سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بازسازی نطق شهید دیالمه در مجلس

 در آستانه حماسه نهم دی ماه انیمیشن کوتاه نطق پیش از دستور که در سه اپیزود توسط مرکز هنرهای دیجیتال بسیج شهرستان اقلید تولید شده است به بازخوانی صحبت های شهید عبدالحمید دیالمه می پردازد. شهید عبدالحمید دیالمه در آن سال ها به افشاگری بی سابقه ای دست می زند که...

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    این روزی شما بود هر چند طولانی است سعی کنید مطالعه کنید

    ایمان، یعنی التماس‌های همراه با بغض آن مرد عربی که از اهالی العماره بود و به همراه دو فرزند کوچکش نزدیک به 90 کیلومتر راه را تا مرز چزابه آمده بود تا تعدادی از زائران را با ماشین باری خود که روی آن را با چادر پوشانده بود، برای شام و استراحت به منزل خود ببرد. و زمانی که به تو التماس می‌کرد که به حق حسین(ع) امشب را میهمان ما باش، تو قطرات اشکش را در کنار چفیه‌ای که روی سرش گذاشته و گوشه‌ای از آن را از شدت سرما به صورت خود بسته بود، می‌دیدی.

    ایمان، یعنی درخواست‌های التماس گونه «ابومحمد» که به دلیل لهجه غلیظش، هیچ کس حرف او را متوجه نمی‌شد و او مدام به این سو و آن سو می‌دوید تا مسؤل کاروان را پیدا کند و تو وقتی که از دور اصرارهای او را می‌دیدی احساس می‌کردی که به دنبال مسافر است تا ماشینش را پر کند و به سمت نجف راهی شود، ولی وقتی خودت را در مسیر نورانیت و سادگی کلامش قرار می‌دهی، متوجه می‌شوی که او تعدادی ماشین کرایه کرده است تا زائران را به صورت رایگان از مرز چزابه تا نجف ببرند و این همه اصرار و التماس او به این دلیل است که درخواست او را رد نکنی و سوار ماشین دیگری نشوی.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    تجمع بزرگ هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس، سعادت آباد و فرحزاد تهران با حضور عاشقان و دل سوختگان آن حضرت برگزار می شود.
    21 آبان مصادف با هشتم محرم برگزار می شود؛

    تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرک قدس(غرب)

    تجمع بزرگ هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس(غرب)، سعادت آباد و فرحزاد تهران با حضور عاشقان و دل سوختگان آن حضرت برگزار می شود.

    به گزارش فرهنگ نیوز، تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز سه شنبه هشتم محرم در شهرک قدس(غرب) تهران و با حضور هیئات عزاداری مناطق شهرک قدس(غرب)، سعادت آباد و فرحزاد برگزار می گردد. 

    محمد قهرمانی معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام و مدیر اجرایی این تجمع، با اعلام این خبر گفت: این مراسم عزاداری روز سه شنبه، هشتم محرم مقارن با 21 آبان، از ساعت 15 در خیابان دادمان، تقاطع بلوار شهید پاک نژاد آغاز می شود.

    وی افزود: مسیر حرکت دسته عزاداران حسینی در بلوار پاک نژاد به سمت میدان صنعت خواهد بود و عزاداران در محل از پیش تعبیه شده در این مسیر به اقامه عزا خواهند پرداخت.

    معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام برنامه های این تجمع را به شرح زیر اعلام نمود:

    * سخنران: حجت الاسلام علیرضا پناهیان

    * مداحی: حاج علی قربانی و حاج امیر عباسی

    * اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء

    * مسیر حرکت دسته های عزاداری: بلوار پاک نژاد از شمال به جنوب و بالعکس

    قهرمانی در رابطه با ضرورت انجام این تجمع گفت: این حرکت که با هماهنگی ائمه جماعت مساجد و هیات های عزاداری منطقه برگزار می شود در حقیقت قدمی در راستای تعظیم شعائر دینی و مذهبی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

    وی در پایان از مردم، مسئولان، ائمه جماعت و هیات های عزاداری درخواست نمود تا با حضور خود در این تجمع، در تعظیم شعائر حسینی کوشا باشند.

    جهت درج بنر این تجمع حسینی، می توانید از کد زیر استفاده نمایید: 

     

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    چرا مرگ بر آمریکا

    سیزده آبان 1358 ، روزى که آخرین بقایاى شجره نحس شیطان بزرگ در خاک جمهورى اسلامى ایران که از ریشه برکندش با دستان مبارک حضرت امام روح الله ( ره ) آغاز شده بود ، به همت دانش آموزان و دانشجویان غیور و انقلابى این سرزمین برچیده شد و لانه جاسوسى آمریکا به تسخیر غیرت و عزت مردم این خاک عزیز در آمد و شیطان به گِل نشست .

    روزی با عظمت که در آن تجلی مبارزه و جهاد و از خود گذشتگی در برابر استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ می باشد ، روزی بزرگ که در سالهای 43و57و58 وقایع به یاد ماندنی آن به ثبت رسیده است و خود نشان‌گر عزم ملت و مردم ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی است .

    تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13آبان سال 58 که به دست دانشجویان و همچنین تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان علیه حکومت ظالمانه و استبدادی شاهنشاهی و به خاک و خون کشیدن آنها در 13 آبان سال 1357 و همچنین تبعید شدن حضرت امام خمینی (ره) به کشور ترکیه به دنبال سخنرانی افشاگرانه ایشان به منظور اعتراض به تصویب لایحه کاپیتولاسیون که خود نشانگرعزم راسخ مبارزان جبهه مدافع حق علیه باطل و بیداری قشر جوان و متعلم ایران اسلامی دربرابر توطئه‌های استکبار جهانی به سر کرده گی امریکاست.

    با اینکه به شکرانه همت والا و بصیرت ناب ملت شریف ایران ، دولت منحوسه آمریکا در تمامى تلاش هایى که در طى تمامى این سالهاى بعد از انقلاب در به چالش کشیدن ارتباط میان مردم و انقلاب و ایجاد فتنه و تفرقه بین صفوف مستحکم مردم عزیز این خاک داشته است ناکام مانده ، امام هنوز هم چشم امید به خائنان داخلى دارد ، آنهایى که به فرموده امام خامه اى ( حفظه الله ) نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند ، آنهایى که همه چیزشان از انقلاب است امروز به مهره هاى سوخته دشمن استعمارگر بدل شده اند ، این قوم به خیال خوام خود میخواهند تا بار دیگر ایران عزیز را به سالهایى ببرند که تحت سیطره آمریکا جان و مال و ناموس خود را دو دستى و در طبقى از جهل و نادانى تقدیم استعمار کبیر کنند و  شرف و عزت خود را به پشیزى بفروشند ، اما نمیدانند یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ و غافلند از اینکه وَإِ نَّا لَهُ لَحَافِظُونَ .

    و اکنون با توجه به فرموده رهبر انقلاب در دیدار دانش آموزان و دانشجویان: هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند . یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند
    ------------------------------------ 
    30سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما 30 سال جلوتر بودند 
    ------------------------------------ 
    همانطور که در مشهد هم گفتم،به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمیکنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد/اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد
    ------------------------------------ 
    به دشمنی که لبخند میزند اعتماد نکنیم/آمریکاییها از آنطرف لبخند میزنند و اظهار میل به مذاکره میکنند و از این طرف بلافاصله میگویند همه گزینه ها روی میز است،خب چه غلطی ممکن است انجام دهند
    ----------------------------------- 
    اسرائیل را یک رژیم غیرمشروع و حرامزاده می دانیم

    در یوم الله 13 آبان ،  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان آن به ویژه اسرائیل غاصب ، ما و همه وبلاگنویسان و افسران جنگ نرم که همواره در صحنه واقعی و مجازی حاضر بوده و هستند ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بار دیگر حماسه ای پر شکوه و پر افتخار 13آبان را از نو در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهیم کرد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بدون شرح...»
    92/8/12 11:1 ص

    یادمه ی زمانی به  کچل ها میگفتن "زلفی" مصداق ریبا کلامی و...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی