سفارش تبلیغ
صبا ویژن







برنامه های اجلاسیه سرداران و ?? هزار و ??? شهید استان فارس توسط فرمانده سپاه فجر فارس و دبیرکل این اجلاسیه تشریح شد.
به گزارش ستاد خبری اجلاسیه سرداران و ?? هزار و ??? شهید فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور اظهار کرد: برنامه های اجلاسیه شهدای فارس به صورت رسمی از شنبه سوم اردیبهشت و با دیدار تعدادی از اقشار مردم این استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: روز شنبه سوم اردیبهشت ماه ? هزار و ??? نفر از مردم فارس به عنوان سفیران و نمایندگان مردم ولایت مدار این استان به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شرف یاب و از رهنمودهای ایشان بهره مند خواهند شد.
غیب پرور بیان داشت: عمده سهمیه این سفر به خانواده شهدا و ایثارگران تعلق گرفته و علاوه بر آن تعدادی از علما و فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در این سفر حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: صبح روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی و طلاب با محوریت شهید آیت الله دستغیب در جهاد دانشگاهی و بعداز ظهر همین روز یادواره شهدای بسیج پیشکسوتان در حسینه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.
دبیرکل کنگره سرداران و ?? هزارو ?? شهید فارس بیان کرد: صبح چهارشنبه هفتم اردیبهشت یادواره شهدای اهل سنت در سالن همایش اداره کل مخابرات و بعدازظهر همین روز یادواره شهدای ادیان توحیدی در همان مکان برگزار می شود.
غیب پرور ادامه داد: روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حاج بابایی وزیر آموزش و پرورش، یادواره شهدای بسیج دانش آموزی دراردوگاه شهید دستغیب برگزار می شود.
وی افزود: در همین روز برنامه سرود ?? هزار و ??? نفره بسیج دانش آموزی در استادیوم ارتش شهر شیراز اجرا می شود.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عصر پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در تالار سینا و صدرا و دعای کمیل در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد.
غیب پرورادامه داد: صبح جمعه نهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیات های مذهبی شیراز دعا ندبه در حسینیه ثارالله و نماز جمعه با حضور باشکوه اقشار مردم در مصلاهای نماز جمعه خواهد شد.
دبیرکل کنگره سرداران و ?? هزار و ??? شهید فارس گفت: روز شنبه ?? اردیبشهت یادواره شهدای اصناف در باشگاه فرهنگیان و عصر همان روز یادواره شهدای بسیج اساتید در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می شود.
غیب پرور برنامه های روز یکشنبه ?? اردیبهشت را برگزاری یادواره شهدای بسیج کارگری در حسینیه ثارالله و یادواره های شهدای بسیج دانشجویی و شهدای جامعه مهندسین در تالار سینا و صدرا عنوان کرد.
وی ادامه داد: صبح دوشنبه ?? اردیبهشت یادواره شهدای کارمند و عصر همان روز یادواره شهدای بسیج حقوق دانان در تالار حافظ برگزار خواهد شد.
دبیر کل کنگره شهدای فارس اظهار کرد: روز سه شنبه ?? اردیبشهت یادواره بسیج جامعه زنان در تالار حافظ، جشنواره سرود در باشگاه فرهنگیان و در بعد ازظهر سه شنبه شهدای یادواره جامعه هنرمندان و اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان برگزار می شود.
غیب پرور با بیان اینکه در برنامه های روزهای ?? و ?? اردیبهشت حدود ?? هزار نفر از اقشار مختلف مردم فا رس حضور دارند افزود: برنامه های روز چهاردهم اردیبهشت در قدم گاه ولایت پادگان امام حسین(ع) با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در روز پانزدهم اردیبهشت ماه هم برنامه مشابهی در این مکان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد که سخنران این روز به صورت قطعی مشخص نشده است.
غیب پرور افزود: از دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور در برنامه های روز پانزدهم اردیبشهت ماه دعوت شده است.
غیب پرور با بیان اینکه روز شانزدهم اردیبهشت برنامه ای از سوی اجلاسیه شهدای فارس برگزار نخواهد شد افزود: روز هفدهم اردیبهشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ مردمی در حرم احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با سخنران آیت الله سید احمد خاتمی برگزار می شود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    مسئوول بسیج حقوق دانان استان فارس گفت: 12اردیبهشت ماه سال جاری یادواره شهدای حقوقدان استان فارس در تالار حافظ شیراز برگزار می شود.
    سلمان امیری در گفت و گو با ستاد خبری اجلاسیه سرداران و 14هزار و 600 شهید فارسااظهار کرد: معاون اول قوه قضاییه به عنوان سخنران یادواره شهدای حقوق دان استان فارس در این مراسم سخنرانی می کند.
    وی گفت: برگزاری اجلاسیه شهدای فارس، باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان های شهدا می شود و زمینه تداوم فرهنگ شهادت در جامعه را فراهم می کند.
    امیری ادامه داد: معاون اول قوه قضاییه به عنوان سخنران یادواره شهدای حقوق دان استان فارس در این مراسم سخنرانی می کند.
    وی با اشاره به شخصیت شهدای حقوق دان اظهار داشت: حجه الاسلام دانشجو و شهید فقیهی که توسط گروهک نفاق ترور شدند از شاخص ترین شهدای حقوقدان هستند.
    مسوول بسیج حقوق دانان با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت تصریح کرد: نسل جوان به دلیل عدم حضور در دوران مقدس با فرهنگ شهادت آشنا نیست که در همین راستا وظیفه مسوولان نظام تلاش در راستا آشنایی این نسل با فرهنگ شهادت و ایثاراست تا آنها نیز همره با سایر اقشار جامعه از حریم ولایت دفاع کنند.
    امیری بیان کرد: برگزاری این اجلاسیه نقش سازنده و مؤثری در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دارد چون دشمن در صدد است که با تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی جوانان ما از روحیه ایثار و شهادت طلبی خارج کند.
    وی ادامه داد: یادواره شهدا نباید در یک سال خلاصه شود بلکه باید با برنامه ریزی در هرساله یک یادواره را در خصوص گرامیداشت شهدا در هر قشر داشته باشیم.
    مسوول بسیج حقوق دانان فارس اظهار داشت: صفات، اخلاقیات و فضائل شهدا می تواند به عنوان یک الگوی مؤثر و سازنده برای اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان باشد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اولین جلسه ستاد هماهنگی اعزام مردم شیراز به منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت تابعه ناحیه بقیه الله تشکیل شد.

    به گزارش ستاد خبری اجلاسیه سرداران و ?? هزار و ??? شهید فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ????? شهید استان فارس گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه ?? مردم ولایتمدار استان فارس از اقشار مختلف در سوم اردیبهشت ماه سال جاری با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

    سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی با بیان اینکه این دیدار خیرات و برکات این اجلاسیه را دو چندان خواهد کرد، افزود: این فرصت بسیار مناسبی است تا مردم ولایتمدار استان فارس و مسئولان و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه سرداران و ????? شهید استان فارس از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بهره مند شده و بار دیگر با ولی فقیه زمان وامام و مقتدای خود تجدید بیعت نمایند.

    وی ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم بنا بر سهمیه ای که به ناحیه بقیه الله (عج) تخصیص یافته است، کارگروه هایی در رابطه بااعزام، اسکان، پشتیبانی، مسایل بهداشتی و رفاهی تشکیل شده است که با تقسیم مسئولیت تمام توان مجموعه را به منظور استفاده هر چه بیشتر مردم از این سفر معنوی از این سفر معنوی به کار بسته ایم..



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    کتابک مقاومت فارس به مناسبت برگزاری اجلاسیه سرداران و14600شهیداستان فارس انتشار گردید.

    در راستای اجلاسیه سرداران و14600 شهید استان فارس بنیاد حفظ ونشر آثاردفاع مقدس باهمکاری کنگره سرداران و14600 شهید استان فارس اقدام به تهیه و چاپ  کتابچه ای  باعنوان کتابک مقاومت فارس نموده است که دراین کتابک اطلا عات جامع و بسیار مفیدی از آمار و اطلاعات شهدای فارس منتشر گردیده است.که جهت بهره برداری باز دیدکنندگان عزیز تقدیم می گردد.

    برای دانلود کتابک اینجا را کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    این ساعت رسانه های دولت اعم از پایگاه اطلاع رسانی دولت و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران خبر مخالفت رهبر انقلاب با برکناری وزیر اطلاعات را منتشر نکردند.
    به گزارش الف، در حالیکه شب گذشته با نظر دفتر رهبر انقلاب خبر استعفای وزیر اطلاعات از همه رسانه های خبری برداشته شد، رسانه های دولت زیر بار این توصیه نرفتند و تا این لحظه خبر استعفای وزیر اطلاعات و موافقت رئیس جمهور با استعفا را از روی سایت خود برنداشتند.
    این درحالی است که ایرنا ساعتی پس از انتشار گسترده حکم حکومتی رهبر انقلاب درباره ابقای وزیر اطلاعات با انتشار خبری نوشت: "فارس مدعی شده است که رهبری انقلاب با رفتن وزیر مخالفت کرده است" و به این ترتیب از انتشار صریح خبر شانه خالی کرد.


    اما جالب این است که انتشار همین خبر نیز مورد انتقاد دولت قرار می گیرد و به این حداقل هم رضایت نمی دهند و صبح امروز این خبر از روی خروجی ایرنا حذف و فحش نامه ای علیه همه رسانه های خبری اعم از خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر می شود.
    ایرنا در گزارشی تحلیلی می نویسد که یک جریان خاص سیاسی با حذف خبر استعفای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و قبول آن از سوی رئیس جمهور، بدون استناد به هیچ منبع مشخصی مدعی شدند که مقام معظم رهبری با کناره گیری مصلحی مخالفت کرده اند.
    ایرنا، اخبار منتشر شده در رسانه های رسمی کشور را شایعه سازی می خواند و می نویسد که عوامل پشت پرده این ماجرا که مدیریت فضای رسانه ای را تحت کنترل خود دارند، به صورت فراگیری در محافل رسانه ای شایع کرده اند که نظر مخالف مقام معظم رهبری در خصوص کناره گیری آقای مصلحی به رئیس جمهور ابلاغ شده است.
    گفتنی است این ماجرا تکرار برخورد دولت با نامه رهبر انقلاب در برکناری مشائی از معاونت اول ریاست جمهوری است. در آن ماجرا نیز دولت به این بهانه که هنوز این نامه انتشار عمومی نیافته از اجرای دستور رهبر انقلاب سرباز زد. الف در آن ایام با روزشمار ولایت پذیری بر اجرای فوری دستور رهبر انقلاب تاکید کرد.
    چندی پیش نیز جوانفکر مدیرعامل ایرنا و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در گفت وگوئی ضمن تقسیم بندی سخنان رهبر انقلاب به مولوی و ارشادی، نامه ایشان در خصوص عزل مشائی از معاونت اول را ارشادی دانست و اظهار داشت که منویات ارشادی رهبر انقلاب، لازم الاجرا نیست.
    با این حال به نظر می رسد دولت و تیم رسانه ای رئیس جمهور که با هدایت دفتر و شخص مشائی، خبر تنظیم و ارسال می کنند، حکم حکومتی شب گذشته رهبر انقلاب را ارشادی تلقی کرده و حاضر نشدند مخالفت ایشان با برکناری وزیر اطلاعات را بپذیرند.
    نپذیرفتن این دستور در عدم انتشار این خبر در رسانه های دولتی مشهود است.چه انکه ایرنا با بیان طعنه آمیز اینکه هنوز رهبر انقلاب رسما مخالفت خود را اعلام نکرده اند نوشته است: براساس شناختی که از رهبر عزیز و مولا و مقتدای خویش داریم، بر این باوریم که ایشان در تعامل با مقامات و دستگاه های مختلف، همواره بسیار صریح و شفاف عمل می کنند. 
    بنابراین تا این لحظه خبر برکناری وزیر اطلاعات از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی دولت و ایرنا برداشته نشده است و دولت تصمیم دارد بار دیگر ماجرای تعویق انداختن حکم رهبر انقلاب درباره برکناری مشائی را  به بهانه عدم انتشار رسمی دستور ایشان تکرار کند. در این رابطه باید آخرین هشدارها از سوی نهادهای مسوول و مجلس شواری اسلامی به دولت داده شود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی