سفارش تبلیغ
صبا ویژن







15 مهر 1387,ساعت 08:31:43

هنوز ظهر نشده بود که لشکریان با تمام آن اموال و با کشتار بیش از هزاران تن از مردم شهر خارج شدند و سپس سعود به سوی مکانی معروف به آب سفید حرکت کرد، و در آنجا غنایم بدست آورده همه را جمع کرد و پس از کنارگذاشتن خمس آنها، باقی را بین مسلمانان تقسیم کرد، ‌و برای هر سواره یک سهم و هر پیاده را دو سهم داد و سپس به سوی وطنش رهسپار شد."

مکه مکرّمه و مدینه منوّره و عراق و ...، همه در طول تاریخ مورد تطاول دستهای مجرم وهابیت واقع شده است، و آنها به تخریب گنبدها و قبور و مساجد و سرقت آنچه که داخل آن بوده و کشتن مردم بی گناه افتخار می کنند!

در زیر نمونه ای از آنچه که مورخ وهابی عثمان بن عبدالله بن بشر النجدی الحنبلی در کتابش با عنوان "عنوان المجد فی تاریخ نجد"، آورده و توسط دارالملک عبد العزیز به چاپ رسیده است، را ذکر می کنیم:

ذکر حوادث سال 1216:

"در سال 1216، سعود با لشکریان پیروزمند و اسبان نجیب و مشهور خود از تمامی نجد و صحرای آن، و جنوب و حجاز و تهامه و غیره،‌ به قصد سرزمین کربلا خارج شدند، و در ماه ذی القعده، در بلاد الحسین فرود آمدند. مسلمانان گردشان جمع شدند و از دیوارهای شهر بالا رفتند و به زور وارد آن شدند، و اغلب مردم آن را در بازارها و خانه هایشان کشتند و گنبد روی قبر کسی که به اعتقاد خودشان قبر حسین است، را منهدم کردند و هر آنچه که در این گنبد و اطرافش بود را بر گرفتند و نیز سنگی که بر آن قبر گذاشته شده بود و از زمرد و یاقوت و جواهر بود را کندند، و هر چه که در شهر یافتند از اموال و اسلحه، لباس، فرش، طلا و نقره، قرآنهای گرانقیمت و دیگر اموالی که از حدّ شمارش بیرون است...

هنوز ظهر نشده بود که لشکریان با تمام آن اموال و با کشتار بیش از هزاران تن از مردم شهر خارج شدند و سپس سعود به سوی مکانی معروف به آب سفید حرکت کرد، و در آنجا غنایم بدست آورده همه را جمع کرد و پس از کنارگذاشتن خمس آنها، باقی را بین مسلمانان تقسیم کرد، ‌و برای هر سواره یک سهم و هر پیاده را دو سهم داد و سپس به سوی وطنش رهسپار شد."

ألا لعنة الله علی الوهابیة الخوارج

 



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بمناسبت

    سالروزهجرت امام ره ازعراق به پاریس

    تقدیم میشود

    روز شمار تبعید حضرت امام خمینى (س) 

    Shakhsi01.jpg 

     

    16 مهرماه سال 1341

    جلسه مهم حضرت امام خمینى (س) با مراجع قم در رابطه با انجمنهاى ایالتى و ولایتى

    11 آذر ماه سال 1341

     لغو تصویبنامه ساختگى انجمنهاى ایالتى و ولایتى به دنبال مبارزات پیگیر حضرت امام خمینى (س) و صدور پیام حضرت امام خمینى (س) در مورد ختم این غائله

    2 بهمن سال 1341

    تحریم رفراندوم غیر قانونى و قلابى شاه از سوى حضرت امام خمینى (س)

    2 فروردین ماه سال 1342

    فاجعه خونین مدرسه فیضیه به دست عمال رژیم شاه

    15 خرداد سال 1342

    دستگیرى شبانه حضرت امام خمینى (س) . قیام تاریخى ملت ایران در اعتراض به دستگیرى حضرت امام (س)

    4 تیرماه سال 1342

    انتقال حضرت امام خمینى (س) از پادگان قصر به سلولى در عشرت آباد.

    21 فرودین سال 1343

    سخنرانى تاریخى حضرت امام خمینى (س) در مسجد اعظم قم پس از آزادى از حبس و حصر.

    4 آبان 1343

    سخنرانى کوبنده حضرت امام خمینى (س) به مناسبت طرح اسارتبار کاپیتولاسیون.

    13 آبان 1343

    بازداشت و تبعید حضرت امام خمینى (س) به ترکیه

    21 آبان سال 1343

    انتقال حضرت امام خمینى (س) از آنکارا به بورساى ترکیه

    13 مهرماه سال 1344

    انتقال حضرت امام خمینى (س) از ترکیه به بغداد

    16 مهرماه 1344

    حرکت امام خمینى (س) از سامرا به کربلا بعد از تبعید به عراق

    23 مهرماه 1344

     ورود و استقرار حضرت امام خمینى در نجف بعد از تبعید به عراق

    23 آبان 1344

    شروع درسهاى حوزه‏اى حضرت امام خمینى در نجف پس از تبعید به عراق

    12 اردیبهشت 1356

     پیام حضرت امام خمینى (س) به مناسبت چهلم شهداى قم

    2 مهرماه 1357

    محاصره منزل حضرت امام خمینى (س) توسط نیروهاى بعثى عراق

    10 مهرماه 1357

    هجرت حضرت امام خمینى (س) از عراق به سوى کویت  

    13 مهرماه 1357

     هجرت حضرت امام خمینى (س) از عراق به فرانسه

    12 بهمن 1357

     بازگشت امام خمینى (س) به میهن اسلامى پس از 15 سال تبعید.



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    صد شکر که این آمد»
    87/7/10 11:34 ص

    معنای دعای عید فطر بارالها! به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو مىخواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو مىطلبم آنچه بندگان شایسته ات از تو خواستند و به تو پناه مىبرم از آنچه بندگان خالصت به تو پناه بردند

    از سخنان معصومین(ع) چنین مستفاد مىشود که روز عید فطر، روز گرفتن مزد است. و لذا در این روز مستحب است که انسان بسیار دعا کند و به یاد خدا باشد و روز خود را به بطالت و تنبلى نگذراند و خیر دنیا و آخرت را بطلبد.عارف وارسته ملکى تبریزى درباره عید فطر آورده است: عید فطر روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و ویژه هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته و آنان را اجازه داده است تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آرند، چشم امید به درگاه او دوزند و از خطاهاى خویش پوزش خواهند، نیازهاى خویش به نزد او آرند و آرزوهاى خویش از او خواهند ونیز آنان را وعده و مژده داده است که هر نیازى به او آرند، بر آوره و بیش از آنچه چشم دارند به آنان ببخشند و از مهربانى و بنده نوازى، بخشایش و کارسازى در حق آنان روا دارد که گمان نیز نمىبرند.

    مهربان پروردگار! به پاسداشت مهرورزی تو، روزه گرفتیم و اکنون به نماز فطرت، پاک میرویم و در آبی رحمتت روح و جان می شوییم و تن پوش آمرزش بر تن می نماییم. در این لحظه های سبز استجابت، شاخه های نخل آرزو را در دست می گیریم و ظهور موعود آخرین را از تو میخواهیم.



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    پیامبر اکرم صلی اله علیه باشد  فرمودند: « من سمع رجلا نیادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم ; هر کس بشنود که کسی فریاد برآورده است که ای مسلمانان به فریادم برسید و او را اجابت نکند, مسلمان نیست . و نیز می فرمایند: « من اصبح و لم یتم بامور المسلمین فلیس بمسلم; هر کس صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست . براین اساس امام خمینی که با تمام وجود فریاد مظلومیت و فریادرسی مردم ستمدیده فلسطین را می شنید و گرفتاری و مصیبت جانکاه آنان را از عمق جان احساس می کرد, می گوید: « مساله قدس یک مساله شخصی نیست و یک مساله مخصوص به یک کشور و یا یک مساله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست, بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته و حال و آینده . . . ایشان در ملاقات با اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان می گویند: « دفاع از نوامیس مسلمین و دفاع از بلاد مسلمین و دفاع از همه حیثیات مسلمین امری است لازم و ما باید خودمان را برای مقاصد الهی و دفاع از مسلمین مهیا کنیم و خصوصا در این شرایطی که فرزندان واقعی فلسطین اسلامی و لبنان اسلامی, یعنی حزب الله و مسلمانان انقلابی سرزمین غصب شده و لبنان, با نثار خون و جان خود, فریاد « یا للمسلمین » سر می دهند, با تمام قدرت معنوی و مادی در مقابل اسرائیل و متجاوزین بایستیم و در مقابل آن همه سفاکی ها و ددمنشی ها مقاومت و پایمردی کنیم و به یاری آنان بشتابیم . .

    شهدای خردسال فلسطینی

     

     

     

    شهدای خردسال

    ایشان با هشدار به سران کشورهای اسلامی می فرماید:. « . . الان اسرائیل در مقابل همه کشورهای اسلامی ایستاده می گوید غلط نکنید. این تاسف ندارد انسان نیستند اینهایی که در راس امور هستند که اسرائیل در مقابلشان ایستاده می گوید فضولی موقوف !. . .  به طور مسلم امروز مسئله فلسطین, از مهمترین گرفتاریها و مشکلات جهان اسلام است و در اوضاع کنونی آن چه در جهت حمایت از مردم مظلوم آن جا از دست ما ساخته است, حمایتهای مالی و معنوی است. پشتیبانی معنوی از آنان با همین اعلام موضعها و تجمع ها و راهپیمائیهاست که پی آمدهای زیر را به همراه دارد:

    1 این گونه حرکتها موجب می شود تا قضیه فلسطین وجهه ای بین المللی بیابد و نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمامی آزادگان دنیا را به حمایت از خود جلب کند و این مساله از سطح دولتها به میان مردم کشانده شود و رفته رفته به موضوعی جهانی در بین توده های مسلمان و آزادیخواه مبدل شود و این همه نقطه اساسی نگرانی استکبار و صهیونیسم است, زیرا دولتها را به راحتی می توان با تهدید و تطمیع مهار کرد و به عقب نشینی وا داشت ولی مواجهه و مقابله با انقلاب و رویدادی که پشتوانه عظیم و بی پایان مردمی در سطح جهان دارد کار آسانی نیست, همان توده هائی از انسانهای فداکار که هر چه کشته و تهدید می شوند انبوهی دیگر از مردمانی جان بر کف و شهادت طلب از درون آنها می جوشد و امان را از دشمن می ستاند. به تعیین فرونشاندن امواج خروشان اقیانوس بی کرانی از انسانها که جز با انگیزه های حق طلبی و آزادیخواهی و بشر دوستی پدیدار نمی شود غیرممکن است

     2  تظاهرات مردمی در تمام نقاط دنیای اسلام سبب می شود تا دولتها نیز بر اثر حساسیتهای مردم خود نسبت به این موضوع نتوانند به راحتی خود را از توجه به آن کنار بکشند و یا به آسانی به اردوگاه صهیونیسم جهانی کمک کنند و حداقل این کار را برای آنان با مشکل روبرو می کند.

     3 بزرگترین خواسته صهیونیستها از آغاز تاکنون این بوده است که رفته رفته داستان فلسطین از خاطره ها محو گردد, تا آنان بتوانند به طور همه جانبه بر اوضاع تسلط شده و امنیت و آرامش را برای اسرائیلیان فراهم آورند و سپس در سایر این آرامش و فرصت پیش آمده, برای تجاوزها و توسعه طلبی های آتی خود برنامه ریزی کرده و گامهای بعدی را بردارند, این حماسه سازیها و جوش و خروش ملتها بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس به عنوان روز حمایت بین المللی از آرمان مردم مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی موجب شده است تا همواره مسئله فلسطین در خاطره ها زنده بماند و روز به روز توجه مردم به جنایاتی که از سوی اسرائیل نسبت به این مردم شده و می شود بیشتر جلب گردد, نتیجه این رخداد این شده است که هم اکنون خواب راحت از صهیونیستهای خون آشام گرفته شود و همواره آنان را در دغدغه تامین امنیت اسرائیل مشغول سازد. اینک بر طبق برخی گزارشات ,بسیاری از یهودیان مهاجر فلسطین اشغالی از کرده خود پشیمان اند و اسرائیل را به قصد وطن اصلی خود ترک می کنند و اقامت در آن کشور را جز مایه دردسر برای خود نمی دانند. حتی از یکی از عوامل موثر این رژیم نقل شده است که اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد, حکومت اسرائیل بیش از پانزده سال دیگر نمی تواند دوام بیاورد.

     4 و نهایت این که این اعلام حمایتها عاملی است تا جوانان غیور فلسطینی همانها که در صف مقدم مبارزه با صهیونیسم قرار دارند و بهای آن را با نثار خون و جان خویش می دهند و خود را سپر بلای سایر مناطق مسلمین کرده اند, احساس تنهایی نکنند و خود را با پشتوانه عظیم مردمی در سطح جهان ببینند و این را نمی توان دست کم گرفت. این قسمت بحث را با بیانی دیگر از امام راحل به پایان می بریم. ایشان در اهمیت, مراسم راهپیمائیها و تجمعها می گویند: « مسلمانها امیدوارم روز قدس را بزرگ بشمارند و در همه ممالک اسلامی در روز قدس در روز جمعه آخر ماه مبارک تظاهر کنند, مجالس داشته باشند, محافل داشته باشند, در مساجد فریاد بزنند. وقتی یکی میلیارد جمعیت فریاد کرد, اسرائیل نمی تواند, از همان فریادش می ترسد. . . و باز:. « . . اگر در روز قدس تمام کشورهای اسلامی, ملتها همه برخیزند و فریاد بزنند, نه برای قدس تنها, برای همه ممالک اسلامی پیروز خواهند شد. ما با فریاد محمد رضاخان را بیرونش کردیم. . . این قدر الله اکبر بر مغز اینها کوبیده شد که خودشان را باختند وفرار کردند, مسلمین باید فریاد بزنند. گمان نکنند که شعار و فریا د فایده ندارد, نخیر شعار فایده دارد اما اگر همه فریاد بزنند. . .

    هان ای مسلمان به پا خیز  برادرت چشم به راه توست!!!!!

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست بزرگوارم
    از شما درخواست میکنم که برای افشای کینه و شقاوت صهیونیسم غاصب

    و اعلام مظلومیت و حقانیت مردم بی پناه و غیور فلسطین شما نیز در این باب مقاله و پست های حمایتی بزنید
    تا رسیدن منجی و منتقم خون مظلومین موفق و موید و سر فراز و مهدوی باشید
    سادات علوی



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    مدتی هست نخواستم جواب بعضی از این نامهربانان بیگانه پرست را بدهم اما نشد که نشد .الان شکستم آنچه را با خود قرار گذاشتم

    اخر این بار به همه ارزشهایی که برایش عزیزانم جان فشانی کردندزیرکانه توهین میشود. لابد می خواهند سال اینده نام و نشان شهدا را هم از روی سنگ مزارشان پاک کنند ؟که خدای نکرده یاد جنگ و لاورمردهای دفاع مقدس آزارشان دهد!!!!!

    افسوس که آن روزهادوربین فیلمبرداری این همه رایج نبود!! و یا خادمان و خد متگزاران اون زمان حتی از ظاهر شدن !!جلوی دوربین فیلمبرداری رسول ملا قلی پور هم پرهیز میکردنند!!! نمیدونم  انسانیت خانم دکترها و اقا یون مهندسین نغمه پرداز و شاعر فلسفه باف که روی یک میز شیشه ای پهن میشن کلی به مغز مبارکشون فشار می اورن تا بتونند با چند تا سوال واهی و بچه گانه و به استدلال خودشان متفکرانه و متجددانه همه رشادتها و آرمان طلبی یک امت را زیر سوال  ببرند و با یا با امید مطرح شدنشان در اینطرف و آنطرف بتوانند برای خود وجهه و جایگاه پیدا کنند.

    شایدم از اینکه یکمرتبه عنوان دکترا را را یدک گرفتن توی رویا ی خود دیدن که به ایشون مدال افتخار  و یا ریاست جمهوری یونایتد را دادن!!!

    برات متاسفم خانم دکتر کوچولو شما از جنگ فقط از ترس بمباران به دامن مادرت پناه می بردی و وقتی آیر سفید میزدن یادت میرفت که چی شد و عروسک تو برمیداشتی و خاله بازی رو شروع میکردی!!!!ولی غافل از اینکه اگر در دروازه باز بود توی اوان نوجوانی مثل دختر های بوسنی خدای نکرده مادربچه متجاوز میشدی!!!!!

    و یا توی یک گور دست جمعی الان داشتی شر حال مردن زشت خودتو تایژ میکردی!!!

    و شایدم کنار یکی از  سوخته های نخل سر زمینت مثل دختران فلسطینی لباستو از تن کنده بودن و اتش ات زده بودن!! چرا ره دور بریم مثل همین زنه و دختر های عراقی که به دست امریکایهای اربابشون مورد هتک حرمت شدن ....... لا اله الا الله

    این باشه تا اگردوباره  خد مت برسم اینم لینک خانم به اصطلاح متفکر

     

     



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی