سفارش تبلیغ
صبا ویژن







image_2011371021476877.jpg

حره به سرزمین‌های پر از سنگ‌های سیاه و سوخته باشد گفته می‌شود، در اطراف مدینه از این سرزمین‌ها وجود داشته و برای هر کدام از آنها به تناسب ساکنین، نام مخصوص گذاشته بودند یکی از آنها معروف به حر? واقم است.
واقعه حره یا قیام حره، قیامی است در سال 63 هجری بعد از واقعه عاشورا مردم مدینه به رهبری عبدالله بن حنظله غسیل الملائکه علیه یزید بن معاویه صورت دادند و حاکم یزید را از شهر بیرون کردند و آل سعود در راستای تخریب و سانسور وقایع تاریخی جنایتی دیگر انجام داد.
شهرداری مدینه منوره برای اجرای یک طرح مهندسی در خیابانی در این شهر ، گورستان تاریخی شهدای حره را تخریب کرد.
روزهای پایانی سال 89 لودرها و بولدوزرهای زیادی در این گورستان در خیابان ملک عبدالله مدینه منوره دیده شد که سرگرم تخریب قبرستان و آماده سازی محوطه آن برای وسیع سازی یک دور برگردان! درخیابان بود.

پایگاه اطلاع رسانی حج نوشت: بخش هایی از این قبرستان در سالهای گذشته به بهانه های مختلف مانند خیابان کشی و تعریض آن از بین رفته بود و عملیات جاری برای تخریب بقیه قبرستان گفته می شود که برای آزاد سازی زمین آن جهت تعریض دور برگردان ، اما در واقع بمنظور آزاد سازی زمین جهت هتل سازی! احتمالی در آن با توجه به بهای بسیار بالای زمین در مدینه منوره می باشد.
image_2011381059113901.jpg

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    گاف‌های فرماندار شیراز در مطلبی با عنوان روایت فرماندار از جشن‌های نوروزی 

    پیروزی قاطع امت حزب ا... استان فارس در مقابل جولان دهندگان مکتب ایرانی . جشن های پرزرق و برق مکتب ایرانی در تخت جمشید لغو شد

    به راستی دیوار حاشا دقیقا چقدر بلند است آقای فرماندار ؟ پس از واکنش درخور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امت حزب ا... شیراز نسبت به برگزازی جشن های پر زرق و برق نوروزی در تخت جمشید ، بالاخره امروز فرماندار شیراز به عنوان سخنگوی مدیریت استان واکنش نشان داد و در مصاحبه ای با تکذیب  هرگونه برنامه ریزی برای مراسم پر زرق و برق با حضور مهمانان خارجی و گروه های موسیقی ، مدعی شد هیچ گونه برنامه ریزی قبلی و همین طور هیچ هزینه ای جهت این گونه مراسم تاکنون صرف نشده است !!! و همه چیز شایعه بوده است !!! ما به سهم خود این اقدام فرماندار را ابتدا پیروزی امت حزب ا... دانسته و سپس یک فرار رو به جلو ارزیابی می نماییم  ؛ از آن جا که فرماندار محترم هرگونه برنامه ریزی قبلی و هزینه های میلیاردی را برای برگزاری این مراسم تکذیب کرده اند یا به صورت روشن حاشا کرده اند ، امت حزب ا... برخلاف میل باطنی مواردی را به ایشان یادآوری می کند :
    الف . جناب فرماندار چه سندی بالاتر از مصاحبه آقای حامد دهقانان مبنی بر حضور 30 گروه موسیقی داخلی و خارجی در مراسم جشنواره نوروزی استان فارس در تخت جمشید .
    ب . جناب فرماندار چه سندی محکم تر از مصاحبه آقای بذرافشان در اسفند ماه 89 مبنی بر برگزاری مراسم جشن نوروزی در تخت جمشید با حضور میهمانان و گروه های موسیقی خارجی ؟!! مثل این که شما مطبوعات محلی و استانی را مطالعه نمی کنید ؟ 
    پ . جناب فرماندار آیا شب عید را فراموش کرده اید ؟! آن جا که سفره 200 متری پهن کردید و به 22 نفر از 500 هزار تا یک میلیون تومان از بیت المال مسلمین جایزه خوش خدمتی به مکتب ایرانی آقای مسئله فرعی اهدا فرمودید ؟! و پس از اعتراض امت حزب ا.. در همان مکان و تهدید امت حزب ا... به کفن پوش شدن ، این شما نبودید که در مقابل دیدگان مردم گفتید : " کفن هاتان به لباس زیر زنانه می ماند " .
    ت . جناب فرماندار نکند شما سیمای ملی را هم نمی بینید ، آیا تیزر تبلیغاتی جشنواره نوروز استان فارس را که هر شب پخش می شود ندیده اید ؟!
    ث . جناب فرماندار آیا واکنش امت حزب ا... را در نماز جمعه پیش ندیدید ؟!
    ج . جناب فرماندار در مصاحبه تان از موافقت رهبر معظم انقلاب در رابطه با برگزاری این مراسم سخن گفته اید که البته مربوط به بیانات معظم له در سال 89 بوده است ، اما آیا پیام نوروزی ایشان را نشنیدید که فرمودند امسال بخاطر کشتار شیعیان بحرین و ملت های منطقه نوروز به کام ما شیرین نیست ؟!
    گویا ایشان چیزی نمی شنوند جز اوامر آقای مسئله فرعی و مکتب ایرانی شان ، اما احتمالا شنیده اند که از قدیم الایام گفته اند آدم خواب را می شود بیدار کرد اما آدمی که خودش را به خواب زده نمی شود ، جناب فرماندار امت حزب ا... برادرانه به شما توصیه می کند فعالیت در راستای اوامر آقای مسئله فرعی را رها کنید و به آغوش امت حزب ا... و مردم انقلابی استان فارس باز گردید . بدین وسیله از واکنش به موقع نماینده ولی فقیه در استان فارس ، امت حزب ا... و مردم انقلابی و شهید پرور استان فارس تشکر می نماییم و این پیروزی بزرگ را به ایشان تبریک عرض می نماییم . ا
    ما
    به راستی دیوار حاشا دقیقا چقدر بلند است آقای فرماندار ؟



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    این ها که امروز در بلوار چمران کفن هامان را لباس زیر زنانه نامیدند ، فردا در جشن تخت جمشید چه خواهند کرد ؟ 

    امشب آقای به اصطلاح دلسوز محرومین و یتیمان و مستضعفین جشن دیگری را در راستای مکتب ایرانی و حیف و میل بیت المال در شیراز برگزار کرد

    رسم است که شب های عید دلسوزان محرومین و یتیمان و مستضعفین و آن ها که دستشان می رسد به محرومین و یتیمان سر می زنند ، اما امشب آقای به اصطلاح دلسوز محرومین و یتیمان و مستضعفین جشن دیگری را در راستای مکتب ایرانی و حیف و میل بیت المال در شیراز برگزار کرد ؟ استاندار فارس که در مطلب آخر وبلاگش خود را دلسوز محرومین ، یتیمان و مستضعفین نامیده بود امشب در اقدامی بی سابقه دستور حیف و میل بیت المال را صادر کرد ، به صورتی که در مسابقه ی به اصطلاح هفت سین ایرانی در بلوار چمران شیراز ، 200 متر سفره پهن شد و 22 نفر برگزیده نیازمند ! که از ظاهرشان معلوم بود همان طرفداران مکتب ایرانی آقای مسئله فرعی هستند !!! هر کدام یک میلیون تومان در راستای خوش خدمتی به مکتب ایرانی از بیت المال مسلمین میل فرمودند ! اما در این مسابقه آقای فرماندار نیز مانند همیشه پا به پای استاندار در حال تلاش در راستای احیای مکتب ایرانی بودند تا آن جا که هنگامی که مردم و عناصر ارزشی به این رفتار استاندار اعتراض کردند و تهدید کردند در صورت برگزاری جشن های تخت جمشید و حیف و میل بیشتر بیت المال کفن پوش به میدان آمده و به مقابله خواهند پرداخت ، آقای فرماندار با خونسردی تمام عرض فرمودند : کفن هاتان به لباس زیر زنانه می ماند ! روی صحبت مان با آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور ارزشی مان است ، آقای دکتر عمق فاجعه به حدی است که عفت اسلامی اجازه نمی دهد بیش از این به تشریح جوانب و حاشیه های ماجرای پیش آمده بپردازیم ، اما این را بدانید هم اکنون ذهن تمامی عناصر ارزشی استان فارس و شهر شیراز را این سوال درگیر خود کرده است که : این ها که امروز در بلوار چمران کفن هامان را لباس زیر زنانه نامیدند ، فردا در جشن تخت جمشید چه خواهند کرد ؟

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    رهبر انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی(ع) بیان کردند؛
    "تسلط بر نفت" لیبی و "شیعه- سنی کردن" اعتراض‌های بحرین دو ترفند جدید امریکا برای مهار انقلاب‌های مردمی

     حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به قضایای اخیر بحرین تاکید کردند: ماهیت قیام ملت بحرین هیچ تفاوتی با قیام مردم در مصر، تونس، لیبی و یمن ندارد؛ زیرا مردم بحرین هم، خواستار حق رای در انتخاباتی آزاد هستند که توقع زیادی نیست. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن کامل بیانات رهبرانقلاب به شرح ذیل است: در عرصه‌هاى دیگر هم کارهاى زیادى انجام گرفته است، که چون وقت محدود است، میگذریم. به هر حال آنچه که سال 89 براى ما مشخص کرده است، این است که بحمداللَّه این سال به معناى واقعى کلمه، سال همت مضاعف و کار مضاعف بود. البته سال 89 خصوصیت ویژه‌اى ندارد؛ امسال هم، سال بعد هم، ده سال بعد هم، سال همت مضاعف و کار مضاعف است. ملت ایران و مسئولین در هر دوره‌اى بایستى همت بلند و همت مضاعف داشته باشند و کار مضاعف بکنند تا ما بتوانیم به آنجائى که شایسته‌ى ملت ایران است، ان‌شاءاللَّه برسیم. در مورد شعار امسال و کارى که امسال باید انجام بگیرد. البته سرفصلهاى مهمى وجود دارد که همه داراى اولویتند. مثلاً تحول نظام ادارى یک کار لازم است که باید انجام بگیرد؛ تحول آموزش و پرورش، یک کار بنیانى است؛ جایگاه علوم انسانى در دانشگاه‌ها و در مراکز آموزش و تحقیق، یک کار اساسى است؛ مسائل مربوط به فرهنگ عمومى، مسائل مربوط به اخلاق جامعه، این کارها همه‌اش کارهاى مهمى است؛ لیکن به نظر صاحبنظران، امروز در این برهه‌ى از زمان، مسئله‌ى اقتصادى از همه‌ى مسائل کشور فوریت و اولویت بیشترى دارد. اگر کشور عزیز ما بتواند در زمینه‌ى مسائل اقتصادى، یک حرکت جهادگونه‌اى انجام بدهد، این گام بلندى را که برداشته است، با گامهاى بلند بعدى همراه کند، بلاشک براى کشور و پیشرفت کشور و عزت ملت ایران تأثیرات بسیار زیادى خواهد داشت. ما باید بتوانیم قدرت نظام اسلامى را در زمینه‌ى حل مشکلات اقتصادى به همه‌ى دنیا نشان دهیم؛ الگو را بر سر دست بگیریم تا ملتها بتوانند ببینند که یک ملت در سایه‌ى اسلام و با تعالیم اسلام چگونه میتواند پیشرفت کند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    رهبر انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی(ع) بیان کردند؛
    "تسلط بر نفت" لیبی و "شیعه- سنی کردن" اعتراض‌های بحرین دو ترفند جدید امریکا برای مهار انقلاب‌های مردمی

     حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به قضایای اخیر بحرین تاکید کردند: ماهیت قیام ملت بحرین هیچ تفاوتی با قیام مردم در مصر، تونس، لیبی و یمن ندارد؛ زیرا مردم بحرین هم، خواستار حق رای در انتخاباتی آزاد هستند که توقع زیادی نیست. 

      سم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌ الحمد للَّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على النّبىّ الأعظم و الصّراط الأقوم و اشرف ولد ءادم؛ سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد؛ و على ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین‌؛ سیّما بقیّةاللَّه فى الأرضین‌. خداوند متعال را سپاسگزارم که یک بار دیگر عمر داد و توفیق داد که این موقعیت بسیار مبارک و مغتنم را درک کنم؛ روز اول سال در جوار آستان حضرت على‌بن‌موسى‌الرضا (ارواحنا فداه و صلوات اللَّه علیه). عید سعید نوروز و آغاز سال نو را تبریک عرض میکنم به همه‌ى شما برادران و خواهران و حضار عزیزى که در این مجلس باشکوه و باعظمت حضور پیدا کرده‌اید؛ چه در این شبستان بزرگ، چه در صحنهاى متعدد که مردم عزیز ما، برادران ما و خواهران ما در آنجا حضور دارند و سخن را میشنوند. این جمعیت در واقع نمونه‌اى از ملت ایران است. در این روز، از نقاط مختلف کشور، از شهرهاى گوناگون، از راه‌هاى دور و نزدیک، مردم عزیز ما در این بارگاه و در سایه‌ى بلندپایه‌ى حضرت ابى‌الحسن‌الرضا (علیه‌السّلام) حضور پیدا میکنند و متبرک میشوند. برادران و خواهران مشهدى هم در این جمع عظیم حضور دارند. به همه سلام عرض میکنم و تبریک میگویم.  ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی