سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در خبرها آمده بود که آقای میرحسین موسوی درخواست صدا و سیما برای مناظره را رد کرد و خواستار ارتباط زنده با مردم بدون حضور خبرنگاران و کارشناسان شد ! واقعاً جالبه ! کسی که بدون در نظر گرفتن قوانین جاری کشور و صرفاً بر اساس حدس و گمان و وعده هایی که به هواداران متعصب خود داده بود ، دچار توهم پیروزی در انتخابات شد و با حمایت صاحبان زر و زور و تزویر در داخل و رسانه های خارجی اقدام به کشاندن هواداران خود به خیابانها نمود و زمینه اغتشاش و درگیری را فراهم کرد ، حالا در کسوت یک مدعی تمام عیار در پاسخ به دعوت رسانه ملی ، شرط و شروط قائل می شود و به قول معروف طاقچه بالا میذارد .
آقای اصلاح طلب ! چه تضمینی وجود دارد که شما از رسانه ملی اقدام به تحریک دوباره اراذل و اوباش نکنید ؟ چرا از مناظره واهمه دارید ؟ چرا حاضر نیستید با کارشناسان روبرو شوید ؟ اگر ریگی در کفشتان نیست چرا دعوت به مناظره را رد کردید ؟!
آقای موسوی ! بهتره بدانید حنای شما حتی بین کسانی که به شما رأی دادندخصوصاً و نیز عامه مردم ایران رنگی ندارد ، دیگر آن موسوی که به واسطه نخست وزیری دوران دفاع مقدس وجهه نیم بندی بین مردم داشت ، مُرده و وجود ندارد ، مردم ما الان با موسوی روبرو هستند که برخلاف ادعای اعتقاد به ولایت فقیه و پیروی از ولی فقیه ، دقیقاً بر خلاف منویات ولی فقیه زمان حرکت می کند و پس از آن بیانات شفاف و روشنگر بجای تبعیت از رهبری ، اقدام به صدور بیانیه های دیگر نموده و مردم را به حضور در خیابانها تشویق می نماید ! مردم  ما با کسی روبرو هستند که علیرغم ادعای قانون مداری و دم از قانون زدن ، برخلاف قانون انتخابات بجای در پیش گرفتن راه قانونی اعتراض خویش به تمرد از قانون روی آورده است ! حماسه سازان 22 خرداد الان با فردی مواجه هستند که نه تنها به اصل نظام پشت کرده بلکه مورد حمایت ضدانقلابیون داخل و خارج اعم از منافقین ، سلطنت طلبان و بیگانگان ستیزه جو با نظام مقدس اسلامی می باشد !
آقای موسوی ! آیا تا حالا با خودتان فکر کرده اید که چرا دشمنان قسم خورده این کشور از بیانیه های شما استقبال کرده و با آب و تاب آن را منتشر می کنند و بر اساس بیانیه های شما تحلیل و تفسیر می کنند و در خصوص نظام و با خیال خام خود فروپاشی آن اظهارنظر می کنند ؟!
نخست وزیر سابق نظام ! از خودتان پرسیده اید که چرا با رضا ربع پهلوی به یک تقاطع مشترک رسیده اید ؟!
فکر می کنید دشمنان این نظام عاشق چشم و ابروی شما هستند که اینگونه با آب و تاب از شما حمایت می کنند و حرکت های آشوب طلبانه شما و هواداران متعصبتان را صددرصد پوشش می دهند ؟!
شما را بخدا کمی با خودتان خلوت کنید و به آنچه که کردید بیاندیشید و به روزهایی که پشت سر گذاشته اید نگاهی بکنید ،‏ ببینید چگونه دل مقام معظم رهبری را خون کرده اید ! یکبار هم شده فرمایشات وحدت بخش مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه را بدقت بخوانید و تصمیم بگیرید دست از این حرکات بچه گانه بردارید . بینید چگونه زندگی عادی مردم را مختل کرده اید ! از خیر سر شما به کوی دانشگاه حمله می کنند ، خانه خدا را به آتش می کشند ، اموال عمومی را از بین می برند و به غارت مال و اموال مردم می پردازند !
آقای موسوی ! بترسید از روزی که در دادگاه عدل الهی و در پیشگاه این ملت باید جواب اعمالی که در این مدت مرتکب شده اید را بدهید ! فکر می کنید خونهای بناحق ریخته مردم بیگناه دامن شما را نخواهد گرفت ؟
جناب موسوی ! از دادگاه این دنیایی بدتر ، حساب و کتاب آن سراست که قطعی و غیر قابل انکار میباشد ، آیا به آن دنیا و مکافاتی که بابت اعمالتان در این دنیا در انتظارتان هست فکر می کنید ؟
آقای موسوی ! روزی فراخواهد رسید که همه کسانی که الان دور و بر شما هستند و برایتان هورا می کشن شما را تنها خواهند گذاشت و شما می مانید و روز جزا که واقعاً سخت روزگاریست !
آقای موسوی ! این ره که تو می روی به ترکستان است !
خداوند عاقبت همه را ختم بخیر نماید . 


  • کلمات کلیدی :
  • در روزهای اخیر اتفاقات و اظهارات عجیبی دیده و شنیده می شود که سؤالات متعددی را در اذهان ایجاد نموده است !
    اگر اخبار این روزها را پیگیری کرده باشید می بینید که در برنامه های انتخاباتی کاندیداها خصوصاً کاندیدای منحصر به فرد اصلاحات که با انتخاب رنگی خاص جلب توجه می کند حرکات و حرفهایی دیده و شنیده می شود که به هیچ عنوانی در شأن این نظام مقدس نبوده و مایه تأسف می باشد !
    در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی این کاندیدا همگان جز توهین به دولت نهم چیز دیگری نشنیدند و برخی اظهارات متناقض این کاندیدای محترم با پیشینه ایشان و یا بیان برخی مطالب پیش پا افتادهکوچه بازاری بجای ارائه برنامه مشخص انتخاباتی برای عموم مردم سؤال برانگیز بود و قطعاً از دید کارشناسان هم پنهان نمانده است .
    آقای موسوی در سالهای نخست وزیری خویش معتقد به جنگ با اسرائیل و کمک به مردم لبنان و فلسطین بود ! (نقل به مضمون از مجله پیام انقلاب) مقطعی که کشورمان درگیر جنگی ناخواسته با دشمن بعثی بود و اوضاع اقتصادی مملکت نابسامان ! ایشان در آن مقطع حساس دم از جنگ با اسرائیل و نابودی آن میزد ! ولی الان دیگر به این موضوع نه تنها اعتقادی ندارد بلکه از حمایت های دولت نهم از مقاومت لبنان و مردم مظلوم فلسطین برآشفته می شوند ! راستی ایشان را چه می شود که اینگونه دچار تناقض گویی شدند ؟!
    از دیگر نکاتی که ایشان در برنامه تلویزیونی خویش به آن اشاره کردند عدم دسترسی به رسانه ملی طی سالیان گذشته بوده ! آقای موسوی ! به این سوال باید جواب دهند که آیا واقعاً در شانزده سال حاکمیت دولتهای سازندگی و اصلاحات که به مشاور بودن روسای جمهور آن دوران مباهات می کنید! هیچگونه امکانی برای شما فراهم نشد که بتوانید با مردم حرف بزنید ؟ مگر نه اینکه تا سال 73 آقای محمد هاشمی ریاست رسانه ملی را بعهده داشته و برادر ایشان هم در آن سالها رئیس جمهور کشور بوده ؟ چطور به شما اجازه ندادند که شما از این رسانه استفاده کنید ؟ چه دوستان بدی ! یا مگر شما به دوستی و مشاورت با آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات افتخار نمی کنید ؟! پس چگون است که نتوانستید از این موقعیت طلایی برای بیان حرفهایتان به مردم استفاده کنید ؟ واقعاً جای تعجب ندارد ؟ و آیا ارتباط با مردم فقط از طریق رسانه ملی میسر است ؟ اگر به فرض هم رسانه ملی با شما مشکل داشت ! آیا نمی شد از طریق سایر رسانه های ارتباط جمعی مانند نشریات و روزنامه هایی که مثل قارچ در دوره اصلاحات سر برآوردند به بیان نظریاتتان می پرداختید ؟‏ چندین و چند سال است که اینترنت در کشور فعال است و هرکس به سلیقه و میل خود سایت و وبلاگ راه اندازی کرده و به ابراز نظر می پردازد ، آیا این امکان هم برای برقراری ارتباط با مردم برای شما فراهم نبود ؟! یا اینکه همهاین ابزارها هم مثل رسانه ملی با شما مشکل داشتند ؟ یا للعجب ...
    آقای موسوی ! منصفانه به دور و بر خود نگاه کنید و ببینید چه کسانی از شما حمایت می کنند ! آیا واقعاً پیروی از خط حضرت امام (ره) یعنی این ؟ یه نگاهی به فیلم مراسم دوم خرداد که در تهران با حضور سردار اصلاحات برگزار شد بیاندازید و ببینید چگونه دختران و پسران هوادار شما به رقص و پایکوبی می پردازند ! لطفاً در شعارهایتان دم از پیروی از خط امام(ره) نزنید و روح آن پیر سفر کرده را نیازارید !
    آقای موسوی ! حمایت افراد مسئله دار در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و هنری از شما را چگونه می توانید توجیه کنید ؟ امروز در خبرها حمایت یکی از زنان هنرپیشه از شما را دیدم که واقعاً تأسف خوردم که چه شده است که نخست وزیر دوران جنگ که همه افتخارش به این است ، باید مورد حمایت اینچنین افرادی قرار گیرد ؟
    آقای مهندس ! در برنامه رادیویی که بصورت زنده داشتید باز هم بجز انتقاد و تخریب دولت حرفی برای گفتن نداشتید ! مردم از شما برنامه می خواهند ، آیا پاسخ رئیس جمهور در ارتباط با انتقادات را نشنیدید ؟ مگر دولت نهم کشوری بدون مشکل را از دولت اصلاحات تحویل گرفت که بعد از چهار سال اینگونه مورد هجمه قرارش میدهید؟! آیا براستی معتقدید که مشکلات فعلی کشور از سوء مدیریت دولت نهم است ؟ که اگر واقعاً اینطور فکر می کنید باید به حال شما تأسف خورد که حتی یک فرد بیسواد هم می داند که مشکلات کشور تنها در این چهار سال بوجود نیامده بلکه اغلب این مشکلات بجا مانده از دولتهای گذشته می باشد .
    آقای موسوی ! به کجا میروید ؟! پل های پشت سرتان را یکی پس از دیگری خراب نکنید ! راهی برای برگشت بگذارید ، چرا که این راهی که شما میروید به ....
    آقای مهندس ! حرف بسیار است و مجال اندک ، بقیه مطالب بماند در فرصتی دیگر !!!

  • کلمات کلیدی :
  •  

    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون با گروه های ضد انقلاب دیدار نداشته است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداخته است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون مقابل اسکتبار جهانی و هم پیمانانش ایستاده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون نمیگذارد 40 تن سیب زمینی مانند 130 تن پیاز بگندد. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به مناطق محروم رسیدگی می کند. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون فساد مالی ندارد. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون اسراییل و هم پیمانانش از او حمایت نمی کنند. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به احیای گفتمان انقلاب اسلامی پرداخته است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون واقعا مدرک دکتری گرفته است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون سخنانش را با دعای فرج شروع می کند. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون بدهی های خارجی کشور را کاهش داده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون سهام عدالت را بین مردم پخش کرده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به تمامی استان های ایران سفر می کند. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون بنزین را سهمیه بندی کرده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون سیاست خارجی عزت مند را استوار کرده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به شعارهای عوام پسند و غیرواقعی روی نیاورده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون از بیت المال برای تبلیغاتش مصرف نکرده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به مخالفانش توهین و پرخاش نمی کند. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون به دنبال پرکردن جیب خود و خانواده اش نیست. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون مدافع حقوق مظلومان عالم است.
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون اولین نفری است که به فکر جراحی اقتصاد ایران است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون پایبند به گفتمان اصول گرایی است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون بسیار بسیار پر کار بوده است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون سعی در ایجاد فجایعی نظیر 18 تیر نداشته است. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون توهین های صورت گرفته به خودش را می بخشد. 
    احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست چون جلوی تفکیک دین از سیاست را سد کرد .


  • کلمات کلیدی : احمدی نژاد
  • آقای میرحسین موسوی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد تهران گفت : من اگر در این 20 سال سکوت کرده بودم به این دلیل بود که احساس خطر نکرده و وارد مسایل سیاسی نمی شدم. وی در ادامه افزود : اما اکنون و به خاطر وقایعی که در 4 سال اخیر اتفاق افتاده و هزینه های نظام را زیاد کرده است احساس خطر کرده و آمده ام به شکلی که تا آخر ایستاده ام و دیگر سکوت نخواهم کرد.
    تعجب نکنید این مطالب را کسی از خارج ایران عنوان نکرده ، کسی که مطلع از احوال سیاسی ایران نیست بر زبان جاری نکرده ، یک فرد بیسواد یا کم سواد هم مطرح نکرده ، بلکه کسی این مطالب را گفته که چندین سال در کسوت نخست وزیری این کشور بوده و در مرکز مسایل و تحولات سیاسی زمان خویش بوده و نسبت به اوضاع و احوال مملکت بیگانه نبوده است .
    شاید آقای موسوی به بیماری فراموشی مبتلا شده است ! والّا چه کسی است که نداند در این بیست سال سکوت ایشان رفقا و دوستان وی در دوران سازندگی و اصلاحات چه بر سر این مردم و کشور آورده اند !
    به نظر میرسد لازم است برای یادآوری مصایب آن دوران مواردی را فهرست وار به یاد آقای موسوی بیاوریم .
    جناب آقای موسوی !
    تورم 45 درصدی دولت سازندگی خاطر مبارکتان میاد !؟
    یادتون میاد که نسخه اقتصادی که متولیان اقتصاد در دولت سازندگی با الگو برداری از غرب برای کشورمان پیچیدند چه بر سر مردم آورد ؟
    آیا یادتان میاد که در دولت سازندگی غنی هر روز غنی تر و فقیر هر روز فقیرتر شد !؟
    از چپاول بیت المال در شهرداری پایتخت چیزی یادتان نمیاد !؟ حتماً آن دادگاه جنجالی شهردار وقت را بخاطر میاورید !
    حادثه غمبار 18 تیر را حتماً بخاطر دارید که چگونه به نظام را به چالش کشیدند و خون به دل آقا کردند !؟
    روزنامه های زنجیره ای و خبرسازی های آنان علیه نظام را یادتان میاد ؟
    جناب آقای مهندس !
    حرمت شکنی های دوستان اصلاح طلب خود را فراموش کردید ؟
    اهانت های آقاجری ، سروش ، گنجی ، باقی و لیست بلند بالایی که هر روز با قلم و زبان خود به مقدسات روا میداشتند را بیاد آورید !
    ذلت ایران در بحث هسته ای در دوره اصلاحات را بیاد شما میاوریم که چگونه دست بسته تابع نظرات بیگانگان بودیم و بر اساس خواسته آنان غنی سازی را تعلیق نمودیم .
    راستی ! مجلس ششم را یادتان هست ؟ چگونه همانند اپسوزیون عمل میکردند و هر روز داستانی داشتند برای این کشور !
    خروج از حاکمیت و استعفاها و اعتصابات کذایی در حکومت اصلاح طلبان را که فراموش نکردید ؟
    جناب موسوی ! اگر بخواهیم همه آنچه که بر سر این ملت توسط دوستان اصلاح طلب شما که به دوستی با آنان مباهات می کنید را برشمریم مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد اما برای یادآوری خاطر مبارک شما همین اندک را عرضه نمودیم .
    حال فقط به این سوال ما جواب دهید که حتی یک موارد از موارد فوق و دهها و شاید صدها مورد و معضل دیگر که در این بیست سال سکوت شما بر این کشور تحمیل شد موجب نشد تا شما سکوتتان را بشکنید ؟ یا للعجب !!!
    اما در این چهار سال چه اتفاقاتی افتاد که جنابعالی احساس خطر کردید و سکوت افتخارآمیز بیست ساله را شکستید !؟
    دستیابی به انرژی هسته ای شاید یکی از این موارد باشه !؟
    یا مخالفت صریح و آشکار دولت نهم و شخص رئیس جمهور با رژیم غاصب صهیونیستی !
    یا کمکهای بشردوستانه ایران به حزب الله لبنان و فلسطینیان در جنگهای 33 روزه و 22 روزه با رژیم صهیونیستی !؟
    شاید هم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت و همدردی با محرومان و مستضعفان !
    و یا پرتاب ماهواره امید و دستیابی ایران عزیز به فناوری پرتاب موشک !
    و یا توفیقات دیگر دولت نهم در عرصه های مختلف فرهنگی ، پزشکی ، اقتصادی و ... باعث شده تا شما احساس خطر کنید که شاید احمدی نژاد دوباره رأی بیاورد و رئیس جمهور شود و دست اصلاح طلبان دوباره از رسیدن به قدرت کم و کوتاه شود ؟
    در خاتمه توجه شما را به این نکته جلب می نماییم که آقای مهندس بار کج هیچ وقت به منزل نخواهد رسید !
    آقای مهندس ! فردا حساب داریم !!!



  • کلمات کلیدی : احمدی نژاد، دولت نهم
  • <      1   2   3      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی