سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بیانیه دانشجویان خواهر دانشگاههای شیراز در حمایت از حقوق زنان وکودکان بحرین

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام   بر جانهایی که به مسلخ عشق رفتند. سلام بر بدنهایی که به خون گرم خود   آغشته اند و سلام بر فریادهایی که بغض فروخورده‌ی سالهای ننگ و ذلت و   استضعاف را شکستند. درود میفرستیم بر همه‌ی آنهایی که معنای بیداری اسلامی   را یافتند. شما را بشارت باد ای مجاهدان راه آزادی به وعده صادق میراث داری زمین «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین».

اینجا قرن بیست و یکم، روز بحرین است. روز اردن، روز یمن، روز امتهای اسلامی، روز رستاخیز شگفت انگیز بیداری. این ملت‌های اسلامی هستند که عزم خود را جزم کردهاند، تا سرنوشتشان را تغییر دهند. سرنوشتی که به خواست خدا و همت آنها تغییر خواهد کرد. چرا که؛ وعده خدا صادق است و قرآن، کلام الهی، این بشارت را داده است. «اِن الله لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»

اهالی حقوق بشر و دموکراسی !!!

     مدت مدیدی است که مظلومین جهان، نهادهای بین المللی را آزموده اند، نهادهایی چون سازمان ملل متحد، سازمان جهانی حقوق بشر، صندوق حمایت از کودکان ملل متحد و . . . دیگر حتی ارزش ندارد که متصدیان این نهادها را دگر بار مخاطب قرار دهیم. کسانی که زور و زر و تزویر چشمهایشان را بر هر چه جنایت ددمنشانه و فجایع رقت بار منطقه، بسته‌ است، کسانی که سال‌هاست لفظ مقدس آزادی و آزادگی را به پتکی بدل کردهاند برای کوبیدن بر سر مظلومانی که از این حق کمترین بهرهای نبردهاند. به راستی این چه پارادوکسی است؟ حقوق بشر طبق تعریف آن ها یعنی: تخریب اماکن و مقدسات اسلامی و سوزاندن کلام خدا؟؟؟ آزادی را کجا بجوییم هنگامی که برای زنان بحرینی حتی پستوی خانههایشان نیز ناامن است؟ چرا که؛ برخی مفتی‌های پست وهابی، یزیدوار در هوای تجدید خاطرات واقعه‌ی تلخ حره هستند، اما این بار برای ناموس شیعیان، آن هم در مدرن ترین زمان تاریخ.

مدعیان دفاع از حقوق زنان !!!

 شمایی که فریاد نقض حقوق زنانتان گوش فلک را پر کرده و قلبتان را سخت آرزده است، کاش اندکی غصه زنان و کودکان بحرین را می خوردید. کاش یک بار به هتک حرمت زنان بحرین اعتراض می کردید. کاش صدای آیات القرمزی را زیر شکنجه ها می شنیدید. ولی البته که هرچه اربابانتان می گویند!!! آجرک الله یا مولانا یا صاحب الزمان(عج)، تسلیت باد، بانوی دو عالم فاطمه(س) جان، تعزیت باد یا امیر المومنین. خلخال ربودن از پای زن یهودی کجا و هتک حیثیت ناموس شیعیان کجا؟ امروز صدای آیات القرمزی نه تنها از میدان لؤلؤ بحرین بلکه از گوشه گوشه جهان شنیده می شود.

هم اینک نه تنها مسلمانان و اهالی سرزمینهای اسلامی، که تمام آزادگان جهان مخاطب فریاد دادخواهی مظلومان بحرین هستند. چرا که سرورمان حسین(ع) به ما آموخت که اگر در جدال با نفس اماره ره به جایی نبردید، لااقل آزاده باشید و آزادگی کنید. متاعی که مدعیان پردهداری خانه خدا کمترین بهرهای از آن نبردهاند و اعضای شورای همکاری خلیج فارس آن را بی رحمانه سر بریدهاند. وشما ای ابرقدرت ها بدانید طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب (ارواحنا فداه) این حرکت بیداری تا قلب اروپا خواهد رفت.

و اینک، ای مسلمانان جهان! ای پیروان ادیان ابراهیمی! ای روشن ضمیران به جا مانده بر پهنه زمین و ای حامیان حقیقت آزادگی و آزادی حقیقی، ما نیز هم صدا با شما از اقدامات وحشیانهی آل خلیفه و آل سعود، این مزدوران استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه اعلام انزجار میکنیم و از تمام سران کشورهای اسلامی به خصوص مسئولان جمهوری اسلامی ایران قاطعانه خواستاریم که هر گونه اقدام جدی و فوری در راستای خاتمه دادن به جنایات ددمنشانه در کشورهای اسلامی به وی‍ژه ملت مظلوم بحرین را صورت دهند. همچنین برای اتمام حجت بر بهانه جویان مدعی پاسداری از حقوق بشر، به کمپین میلیونی حمایت از مظلومان بحرین میپیوندیم

.www.petitiononline.com

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علو م پزشکی شیراز

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

واحد خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز

مرکز تخصصی مهدویت دانشگاه شیراز

ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز

هیئت محبین اهل بیت دانشجویان دانشگاه شیراز و  علوم پزشکی

مرکز مطالعات زنان دانشگاه شیراز

مرکز تولید علم و جنبش نرم افزاری دانشگاه شیراز

مرکز تخصصی اسراء دانشگاه شیراز

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کنگره عظیم سرداران و 14600 شهید استان فارس طی 10 روز، اردیبهشت ماه در شیراز برگزار شد اما حواشی به وجود آمده درباره عدم حضور استاندار و معاون سیاسی اش در این مراسم، به نقاط ضعف استاندار جوان فارس افزوده شد.

    به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس در اواسط اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

    در این کنگره عظیم که همه دستگاه های استان از بیش از یک سال گذشته تا کنون درگیر هماهنگی ها و فراهم کردن مقدمات برگزاری آن بودند، هر روز کنگره شهدای اقشار مختلف برگزار شد، یعنی عملا چندین یادواره شهدا در قالب کنگره عظیم سرداران و شهدای استان فارس برگزار شد.

    تقریبا در همه این یادواره ها که طی 10 روز در شیراز برگزار شد، مهمانانی از مقامات کشوری حضور داشتند که از سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حسین صفارهرندی وزیر سابق ارشاد و سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به عنوان برخی از این میهمانان نام برد.

    با همه این اوصاف، روح الله احمدزاده استاندار فارس در هیچکدام از این یادواره ها و کنگره ها حضور نیافت.

    در عین حال، مراسم اصلی کنگره سرداران و شهدای استان فارس به 2 روز آخر آن با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی، سردار جعفری فرمانده کل سپاه و علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد که در کمال تعجب، استاندار فارس در جلسه این جلسات عمومی نیز حضور نداشت.

    گفته می شد که برخی دستگاه های مسئول با استانداری فارس و دستگاه های دولتی زیرمجموعه استانداری درباره برگزاری این کنگره اختلافات و تنش هایی داشته اند اما اینکه استاندار فارس در هیچکدام از مراسم های این کنگره و حتی در مراسم اصلی آن که با حضور شخصیت های برجسته کشوری برگزار شد، حضور نیافت، نکته ای که هنوز پاسخ مناسبی به آن داده نشده است.

    برخی منابع، عدم دعوت از استاندار و یا تنش های ماه های گذشته استاندار با برخی نهادهای دیگر استان را علت غیبت سوال برانگیز استاندار فارس در این مراسم مهم که طی 10 روز در شیراز برگزار شده، می دانند.

    حتی اگر بتوان، عدم حضور استاندار در این مراسم مهم که شاید در طول تاریخ استان فارس بی سابقه بوده را به گونه ای توجیه کرد، باز این سوال مطرح خواهد شد که آیا معاون سیاسی استاندار هم نمی توانسته وقت خود را به کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس اختصاص دهد؟

    ماجرا از آنجایی جالب تر می شود که برای دومین بار طی ماههای گذشته، به جای استاندار، معاون سیاسی استاندار در فرودگاه به استقبال علی لاریجانی رئیس مجلس رفت و حتی تا حرم شاهچراغ همراه رئیس مجلس بود ولی همراهی علی لاریجانی در محل برگزاری کنگره شهدا را برای خود مجاز ندانسته و از حضور در کنگره شهدا خودداری ورزیده است.

    همه این اقدامات از سوی استاندار فارس و معاون سیاسی اش در حالی انجام شد که احمدزاده استاندار فارس خرداد ماه سال 89 یعنی حدود یک سال پیش در "جلسه شورای سیاستگذاری این کنگره" که با حضور امام جمعه شیراز، فرمانده سپاه فجراستان و جمعی از مسئولان برگزار شده بود، گفته بود: "برنامه ریزی هایی که در خصوص اجرای باشکوه این کنگره مدنظر است باید به گونه ای دنبال شود که اجرای مطلوب و بی عیب و نقص این رویداد بزرگ فرهنگی استان را به مهمترین دغدغه مدیران، مسئولان و مردم ولایتمدار استان تبدیل نماید؛ برگزاری این کنگره که در اردیبهشت 90 در شهر مقدس شیراز برگزار خواهد شد باید به دغدغه اصلی استان تبدیل شود".
    پس کنگره شهدا بازیچه دعواهای سیاسی نبود که استاندار فارس و معاون سیاسی اش با تحریم آن بخواهند چیزی را ثابت کنند و قطعا این اقدام سوال برانگیز استانداری فارس در کنار سایر اقدامات جنجالی اش، از کارنامه روح الله احمدزاده کرمانی حذف نخواهد شد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    عیادت از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها شاید کوچکترین کاری باشد که من و تو می توانیم انجام دهیم. من و تویی که ادعایمان، گوش فلک را کرده است و در عمل هنوز اندر خم نامگذاری ? کوچه و خیابان به نام شهدا مانده ایم.

    از اینرو در نظر داریم برای دیدار با یادگارانی که در هیاهو های شهر از یاد رفته اند، از مرزهای قاب کتاب خاطرات و بعضا تلویزیون و مصاحبه و هزار و یک کار کلیشه ای دیگر، پا را فراتر گذاریم و برای ساعاتی هم که شده، عمر ناقابلمان را وقف کسانی کنیم که جوانی شان را وقف ما کرده اند.

    دوستانی که در دیدار قبلی همراه ما بودند، مطمئنا برق شادی را دیدند در چشمان یاران و شنیدند گله از کسانی که با هزار و یک شعار به دیدار جانبازان رفته اند و گویا دوباره غرق می شوند در روزمرگی های زندگی و باز به لوح فراموشی سپرده می شوند، یادگاران جنگ. (گزارش دیدار گذشته)

    این بار دوستانی که مایل هستند ما را در دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان روانی نیایش، همراهی کنند می توانند از ستون سمت چپ، بروی گزینه "ارتباط مستقیم با مدیر سایت" کلیک کرده و با ارسال مشخصات شخصی، آدرس وبلاگ و یا وب‌سایت، پست الکترونیکی شخصی و یا شماره تماس( بسیار ضروری جهت اعلام زمان دقیق بازدید) و تعداد نفرات، ثبت‌نام نمایند.

    لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در تعداد نفرات، اولویت با افردی است که زودتر ثبت‌نام نمایند.

    آخرین مهلت ثبت نام روز شنبه  ?? اردیبهشت ???? می باشد.

     

    ضمنا دوستان عزیزی که مایل هستند هم قدم با ما در این کار خیر سهیم باشند،می توانند کد بنر را تایکشنبه در وبلاگ های خود قرار دهند تا اطلاع رسانی بصورت کافی صورت پذیرد.

    اجرکم عندالله

    عیادت از جانبازان آسایشگاه جانبازان

     

    دعا برای فرج فراموش نشود

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    باسمه تعالی

    دومین دوره ی طرح شناخت اندیشه ها و پیگیری مطالبات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظلّه) با عنوان «ودیعه الهی» با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های سازمان بسیج دانشجویی و کانون دانشجویی رهپویان غدیر برگزار می گردد.

    در این طرح شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با مبانی اندیشه های امام خمینی و امام خامنه ای به پیگیری مطالبات آنان می پردازند.

    این طرح در سه سطح برنامه ریزی شده است و علاقه مندان می توانند با توجه به علاقه و فرصت خود در هریک از این برنامه ها شرکت کنند:

    1-    مسابقه ی کتابخوانی با موضوع مبانی انقلاب اسلام در اندیشه ی امام خمینی و امام خامنه ای 

    2-    مطالعه و تحلیل بیانات امام خامنه ای

    3-    پیگیری تحقق مطالبات امام خامنه ای با تشکیل کارگروه های پیگیری

    طول مدت دوره دوم طرح ودیعه الهی، 4 ماه ـ از ابتدای اردیبهشت 1390 تا پایان مرداد ماه ـ خواهد بود.

    شرکت در این طرح برای عموم علاقه مندان آزاد است.

    جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی طرح «ودیعه الهی» به آدرس : www.vadiehelahi.ir مراجعه نمایید.

    لینک صوت سخنرانی حاج احمد پناهیان در تجمع دانشجویان مقابل سفارت بحرین

    http://raheghadir.ir/index.aspx?siteid=32&pageid=2427&newsview=26226


    < width="220" height="145" data="http://vadiehelahi.ir/fa/images/stories/swf/001-220x145.swf" type="application/x-shockwave-flash">



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    نامه سرگشاده شماره 1 بسیج دانشجویی 5 دانشگاه شهر شیراز به استاندار فارس 

    جناب استاد رسانه!
    گفتمان حضرتعالی در ماه های ابتدایی حضورتان در استان، یادآور ادبیات سال های اول انقلاب بود. گفتمان مستضعف محور شما شخصیت اصحاب زر و زور و تزویر استان را متزلزل ساخت و این برای دانشجویان عدالتخواه قوت قلبی بود که انگار بعد سال ها، بناست این استان میزبان و تحت مدیریت یکی از فرزندان روح الله، از دام زمین خواران و مفسدان رهایی یابد.

    نقل قول های یکی از دانشجویان مخلص از جلسه ای که با شما داشت، هیچ گاه از ذهن مان پاک نمی شود؛ محکم، عدالتخواه، جوان و آرمانخواه.

     جناب مسئول نسل سومی!

    همیشه از بزرگان دینی مان در نظام شنیده بودیم که انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است. مصادیق هم کم نبودند. تازه فتنه ای را گذرانده بودیم که بزرگانی در آن ریزش کرده بودند. شما اما همیشه از نسل سومی بودن تان می گفتید. از این که نسلی استراتژیک است که با رجعت به مبانی و ادبیات انقلاب، باری را از دوش مولای مان سید علی (مدظله العالی) بر می دارد. و ما هم مثل شما نسل سومی هستیم. و چه مسرور که هم نسلی مان، اینگونه در وسط میدان مبارزه با مفاسد، نعره می زند تا دمار از روزگار اختاپوس های مفسد اقتصادی درآورد.

     جناب گزینشی!

    ما اما در اشتباه بودیم! شعارهای تان را شنیده بودیم اما انگار تمامی نداشتند. صدای نعره می آمد اما حمله همه جانبه نه! آخر تا کجا؟ تا کی؟ ما منتظر عمل بودیم. عملی که اصالت داشته باشد و گزینشی نباشد. اقدامی که همه را بترساند نه فقط بعضی آقازاده هایی را که حالا مخالف شما بودند. حرکتی که دزدان اقتصادی فارس را بزند نه دزدان اقتصادی و البته سیاسی مخالف شما و دوستان تان را! آخر دزد، دزد است چه راست باشد چه چپ! چه آقازاده باشد چه عادی زاده! چه با شما باشد، چه بر شما!  جدای از این که فرماندار سابق شیراز عزل گردیده یا زمان ماموریتش به پایان رسیده، شما حتی نمی توانید به اقدامات وی نیز استناد کنید چون از جنس همان حرکت های گزینشی و شعاری شما بود حتی غلیظ تر از شما!

     جناب نماینده مکتب ایرانی در استان!

    شما تغییر کرده بودید و البته زمین مبارزه هم همین طور. دیگر مبارزه اصالت نداشت. آخر شما مبارزه گر میدان قدرت شده بودید نه عدالت. بی تعارف؛ احمدزاده ی نسل سومی حالا در قد و قواره ی یک سیاسی کهنه کار عمل میکرد که جهت حرکتش تغییر کرده بود. احمدزاده ای که در نقد جناب مشایی در شهریور 87 تیتر زده بود که «در آن چه علم  نداری مجادله نکن» (این مطلب در رجانیوز منتشر شده بود) حالا یار غار او شده بود. این که چرا این طور شد، حرف بسیار است اما، بوی بازی سیاسی ای می آمد که در آن اولویت ها تغییر کرده بود. جشن نوروز، موسیقی، مکتب ایرانی، این ها شد دغدغه های تان و اجلاسیه سرداران و 14600 شهید استان فارس فراموش تان شد. ادعای مستضعف مداری تان هم چنان شنیده می شد اما فقط 30 % بودجه های استان جذب شده بود. دورتان را کسانی گرفتند که نزدیکی شان به شما، در نزدیکی شان به مکتب ایرانی خلاصه می شد. مصاحبه سرپرست جدید فرمانداری شیراز آقای بذرافشان را خوانده اید؟! او حتما شما را بهتر از ما شناخته است که در اولین مصاحبه خود اینگونه گفته است: قائل به مکتب ایرانی هستم!

     و اما جناب استاندار!

    تا زمانی که استاندار این استان مهم هستید، باید در راستای خط امام و اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارید. همان چیزی که روز به روز از آن دورتر می شوید. شما چه چای قندپهلو با آقای مشایی بخورید چه نخورید، باید برای عمران و آبادی این استان بکوشید. بنا نیست ما به خاطر برخی انحرافات سیاسی، از بی توجهی شما به وظایف تان بگذریم. ضعف در جذب منابع مالی استان که با تذکرات پی در پی حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز مواجه شده است، فضا دادن به رانت خوارهای اقتصادی وسیاسی، بی توجهی به نظرات علمای بزرگوار استان، تدارک سیاسی دیدن برای وقایع پیشرو با گرایش فکری مشخص، عدم اراده برای مبارزه اصیل و غیرگزینشی با زمین خواری و مفاسد اقتصادی، نگاه های غلط فرهنگی برخواسته از مکتب ایرانی که در شان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نیست، ضعف در اجرایی ساختن موصبات سفر رهبری و ریاست جمهوری به استان، استفاده بدون اولویت بیت المال و ... همه از مشکلات جدی مدیریت شماست که هرچه سریع تر باید به حل و فصل آن اقدام نمائید.

    ما دانشجویان بسیجی امیر قافله صبر و بصیرت امام خامنه ای، از جنابعالی مطالبه جدی داریم تا هرچه سریع تر در جهت حل مشکلات استان اقدام نمائید والا حرف های ناگفته ای است که از در میان گذاشتن آن ها با مردم انقلابی و شهید پرور استان فارس ناگزیر خواهیم بود.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

    بسیج دانشجویی آموزشکده فنی باهنر شیراز

    همین خبر در فارس و مشرق و خبر دانشجو و شیرازه و بازتاب اخبارو خبرنامه دانشجویان و بولتن نیوز و ارم نیوز و رکنی نیوز

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی