سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در خبرهای دیروز آمده بود که 249 نماینده مجلس طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند . نمی دونم شما هم مثل من از دیدن و خواندن این خبر تعجب کردید یا نه ؟! شاید با خود بپرسید کجای این خبر عجیب است ؟ اتفاقاً خبر جالبیست و نشان از تبعیت نمایندگان مردم از مقام معظم رهبری دارد . اما یک بار دیگر خوب را خوب بخوانید ، شاید مثل من یک علامت سؤال بزرگ در ذهنتان نقش ببندد ! بله ! درست متوجه شدید از قریب 290 نماینده مجلس ، 249 نفر از آنان بیانیه در حمایت از فزمایشات آقا را امضاء کردند به نظر شما عجیب نیست که چرا همه نمایندگان بالاتفاق این بیانیه را صادر نکردند ؟! آیا مابقی 290 نفر از فرمایشات ولی فقیه ناراضی هستند ؟! آیا کسانی که در صدور این بیانیه مشارکت نداشتند از مخالفان رهبری و دعوت ایشان به وحدت مسولان نطام هستند ؟ آیا مردم نباید این نمایندگان را بشناسند ؟ آیا بهتر نیست لیست نمایندگانی که در حمایت از فرمایشات رهبری بیانیه صادر کردند ، منتشر شود تا سره از ناسره مشخص شود و مردمی که به این نمایندگان رأی دادند تکلیف خود را بدانند ؟! آیا وقت آن نرسیده که مردم تعدا معدودی از باصطلاح نمایندگان خود را که مخالف فرامین آقا هستند را شفاف و واضح بشناسند ؟! پس چه شد اعتقاد به اصل ولایت فقیه که یکی از شروط نمایندگی است ؟ و آیا های دیگری که حتماً سوال بسیاری از آحاد مردم می باشد .
منبع : شب نویس


  • کلمات کلیدی :
  • یک عکس و ... !!»
    89/5/30 10:7 ع

    « بابک داد » که در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی در نقش کاتب وی ظهور نموده و کتاب « صد روز با خاتمی » را به رشته تحریر در آورده بود از حضور سید حسن خمینی در مراسم دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب و خوش و بش وی با احمدی نژاد به شدت انتقاد کرد و در این زمینه نوشته است: "با دیدن عکس‌های حضور آقای سید حسن خمینی در جلسه افطاری (چهارشنبه 27 مرداد 89) مسئولان نظام با مقام رهبری، راستش دردم آمد."


    براستی چرا ؟! کسی که زمانی از نزدیکان و یاران خاتمی بوده و در انتخابات دهم ریاست جمهوری از حامیان میرحسین موسوی ، اینچنین از یک دیدار ساده و خوش و بش معمولی شدیداً انتقاد نموده و از آن دردش می گیرید ! شاید این خوش و بش اصلاً نشانه ای از نزدیکی این دو شخصیت نباشد به فرض هم اگر باشد چه ضرر و زیانی به جریانی که آقای بابک داد از حامیانش می باشد ، می رساند ؟ چه سودی از اختلاف بین احمدی نژاد و سید حسن نصیب این جریان می شود ؟ به نظر می رسد این جریان از ادامه این اختلافات خوشحال بوده و از نزدیک شدن شخصیت هایی که به دلایلی با یکدیگر اختلاف سلایق دارند ناراحت و نگران هستند و دقیقاً اینجاست که ضرورت و اهمیت توجه به فرمایشات اخیر مقام عظمای ولایت در واجب بودن وحدت بین مسئولین نظام آشکار می شود .
    امید همه مردم در این است که دست اندرکاران نظام اختلافات را کنار گذاشته و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دشمنان نظام را در بهره گیری از اختلافت درونی مأیوس نا امید نمایند .
    منبع : شب نویس


  • کلمات کلیدی :
  • ‌اعضای تشکل‌های مردم نهاد‌ با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن اعلام حمایت خود از رئیس قوه قضائیه، خواستار دستگیری و محاکمه سران فتنه شدند.
    به گزارش فارس، جمعی از اعضای تشکل‌های مردم نهاد با عنوان "ستاد مردمی دفاع از حقوق ملت ایران " صبح امروز چهارشنبه با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن اعلام حمایت قاطع خود از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، خواستار برخورد جدی و قاطع این قوه با سران و ‌محاکمه آنان شدند.
    این جمعیت ابتدا در مقابل پارک شهر تجمع کردند و پلاکاردهایی با مضامین «سران فتنه باید محاکمه گردند»، «حمایت قاطع خود را از ریاست محترم قوه قضائیه اعلام می‌داریم»، «قاطعانه خواستار توجه جدی به مطالبات مردمی در قالب ارسال طومارهای یک میلیون امضا هستیم»، «مردم حجت را تمام کردند؛ حالا نوبت قوه قضائیه است»، «شکایت و دادخواست بیش از یک میلیون شهروند ایرانی از سران فتنه چه شد؟»، ‌«نتیجه ارسال یک میلیون امضای درخواست‌کنندگان محاکمه سران فتنه به کجا انجامید؟»، «‌از اقدامات رئیس محترم قوه قضائیه در برخورد با عناصر تروریست تقدیر و تشکر می‌شود»‌ و «حامی تروریست‌ها اعدام باید گردد» در دست داشتند.
    تجمع‌کنندگان سپس با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر منافق»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر مزدور آمریکایی»، «ای قوه قضایی،‌ اقتدار اقتدار»، «ای قوه قضائیه حمایتت می‌کنیم»‌‌ و ... به سمت دادسرای عمومی و انقلاب تهران حرکت و تجمع خود را در مقابل این دادسرا ادامه دادند.
    این افراد شعارهای دیگری از جمله «مزدور آمریکایی ننگ به نیرنگتان»، «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، « موسوی، بی‌بی‌سی؛ عامل انگلیسی»، «مرگ بر سه ابلیس؛ آمریکا، اسرائیل و انگلیس»،‌ «مرگ بر حامی تروریست»، « ای حامی تروریسم مرگت باد مرگت باد» و ... سردادند و خواستار توجه جدی قوه قضاییه به مطالبات مردم و دستگیری و محاکمه قاطع سران فتنه شدند.
    تجمع‌کنندگان همچنین از دادستان تهران خواستند که یا ‌شخصاً در میان تجمع‌کنندگان حاضر شوند و پاسخگوی مطالبات مردمی باشد و یا نماینده خود را بفرستد که البته نه دادستان و نه نماینده‌ای از طرف وی در این تجمع حاضر نشدند.
    14 دلیل برای دستگیری و محاکمه سران، زمینه‌سازان‌ و حامیان ‌‌فتنه
    اعضای تشکل‌های مردم نهاد که در مقابل دادستانی تهران جمع کرده بودند، با طرح 14 دلیل خواستار دستگیری و محاکمه سران، زمینه‌سازان، حامیان و عاملان جریان فتنه شدند.
    در پایان تجمع‌ اعضای تشکل‌های مردم نهاد با عنوان "ستاد مردمی دفاع از حقوق ملت ایران " ‌در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بیانیه‌‌ تجمع کنندگان قرائت شد‌ که متن کامل آن به شرح ذیل است:
    ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی زید عزه
    سلام علیکم
    همانگونه که حضرتعالی در همایش ثبت و اسناد کشور فرمودید، فتنه‌گران که خود بزرگترین مجرمان این کشور بودند، با ادعای بزرگ دروغی مثل تقلب در انتخابات خواستند جریان انتخابات را عوض کنند و با حمایت دشمنان این کشور، جرم‌های بزرگی مرتکب شدند.
    ولی با وجود ارسال طومارهای شکایت بیش از یک میلیون شهروند سراسر ایران اسلامی از سران فتنه در تاریخ 19 / 11 / 88 به آن قوه محترم، تاکنون اقدامی صورت نگرفته‌ لذا:
    ما مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهرستان‌های مختلف کشور با استناد به اصول متعدد قانون اساسی، قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین جاری ایران اسلامی از آن مقام محترم مجدانه شناسایی و مجازات سران، زمینه‌سازان، حامیان و عاملان جریان فتنه از جمله میرحسین موسوی، محمد خاتمی، مهدی کروبی، فائزه هاشمی رفسنجانی،‌ مهدی هاشمی و ... را که زمینه حضور و گستاخی دشمنان کمین کرده و فرصت‌طلب انقلاب اسلامی را فراهم نموده‌اند، به دلایل گوناگون از جمله موارد ذیل خواهان و خواستاریم:
    1- هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم (آتش زدن و پاره کردن کلام الهی)
    2- هتک حرمت ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا سال 1388
    3- آتش زدن مسجد و خانه خدا (مسجد لولاگر)
    4- هتک حرمت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
    5- ضربه زدن به چهره نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی و جهانی
    6- تخریب و غارت اموال عمومی و بیت‌المال مسلمین
    7- ایجاد ناامنی و آشوب در کشور خصوصا در تهران
    8- اختلال و مزاحمت در کسب و کار و زندگی مردم و ضربه زدن به اقتصاد کشور
    9- تضعیف نظام اسلامی و زیر سؤال بردن اقتدار آن
    10- بر هم زدن آرامش محیط‌های علمی و آموزشی در دانشگاه‌ها
    11- ایجاد جو رعب ووحشت برای کودکان و زنان با ارتکاب اعمال ددمنشانه
    12- ریختن خون انسان‌های مظلوم و بی‌گناه
    13- ایراد اتهامات واهی گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی بدون ارائه هر گونه سند و مدرک
    14- دادن بهانه به دست کسانی که دشمنی و ضدیت آنها سابقه‌ای دیرینه علیه ملت ایران دارد و هزاران دلیل و بینه دیگر که حدیث مفصلی است از مظلومیت ملت ایران.

    منبع : جوان آنلاین

  • کلمات کلیدی : محاکمه سران فتنه
  • تکرار تاریخ !!؟»
    88/11/15 9:54 ع

    این روزها به مناسبت دهه مبارکه فجر شاهد پخش برنامه ای بنام شاخص از رسانه ملی هستیم . برنامه ای که به مرور فراز و نشیب های انقلاب اسلامی خصوصاً در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب می پردازد . چند شب قبل در قسمتی از این برنامه به انتخاب بنی صدر به ریاست جمهوری و حوادثی که به عزل وی منجر شد پرداخته و در آن جملاتی از امام راحل (ره) پخش شد که می فرمودند : ...تو غلط می کنی قانون را قبول نداری ، قانون تو را قبول ندارد ...(نقل به مضمون) و جملاتی دیگر از آن پیر سفر کرده خطاب به قانون شکنان و ضدانقلابیون ( بنی صدر و منافقین و طیف ضدانقلاب حامی وی ) ، با دیدن تصاویر پخش شده از درگیری های منافقین کوردل با مردم و غائله ?? اسفند سال ?? و شنیدن سخنان بنی صدر و حضرت امام(ره) ذهنم ناخودآگاه به مقایسه آن وقایع باحوادثی که پس از انتخابات دهم اتفاق افتاد ، پرداخت و با تعجب فراوان به شباهت های زیادی بین این وقایع  رسیدم از جمله شباهت های این دو جریان حمایت گروهک منافقین از بنی صدر در آن سالها و حمایت همین گروهک منفور از فتنه گران سبزپوش در اغتشاشات پس از انتخابات و اعتراف به حضور در درگیری های خیابانی و تلاش در جهت براندازی نظام اسلامی ، می توان اشاره نمود .
    در آن روزگار نه چندان دور ، منافقین کوردل که پس از پیروزی انقلاب در فکر سهیم شدن در حکومت بودند با ترفندهای مختلف سعی در نزدیکی به حضرت امام(ره) داشتند اما با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ، نقشه های شوم آنان نقش برآب شده و چاره را در مبارزه مسلحانه با نظام دیدند و با ترور و کشتار مسئولین و مردم سعی در رسیدن به نیات پلید خود شدند که این توطئه آنان هم با هوشیاری مردم همیشه در صخنه عقیم ماند و بنی صدر ملعون به همراه رجوی سرکرده منافقین با لباس مبد زنانه از کشور گریختند و به دامن غرب پناه بردند .
    اما در این روزگار و در همین ماههای اخیر عده ای از باصطلاح انقلابیون و یاران امام راحل (ره) که سالها بر مسند قدرت نشسته و به بهانه سازندگی و اصلاحات بر این کشور و مردمانش حکومت کرده بودند و همگان دیدند که در آن سالها دارا ، داراتر و ندار ، ندارتر شد و اشرافی گری ، تجمل پرستی ، بی بند و باری و مفسده های دیگر رواج پیدا کرد اینبار به بهانه تقلب در انتخاب مردم ، قد علم کردند و به قانون شکنی پرداختند و کردند آنچه که نباید میکردند و جالب اینکه اینان هماند اولین رئیس جمهور کشورمان مورد حمایت همه جانبه منافقین قرار گرفتند و تاریخ بار دیگر تکرار شد اما فرق این دوره با آن دوره در فرار نکردن فتنه گران است اما آیا باز هم تاریخ در این مورد تکرار خواهد شد ؟ 
    لینک مطلب تکرار تاریخ !!؟


  • کلمات کلیدی :
  • مظلومیت بسیجی !!!»
    88/9/3 10:20 ع

    هفته بسیج امسال هم آغاز شد و مثل هر سال با یک سری برنامه های سمبلیک و نمادین به پایان می رسد .
    در پنجم آذرماه سال ?? حضرت امام خمینی(ع) بنا بر ضرورت دفاع و پاسداری از
    انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای آن و مبارزه با دشمنان این انقلاب ،
    فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را با هدف بوجود آمدن ارتش بیست میلیونی
    ، صادر فرمودند . با انتشار این فرمان تاریخی ، آحاد مختلف مردم از
    نوجوانان و جوانان و میانسالان و حتی افراد مسن از زن و مرد پا به میدان
    جهاد گذاشتند و با عضویت در بسیج مقدمات تشکیل ارتش بیست میلیونی را فراهم
    نمودند . نیروهایی که به بسیج پیوستند با فراگیری آموزشهای منظم نظامی ،
    سیاسی و عقیدتی آمادگی لازم را برای مقابله با ضدانقلاب که عموماً در
    مناطق کردنشین کشور استقرار یافتند ، کسب و نقش بسزایی در سرکوب اشرار و
    ضدانقلاب ایفا نمودند و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم کردند .
    با آغاز جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران اسلامی ، بسیجیان از اولین
    مدافعان در خرمشهر و سایر مناطق مورد هجوم دشمن بعثی بودند و همینان بودند
    که هشت سال دفاع مقدس را پیش بردند و در برابر استکبار چهانی قد علم کردند
    و پوزه دشمن را به خاک مالیدند و باز همین بسیجیان بودند و هستند که پس از
    پایان جنگ تحمیلی در سازندگی کشور فعالیت نمودند و در سنگرهای دیگر خصوصاً
    جبهه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی با تمام توان خود ایستاده و به
    مبارزه مشغولند .
    اما با همه این تلاشهایی که بسیجیان دلاور طی سی سال انجام دادند ،
    ما برای آنها چه کردیم ؟ کدامیک از مشکلات آنها را مرتفع نمودیم ؟ آیا از
    اوضاع و احوال اون بسیجی که تمام جوانی خودش را در جنگ بود و با تنی مجروح
    و چه بسا روحی ناآرام از موج انفجار به خانه و کاشانه خود بازگشته ، داریم
    ؟ چند بار به خانواده اش سر زدیم ؟ کدام گره از مشکلات آنها را باز کردیم
    ؟ چند مسئول این مملکت تا حالا پای درد دل این بسیجیان نشسته است ؟ آیا
    خبر داریم صاحبخانه اثاثیه بسیجی محله مان را بخاطر عقب افتادن اجاره اش
    به خیابان ریخته ؟ آیا خبر از این داریم که بچه های اون بسیجی محله مان شب
    گرسنه سر بر بالین می گذارد ؟ و خیلی از چراهای دیگر که می توان پرسید .
    براستی چرا ما بسیجیان را فراموش کردیم ؟ آیا انصاف است در مواجهه با
    مشکلات بسیجیان عزیزی که در دفاع مقدس حضور داشتند ، بگوییم ؛ می خواستید
    جنگ نکنید ! کی به شما گفته بروید ؟ چرا رفتید ؟ و از این قبیل حرفها و
    کنایه ها را به آنان بزنیم ؟
    تا کی می خواهیم خود را به ندیدن و نشنیدن بزنیم و واقعیتها را انکار کنیم
    ؟ تا کی باید شاهد درد و رنج بجاماندگان از قافله ایثار و شهادت باشیم ؟
    تا کی باید بسیجی ما مظلوم باشه ؟ تا کی … تا کی …

    ***********************************************
    جهت استفاده از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج ادامه مطلب را حتماً ببینید .

    بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):
    ــ بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.
    ـ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.
    ـ بار دیگر تأکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.
    ـ ملیت که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همة افرادش بسیجی باشند.
    ـ در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم.
    ـ بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند.
    ـ بسیج مدرسة عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.
    ـ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.
    ـ
    تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة
    خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.




    ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی):
    ـ‌
    بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام
    زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
    ـ پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحناه و فداه) مهدی موعود عزیز یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.
    ـ شما جوانان بسیجی و سپاهی و جوانان مؤمن آگاهی را با احساس مسئولیت و شور و شعور همراه کردید.
    ـ نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای در آن راه ندارد, محسوب می‌شوند.
    ـ انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.
    ـ اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد, کمیت این انقلاب و این نظام واهمة حرکتهای سازندة این کشور لنگ است.
    ـ انکار بسیج و بی‌احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.
    ـ
    تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد, به نیروهای بسیج, به
    انگیزة بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.
    ـ فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.
    ـ بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها

    ـ همه جا چیزی شبیه بسیج هست, تنها به این درخشندگی, به این فراگیری, به این زیبایی, به این فداکاری, من در جایی سراغ ندارم.
    ـ این فداکاری, من در جایی سراغ ندارم.
    ـ نیروی عظیم بسیج مردمی است, این بسیج در همة قشرها هست.
    ـ بسیج, اختصاص به یک منطقة جغرافیایی ویک منطقة انسانی و طبقاتی و قشری ندارد, همه جا هست.
    ـ ایمان عاشقانه, ایمان عمیق, ایمان توأم با عواطف که از خصوصیات ملت ایران است باعث درخشان شدن بسیج شد.
    ـ دانشجوی بسیجی دشمن کمین گرفته را از یاد نمی‌برد و غافلانه خو و دانشگاه و کشورش را به دست تطاول دشمن نمی‌سپرد.
    ـ بسیاری از پیشرفتهای کشور مرهون تفکر بسیجی است.
    ـ هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیة حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است.
    ـ بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.
    _ بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

    لینک مطلب : مظلومیت بسیجی !!!




  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی