سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بولتن:
آقای دکتر ولایتی یک بار تعریف می‌کردند که من خدمت حضرت امام رحمه‌الله رسیدم و از ایشان پرسیدم در عرصه‌ی سیاست‌ خارجی چگونه باید در برابر مستکبران و دشمنان زورگو بایستیم؟ حضرت امام رحمه‌الله فرموده بودند:

مشتت را گره می‌کنی، پایت را جلو می‌گذاری، چشمت را گره می‌کنی توی چشم دشمن و آن‌قدر به او نگاه می‌کنی و آن‌قدر ایستادگی می‌کنی تا او از رو برود. آن‌قدر جلویش می‌ایستی تا یک پایش را عقب بگذارد و تا پایش را عقب گذاشت، تو دوباره پایت را جلوی پای او می‌گذاری

قربان خم ابروت

دشمنان ملت ایران را بهتر بشناسیم

شب گذشته مشار عالی کروبی (مجتبی واحدی(  در میزگردی در صدای آمریکا VOA با حضور و هم عقیده با عبداله مهتدی رهبر سازمان جنایتکار و تروریست کومله که دستهایش تا مرفق به خون انقلابیون مسلمان کرد و فارس و ترک و ... آلوده است و با حضور فاطمه حقیقت جو مدعی اصلاح طلبی و نماینده سابق مجلس ششم و از یاران نزدیک رئیس جمهور اسبق ایران سید محمد خاتمی و امیر حسین گنج بخش عامل سازمان سیا خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی و نابودی انقلاب اسلامی شد .
این است چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران ،  همانهایی که سالها چهره ضدانقلابی و ضددینی خود را در پشت چهره اصلاح طلبی و حمایت از جنبش سبز(فتنه سبز) پنهان کرده بودند



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب 

    متاسفانه خبر خیلی دردناک است متولیانی که امانتدار مردم در امام زاده ها هستند دست به تخریب قبرستانهای واقع در امام زاده ها زده اند یک روز در ابن بابویه تهران یک روز در  علی ابن مهزیار و یک روز در بی بی زبیده ورامین و فردا .......این تخریب نابخردانه و بسیار اسفناک توسط سازمانی انجام می گیرد که امانتدار فرهنگ و سنن مردم در امام زاده ها می بایست باشد با تخریب قبور و طرح ساماندهی قبور فاجعه فرهنگی بزرگی در امام زاده ها و در تاریخ ما رو خواهد داد دست نوشته ها چینش قبرها و طراوت و معنویت قبور عطر و شمع و وای خدا تحملش برایم سخت و نفس گیر است همه خاطره های ما در امام زاده های نزدیک خونه هایمان است در زمان پهلوی جنایتکار جرات این بی احترامی را متولیان آن زمان نداشتند امروز من نمی دانم چه شده است براحتی آب خوردن به امام زاده ها ما به قبور عزیزان ما به صفا و صمیمیت فضای امام زاده های ما با طرحهای بی معنا و از دید من سکولاری توهین می کنند دوستان عزیز وبلاگی باید به این طرح اعتراض کرد به هر طریقی که می توانید این را به گوش مسئولین برسانید من جدا معتقدم در خوش بینانه ترین حالت  یک کارشناس جاهل این طرح را داده و متاسفانه مسئولین بدون در نظر گرفتن عواقب فرهنگی آن دستور اجرای آن را داده اند دوستان همه ما خاطره های زیادی از امام زاده هایمان داریم نگذارید این خاطره ها نابود شود

    سازمان اوقاف و امور خیریه ورامین و تخریب قبور به بهانه ساماندهی

    تخریب فرهنگ و تاریخ در امام زاده ها به بهانه ساماندهی  

    به گزارش بولتن: امروز بخش مهمی از تاریخ و فرهنگ مردم ایران در بعضی از امام زاده ها و قبرستانهایی که به بهانه یکسان سازی و ساماندهی قبور انجام می گیرد بسرعت در حال از بین رفتن است و متاسفانه متولی این اشتباه بزرگ و غیر قابل جبران  به تاریخ کتبی یک ملت در امام زاده ها کسی نیست جز سازمان اوقاف و امور خیریه! که در واقع باید امانت دار این تاریخ و فرهنگ باشد.

     نوشته ها  و عکس‌های موجود  بر سر قبور که دنیایی حرف برای ما زنده گان دارد و در واقع بخشی از میراث شفاهی ملت ماست  که  امروز با ندانم کاری برخی مسئولین در آستانه نابودی قرار گرفته است.

    ادامه مطلب را در اینجا بخوانید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    انالله و اناالیه راجعون

    امروز  چهارشنبه نزدیک اذان مغرب مادر مهربانم که همه عمر را با فداکاری سپری کرد دار فانی را وداع گفت و ما را از نعمت با خود بودن محروم کرد .

    از همه دوستان  عزیزان درخواست دارم برای این مادر فداکار و مومنه طلب آمرزش کرده و برای او فاتحه و صلواتی نثار کنند .

    غم مادر بسیار سنگین است امیدوارم هیچکس غم مادر نبیند .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    امروز در سایتهای خبری حکم  قاضی صلواتی بر علیه فائزه هاشمی را خواندم باید خون گریه کرد برای این عدالت به مسلخ رفته ، یعنی 8 ماه فتنه گری و بردن آبروی نظام و توهین به شهدا و انقلاب و ایستادن در مقابل قانون و ولایت و به آشوب کشاندن کشور و زدن ضربه های سنگین اقتصادی به کشور به خاطر فتنه 88 و اذیت و آزار مردم در طول این 8 ماه و ….. که تنها یکی از اتهامات این خانم بود حکمش فقط شش ماه زندان و …. است؟!!!!

    آقای صلواتی قاضی محترم شما با این حکم نتوانستید مردم را مجاب کنید که عدالتی را اجرا کرده و حکمی برای خدا و در حق این خانم داده اید و متاسفانه اسم خوب خودتان را با این کار برای همیشه در ذهن امثال من خراب کردید .

    می دانید ما به این دادگاه امیدها بسته بودیم بیش از دو دهه است این خانم و برادرانش و دیگر آقازاده ها در مقابل این ملت هستند نه در میان ملت و نتیجه مقابل ملت بودن اینها ایستادگی همین خانم و برادرش و بسیاری از آقازاده هایی که هر چه دارند صدقه سری مبارزات مردم و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس در مقابل ستمکاران جهانی است در مقابل انقلاب و قانون و همراهی با فتنه گران در راستای اهدف دشمنان خارجی است .

    شما چه کردید با عدالتی که سالها  انتظارش را می کشیدیم چه کردید با باورهای ما !!! چگونه جواب فرزندانمان را بدهیم چگونه جواب بچه بسیجیها را بدهیم چه بگوییم به عاشقانی که روزهای فتنه برای مقابله با همین فتنه گر و فتنه گران از جانشان گذشتند چه بگوییم؟

    از این جوونهای خودی و بچه بسیجی ها بگذریم اینها غمباره می گیرند اما جا خالی نمی کنند اما شما در مقابل جوونهایی که دنباله رو همین خانم بودند و با تحریک این خانم توی خیابون ریختند و مدتهای مدید بازداشت بودند چه جوابی دارید بدهید ؟ با این حکم دیگر مهدی هاشمی نباید هراسی برای بازگشت به ایران داشته باشد!!! ای وای خدایا مشتاق زیارتت هستیم دلمان برای دوستانمان تنگ شده دلمان برای آرمیدن در کنار دوستانمان در بهشت زهرا تنگ شده اما خجالت می کشم به آنها چه بگویم و چه بگوییم.

    باید بازهم به خدا پناه ببرم و از خدا بخواهم ایمانم را حفظ فرماید تا از دست این بی عدالتی ها ایمانم بر باد نرود .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب

    وضعیت اینترنت مجدادا بعد از عملیات سپاه بر علیه سایتهای مستهجن آلوده شده است عدم برخورد مستمر و ندادن احکام قضایی قاطع باعث جری تر شدن دشمن و مفسدین در فضای اینترت گردیده است ، امروز دشمن فاسد و جنایتکار در فضای اینترنت تمامی توانش را بکار گرفته و در سایتهای پورنوگرافی و شبکه اجتماعی و  ....به ارزشها و انقلاب ما هجوم می آورد.

    وبلاگ نویسان مسلمان باید خواستار  قاطعیت و حضور  و مبارزه مستمر در فضای سایبر را به عنوان یک مطالبه عمومی در سایبر مطرح کنند این استراتژی نبرد است ما باید در زمین دشمن مبارزه کنیم نباید اجازه بدهیم دشمن ما را به لاک دفاعی فرو ببرد و ما را در زمین خودمان زمین گیر نماید،  دوستان عزیزم این مطالبه و درخواست پاسخگویی را که بولتن نیوز  شروع کرده را عمومی کنید.

    «مطالبه مردمی ـ پاسخگویی مسئولین»

    اینترنت پناهگاه امن هرزه نویسان

    چرایی رکود در برخورد با مجرمین اینترنتی

     براساس بررسی‌های انجام شده توسط بولتن به درخواست کاربران و رصد فضای سایبری در چند ماهه گذشته در خصوص رشد روزافزون سایتهای ضدارزشی و ضداخلاقی و مبتذل به نظر می‌رسد بعد از گذشت چهار سال از برخورد قاطع و بسیار با ارزش مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایتهای پورنوگرافی و ضداخلاقی، متأسفانه یک رکود در برخورد با اینگونه سایتها دیده می‌شود که موجب نگرانی بسیار شدید خانواده‌ها و کاربران متعهد به اصول اخلاقی شده است که در همین خصوص نظرات متعددی در قالب تماس با ما در بولتن ارائه شده است  .

     بررسی و رصد:

    امروز با بررسی و رصد فضای سایبر شاهد حضور صدها وبلاگ و سایت با مضامین و محتوای غیراخلاقی و شنیع و مبتذل هستیم. شاهد صدها سایتی که در قالب فروشگاههای اینترنتی با قرار دادن برچسبهای غیراخلاقی درصدد جذب مشتری هستند و باز هم در نهایت تأسف باید بگوییم شاهد برخورد موثر و قاطع با مجرمین اینترنتی که کاملاً سازماندهی شده درصدد گسترش فساد و فحشا و نابودی خانواده‌ها و نابودی زیربنای اخلاقی و فرهنگی جامعه هستند نیستیم.

    در اسفند 87 بعد از اعلام سراسری در دستگیری بیش از 50 نفر از عوامل و مدیران اصلی سایتهای پورنوگرافی شاهد شادی و شعف مردم از اقدام قاطع و غرورآفرین سپاه بودیم اما با همه اقدامات شایسته‌ای که در حوزه اطلاع‌رسانی و سایر دستگاههای مربوطه صورت گرفته متأسفانه تا به حال هیچ خبری در خصوص نوع برخورد و احکام قاطع در خصوص مجرمین اینترنتی که می‌توانست قدرت بازدارندگی زیادی در فضای سایبر داشته باشد ارائه نگردیده است که لازم است این مرکز (مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه)و سایر دستگاههای مربوطه که باعث ایجاد این حس غرور در توانایی برخورد با مجرمین اینترنتی و اشراف کامل در فضای سایبر در ذهن مردم بوده در خصوص علت این رکود در استمرار مبارزه با جرایم اینترنتی به افکار عمومی پاسخگو باشد.

    به نظر ما حجم گسترده توهین به امام هادی(ع) در فیس بوک، افزایش گروههای ضدفرهنگی ضربدری و همجنس‌گرا، مسئله مهی است که نه‌ تنها دستگاههای مربوطه باید به آن توجه نمایند بلکه نقش خانواده را هم در کنترل فرزندان خود جدی‌تر می‌نماید.

    در این میان نقش موثر دستگاه قضایی و سپاه و واجا در برخورد با شبکه‌های ضددینی و ضدفرهنگی و نقش دستگاههای فرهنگی در تولید محتوای مناسب و پاسخگویی به شبهات جهت کاهش اینگونه آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی و اجتماعی کاملاً مشهود است. ضمن اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که می بایست در حوزه سایبری اقدامات اساسی در تبیین و تطابق جرائم با قوانین و احکام فقهی صورت پذیرد.

    لذا بولتن براساس رسالت رسانه‌ای خود در حفظ و پاسداشت کرامت اخلاقی در فضای سایبر و براساس خواست کاربرانش اقدام به تهیه این نقد نسبت به کوتاهی مراکز مسئول به خصوص مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در برخورد با سایتها و وبلاگها و دیگر فضاهای در اختیار دشمنان انسانیت نموده است و امیدوار است این مطلب هشدارگونه و انتقادی باعث جوابگویی مسئولین در چرایی عدم برخورد قاطع با مجرمین اینترنتی و عدم استمرار برخورد با شبکه‌های متخلف ضد دینی و ضد فرهنگی بشود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی