سفارش تبلیغ
صبا ویژن







«رسول خدا(ص) مدام می فرمود همانا بهشت در ناگواری ها و مکاره پیچیده شده، و آتش دوزخ با شهوت ها و خواسته ها و تمناها پیچیده و پوشیده است. و بدانید که هیچ چیزی از طاعت خدا نیست مگر اینکه با زحمت و ناگواری انجام می شود و هیچ نافرمانی و معصیت الهی نیست مگر اینکه لذت بخش و دلخواه است. پس خداوند رحمت کند کسی را که خود را از شهوت جدا کرده و هوای نفس را از ریشه کنده باشد که این ریشه کنی نفس، دشوارترین کار است و نفس به مقتضای هواطلبی، همواره میل معصیت دارد. و بدانید بندگان خدا که مؤمن صبح نمی کند و به شام نمی رساند مگر اینکه نفس نزد او مورد بدگمانی باشد و همواره بر او عیب بجوید و بر این خرده گیری بر خویش بیفزاید. »

(خطبه 176 نهج البلاغه)



  • کلمات کلیدی :
  •    جهت اطلاع آقایان سازش کاری که چوب حراج به حقوق ملت زده اند،اعلام می کنیم که تمام اظهارات و اقدامات شما زیرذره بین می باشد و طبق شاخص های اصول گرایی و حقیقت طلبی و عدالت خواهی،این ملت آگاه و بصیردرانتخابات آینده دست به انتخابی عبرت آموز خواهد زد تا آنهایی که در دوره های قبل با شعارهای مورد قبول مردم،از این ملت رأی گرفتند و به خانه ملت راه یافتند اما برخلاف مصالح مردم مومن و مسلمان ایران با مفسدان اقتصادی تبانی کردند مانند آنچه که در قضیه دانشگاه آزاد صورت گرفت و یا موضع گیری برخی نمایندگانی که به طرفداری از سران فتنه سبز آخرت خودشان را به دنیای نامشروع آنها فروختند بدانند که مجموعه عملکردهای آنها در کارنامه چهار ساله نمایندگی بهترین شاخص در پیش رو خواهد بود.

      " این بار دیگر نمی توانند با شعار اصولگرایی در صف اصلاح طلبان آمریکایی قرار بگیرند.

     



  • کلمات کلیدی :
  • در حالی که این روز ها مسئله حجاب در صدر اخبار داخلی قرار گرفته و صدای روحانی و دانشجو و اقشار مختلف مردم در اعتراض به این وضعیت ناهنجار و بیمارگونه بدحجابی بلند شده در آن سوی مرزها ، مسئله گرایش به حجاب و عفاف بعنوان امری مهم برای سیاستمداران لائیک ، نگران کننده شده است زیرا که مسلمانان در برابر هر قدرتی که بخواهد با این حکم مسلم اسلام مقابله کنند با قاطعیت می ایستند و در مقابل تصویب قوانین منع پوشش اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد و مشاهد می شود که این روزها مسلمانان سراسر اروپا در برابر تصویب طرح منع پوشش اسلامی برقع در پارلمان فرانسه واکنش شدیدی نشان دادند ودروغ  مدعیان مهد آزادی و طرفداری از آزادی های فردی و حقوق بشر را به چالش جدی کشیدند و همانگونه که خبرگزاری ها منتشر کردند مسلمانان اروپا با سر دادن شعار " حجاب ، جهاد زن است " اقدام ضد انسانی دولت فرانسه را محکوم کردند.      



  • کلمات کلیدی :
  • مشق شب 22 خرداد»
    89/2/19 5:0 ع

    از متن زیر فقط دانش آموزانی که از درس اخلاق و درس تاریخ انقلاب اسلامی مردود شدند 22 بار بعنوان جریمه بنویسند و به مبصر کلاس (میرحسین موسوی) یا به مرشد کلاس (مهدی کروبی) تحویل دهند.

    کودتای مخملی آمریکا چرا شکست خورد؟ میرحسین موسوی توضیح می دهد (خبر ویژه)

    اظهارات 28 سال پیش میرحسین موسوی درباره کودتای آمریکایی قطب زاده علیه حضرت امام و نقش خیانت آمیز سیدکاظم شریعتمداری در آن ماجرا، حاوی نکاتی عبرت آموز است که از جمله می توان عملکرد یک سال اخیر خود موسوی و اطرافیانش (از جمله برخی روحانی نماها) را با همان اظهارات سنجید و دلایل ناکامی او را جست وجو کرد.
       اکبر اعلمی عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم مصاحبه موسوی در زمان نخست وزیری (5 اردیبهشت 1361) را در سایت خود منتشر کرد. میرحسین موسوی در پاسخ به این سوال که «نظر شما در مورد توطئه ای که توسط بیگانگان و به دست قطب زاده طرح ریزی شده بود، چیست؟»  می گوید: «برنامه قطب زاده و همدستان توطئه گرش بسیار برنامه کودکانه ای بود. اگر از جنبه های ساده لوحانه این طرح خائنانه بگذریم، آن چه برای من تعجب آور است این است که چگونه قطب زاده اطمینان داشت که در صورت موفقیت در اجرای اهداف پست خود می تواند بر مردم حاکم شود. ملت ما چهره امثال او را شناخته و جریانات وابسته به اغیار غیراسلامی را به خوبی شناخته است... ملت ما در این جریان با چند روحانی نمای منحرف روبرو می باشد نه با نهاد روحانیت. نهاد روحانیت نمی تواند در راستای سیاست های آمریکا حرکت کند و امیدی برای افراد شنا خته شده و جریانات ورشکسته چه قبل و چه بعد از انقلاب باشد، اما سیدکاظم شریعتمداری و امثالهم می توانند. من نوار صحبت های این فرد را شنیدم و برای مردمی که روزی مقلد ایشان بودند ناراحت شدم. چرا که من صدها نفر از اطرافیان خود را می شناختم که با عشق و علاقه از ایشان تقلید می کردند. چون او را مرجع می پنداشتند. انسان به مرجع خود علاقه قلبی هم پیدا می کند. خاطرم هست بعد از فوت آیت الله بروجردی به هر خانه همشهری ها که می رفتم، یک طرف عکس این شخص و طرف دیگر عکس امام بود. ولی وقتی کسی در هر مقامی به اعتماد و احساس مذهبی مردم پاسخ درست نمی دهد، جای آن محبت را بی توجهی تنها نمی گیرد، بلکه نفرت سر برمی آورد. مردم تحمل نمی کنند اسلام و عقاید آن ها به شوخی گرفته شود. آنها دوست ندارند که اسلام پناهی، نردبام ترقی کسی قرار گیرد.»
    موسوی در آن مصاحبه - برخلاف منطق منحط همسر خویش که ادعا کرد موسوی فرزند آذربایجان و داماد لرها بود و باید در این مناطق رأی اول را می آورد- گفته است: « [آمریکا و ایادی آن] تصور می نمایند که هنوز می توان با تکیه بر انگیزه های شرک آلود ناسیونالیستی و ملی گرایی در کشور بحرانی را به وجود آورد، ولی ملت مسلمان ما از جمله برادران و خواهران آذربایجانی ما اگر از یک مرجع تقلید می کنند، بدین خاطر نیست که همشهری آن هاست... به هر حال هرکس از ماجرای شریعتمداری خاطراتی دارد... در آرشیو محرمانه وزارت امور خارجه هنگامی که در آن جا انجام وظیفه می نمودم اسناد زیادی درباره ایشان دیدم که می توانم گواهی دهم. از جمله آن ها، درست در بحبوحه انقلاب و اوج گیری حرکت اسلامی مردم، نماینده ای از طرف شاه مراکش با پادویی سفیر ایران در عراق، برای ملاقات ایشان می آید. خوب کسی که این سند را می بیند اگر چیز دیگری هم نباشد این سؤال مطرح می شود که نماینده مخصوص شاه حسن با یک مرجع شیعه چه کاری می تواند داشته باشد؟»
       نکته جالب اینجاست که عناصر ضدانقلاب بدنامی چون علیرضا نوری زاده و حسن شریعتمداری(پسر کاظم شریعتمداری) که در مرکزیت گروهک جنبش خلق مسلمان با آمریکا و کودتای قطب زاده مرتبط بودند، هم اکنون با شدت تمام از خیانت های میرحسین موسوی به جمهوری اسلامی، خط امام و مردم حمایت می کنند. موسوی اخیراً با سران برخی گروهک های نهضت آزادی -گروهکی که ارتباط آن با لانه جاسوسی آمریکا محرز است- دیدار و گفت وگو کرد.

    (کیهان – 14/2/89)



  • کلمات کلیدی :
  •  مطلبی را که پیش رو دارید بر گرفته از وبلاگ « گوهر کمال » می باشد که در حقیقت خون دل و راز دل همه بسیجیان گمنامی است که در زمان دفاع مقدس تیر و ترکش می خوردند و الان زخم زبان و خون دل و بدون اینکه لحظه ایی از گذشته خودشان به خاطر شرکت در دفاع مقدس نادم و پشیمان باشند همواره به فکر انجام تکلیف شان هستند  «  وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ »

    فراموش نکردیم کلام امام راحل عظیم الشان را که در مورد دفاع مقدس فرمودند ما یک لحظه هم از عمل کردمان در جنگ نادم و پشیمان نیستیم و در سخن دیگر فرمودند ما مامور به تکلیف هستم نه وظیفه .

    گوشه ایی از مطالب وبلاگ گوهر کمال.

    هنگام جنگ دادیم صدها هزار دارا
           شد کوچه های ایران مشکین ز اشک سارا
    سارا لباس پوشید با جبهه ها عجین شد
           در فکه و شلمچه دارا به روی مین شد
    چندین هزار دارا بسته به سر سربند
           یا تکه تکه گشتند یا که اسیر و دربند
    سارای دیگری در مهران شده شهیده
          دارا کجاست ؟ او در اروند آرمیده
    دوخته هزار سارا چشمی به حلقه در
          از یک طرف و دیگر چشمی ز خون دل تر
    سارا سوال میکرد، دارا کجاست اکنون ؟
          دیدند شعله ها را در سنگرش به مجنون
    خون گلوی دارا آب حیات دین است
          روحش به عرش و جسمش مفقود در زمین است
    در آن زمانه رفتند صدها هزار دارا
          در این زمانه گشتند ده ها هزار دارا
    هنگام جنگ دارا گشته اسیر و در بند
          دارای این زمانه با بنز رود به دربند
    دارای آن زمانه بی سر درون کرخه
          سارای این زمانه در کوچه با دوچرخه
    در آن زمانه سارا با جبهه ها عجین شد
          در این زمانه ناگه چادر لباس جین شد
    با چفیه ای که گلگون از خون صد چو داراست
          سارا خود از برای جلب نظر بیاراست
    دارا و گوشواره حقا که شرم دارد !
          در دستهایش امروز او بند چرم دارد
    با خون و چنگ و دندان، دشمن ز خانه راندیم
          اما به ماهواره تا خانه اش کشاندیم
    جای شهید اسم خواننده روی دیوار
          آنها به جبهه رفتند اینها شدند طلبکار !!!



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی