سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هوالمحبوب

آنچه اخیرا در شبکه اجتماعی تویتر بین آقای دکتر ظریف و خانم کریستی‌پلوسی - دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا- رد و بدل شده است با توجه به اشراف آقای ظریف بر مسائل و معادلات سیاسی و جایگاه رسمی ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عجیب و غیرمنتظره بود.

آقای ظریف در تویتر به استقبال سال نو یهودیان رفته و نوشته بود «روش هشانا، سال نو یهودیان مبارک باد» و کریستی پلوسی با تشکر از ایشان خطاب به وی نوشته بود «ممنون! سال نو با پایان دادن به انکار هولوکاست از سوی ایران شیرین‌تر می‌شود» و آقای ظریف در پاسخ به او می‌نویسد «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است. سال نو مبارک»! و پلوسی پاسخ داده بود؛ «خوشحالم که می‌شنوم، ممنون از پاسختان» درباره این محاوره مکتوب که بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌های خبری داشته است، گفتنی‌هایی هست.

آقای ظریف هلوکاست یک افسانه است

آقای ظریف هلوکاست یک افسانه است

اظهارات عجیب و دور از ادب دیپلماسی آقای ظریف نسبت به آقای احمدی نژاد به بهانه بدست آوردن دل لابی قدرتمند صهیونیستها واقعا باعث تاثر شد شاید یکی از درخشان ترین و انقلابی ترین فعالیت در کارنامه دولت احمدی نژاد زیر سوال بردن هلوکاست در مقر سازمان ملل و از بین بردن مشروعیت صهیونیستها در دنیا بود کاری که در طول 70 سال گذشته هیچکس شهامت مطرح کردن آن را در مقر سازمان ملل نداشت اما احمدی نژاد بخوبی توانست این کار را انجام داده   و با سوالی زیرکانه تمام تبلیغات 70 ساله دنیای استکباری بنفع صهیونیستها را که صدهها میلیارد دلار برایشان هزینه داشت تا بتوانند یک دروغ و یک افسانه را به واقعیت تبدیل کنند  بی اثر سازد.

 

 صهیونیستها سالها با ساخت صدهها فیلم و نوشتن هزاران کتاب و مقاله و هزاران ساعت سخنرانی بقول خودشان کاری کرده بودند مردم به تصور آزادی این حق را داشته باشند خداوند باریتعالی و پیامبران و امامان معصوم را زیر سوال برده و حتی  نقد کنند اما هیچ کس حق نداشته باشد در خصوص هلوکاست تشکیکی ایجاد کرده و یا نقدی روی آن داشته باشدو در غیر این صورت کسی که این کار بکند بصورت قانونی مجازات می شود نمونه آن اندیشمند مسلمان فرانسوی روژه گارودی بود که بخاطر زیر سوال بردن هلوکاست محکوم به زندان شد  چون افسانه هلوکاست در واقع دلیل مشروعیت این رژیم نامشروع خونخوار و جنایتکار بوده  و است

علت خشم دنیای استکباری از ملت ایران

علت خشم بی نهایت صهیونیستها و استکبار جهانی و تحریم بی سابقه ملت ایران توسط غربیها یعنی سازندگان دروغ افسانه هلوکاست ، زیر سوال بردن مشروعیت صهیونیستها و اعتماد بنفس پیدا کردن مبارزین فلسطینی و حزب الله لبنان و شکست دادن صهیونیستها حتی در کارزار نظامی با حمایت ایران بود و در این میان صهیونیستها و دول استکباری زخم خورده  با برنامه ریزی و تحریم  و همراه کردن بعضی از سیاستمداران ایرانی سوار بر قدرت اقتصادی و سرمایه داران زالو صفت همسو با سیاستهای غربیهای مخالف دولت احمدی نژاد در جهت تشدید فشار اقتصادی به مردم در جهت ایجاد نارضایتی عمومی از دولت دهم بر آمدند

در همان روزها که احمدی نژاد دنیای استکباری را در خصوص بزرگترین ظلمشان در خصوص اسکان دادن صهیوینستها در سرزمینهای مسلمانان به چالشی سنگین کشانده بود احمقهایی به عنوان سیاستمدار بودند که دم از مخالفت با این سیاست دولت احمدی نژاد می زدند خوب برای انقلابیون بخوبی آشکار است آنها بدنبال ارتباط صمیمانه با دول استکباری برای زندگی توام با آرامش برای خود وخانواده هایشان در غرب بودند و امروز می بینیم تقریبا اکثریت سیاستمداران مخالف هلوکاست بنحوی جای پایی خود و فرزندانشان در کشورهای غربی دارند یا فرزندانشان در آن کشورها درس می خوانند یا در حال فعالیت اقتصادی هستند یعنی این سیاستمداران انقلابی دیروز اهداف انقلابشان را با محافظه کاری به تاراج دادند و حتی آنقدر در جهالت و دنیا پرستی غرق شده اند که با این  توجیح  که می بایست  با دوری گرفتن از خشونت و با رفتاری متعادل دشمن را مرعوب کنیم !!! سیاستهای انقلابی و اهداف استراتژیک نظام را بر زمین می گذارند

با تحلیل و سیاستهای  این آقایان اگر صدسال هم بگذرد این رژیم  نامشروع صهونیستی به جنایت و حیات ننگین خود ادامه داده و سیاستمداران محافظه کار و دل به دنیا بسته ایرانی تنها شاید اجازه راهپیمایی روز قدس را بدهند آنهم با شعارهای کلیشه ای برای خالی نبودن عریضه.

سخن ما با آقای ظریف: هیهات من الذله

اما سخن پایانی خدمت آقای ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هیهات من الذله ما به مبارزه خود تا محو رژیم نامشروع صهیونیستی ادامه داده حتی اگر شما و رئیس جمهور و همه نهادهای رسمی و غیر رسمی در اختیار شما بگویند هلوکاست واقعیت دارد فریاد خواهیم زد هلوکاست با این ابعاد با این داستانهایی که صهیونیستها ساخته و پرداخته کرده اند یک دروغ و یک افسانه بیش نیست و به کاری که احمدی نژاد در مقر سازمان ملل کرد یعنی نقد و زیر سوال بردن هلوکاست به عنوان  شجاعانه ترین فعالیت بین المللی ایشان افتخار می کنیم و بر درستی نظر ایشان شهادت می دهیم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    هوالعشق

    امام خمینی (ره):

     من خیالم از انقلاب اسلامی راحت است؛ اما چیزی که من را نگران می کند این است که بعضی از روحانیون زندگی طلبگی خود را رها کنند و به اشرافی گری و رفاه طلبی روی بیاورند که در این صورت ممکن است اعتماد عده ای از مردم به روحانیت و به تبع آن از انقلاب اسلامی سلب می شود.

    رواج اشرافی گری در میان بعضی از روحانیون

    امروز متاسفانه شاهد رواج اشرافی گری در میان بسیاری از روحانیونی هستیم که الگوهای اخلاقی و دینی جامعه ما باید باشند اما ظاهرا به مرور زمان با غرق شدن در رفاه زندگی و بدست آوردن ثروت که  نمونه های آن را در همین شهرهای اطرافمان در استان مازندران و تهران و مناطق دیگر شاهد هستیم،   بدون توجه به نصایح امام انقلاب مروج اشرافی گری و رفاه طلبی مفرط در جامعه ما شده اند.

    روحانیونی که سوار بر ماشینهای آخرین مدل با لباس روحانیت مانور اشرافیت می دهند  و توجه نمی کنند چه داغی بر دل جوانان و خانواده هایی که داشتن یک ماشین معمولی برایشان یک آرزوی دست نیافتنی شده است می گذارند .

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب 

    مجلس رای خود را به کابینه روحانی داد البته اصلا خواسته مردم را اجابت نکرد شخصا از داشتن چنین مجلسی و رای دادن به بعضی از این نمایندگان خصوصا نمایندگان استان تهران که در رای گیری آن شرکت داشتم متاسفم مجلس به کسانی رای داد که در جریان فتنه نقش داشته و خصوصا آقای ربیعی و .... مستقیما در جریان فتنه همراه بودند
    البته بالاخره اینها رای آوردند چه خوب چه بد باید قبول کنیم که اینها الان وزیر جمهوری اسلامی هستند و باید برای پیشبرد منافع ملی جمهوری اسلامی تلاش کنند هرچند از اینکه این وزرا بتوانند در راستای اهداف عالیه و استراتژیک انقلاب اسلامی در جهت آرمانهای مستضعفین تلاش کنند مایوس هستم و آنها را نماینده جناحی می دانم که اشرافی گری و زراندوزی جزو مرام عالیه آنهاست
    هرچند در دولت احمدی نژاد هم با همه امیدهایی که به آن بسته بودیم طبقه جدیدی از سرمایه داران بوجود آمدند و تبعیض طبقاتی و خصوصا تبعیض طبقاتی در امر آموزش که ثمره دولتهای سازندگی و اصلاحات بود ادامه پیدا کرد هرچند تلاشهای موفقی هم در جهت کم کردن تبعیض بوجود آمد اما در دولت دهم روند آن کند و در مواقعی پسروی فوق العاده ای پیدا کرد حال بگذریم از مباحث انحرافی در این دولت که عناصری از دولتهای سازندگی و اصلاحات به نفع خود نهایت استفاده را کردند
    اما امروز باید با این وزرا کار کرد باید هر تلاشی از دستمان برمیاید انجام دهیم که آنها بتوانند به مردم خدمت و فشارهای اقتصادی را با حفظ ارزشها و اصول انقلاب کم کنند و در کنار آن باید هوشیارانه همه حرکات و برنامه ریزیها وانتصابات آنها را رصد کرده از هرگونه انحراف و خیانتی جلوگیری کنیم .

    البته در میان این وزرا وزرایی هستند که بشخصه برای آنها احترام ویژه ای قائلم همانند دکتر دهقان این سردار شجاع سپاه که سکان وزارت دفاع را بر عهده گرفته اند و البته باز هم امیدوارم این وزرا با نهایت عشق و ولایت پذیری در خدمت انقلاب باشند که در این صورت بنده بشخصه هر نوع حمایتی لازم باشد از آنها خواهم کرد

    اسامی وزرایی که رای آورده و آنهایی که رای نیاورده اند

    قطع همکاری با سایت بولتن نیوز

    مطلب بعدی اینکه بنده از ادامه همکاری با سایت بولتن نیوز ظاهرا به دلیل اقتصادی و عدم داشتن بودجه مناسب محروم شدم  و بخش نظرات سایت که در طول سه سال گذشته تحت مدیریت بنده بود از بعد از انتخابات تحت نظر مدیر مسئول سایت بولتن قرار گرفته است  البته در آینده دلایل دیگر این تصمیم در صورتی که در خصوص برداشتهایم  به یقین برسم به سمع و نظر دوستانم خواهم رساند.

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    تحریم نفت ایران»
    91/4/12 3:0 ع

    هوالمحبوب

    اتحادیه اروپا برای تحت فشار گذاشتن ایران برای کوتاه آمدن از حقوق هسته ای و شکست ایران تحریم نفتی ایران را عملی کرد و از سوی دیگر شرکتهای بیمه ای که در محدوده کشورهای اروپایی فعالیت می کنند، بیمه کردن نفتکشهای ایران را ممنوع اعلام کردند این نشان می دهد ایران انقلابی و اسلامی در برهه ای از زمان که می تواند باعث شکوفایی علمی و تکنولوژی بیانجامد قرار گرفته است ما باید تهدیدات را به فرصتها تبدیل کنیم اگر می خواهیم آینده درخشان برای کشورمان رقم بزنیم می بایست از این تهدید عملیاتی شده دشمن نهایت استفاده را ببریم .

    مردم ایران با شکیبایی و با روحیه ای انقلابی همانند دوران دفاع مقدس باید از این دوران عبور کنند ایستادگی ما در مقابل تحریمها موجب اقتدار ایران و رشد غرور ملی خواهد شد اگر ما نتوانیم در مقابل این تحریم اتحادیه اروپا و آمریکا و کشورهای وابسته به سیاستهای استکباری غرب پیروز بیرون بیاییم هرگز نخواهیم توانست در مقابل دنیای استکباری از حقوق حقه خودمان دفاع کنیم از یکسو باید دفاع کنیم و از سوی دیگر باید راههای مقابله و تهاجم به دشمنان انقلابمان را پیدا و از آن راهها استفاده کنیم .

    اما مهمترین راه کار این دفاع و مبارزه با زورگویی استکبار جهانی وحدت کلمه و اتحاد بیش از پیش همه احاد ملت با مسئولین حکومتی است .
    بنده بشخصه تا آخرین لحظه زندگی و تا آخرین قطره خونم از انقلاب و حاکمیت جمهوری اسلامی و حقوق حقه امان دفاع خواهم کرد و امروز خود را در موقعیت جنگ با دشمنان اسلام می بینم .
    امروز شعار واقعی هر انقلابی مسلمانی باید وحدت حول محور حق طلبی و اعاده حقوق ملی کشور و دفاع از جمهوری اسلامی  باشد و سکوت و سستی و همراهی با دشمن و نق زدن همراهی با دشمن خبیث و جنایتکار باید تلقی شود .
    هر انسان فهیمی می داند بحث انرژی هسته ای برای دشمن تنها یک حربه است و آنها به کمتر از نابودی کشور ما بسنده نخواهند کرد تاریح ثابت کرده است هر ملتی در مقابل دشمنش کوتاه آمده نابودی خویش را رقم زده است .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب 

    حتما تهدیدات جدید آمریکا نسبت به ایران را شنیده اید می دانید انها هنوز ملت ما و مذهب شیعه را نشناخته اند آنها نمی دانند شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و جهاد در راه خدا در خون ایرانیهاست.

    آنها نمی دانند در ایران بسیاری ثانیه شماری می کنند تا جنگ با دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شود، از مدتها پیش آماده اند، آنها از مرگ نمی ترسند مرگ برای آنها تازه آغاز یک راه است و رفتن به سرزمینی که هزاران برابر زیباتر از این دنیای خاکی است برای همین برای رفتن به آن دنیا لحظه شماری می کنند و می دانند برای رسیدن به دنیای زیبایی که خداوند وعده اش را داده است تا می توانند باید دشمنان خدا را از صحنه روزگار محو کنند،

    آنها با اعتقاد می جنگند با همه توان با همه نیرو و شهادت را در آخرین مرحله از نبرد جایی که دیگر جز شهادت راهی نیست انتخاب می کنند انتخابی نه از سر ناچاری انتخابی با نهایت لذت و با نهایت عشق برای همین این ملت پیروز است حال این کرکسهای خون آشام شب پرست بگذار هر چه می خواهند رجز بخوانند و تهدید کنند به وقت نبرد درسی به انها خواهیم داد که تاریخ ایران هرگز به یاد نداشته باشد چنین نبردی را و به دشمنان درسی بدهیم که هرگز در ذهنشان هم خطور نکند .

    به علی (ع) قسم کاری خواهیم کرد که خیبر برای صهیونیستها یک نبرد کوچک باشد زمین را از لوث وجود سربازان آمریکا و صهیونیستها پاک خواهیم کرد.

    خدایا شهادت در راه خودت وعده توست به مردان و زنانی که تنها تو را می پرستند و تنها برای تو می جنگند و جز تو از هیچ کس و هیچ چیزی هراس بدل راه نمی دهد خدایا مرا شایسته این مقام گردان.

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی