سفارش تبلیغ
صبا ویژن







یاران چه غریبانه رفتند از این خانه

مردی از جنس افلاکیان که این دنیای پر از هیاهو و زرق و برق ملولش کرده بود تاب ماندن نداشت و در دمدمای صبح همراه با ملائکه در صف نماز گزاران بهشت به امامت مولای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نماز عشق خواند و در جایگاه ابدی اش سکنی گزید .

امروز پیکر پاک حسن نظری مدیر وبلاگ یک امل مدرنیسم نه شده و یا بهتر است بگوئیم وبلاگ مرد ملکوتی در خاک آرمید و روح مطهرش زمینیان را به قصد ملکوت اعلی ترک کرد .

بنده به نوبه خودم عروج ملکوتی حسن آقا را به همه شما دوستان و خانواده بزرگ پارسی بلاگ تسلیت عرض مینمایم .
دوستان عزیز برای تسلی خاطر خودتان و نیز یاران و دوستان و خانواده ایشان سری به وبلاگ ... مرو ای دوست ... سری بزنید و ضمنا فاتحه و کامنت یادتان نرود .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    تسلی»
    85/10/14 4:14 ع


    قصد داشتم تا روز عید غدیر در موضوع غدیر و امیرالمومنین علی (ع) مطلب بنویسم وبه نوعی با شما عزیزان در این فرصت مغتنم درد دل کنم ، از مظلومیت و غربت حضرت امیر بنویسم و در توان خودم از حق پایمال شده آن حضرت که حق الله و حق تمامی مسلمانان و بهتر بگویم حق ضایع شده بشریت است سخن بگویم تا مگر این آتش درون دلم به سردی گراید ولی پس از با خبر شدن از عروج ملکوتی عزیز سفر کرده مان حسن نظری مدیر وبلاگ یک امل مدرنیسم نشده دلم گرفت و دیگر قادر به نوشتن نیستم و فقط به همین چند خط بسنده میکنم .

    انا لله و انا الیه راجعون

    یکی از یاران و همراهان خوبمان از میان ما پر کشید و در جایگاه ابدی در کنار ائمه اطهار سکنی گزید .
    روحش شاد و یادش همیشه در دل یاران و دوستانش جاودانه باد .

    شما هم سری به وبلاگ ایشان بزنید و غم دلتان را خالی کنید و تسلی خاطر خانواده ایشان باشید .

     

    وبلاگ یک مرد ملکوتی 

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    پس از گذشت 10 ماه از ارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل،دومین قطعنامه این شورا درباره فعالیت های هسته ای ایران صادر شد. در قطعنامه اول که حدود سه ماه قبل صادر و به قطعنامه 1696 معروف شد، از جمهوری اسلامی ایران خواسته شده بود تمامی فعالیت های خود در زمینه غنی سازی و بازفراوری و تمامی فعالیت های مرتبط با آنها را به حالت تعلیق در آورد در غیر این صورت انجام اقداماتی براساس ماده 41 از فصل 7 منشور سازمان ملل در دستور کار قرار خواهد گرفت.
    این قطعنامه از سوی جمهوری اسلامی ایران به دلیل آنکه ظالمانه و برخلاف منافع ملی کشورمان تنظیم شده بود، مردود اعلام گردید و متعاقب آن کشورهای 1+5 مسیر قطعنامه دیگری را در پیش گرفتند. در دوم دی ماه سال جاری قطعنامه 1737 با اجماع 15 عضو شورای امنیت به تصویب رسید تا براساس مفاد این قطعنامه که دارای یک مقدمه، 15 بند و یک ضمیمه است، جمهوری اسلامی ایران مشمول تحریم هایی در زمینه های هسته ای و موشکی شود. مهمترین محورهای قطعنامه 1737 عبارتنداز:

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    غدیر در راه است»
    85/10/12 11:16 ع

    غدیر چیست ؟ یک واقعه است یا حادثه ، اتفاق ، داستان ، روایت و یا یک انتخاب است و سر آغاز ؟ غدیر مبدا است یا مقصد ، ابتدا است یا امتداد ، ابتدای چه و یا امتداد چه چیزی ؟

    غدیر انتخاب است و سرآغاز حکومت ائمه اطهار (ع) .
    همه شما با واژه غدیر و حدیث معروف « من کنت مولاه فهذا علی مولاه » آشنا هستید .
    در غدیر یک انتخاب الهی توسط آخرین پیامبر الهی و به دستور پروردگار عالمیان صورت گرفت . در این روز برترین انتخاب برای راهبری امت اسلامی و جانشینی پیامبر (ص) جامه عمل پوشید .

    غدیر امتداد امامت رسول الله (ص) بر مسلمانان است و غدیر ابتدایی است برای یک آغاز .
     در این روز رسول الله (ص) جانشین پس از خود را در معرض انتخاب مردم نهاد و مسلمانان را دعوت به پیروی از امیر المومنین علی (ع) نمود ، صحابه و دیگر همراهان پیامبر (ص) در حجه الوداع یکایک با مولای متقیان بیعت کردند تا زمامداری او را پس از رحلت پیامبر (ص) ارج نهند و به آن پایبند باشند گر چه بعضی از آن پیمان شکنان پس از رحلت نبی اکرم (ص) بیعتها شکسته و در حالی که حضرت امیر (ع) و دیگر اعضای خانواده رسول الله (ص) مشغول مراسم تدفین حضرت بودند در سقیفه جمع شدند و تخم انحراف در دین اسلام را فرو نشاندند .

    اسلام که آنان را از بت پرستی و شرک به سوی معبود هستی فرا خوانده بود و وابستگی به قبیله و اطاعت کورکورانه از سران قبایل را بس ابلهانه انگاشته بود به سویی نهاده شد و باز هم معیارهای دوران جاهلیت رنگ گرفت .

    یکی میگفت تقرب قبیله ما به پیامبر از دیگر قبایل بیشتر است و آن دیگری میگفت قبیله ما زودتر اسلام آورده است و یا اینکه ما از خویشان پیامبر (ص) هستیم .

    اینها معیارهای انتخاب جانشین رسول الله (ص) بود ولی معیارهای گزینش یک رهبر الهی که جانشینی برترین انسان و پیامبر اعظم را عهده دار میشود اینهاست .

    پس علم و دانش و تقوای الهی جایگاهش کجاست . آنان که به بهانه کذایی برای انحصار قدرت و با معیارهای جاهلانه راهبر پس از پیامبر (ص) را انتخاب میکردند فقط خود را میدیدند و بس و چشم دیدن حضرت امیر (ع) را نداشتند چرا که امیر المونین فراتر از فکر و اندیشه آنان بود .

    حال در فرض محال اگر معیارهای گزینش آنان درست هم می بود باز حضرت امیر (ع) از آنان ارجح تر و شایسته تر به راهبری جامعه اسلامی بودند .
    امیرامومنین علی (ع) از برترین طایفه قریش (بنی هاشم ) و نزدیکترین به پیامبر (ص) (عموزاده و داماد ) و اولین مردی بود که اسلام آورده بود ، اگر چه آن حضرت برای حفظ اسلام و جلوگیری از تضعیف نهال نوبنیاد آن دم بر نیاورد ولی تاریخ گواه است ظلمی که در سقیفه بر اسلام رفت (که تابه حال هم ادامه دارد) از جانب هیچ یک از دشمنان هم متوجه آن نبوده است و از آنجاست که اسلام ناب محمدی (ص) به کناری گذاشته شد و مذاهب سلیقه ای ساخته دست قدرت طلبان متولد گردید .

    واما ما که مسلمانیم و خود را پیرو ائمه اطهار مخصوصا حضرت امیر (ع) میدانیم در رابطه با غدیر چقدر مطالعه داشته ایم و یا اینکه با نهج البلاغه تا چه حد آشنایی داریم .
    جرجی زیدان دانشمند مسیحی میگوید « من 25 بار نهج البلاغه را به دقت خوانده ام ولی هنوز از شوق و اشتیاق من برای مطالعه آن کم نشده است»

    حال شایسته است شیعیان حضرت امیر المونین علی (ع) این کتاب برتر از درک بشری را حتی یک بار هم با دقت و تدبر نخوانده باشند ؟!



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    اکادمى ملى علوم آمریکا:تلاش‏هاى هسته‏اى ایران صلح‏آمیز است 

    آکادمى ملى علوم آمریکا با انتشار گزارشى در مورد برنامه هسته اى ایران اعلام کرد ایران هیچگونه تلاشى براى دستیابى و ساخت سلاح هاى اتمى نداشته است.
    روزنامه لس آنجلس تایمز به نقل از آکادمى ملى علوم آمریکا نوشت، تمام فعالیت هسته اى ایران براى دست یابى به انرژى بوده که بتواند آنرا جایگزین ذخایر نفت و گاز خود کند و این کشور هیچگونه فعالیتى براى دستیابى به سلاح هسته اى انجام نداده است.
    آکادمى ملى علوم آمریکا با اشاره به قعطنامه 1737 شوراى امنیت سازمان ملل در مورد برنامه هسته اى ایران ، این اقدام شوراى امنیت را عجولانه خوانده و اعلام داشته در شرایط فعلى نیازى به صدور قعطنامه جدید علیه ایران نبود.
    این موسسه تحقیقاتى در ادامه گزارش خود مى نویسد ، ایران هیچگونه خطرى براى اعضاى شوراى امنیت سازمان ملل نداشت اما اعضاى شوراى امنیت با عجله و فقط براى آنکه پیش از آغاز سال نوى میلادى به اتفاق نظرى در مورد برنامه هاى خود رسیده باشند، اقدام به صدور قعطنامه علیه ایران کردند.
    این گزارش با اشاره به همکارى هاى ایران با بازرسان آژانس بین المللى انرژى اتمى در سال هاى اخیر مى افزاید ، در این مدت بازرسان آژانس تمام نقاط ایران را بازرسى کرده و هیچ مدرکى که بیانگر کارشکنى ایران باشد پیدا نکرده اند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی