیم. همچنین نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت امر ولی‌امر هستیم.

    در همین راستا ، شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در راستاى برگزارى هرچه باشکوه تر مراسم روز جهانى قدس و براى اینکه به دنیا ثابت شود که ما میتوانیم حتى در اینترنت و فضاى سایبر هم خوب مهندسى کنیم و راهپیمایى هاى ملیونى راه بیندازیم ، اقدام به برگزارى جشنواره اى تحت عنوان " انتفاضه سایبرى روز قدس " نموده است که بخشهاى ذیل را شامل میشود 

    1 . مقاله

    2 . عکس

    3 . پوستر

    4 . کلیپ

    5 . شعر و متن ادبى

    جوایز نفیس این جشنواره نیز متعاقبا خدمت همسنگران عزیز اعلام خواهد شد .

    علاقه مندان به شرکت در این جشنواره میتوانند آثار خود را به آدرس ایمیل info@ccirca.ir ارسال کنند ، مهلت ارسال آثار از تاریخ 10 \ شهریور \ 1389 الى 26 \ شهریور \ 1389 بوده و نتایج نهایى این جشنواره در تاریخ 31 \ شهریور \ 1389 همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام خواهد شد .

    مجری طرح جشنواره : جبهه وبلاگی غدیر

    به امید شکست جبهه کفر و التقاط و تحجر
    و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت حجت ابن الحسن
    موفق ، سربلند و پیروز باشید ،،،

     

    (( شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی ))

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    وحید یامین پور مشاور مدیر شبکه سه و مجری کارشناس برنامه «دیروز امروز فردا» پنجشنبه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقد برنامه های نمایشی و سیاست های فرهنگی صدا و سیما پرداخت.
    به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، در این نشست که با استقبال گسترده دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت برگزار شد دانشجویان در بخش تریبون آزاد از ضعف ساختاری و محتوایی سریال ها و تله فیلمها انتقاد کردند.
    یامین پور در این نشست با انتقاد از صرف هزینه های میلیاردی در ساخت سریال هایی چون «ساعت شنی»، «هوش سیاه»، «کلانتر» و «شمس العماره»،‌ جهت گیری اصلی فیلم و سریال در تلویزیون را به سمت فربه کردن طبقه متوسط مدرن و دور شدن تدریجی از صلابت انقلابی دانست.
    وی افزود: این رویکرد با اولویت های فرهنگی انقلاب اسلامی در تعارض است. کارگردانان و نویسندگان ما غالباً خود از طبقه متوسط مدرن اند و درک درست و روشنی از دیانت انقلابی و حتی فرهنگ دفاع مقدس ندارند. بنابراین هرگاه خواسته اند به این سمت حرکت کنند آنچنان ضعیف عمل کرده اند که به اصل ماجرا صدمه زده اند. نماد دینداری در سریال ها غالبا پیرزنی است که با چادر سفید روی سجاده نشسته است و این «دینداری زمین گیر شده» جز وعظ و نصیحت کاری از دستش برنمی آید.
    وی ادامه داد: به یاد ندارم در سریالی یک پرسوناژ متعادل که جریان حزب اللهی را نمایندگی کند دیده باشم. شخصیت ها در بهترین حالت نماد سکولار های ریشدار هستند؛ کسانی که نماز می خوانند ولی مسوولیت انقلابی ندارند.
    یامین پور در پاسخ یک دانشجو که از نقش مدیران صدا و سیما در این خصوص سوال کرده بود گفت : برخی از مدیران صدا و سیما مرعوب کارگردان ها و چهره های سینمایی و حتی تلویزیونی هستند و اساساً از خود اراده ای جدی برای اثرگذاری بر روندهای موجود نشان نمی دهند.
    یامین پور اینکه تا این اندازه منویات رهبری در خصوص صدا و سیما مورد غفلت مسوولان این سازمان قرار گرفته را عادی ندانست و افزود: مقام معظم رهبری خودشان بارها از اینکه حرف شان روی زمین مانده است علناً از مسوولین این سازمان انتقاد کرده اند و ازهمه خواسته اند که اگر مشکلی می بینند بیان کنند. هرچند حقیقت این است که بدنه صدا و سیما متناسب با اهداف بلند آن نیست. متاسفانه بسیاری از مدیران صدا و سیما آدم های معمولی و متوسطی هستند و هیچ نسبتی با شور و دغدغه انقلابی ندارند.
    مجری «دیروز امروز فردا» سوالهای دانشجویان در خصوص علت تعطیلی تنها برنامه چالشی و مورد علاقه دانشجویان را بدون پاسخ گذاشت و اظهار نظر در اینباره را به آینده موکول کرد.
    پیش از این نیز دانشگاه های امیرکبیر،‌شریف و صنعتی اصفهان با موضوع نقد صدا و سیما میزبان یامین پور بوده اند


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    تردد احمدی نژاد در خیابانهای واشنگتن

    تصویر خندان محمود احمدی نژاد، یک بشکه نفت و اسکناس های دلار موضوع یک آگهی است که بر روی چند اتوبوس شهری نصب شده است.
    آن چه این آگهی را قابل توجه تر می کند، متن هشدارآمیز آن است که نوشته: "هر روزی که دست روی دست می گذاریم، ایران منفعت می برد."

    منبع وبلاگ : مردان بی ادعا


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    جناب آقای هاشمی

    ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

     

    با عرض سلام و تبریک فرارسیدن ایام نورانی و پرفیض ماه مبارک رمضان ، چندی پیش خبری مبنی بر اظهارات ناصواب یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سطح رسانه های ضد انقلاب و بیگانه منتشر شد.

    آقای دستغیب بعنوان یک عضو از مجلس خبرگان رهبری اظهارات نادرستی را بیان داشته و با سو استفاده از موقعیت سخنرانی خود و عنوان عضویت در مجلس خبرگان رهبری تهمتها و اتهامات زشتی را خطاب به رهبری معظم انقلاب مطرح نموده است.

    ایشان که ظاهرا قصد دارد هزینه های طرد اجتماعی را که ناشی از عدم درایت وی و اتخاذ مواضع همسو با اغتشاشات و عوامل فتنه بر وی وارد شده است را از گرده افکار عمومی برداشت کند با طرح عبارتی بسیار سخیف ، قلب ملت ایران یعنی مقام شامخ ولایت مطلقه فقیه را نشانه رفته است.

    همین دست اظهارات سخیف و غیر اخلاقی است که دشمنان خارج نشین نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون کدیور را تشویق میکند تا توهمات و تخیلات کثیفش را بنام انتقاد از رهبری منتشر نماید.

    اکنون امت حزب الله چشم به اعلام موضع صریح شما در برابر این موج از لجن پراکنی علیه شخصیتی نشسته اند که شما در طول سالیان مدید حامی و یاور ایشان شناخته میشدید.

    اگر در جایی که مسئولیت این مجلس با شما باشد چنین اظهارات زشتی با این سطح ازجسارت و بی ادبی منتشر شود و شما سکوت اختیار کنید ، بدون شک ملت از شما بعنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری ناامید و دلسرد خواهند شد.

    شما در جایگاه مسئولیت این مجلس نباید اجازه دهید تا اقلیتی زبون و ناچیز به مقدسات و شعور مردم حمله ور شده و دارایی های عظیم معنوی ملت را به باد فحاشی و بی حرمتی بگیرند.

    شرافت جایگاه مسئولیت و خدمت در نظام اسلامی یاوری رهبری ، دفاع از ولایت و خدمت به مردم بر اساس آموزه های اسلامی است.

    ادعاهای سخیف این افراد انقدر بی ارزش و ژورنالیستی است که ارزش پاسخ علمی و استدلالی را ندارد ، اما این ملاحظات باعث نمی شود تا شما نیز از مسئولیت های قانونی خود چشم پوشی کنید و سکوت اختیار کنید.

    کما اینکه سکوت درچنین مواردی عاملی است برای بی حیایی بیشتر هتاکان و پرده درانی که نقطه عظمت و سعادت این ملت را مورد نشانه گیری و هدف قرار داده اند.

    خانواده های شهدا و ایثاگران امروز یک دل و یکصدا از شما طلب اقدام سریع و واکنش قاطع میکنند تا مبادا روزی فرابرسد که نام و تاریخ ریاست شما بر مجلس خبرگان رهبری آلوده به لکه هایی اینچنین ننگین باشد.

    ما به صداقت شما ایمان داشته و همواره میدانیم که هاشمی یاور رهبری خواهد ماند ، اما هر از گاهی سکوت ها و بعضا مواضع دوپهلوی شما در قبال فجایع هتاکان غیر قابل فهم می نماید.

    امیدواریم هرچه سریعتر با اتخاذ موضعی صریح در پاسگویی به این یاوه سرایان ، مجال ابراز وجود از سیلی خوردگان اسلام را بگیرید.

    ومن الله التوفیق

    جمعی از خانواده های ایثارگر و شهدای تهران

    مرداد و شهریور 1389



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی