سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هوالمحبوب

امپراطوری بزرگ اسلامی در اروپا که مرکزش اندلس بود هرگز بواسطه قدرت نظامی دشمنان اسلام شکست نخورد بلکه این امپراطوری از درون با برنامه ریزی دشمنان اسلام استحاله شد و بعد از استحاله که نتیجه آن فساداخلاقی ، زن باره گی ، حرام خواری ، مشروب خواری و در نهایت نابودی ارزشهای دینی بزرگترین امپراطوری اسلامی که قلب اروپا را در نور دیده بود موجب شکست و نابودی این امپراطوری شد .

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب اسلامی در جهان که توانست همه معادلات قدرتهای بزرگ جهان را برهم بزند و دست ابرقدرتهای زورگو را از منابع نفتی و استراتژیک ایران کوتاه و موجب تقویت نهضتها و انقلابات جهانی گردد هرگز توسط عملیات های تروریستی و جنگ و تحریم و... سرخم نکرد و از میان همه آنها مقتدرانه پیروز بیرون آمد تا اینکه دشمن به این باور رسید که انقلاب اسلامی با توجه به حمایتهای مردمی و انگیزه مبارزاتی قوی و مردانی شهادت طلب و جنگجو شکست ناپذیر است و بهمین دلیل در طول دو دهه گذشته در کنار تحریمها و تهدیدها رو به جنگ نرم آورده است .

ابزار جنگ نرم  فساد و بی بندوباری ، تبلیغ اباحه گری ، ترویج عرفانهای کاذب، رشد فمنیسم ، ترویج رسانه ای زشت ترین روابط غیراخلاقی غیرشرعی و حیوانی از طریق سایتهای پورنوگرافی ، توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی در سطحی وسیع در میان جوانان کشور ایران  با هدف تهی کردن ونابودن کردن تا سرحد مرگ پویاترین و جنگجوترین و شجاعترین جوانان یک کشور می باشد .

شاید آمار دقیقی در دست نباشد اما یک حساب سرانگشتی نشان می دهد فقط آمار تلفات انسانی ما در بحث اعتیاد در سالهای گذشته شاید چندین برابر شهدای دفاع مقدس ما در 8 سال دفاع مقدس بوده است مضاف بر اینکه شهدای دفاع مقدس موجب گسترش عدالتخواهی و قیامهای مردمی و ایستادگی بیشتر مردم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان انقلاب و در مقابل کشته های از سر کین مواد مخدر موجب آبرو ریزی و انهدام و حذف همه جانبه یک انسان از عرصه اجتماع و  .... شده است و دشمن با نهایت قدرت و با برنامه ریزی بسیار دقیق و استفاده از عوامل داخلی و خارجی در ورود و پخش و ترویج مواد مخدر کار می کند و در این میان نقش عوامل و مذدوران داخلی آنها در کشور بسیار مهم است .

امروز شاید بی اغراق خانواده ای در ایران نباشد که عضوی از خانواده اسیر این بلای ساخته و پرداخته قدرتهای شیطانی نشده باشد خسارت مادی آن اگر عالمانه مورد بررسی قرار گیرد از خساراتی که جنگ 8 ساله بر کشورمان وارد شد دهها برابر بیشتر است و این مطلب بی اغراق است که براحتی می توان اثباتش کرد و دشمن این را فهمیده است اما متاسفانه کسانی که مجری برخورد و مقابله با تهاجم دشمن هستند آن را به حد کافی جدی نگرفته اند !

هزینه درمان ، نابود شدن هزاران فکر و اندیشه در میان دود مخدرات، آواره شدن و نابودی هزاران زندگی و بی آبرویی هزاران پدر و مادری که فرزندانشان اسیر مواد مخدر شده اند ، زشت شدن چهره شهرها از وجود معتادین، درد  و رنجی که خانواده ها بواسطه اعتیاد فرزندانشان دچارش شده اند و هزینه های درمان آنها که شاید هرگز درمانی برای  این دردها پیدا نشود، و هزاران آثار مخرب مواد مخدر در میان جامعه ما که از پرداخت آنها در این نوشته معذورم.

و همه اینها برای این است که دشمنان که بواقع شیاطین واقعی در این کره خاکی هستند عزت و بزرگی  و استقلال و  روی پا ایستادن و ...... ملت ایران را بر نمی تابند و در این میان عناصری از درون کشور  در هر طبقه ای بدون توجه به اهداف دشمن در مسیر اهداف دشمن در روز روشن و با نهایت شجاعت فعالیت می کنند. بعدها به این آدمها خواهم پرداخت.

اما نسل جوان ما ، پاره های تنمان ، عزیزکانمان همان فرزندانی که روزی در آغوششان می کشیدیم و قربان و صدقه چشمها و قدو بالایشان می رفتیم ، در جلوی چشمانمان در حال پرپر شدن هستند آنها در هپروت نشئه مواد مخدر و ما دردمند از پرپر شدن جاهلانه و با برنامه ریزی شده  آنها توسط دشمنانمان براستی چه کنیم ، چطور با این بلا با این مصیبت با این درد بزرگ با این نابود کننده وحشی مقابله کنیم؟

کراک و شیشه و هزار کوفت  زهر مار دیگه مثل آب خوردن در هر کوی و برزنی توسط ساقیانی خود معتاد شده در دسترس عزیزان ما قرار می گیرد فقط کافیست سری به پارک سر کوچه ات بزنی و قیافه ات کمی تابلو باشد و کمی خمار خودشان مثل پروانه بدورت جمع می شوند به اندازه ارزنی و خیلی ارزانتر از آنی که فکرش را بکنی و خیلی راحتر از آنی که تصورش را بکنی مصرف می شود و این یعنی نابودی مطلق و رهسپار شدن به واقعیت تلخ شکست ...............

چرا با آنها برخورد نمی شود با اینکه اینچنین خطر بزرگی برای کشور ما دارد ؟!

چرا قاچاقچیان بزرگ ، تا حتی ساقیان کوی و برزن به دار مجازات آویخته نمی شوند ؟!

چرا آنها آزادانه و با فراق بال در سر هر کوچه ای و در هر پارکی لانه کرده اند؟!

وقتی ما توانستیم در مقابل وحشتی ترین گروهها تروریستی همچون منافقین و کومله و .... ایستادگی کرده و وجود نحسشان را به نابودی بکشانیم ، وقتی ما توانستیم جنگی تحمیلی را 8 سال مدیریت کرده و اجازه ندهیم یک وجب از خاکمان در دست دشمن بماند و با بیش از 56 کشور دنیا بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد جنگ شدیم چطور نمی توانیم شر این بلای بزرگ را از سر مردم کشورمان کوتاه کنیم؟!

آهای مسئولی که امروز مسئولیت این کار برعهده توست این بزرگترین امانت الهی بر دوش توست حکم این است خواب بر تو و یارانت حرام است تا ریشه اینها را بخشکانی ، فکر نکنی فقط یک میز است و مسئولیتی پرطمطراق که فردای روز جزا باید در مقابل خدا و در مقابل چشمان همه پدر و مادرها باایستی و از عملکردت دفاع کنی و بدان  و این هشدار را جدی بگیر ، کوتاهی امثال شما می تواند به قیمت نابودی انقلاب منتهی گردد.

خدایا ای خدای بزرگ و توانا تو را به حق این ماه عزیز ، انقلاب ما را و جوانان کشورمان را از جمیع بلایا و بیماریها و دشمنیها محفوظ بدار



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

      شعبان شد و  پیک عشق از راه آمد

    این ایام ، پر از سرور و شادمانی بر همه عزیزان و دوستان و مخاطبین عزیز مبارک باد .

    شهید مظلوم آیت الله بهشتی:

    پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند ،

    شحاعانه می جنگند ، 

    غریبانه زندگی می کنند ،

    مظلومانه شهید می شوند ،

    و بی شرمانه مورد توهین قرار می گیرند.

    اما بازهم ایستاده ایم تا آخر آخر تا مرگ ما را از این دنیای مادی جدا کند و تا زنده ایم هرگز از پای نخواهیم نشست .

    ضدانقلاب و دشمنان این مردم  و این انقلاب بزرگ و الهی آرزوی از پای افتادن پاسداران را به گور خواهند برد .

    تا زنده ایم رزمنده ایم

     التماس دعا:



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    با سلام

    چند روز پیش سایت صراط نیوز در اقدامی  قابل تامل در مقاله ای  در خصوص مدیرعامل محترم منطقه آزاد قشم اتهاماتی را با اسم و عنوان به وی نسبت داد که موجب ناراحتی دوستان مشترکی که سید رضا موسوی مدیرعامل منطقه آزاد قشم را می شناسند شد و همین مطلب موجب شد دوست بسیار عزیزم آرش کماندار در مطلبی  به این موضوع بپردازد که متقابلا بنده نیز مطلبی در این خصوص نوشتم و ضمن تماس با سید رضا موسوی ایشان هم اعلام کردند مطالب ارائه شده توسط سایت صراط نیوز از پایه کذب محض بوده و این قراردادها بیش از دوسال و اندی پیش قبل از مسئولیت بنده بسته شده  و بنده این افراد را به هیچ وجه نمی شناسم و بنابر اعتقاد شخصی و انقلابی خودم وهابیت را زاییده استعمار پیر انگلیس دانسته و آنها راجنایتکارانی خطرناک برای جامعه بشریت می دانم و به عنوان کارگزار نظام جمهوری اسلامی هرگز اجازه هیچ معامله ای با وهابیت را به خود نمی دهم و در ضمن هر قراردادی در این سطح با تعامل با نهادهای نظارتی و امنیتی منطقه بسته می شود و ایشان گفتند من خود را سرباز ولایت در عرصه اقتصادی و اجتماعی منطقه می دانم و هرگز خود را در مسیر جریان انحرافی که عنوان می شود نمی دانم و علت حضور بنده در دولت خدمتگذار احمدی نژاد تایید رهبری و مشروعیت این دولت توسط رهبری عالی نظام می باشد.

    خوب وقتی با این صراحت فردی خود را مطیع انقلاب و رهبری می داند و هیچ اتهامی از طرف مراجع قانونی و امنیتی به وی زده نشده است و بر اساس نص صریع قانون و فرمایشات مقام عظمای ولایت هیچ شخص و رسانه ای اجازه ندارد بدون اجازه قاضی اسمی را به عنوان متهم در رسانه مطرح کند و شرعا این کار را حرام اعلام کردند که همه دوستان ولایی ما می دانند نباید به وی اتهام زد .

    مطلب صراط نیوز و همه سایتهای خبری که این خبر را تیتر زده و کار کردند شرعا و قانونا مرتکب خلاف شده و مستحق مجازات،  ودر ضمن آنها ظلمی را در حق یک کارگزار نظام که خود را سرباز ولایت می داند به جرم منصوب شدن از طرف لیدر جریان انحرافی مرتکب شدند که این دلیل در پیشگاه قاضی و محکمه عدالت هرگز قابل قبول نیست و حق الناسی بر گردن همه این سایتها و خصوصا صراط نیوز افتاده است که کوچکترین کاری که برای جبران آن می توانستند بکنند زدن متن تکذیبیه منطقه آزاد قشم بود که متاسفانه هیچ کدام از این سایتهای مدعی اصولگرایی و عدالتخواهی این کار را نکردند که مسلما موجب عقوبت الهی خواهد شد .

    بنده به عنوان یک شهروند ایرانی و رزمنده ای که خود را وامدار این انقلاب می داند و در همه این سالها مدعی اصولگرایی و عدالتخواهی بوده به همراه برادر عزیزم آرش کماندار که احترامش برای همه شیفتگان انقلاب واجب است با شناختی که از آقای سید رضا موسوی  مدیر عمل منطقه آزاد قشم تا بحال داشته ایم در مقام دفاع از مظلوم برخواسته و به این کار صراط نیوز اعتراض کردیم و بر اساس همان شعار بالای سایت صراط نیوز ما عقد اخوت با کسی نبسته ایم و در صورتی که هرکس با جریان انحرافی و فتنه گران و دشمنان نظام همراه باشد برای حفظ انقلابمان به مقابله با آنها برخواهیم خواست اما با رعایت عدالت و انصاف  .

    اما دوستان مشترکمان طی تماسی فرمودند آقای علوی جوانی مسلمان و انقلابی می باشد و از قول آقای علوی گفنتند این مطلب از طرف جای دیگر برای ما ارسال شده است ! بنده عرض کردم آنجایی که اسمش فعلا محفوظ است از دوستان سابق بنده هستند و حتی اگر بالاترین مقام یک قوه هم این درخواست را کرده بود وقتی با قانون و شرع منافات پیدا می کرد نباید این خبر کار می شد حال که کار شده است دوست عزیز ما جناب اقای علوی می بایست جبران کنند و ضمن عذرخواهی از ایشان تکذیبیه ایشان را کار کنند .

    متاسفانه این روزها خیلی از سایتها و حتی شاید خود بنده از جاده انصاف خارج شدیم و جلوتر از رهبری معظم انقلاب حرکت کردیم و به هرکس اتهام زدیم چیزی که در اوایل انقلاب هم مدتی با عنوان انگ زدن باب شده بود و هرکس را که می خواستند از دایره خدمت و نظام دور کنند با انگهای مختلف ترور می کردند  آن روزها هم امام عزیزمان هشدار می دادند و امروز هم از طرف رهبر فرزانه انقلاب به ما هشدارهای لازم داده می شود که آبروی کسی را نبریم.

    البته جرم آشکار و مشهود فرق می کند یعنی وقتی کسی علنا با انقلاب با آموزه های دینی و ارزشی مردم با قانون اساسی و رهبری نظام مخالفت می کند و یا با عملی آشکار بر علیه انقلاب فعالیتی انجام می دهد ما مکلف مبارزه با وی هستیم مانند جریان فتنه 88 و جریان انحرافی اما نباید از جاده انصاف خارج شویم نباید پرده دری کنیم نباید موضوعات خصوصی فرد را در جامعه مطرح کنیم یعنی مجازاتی بیش از آنی که قانون مشخص کرده برایش رقم بزنیم چرا که این فرد اگر جرمی مرتکب شده وقتی مجازات شد همانند همه انسانهای دیگر حق حیات و زندگی دارد .این همان رهنمودهای رهبری نظام است که می تواندبه همه ما بصیرت داده و از تندرویها جلوگیری کند ما باید سعی کنیم قدم به قدم با رهبر عزیزمان همراه شویم و همه وجودمان گوش شده برای شنیدن و همه وجودمان انرزی شده برای پیمودن راهی که ایشان ما را بدان می خواند.

    در پایان خود بنده از اینکه در برهه هایی از زمان دچار تند رویهایی شدم از درگاه خدا طلب بخشش می کنم و آماده جبران همه اشتباهاتم هستم و از دوستان عزیز و انقلابیم عاجزانه می خواهم در مبارزه مقدسی که در پیش داریم تقوی پیشه کرده و در همه امور انصاف  داشته باشند و تا دیر نشده جبران کنند وهمراه با هم  ایران عزیزمان را با اخلاق اسلامی و پیروی عاشقانه از امام عزیزمان خامنه ای فرزانه یاری دهیم.

    از آقای علوی عزیز در صراط نیوز نیز می خواهم خدا را در این مورد در نظر داشته باشند و بدانند ما خود پیشقراوان مبارزه با فتنه وانحراف در انقلاب هستیم اما دفاع از مظلوم مانند شخصی مثل سید رضا موسوی وظیفه همه ماست باید تلاش کنیم دشمن یاران ما را به سمت خود نبرد. دیگر خود دانید .

    خدایا تو شاهد باش من ادای تکلیف کردم

    مطالب مرتبط:

    خبر اول از سایت صراط نیوز (واگذاری پروژه های میلیاردی قشم به مروجین وهابیت !)

    آرش کماندار(صراط آن صراط حق نیست!)

    حاج رضا (صراط نیوز در مسیر حق نیست)

    جوابیه ای که صراط نیوز بر اساس قانون موظف به چاپ آن بود اما نکرد(جوابیه منطقه آزاد قشم)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    با  سلام

    آرش کماندار مردی از کاروان عاشورایی این انقلاب کسی که بیش از 35سال است او را می شناسم و یکی از جانبازان سرافراز این انقلاب و سرباز وفادار به نظام و رهبری است شب گذشته در مطلبی تند سایت صراط نیوز را به علت زیر سوال بردن و زدن تهمتهای ناروا و ناجوانمردانه به کارگزاران نظام برخلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری زیر سوال برده است.

    متاسفانه بنده نیز که خبر سایت صراط نیوز را که مورد اشاره آرش کماندار بود نگاه کردم واقعا ناراحت شدم خبر در خصوص سید رضا موسوی رئیس منطقه آزاد قشم و البته خبری هم در خصوص هئیت نظارت بر مطبوعات  و یکی از اعضای زحمت کش آن نوشته شده بود ظاهرا صراط نیوز با توجه به فضای رسانه ای سنگینی که از دید بنده برحق بر علیه جریان انحرافی وجود دارد ، و تقریبا بدون کنترل شده است  استفاده کرده و با زدن اتهامهای سنگینی که  حتی با نام بردن از افراد بوده ، فضای رسانه ای سنگینی بر علیه آنها درست کرده است که مشکلات زیادی را برای آنها درست کرده است در واقع آبروی افراد مومن را که از دید بنده دیواری کوتاه تر از آن نیست در میان خلق الله برده است .

    حاج آقا یحیایی:

    اینکه به یک روحانی انقلابی و فعال در عرصه مطبوعات و خط مقدم مقابله با جریانات انحرافی و فتنه بخاطر بستن نشریه نه دی بدترین اتهامها را بزنند، از دید بنده هم نهایت ناجوانمردی است .

    سید رضا موسوی:

    اینکه یک جوان انقلابی که بنابر توان و تخصصش رئیس منطقه آزاد قشم شده است و در طی مدت یکسال طرحهای بسیار خوبی از جمله عملیاتی کردن پل خلیج فارس که یک طرح استراتژیک در خلیج فارس و دهها طرح دیگر را عملیاتی کرده و بنابر گفته دوستان قشمی مردم بشدت مدیریت او را قبول داشته تنها به جرم اینکه منصوب جریان انحرافی است بدون توجه به عقبه وی  و اینکه چرا او به قشم فرستاده شده در حالیکه او قبل از آن مسئولیتهای بالاتری داشته مورد آماج سنگین ترین اتهامها در جمهوری اسلامی یعنی همکاری و همراهی و پشتیبانی وهابیت در قالب عقد قرارداد با وهابیت زده شود اتهامی که هر مسئولی را در نظام جمهوری اسلامی را نیست و نابود می کند بسیار ناجوانمردانه است .  براستی چرا ؟ آیا پشت این فضا سازی رسانه ای نیتهای آلوده سیاسی و حتی اقتصادی و حتی برنامه ریزان جریان انحرافی برای زدن کسی که برخلاف خواسته آنها در مسیر آنها نیست وجود ندارد؟بنده نیز می گویم این نهایت بداخلاقی و جرم سنگینی است که از طرف صراط نیوز سر زده شده است و اگر بخواهیم در نهایت خوش باوری به قضیه نگاه کنیم یک تند رویی مستحق مجازات.

    لزوم هوشیاری نیروهای اصولگرا:

    امیدوارم دوستان اصولگرا با هوشیاری نسبت به سایتهای خبری توجه نظر داشته باشند حقیقت این است که هر گردی گردو نیست و لزما اینکه هر سایت خبری ادعای اصولگرایی می کند اصولگرا نیست که نمونه آن را در بحث عزل یا استعفای  وزیر محترم اطلاعات و منصوب کردن مجدد وزیر اطلاعات توسط مقام معظم رهبری دیدیم ،سایتهایی که با عنوان حمایت از دولت از سایتهای فتنه گران بدتر عمل کردند وروسیاهی برای همیشه دامن آنها را در بر گرفت.

    از خدا برای همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که همچنان برای رضای خدا و به نیت خدمت صادقانه به مردم شریف ایران فعالیت می کنند آروزی موفقیت داشته و به آنها می گوییم همانطور که ما در مقابل کسانی که در راه انقلاب و ولایت استوار نمانده و یا با برنامه ریزی در راه اهداف دشمنان انقلاب فعالیت می کنند و بجای خدمتگذاری به مردم سعی در اذیت و آزار مردم دارند موضع گرفته و در مقابل آنها می ایستیم و با انها مقابله می کنیم در مقابل در حمایت از خدمتگذاران واقعی این انقلاب  حتی از آبروی خود مایه خواهیم گذاشت.

    یادداشت آرش کماندار:

    صراط آن  صراط حق نیست



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    فعالیت فرهنگی نیتی الهی می طلبد

    دیشب برنامه 8:30 اشک خیلی ها را در آورد موضوع بخشی از 8:30 ، عدم پرداخت دیه بچه های سوخته در آتش یک بخاری نفتی در کلاس درس بود، حدودای 5 سال پیش در روستایی به نام درود زن در استان فارس کلاس درسی در آتش یک بخاری نفتی سوخت و 8 نوگل این سرزمین همانها که امام ما عاشق آنها بود در آتش سوختند و چهره های چون گلشان چروکیده از کینه آتش شد ، 5 سال گذشت چه شبهایی این بچه هایی که بقدر همه بچه های خود ما عزیز هستند از انواع دردها نالیدند درد سوختن درد نگاههایی با ترحم درد آدمهایی که ادعای همراهی داشتند اما از کنار دردهای آنها بخاطر عشق به قدرت راحت عبور کردند ، درد از آینده ای که در پس این چهره ها دیگر آن شادابی و نشاط را نوید نمی داد هر چند آغوش گرم مادر و پدر تنها مرحم دردهایشان بود اما آنها که باید درمانی برای دردهایشان می بودند چه کردند؟!

    5 سال و هنوز دیه آنها پرداخت نشده ! دادگاه حکم به چرداخت دیه کرده اما نه آموزش و پرورش و نه هیچ مجموعه دیگری خود را موظف به چرداخت دیه نمی داند ! تعجب نکنید این قصه پر قصه این روزگار غریب است آدمهای اتو کشیده با یقه های بسته و .............. اما خالی از همتی مردانه ، می دانم از فردا مورد هجوم همین آدمهایی اتو کشیده‌ی تکنوکرات طالب قدرت که اصلا این چیرها را نمی‌فهمند.خواهیم بود که عاشقانه بر مسئولیتهایی تکیه زده اند که قرار بود امانتی بر گرده هایشان برای خدمت صادقانه باشد . اما مهم نیست .

    ما تازه از یک بخش این سرزمین گفته ایم از آن قسمت تلخش اما قسمت شیرینش در قسمتی دیگر از این سرزمین با میلباردها پول مفت این ملت،دهها همایش و جشنواره و.... با انگیزه فعالیت فرهنگی برگزار می شود که قرار است از دل این فعالیتهای فرهنگی آدم بیرون بیاد مثل اون روزهای جنگ که فوج فوج با یک سرود انقلابی و با یک فراحوان انقلابی اما از سر اخلاص و با صداقت بیرون می آمد و از دل اونا شهید فهمیده نمونه ای بود از نسلی که می بایست بدنبال بازیهای کودکانه باشد اما تبدیل به رهبرانی شدند که تا تاریخ زنده است نامشان و مرامشان چون ستاره ای درخشان بر تارک این سرزمین می درخشد.


    صحبت سر یک میلیون و صد میلیون نیست صحبت سر میلیاردها پول بی زبان است که توی جشنواره ها و همایشها و مراسمات صد من یه غاز تلف می شود و خروجی آن فقط شکمهای باد کرده و قهقهه های مستانه است اما اگر همین بودجه های فرهنگی همراه با دم مسیحایی و صداقت الهی و مرام انسانی همراه باشد از دلش هزاران فهمیده متولد می شود اما دریغ.

    اگر فقط بودجه یک جشنواره که سر به میلیارد می زند خرج همین بچه های بی گناه شده و دیه آنها پرداخت شده بود ارزشش معادل همه روزهای خوشی بود که توی همه جشنواره ها دیده می شد و از درون ان شاهد تولد همه خوبیها و شرافتها و انسانیتها بودیم  یعنی اگر این قسمت خوش نمی خواست برگزار بشود و همتی مردانه در بانیان آن بود و اراده ای برای درمان و یا پرداخت دیه این عزیزترین موجودات این سرزمین ، امروز شاهد قسمت تلخ این سرزمین کمتر بودیم.

    گفتیم و نوشتیم خروجی این همایشها و مراسمات مختلف بی خاصیت ارزش یک ریال هم ندارد چرا که نیت اجرای آن رسیدن به باریتعالی و کسب رضایت او نیست که اگر بود از میان اینهمه خرج و برج هزاران فهمیده و دستواره و رضا چراغی متولد می شد اما از دل این جشنواره ها تولد انسانی دیده نمی شود که ای کاش بجای اینهمه ریخت و پاش درصدی از آن برای درمان و پرداخت این بهترین و معصوم ترین انسانهای این سرزمین هزینه می شد آنوقت می دیدیم از ریال به ریال این هزینه ها فوج فوج صداقت و مهربانی و انسانیت متولد می شد.

    آقای مسئول!

    آقای ایکس آقای ایگرگ!

    با چه زبانی بگوییم برای ما رسیدگی به حال و روز این فرشتگان خدا مهم‌تر از برگزاری هزاران جشنواره و همایش و سمینار صد من یک غاز اما رنگارنگ شما ارزش دارد.

    این انقلاب متعلق به پابرهنگان و مستضعفان است نه این کاخ‌نشینان بالاشهری با پز و افاده!

    اگر فرزند یکی از شما مدعیان اینگونه در آتش می‌سوخت باز هم اینطور بی‌خیال می‌نشستید؟!

    با اطمینان می‌گوییم یقینا دل امام و آقا از این ماجرا خون است. چند بار امام سفارش این قشر را به شما کرد؟ چند بار آقا بر سر شما فریاد بر آورد که مبادا از مشکلات مردم غافل شوید!

    یقینا خداوند به حساب کوتاهی شما درباره‌ی این ماجرا و ماجراهایی از این دست خواهد رسید. پس برای آباد شدن عاقبت‌تان هم که شده هر چه سریع‌تر این موضوع را جمع و جور کنید.

    این روزها و شبهای بی قراری این کودکان معصوم هم می گذرد و روسیاهی خدمت نکردن به این مظلومین برای کسانی می ماند که بار امانت مسئولیت این خدمت و پرداخت دیه و درمان آنها بر دوششان بوده است و نکرده اند و روزهایی که شاید مسئولیتی بر دوششان نیست و حسرت یک روزش را می خورند که ای کاش بودیم و خدمتی می کردیم برای کوله باری که هنگام سفر به دیار آخرت خالیست.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی