سفارش تبلیغ
صبا ویژن







درد فراق»
85/10/8 1:49 ع

سلام یاران آشنا

بازهم جمعه ای دیگر فرا رسید ولی از یار سفر کرده خبری نشد .

پس او کی خواهد آمد ٬ پرده حجاب چه وقت کنار خواهد رفت و کی میتوانیم چهره مولایمان را به نظاره بنیشینیم .

این همه انتظار و تمنای وصال چرا بی جواب مانده است .نکند ما خود حجابیم٬حجابیکه ما را از دیدار آن مرکب سوار عشق محروم کرده .

آری درد اینجاست و بس ، دردمندیم و حاجتهای بیشمار داریم و دل در گرو مولا نداریم . همه حرف میزنیم وحرف و فقط حرف و خود را برای انتظار یار آماده نکردیم و شرایط یاران آن حضرت را نداریم ٬٬٬٬بگذریم ٬٬٬

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ                  آشنادن منه بیر خبر یوخ

گلده بو جمعه ده گده یارب                فاطمه یوسفینن خبر یوخ 

پیشاپش فرا رسیدن عید سعید قربان عید اثبات بندگی ، عید ایثار و فداکاری و عشق به معبود را به شما دوستان عزیز تبریک میگویم .

خدا حافظ تا بعد از عید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    جمعه وصال»
    85/10/7 3:4 ع

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام ، سلام بر آخرین ذخیره الهی و سلام بر مولای خوبان

    باز هم پنج شنبه ای دیگر فرا رسید و انتظار جمعه ظهور و چشمهای منتظران در افق ، در محل تلاقی اشعه های آفتاب و کوههای سر به فلک کشیده گره خورده و روحشان با پرتوهای خورشید به سوی مکه پرواز میکند .

    بازهم امید در دل مومنان زنده میشود که شاید این همان جمعه باشد " جمعه دیدار و وصال یار " شوق دیدار قلبها را به تپش وا میدارد و تا نیمه های شب فکرم مشغول است که میشود فردا رایحه خوش ظهور در سرزمین تفتیده مکه مشام عاشقان را نوازش کند .

    " او کی خواهد آمد " این سئوالی است که هر پنج شنبه بارها و بارها از خودم میپرسم .

    در دوران نوجوانی در یکی از از شبهای ماه رمضان واعظ مسجد در مورد ظهور و علائم ونشانه های آن و خصوصیات مردم این عصر بحث میکرد ، آنوقتها من از این بحثها چیز زیادی دستگیرم نمیشد . سالهای بعد بر اساس عشق و علاقه ای که به مولایم داشتم شروع کردم به تحقیق در مورد نشانه های ظهور و تطبیق آنها با زمان حاضر و میخواستم بدانم که آیا وقت دیدار فرا رسیده است ؟ در حین تحقیق به خصوصیات مردم آخر الزمان برخوردم و آنها را از کتب و مقالات مختلف جمع آوری کرده و کنار هم قرار دادم و پس از مقایسه ،  آنهایی که با قرآن و احادیث مطابقت داشت را استخراج کردم و حدوداً چهل نشانه مستدل را دسته بندی کردم و برای اطمینان بیشتر با بعضی از اهل علم و بزرگان دین نیز در میان گذاشتم .

    باور بعضی از نشانه ها در آنموقع برایم سخت بود و نمیتوانستم مصادیق آن را در جامعه پیدا کنم و بعضی ها را هم خوب متوجه نمیشدم ولی شوق دیدار آقایم اجازه نمیداد خسته شوم و اینبار به دنبال تطبیق نشانه ها و پیدا کردن مصادیق آنها بودم . نشانه ای که یشتر از همه توجه مرا به خود جلب کرده بود و نمیتوانستم مصداق آن را پیدا کنم این بود که " مردم در آخر الزمان صبح با ایمان از خانه خارج شده و شب بی ایمان به خانه بر میگردند ".

    باور این موضوع برایم مشکل بود ، چطور میشود یک نفر در عرض چند ساعت اینگونه تغییر کند ، مگر میشود ؟ و لی در سالهای اخیر می بینم که میشود و متاسفانه شده است با نگاهی گذرا به زندگی روزمره مان میتوان مصادیق آن را به روشنی دید .

    صبح که برای امرار معاش روزانه از منزل خارج میشویم از خانه تا محل کار و تحصیل چه دروغها ، تهمتها ، غیبتها و کناهان کبیره دیگرا که مرتکب نمیشویم و در محل کار هم برای هیچ و پوچ جهت حفظ مقام و موقعیت و افزایش درآمد چه کارها که نمیکنیم و با اینهمه خود را پیرو ائمه اطهار میپنداریم و انتظار ظهور هم داریم .

    واقعاً خود را برای ظهور آقایمان آماده کرده ایم ؟؟؟؟؟

    بقیه درد دلها را میگذارم برای پنچ شنبه دیگر و یک غزل زیبا از حضرت حافظ را تقدیم حضورتان میکنم .

    گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید                                 گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید

    گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز                                       گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

    گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم                                    گفتا که شبرو است او از راه دیگر آید

    گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد                                   گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید

    گفتم  خوشا هوایی کز باد صبح خیزد                             گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

    گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت                           گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید

    گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد                               گفتا مگوی با کس تا وقت آن دراید

    گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد               گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سرآید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    قطعنامه ضد ایرانی راه‌های گریز زیادی دارد

    شبکه خبری بی بی سی روز یکشنبه در گزارشی به تصویب قطعنامه1737 شورای امنیت سازمان ملل متحد ضد برنامه های هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: برخی از کارشناسان انگلیسی مسایل خاورمیانه اعلام کردند برای برخورد با ایران، دستیابی به نوعی وحدت و راه کاری واحد ضروری بوده و صدور قطعنامه1737 ، این وحدت و سیاست یگانه را به وجود آورد.
    از نظر کارشناسان هنوز نمی‌توان به موفقیت آمیز بودن کامل این قطعنامه امیدوار بود، چرا که راه‌های گریز فراوانی در متن قطعنامه وجود دارد. به گزارش بی بی سی، هنوز مشخص نیست که توافق کامل میان همه اعضای شورای امنیت به وجود آمده باشد چرا که در یک طرف روسیه و چین قرار دارند که هریک منافع بسیاری را در ایران دارند.
    براساس این گزارش و به گفته کارشناسان، از یک طرف روسیه سرگرم ساختن یک نیروگاه در ایران است و از طرف دیگر ایران نیز یکی از تامین کنندگان اصلی نفت چین به حساب می‌آید. بنابراین با چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید که اقدامات بعدی که از جانب شورای امنیت علیه ایران اتخاذ می شود چه خواهد بود.
    ازطرف دیگر چون قطعنامه 1737 براساس فصل هفتم منشور سازمان ملل تدوین و صادر شده و ماهیت الزام آور دارد بنابراین اگرایران قطعنامه را نادیده بگیرد باید دید روسیه و چین چه واکنشی نشان خواهند داد زیرا روسیه و چین به سرنوشت شورای امنیت وسازمان ملل متحد علاقمند هستند و کاری نخواهند کرد که این سازمان بی اعتبار شود.
    این گزارش در خصوص واکنش‌ ایران به قطعنامه خاطرنشان کرده است: "علی لاریجانی "دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، تصویب قطعنامه شورای امنیت را بر برنامه های هسته ای ایران بی‌تاثیر دانسته و از به کاراندازی سه هزار دستگاه سانتریفیوژ در مرکز هسته‌ای نطنز به عنوان اقدامی تلافی‌جویانه در مقابل شورای امنیت خبر داده است.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اعترافات تکان دهنده یک دانشجوى دختر عضو پ ک ک

    (او. آ) دختر دانشجو عضو پ ک ک که خود را تسلیم نیروهاى امنیتى ترکیه کرده است به اعترافات تکان دهنده اى دست زد.
    به گزارش نافذ به نقل از روزنامه زمان و ملیت ترکیه، او در پاسخ به سوالات دادستانى دیار بکر اظهار داشت: در سال 1997 میلادى با دوست پسر خود که اخراجى دانشگاه دیار بکر بود به رومانى رفتیم.
    دراین کشور درخانه تیمى پ ک ک زندگى کردیم و سپس مرا به یک اردوگاه پ ک ک واقع در یک کیلومترى اتن پایتخت یونان منتقل کرده به مدت یک سال تحت اموزش قرار دادند دراین اردوگاه دو دختر فرارى را به مرگ محکوم کردند.
    پ ک ک سپس با یک پاسپورت جعلى مرا به بخش قبرس یونانى نشین منتقل واز انجا به دمشق برد، من در دمشق به مدت دو سال زندگى کردم و کردى یاد گرفتم.
    او. آ افزود بعد از اقامت در دمشق مرا به شمال عراق و اردوگاه مخمور منتقل کرده و سپس به کوهستان قندیل بردند.
    من در تحت شرایط سخت مداوم به فکر فرار بودم ولى گفته مى شود که دختران فرارى از صفوف پ ک ک به مراکز فحشا در شمال عراق فروخته مى شوند
    درنهایت با خانواده خود تماس گرفته واز انها خواستم که به شهر اربیل بیایند و من نیز بعد از فرار به انها ملحق خواهم شد بدین ترتیب با افراد خانواده ام در اربیل ملاقات کرده و به همراه انها به ترکیه بازگشتم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بحران اخلاقی در سیستم آموزشی آمریکا   

    بحران اخلاق در سیستم آموزشی آمریکا به حدی رسیده که رسانه‌های پرمخاطب این کشور طی هفته‌های اخیر به کرات گزارش‌های تکان‌دهنده‌ای در این خصوص منتشر کرده‌اند.
    در آخرین مورد از این دست گزارش‌ها؛ ورلدنت دیلی تنها به ذکر برخی از نمونه‌هایی پرداخته که از روابط نامشروع و غیرقانونی میان معلمان و شاگردان عموما کم سن و سال آمریکایی حکایت می‌کند.
    آمریکا به واقع امروز با بحران اخلاق در سیستم آموزشی مواجه است.
    به گزارش ایرانیوز، استفنی جیامبلوکا، نخستین معلم زن در سال 2006 است که به دلیل آزار جنسی و سو رفتار با دانش آموز 12 ساله‌اش،‌ با تکیه بر وجود یک نوار ویدئویی، دستگیر و به دادگاه احضار شد.
    سخنگوی پلیس متایری ایالت لوس‌آنجلس در تماسی با خبرنگاران اعلام کرد: "استفنی جیامبلوکا"، معلم 24 ساله مدرسه جی.دی میسلر در متایری لس‌آنجلس، به دلیل آزار و اذیت‌های جنسی و سوءرفتارهای غیراخلاقی که از دانش آموزان 12 ساله خود داشته، دستگیر و برای پیگیری‌های بیشتر در مورد جزییات این پرونده به دادگاه خوانده شده است.
    نوار ویدیوئی برخوردهای سوال برانگیز سوءرفتارهای جنسی "استفنی" و شاگرد 12 ساله‌اش یکی از معتبرترین مدارک و شواهدی است که پلیس برای دستگیری وی در اختیار دارد.
    "جیامبلوکا"، در کنار "ریان مپس"، پرستار 18 ساله این نوجوان 12 ساله، فضا و مکان را برای این رفتار غیراخلاقی آماده کرده بودند.

    بر اساس گزارش مفصلی که در نیو اورلئانز تایمز، از قول پلیس به چاپ رسیده‌، "ریان مپس"، به عنوان پرستار این پسربچه از مدت‌ها پیش با "استفنی جیامبلوکا"، مراوداتی داشته و این آشنایی نسبی باعث شد تا او به راحتی به این معلم 24 ساله اجازه دهد تا وارد خانه شود.
    "استفنی" در اعترافات خود ادعا کرده که از مدت‌ها پیش قصد برقراری رابطه جنسی با دانش آموز خود را داشته است.
    "مپس" به محض ورود "استفنی" به خانه، دور‌بینی را که از مد‌ت‌ها پیش در اتاق نشیمن تعبیه کرده‌بود، روشن می‌کند. معلم و دانش آموزش بعد از وارد شدن به خانه بلافاصله به سمت اتاق شخصی وی می‌روند.....
    هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه در فاصله رفت و بازگشت به اتاق نشیمن چه اتفاقی میان آن دو افتاده، در دست نیست اما آن‌ها پس از مدتی دوباره به اتاق نشیمن یعنی جایی که "مپس"‌ انتظارشان را می‌کشید، بازگشتند. "مپس"، قرص آرام بخشی را که از کیف زن برداشته بود، به نوجوان داد. "استفنی" سپس با برقراری ارتباط با "مپس"، مقابل شاگردش او را نیز شریک یک رابطه نامشروع کرد. بر اساس اظهارات پلیس، "مپس" با کمال میل در این برخورد جنسی با این معلم همدست بوده‌است.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی