سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 



  • کلمات کلیدی :
  • آنقدر تند روی کردی که دچار پارادوکس شدی!!! 

    انجوی نژاد

    اگر بجای سخنرانی های تند و آتشین! بحث های اصولی بفرمائید و راه درست را به مردم نشان دهید تأثیرش بیشتر و ماندگارتر است.

    همه می دانند که به خاطر رعایت نشدن شایسته سالاری در بسیاری از مناصب اجرایی فرصت هایی بوجود می آید که برای عده ایی فرصت طلب سفره های رنگین پهن می شود و برای همین هم برخی از مسئولین خرابکاری هایی می کنند که هزینه آن را باید نظام پرداخت کند اما با این بهانه ها نباید کلیت نظام را زیر سئوال برد و مرتب آیه ی یأس برای مردم خواند، مگر مردم این کشور اینهمه پیشرفت در زمینه های مختلف را که با هدایت های الهی و رهبری حضرت امام و همچنین مقام معظم رهبری طی این 32 سال بدون مشکلات طی کرده اند ؟ اما همه دیدیم حضرت امام و بعد از ایشان رهبر انقلاب ضمن پیگری مشکلات و تذکر قاطع به مسئولین همواره به مردم امید می دادند.

     همه می دانیم با همه کمبودها و مشکلات داخلی و خارجی این مردم هرگز از اصول خود دست نکشیدند و مردم فهیم و آن دسته ازمسئولین دلسوز ضمن پذیرش کمبودها و اشکالات همیشه با امید و تلاش رو به جلو حرکت کرده اند.

    بنابراین شما هم بهتر است به جای سخنرانی های احساسی بفکر کمک برای اصلاح و ارشاد باشید ، وقتی در اطراف خود شما و بستگان شما (مانند کارهایی که اخویی شما علی انجوی نژاد در راه اندازی سایت های .....!!! انجام داده اند) ناهنجاری هایی مشاهده می شود و شما یا سکوت می کنید یا کاری از دستتان بر نمی آید! چگونه توقع دارید در یک کشوری با این وسعت و تنوع اصلا مشکلی نباشد این ها در حالی است که از داخل و خارج هم تلاش می شود که بر سر راه این ملت سنگ اندازی هم بشود.  



  • کلمات کلیدی :
  • عزت امت اسلامی»
    90/7/18 11:33 ع

    ما افتخار مى‌کنیم که به اصول و بنیانهاى اسلامى برگشته‌ایم؛ این راز قوت و قدرت ماست. در این چند سال، تمام تبلیغات استکبار جهانى بر روى اهانت به ایمان اسلامى مردم ما متمرکز بوده است. مردم ما از کسانى که نسبت به اسلام و ایمان اسلامى آنها به هر شکلى اهانت کنند، نخواهند گذشت. اسلام و ایمان اسلامى، مایه‌ى عزت و نصرت ماست و دنیا و آخرت ما را اصلاح خواهد کرد.

    ملتى که با ایمان صادقانه و صحیح اسلامى حرکت کند، از عزت و راحتى و رفاه مادى برخوردار خواهد شد و دیگر کسى نمى‌تواند چیزى را بر او تحمیل کند. ما به فضل پروردگار و در سایه‌ى ایمان عمیق ملتمان خواهیم توانست در این قطعه از عالم، جامعه‌یى آباد و آزاد و مرفه و راحت به وجود آوریم که مشاهده‌ى آن براى ملتها درس باشد و منجر به صدور فکر انقلاب شود. تاکنون فضل پروردگار شامل حال ملت ما بوده است و بعد از این هم خواهد بود.

    بیانات رهبری در 68/4/14 « عزت امت اسلامی »



  • کلمات کلیدی :
  • آیا امّت اسلامى از این منبع پرفیض بهره‏ ى شایسته را میبرد؟ پاسخ این سؤال، دردناک و تکان دهنده است.

    امروز جهان اسلام دچار دردهاى مزمنى است. شاید مهمترین آنها این دردهاى دهگانه است : منازعات سیاسى و مذهبى، سست شدن رشته‏ هاى اخلاق و ایمان، عقب ‏ماندگى علمى و صنعتى، وابستگى سیاسى و اقتصادى، اسراف و اشرافیگرى و غرور درکنار فقر وگرسنگى و ذلّت، ضعیف شدن اعتماد به نفس وامید به آینده در سران، منزوى کردن دین و گسستن آن از سیاست و زندگى، بى‏ ابتکارى در آفرینش مفاهیم نو که قرآن منبع بیزوال آن است، تسلیم در برابر تهاجم فرهنگ تحمیلى غرب، و بالاخره : پایمال شدن عزّت ملت هاى مسلمان با ذلّت‏ پذیرى و طمع کارى برخى سران سیاسى.

    این بیماری ها که برخى از برخى دیگر و همه در طول زمان‏اند در خیانت و بى ‏ارادگى و جهالت و استبداد عناصر داخلى یا از دشمنى و شیطنت و ظلم بیگانگان پدید آمده، بزرگترین ضربه‏ ها را بر امّت اسلامى وارد آورده است.

    ناکامی هاى جهان اسلام، نتیجه‏ ى این بیماری ها و تنها راه خوشبختى و کامیابى، نجات از آن‏ها است.

    بخشی از پیام رهبری به حجاج بیت الله الحرام 78/12/23



  • کلمات کلیدی :
  • اومانیست بیاید تا حرمت انسان را به او بیاموزیم

     

    بزرگمرد عالم تشیع مرحوم شریعتی  در آن زمان که هم از ناحیه جبهه تحجر و هم از سوی روشنفکران سوسیالیسم همزمان کوبیده میشد در مقدمه و یا جایی از کتاب ابوذر با قلم بغض آلود نوشته بود :مارکس و پرودن باید در برابر ابوذر ما زانو بزنند (نقل به مضمون)این روزها هم بعضی ها این بحث اومانیسم را مد روز کرده اند و هر بنده خدایی که از کلمه انسان استفاده میکند متهم میشود به او مانیسم کم کم داردیادمان میرود که مسلمانیم و اسلام برای کرامت انسان بر رسول امینش نازل شد تا به انسان یاد آوری شود که توی انسان و فرزندانت تا آخر زمان از نسل ونفس واحدیت این را قرآن میگوید همان آیه ایی را میگویم که سند کرامت همه انسان ها و نوع بشر است :

     

    و هو الذی انشاکم من نفس واحده فمستقر و مستودع قد فصلنا الایات لقوم یفقهون

    همه ما انسانها به همان دلایلی  که آدم مسجود فرشتگان شد  در نزد حضرت دوست عزیز ومحترمیم هیچ فاصله ایی بین هیچ انسانی به لحاظ زمانی و مکانی با آن حادثه بزرگ وجود ندارد
    دیگر به خود انسان بستگی دارد که چگونه از این امانت الهی بهره برد
    او حامل اسما الهی است و پیامبران و محمد امین تذکر دهنده ایی است برای آن که انسان به انسانیت خود برسد این راهی است که به وضوح نقشه راه آن در قرآن کریم موجود است
    حال اسمش هر چه میخواهد باشد
    ما نقشه راه را از قرآن کریم میگیریم و انسان موجودی عزیز و محترم است آن بزرگوارانی هم که با کلمه انسان  مشکل دارند حداقل یک بار ترجمه قرآن کریم را مرور کنند بعد در مورد توطئه فلسفه بافی کنند



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی