سفارش تبلیغ
صبا ویژن







ما 25 نفرهستیم ، با احتساب عمه و خاله ، ما بی شماریم. اما همین الآن بگم عمه ام آرتروز داره عذر خواهی کرده نمیتونه بیاد ، خاله ها هم مراسم خاصی برای ولنتاین دارند شرمنده حضور هستند اما با این اوصاف بازهم ما بی شماریم!!!
                            

                                        



  • کلمات کلیدی :
  • کلاه انگلیسی»
    90/11/19 10:0 ص


    نمایش سایز اصلی



  • کلمات کلیدی :
  • حدیث اقتدار»
    90/11/15 2:56 ع

    گلچینی از فرمایشات گهربار و مقتدرانه «ولی امر مسلمین جهان»


  • کلمات کلیدی :
  •    

    جناب آقای افروغ ، همانطور که اشاره کرده اید : امام فرمودند « حکومت وسیله ای است برای تحقق بخشیدن به هدف های عالی، عهده دار شدن حکومت فی حد ذاته شأن و مقامی نیست، بلکه وسیله انجام وظیفه اجرای احکام و برقراری نظام عادلانه اسلام است ... »  (صحیفه نور، ج 4، ص 397) ، همان امام هم فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است . پس این ما هستیم که باید به همه اقتضائات و شرایط زمان و مکان آشنا باشیم نه اینکه به بهانه نقد، جوری حرف بزنیم که خوراک تبلیغاتی برای مغرضین و معاندین فراهم کنیم.

    از طرفی شما غافل از این نکته شده اید یا تغافل می کنید که اگر آزادی بیان نیست پس اینهمه قیل و قال ها از کجاست آیا دچار پارادوکس نشده اید؟! اگر همانطور که اعتقاد دارید و گفته اید که فتنه چند سویه است آیا احتمال نمی دهید در این شرایط و زمان موجود اینگونه اظهارات شما یک سویش به نفع فتنه گران باشد ؟!

    یک نکته دیگر از تناقضات شما در این است که به شرایط داشتن لیسانس در انتخابات مجلس هفتم انتقاد داشتید اما از طرفی منتقد عدم حضور روشن فکران در شورای نگهبان هستید! که باید پرسید اگر طرفدار تخصص هستید پس چرا به مجلس عوام اعتقاد دارید؟!

    در ضمن همانگونه که شما به برخی از عملکردهای آقای احمدی نژاد انتقاد دارید، اکثر اصولگرایان و دلسوزان این نظام اسلامی هم این انتقادات را دارند اما از امام راحل آموخته اند که چگونه انتقاد بکنند تا هم موجب تضعیف نظام نشود و هم خوراک تبلیغاتی برای دشمنان نظام درست نکرده باشند .

    جناب آقای افروغ پرسش ما صرف نظر از همه قیل و قال های سیاسی و مطبوعاتی از شما این است که تا چه اندازه برای افزایش بصیرت دینی و سیاسی در جامعه بر اساس آموزه های حضرت علی علیه السلام که در نهج البلاغه آمده و به تبع آن الگوی عملی حضرت امام و مقام معظم رهبری فعالیت و عمل کرده اید و چقدر در مسیر تحقق راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی که نیازی به سرو صدا ندارد تلاش علمی و عملی داشته اید ؟!

    در پایان فقط بعنوان یک نکته بصیرتی بیان می کنیم که اگر زمان به عقب برگردد و ما هم از عملکرد های آتی احمدی نژاد با خبر می شدیم نه تنها رأی سفید نمی دادیم بلکه باز هم به ایشان رأی می دادیم و این رأی را هم نه بخاطر شخص ایشان بلکه بخاطر همان مصلحتی که برای نظام و سد در مقابل خائنین تشخیص داده ایم عمل می کردیم .



  • کلمات کلیدی :
  • خدا حافظ حاجی...»
    90/10/18 8:31 ع

    هر کس سرزندگی و بذله‌گویی و آن چهره شاداب او را می‌دید، باور نمی‌کرد دو ساعت پیش فرزندش شهید شده باشد. اما حقیقت همین بود. هنگامی که ما به حاج بخشی بر خوردیم دو ساعتی بیش از شهادت فرزندش نمی‌گذشت. او حاضر نشده بود که به همراه پیکر فرزند شهیدش جبهه نبرد را، ولو برای چند روز، ترک گوید. ما آخرین بار که او را دیده بودیم در تهران بود، هنگامی که کاروان نخستین «راهیان کربلا» عازم جبهه نبرد بودند. هر جا که حزب‌الله تهران هست او نیز همان جاست و علمداری می‌کند.
    شهید سیدمرتضی آوینی

     

    انتخاب شده از وبلاگ ملت ابراهیم .



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی