سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تیترهایش من را به سمت روزنامه فروشی  هدایت کرد

 آن را خریدم و مشتاق بودم به مکانی مناسب برسم تا مطالعه اش کنم

 

 روزنامه شرق

 آیت ا.. هاشمی رفسنجانی:افراط و تفریط بسیج را به گمراهی میکشاند

 ادامه اظهارات مقامات مختلف درباره ی پرونده هاشمی ،هاشمی بیاید یا نیاید!

 هاشمی رفسنجانی ورای اصلاح طلبی و اصولگرایی

 خاتمی،کرباسچی،لاری و تابش با شرق مطرح کردند:استقبال از آزادی زندانیان

 ممنوع المصاحبه بودن بودن دایی لغو شد،پایان 20 روز سکوت تحمیلی

 سیاوش حاتم فعال دانشجویی بازداشت شد

 زمان دادگاه فرج ا... سلحشور کارگردان

 156 رای از 151 رای نماینده در مجلس

 تحلیل خورشیدی از انتخابات ریاست جمهوری آینده،مشایی به دنبال رای اطلاح طلبان

 دو نشریه امروز در دادگاه

 اجرای قانون مالیات دلیل گرانی لوازم خانگی،لوازم خانگی ارزان نشده است

 عرضه قیر متوقف شد

 ورود 50میلیون دلار لاستیک از چین به ایران

 سید جواد طباطبایی:حق اتالیفم را نداده اند

مدیر مسئول، سر دبیر، عکاس و شورای تحریریه که دست در دست هم به بیان ناهنجای های ایران پرداختید و شفاف سازی کردید خداقوت خسته نباشید،جالب اینکه اکثر این تیترها حکایت از تخریب دولت و موقعیت کنونی ایران دارد .

 روزنامه ها از زرد بودن خارج شده و کم کم دارد رنگ نارنجی به خود میگیرد.فکر نمیکنم روزنامه ی متعادلی در ایران زیر چاپ برود،روزنامه ی متعادل یعنی بیان واقعیت ها بدون غرض ورزی و بدون جانب داری از حزبی خاص،روزنامه ی متعادل نباید جو حاکم را متشنج کند از طرفی نباید مسائلی که نیاز به مطرح شدن دارد را سانسور نماید.

 روزنامه را در سطل بازیافت انداختم و به این فکر کردم که شاید روزی روزنامه ای متعادل منتشر کنم...

  

 



  • کلمات کلیدی :
  • بعد از حمله وحشیانه شاگردان ممتاز درس اخلاق آقای سید علی محمد دستغیب بر آن شدیم تا یک بازخوانی و بازبینی در گذشته
    وی داشته باشیم؛ کلیپ هایی که مشاهده خواهید کرد کاری است با نام سقوط
    کلیپ سقوط 1/  با صدای علیرضا عصار(+)
    کلیپ سقوط 2  / بی بصیرتی در گفتار(+)
    کلیپ سقوط 3 / حمایت شبکه آمریکایی voa از مواضع آقای سید علی محمد دستغیب(+)
    آن روز تلخ هیچ گاه نباید یادمان برود...



  • کلمات کلیدی :
  • خدا به شیطان گفت:لیلی راسجده کن.شیطان غرور داشت،سجده نکرد.گفت من از خاکم ولیلی گل است.خدا گفت:سجده کن زیرا که من چنین می خواهم.



                                                       


                                 



    شیطان سجده نکرد .سر کشی کردورانده شد،وکینه ی لیلی را به دل گرفت.شیطان قسم خورد که لیلی را بی آبروکند و تا واپسین روز حیات،فرصت خواست.



    خدا مهلتش داد.اما گفت:نمی توانی ،هرگز نمی توانی.لیلی دردانه ی من است.قلبش چراغ من است ودستش در دست من.گمراهی اش را نمی توانی حتی تا واپسین روز حیات.



    شیطان می داند لیلی همان است که از فرشته ها بالاتر می رود.و می کوشد بال لیلی را زخمی کند.


    http://media.farsnews.com/Media/8707/Images/jpg/A0517/A0517969.jpg


    عمریست شیطان گرداگرد لیلی می گردد.



    دستهایش پر از حقارت ووسوسه است.او بد نامی لیلی را می خواهد.بهانه ی بودنش تنها همین است.می خواهد قصه ی لیلی را به بیراهه کشد.



    نام لیلی رنج شیطان است.شیطان از انتشار لیلی می ترسد.لیلی عشق است و شیطان از عشق واهمه دارد.



    سالیانی است که لیلی عشق می ورزد،لیلی باید عاشق باشد،زیرا خدا در او دمیده است و هرکه خدا در او بدمد عاشق می شود،لیلی نام تمام دختران است نام دیگر انسان.




                                                       




  • کلمات کلیدی :
  • علی مطهری  در خصوص منتظری این گونه گفت:«چند سال پیش در روزهای آخر حصر آیت الله منتظری با دریافت مجوز به دیدن ایشان رفتم. اولین جمله ای که به من گفت این بود: علی! دیدی با من چه کردند؟! دلم فرو ریخت. گفتم اگر شهید مطهری بود این طور نمی شد. سخن مرا تایید کرد و یک ساعت و نیم با من درد دل کرد. از وضع خودش در آن سال‌ها و از خاطراتش با شهید مطهری گفت. از جمله مسئله رابطه شهید مطهری با آیت الله بروجردی و کدورتی را که میان آنها پدید آمده بود خوب ودقیق توضیح داد و جزئیات حوادث در خاطرش بود.»

    !!!!علی مطهری  بعد از فتنه های سال گذشته موضع میرحسین موسوی را در حوزه اثباتی تایید کرد(!) و گفت: «موسوی در اثبات خوب آمد، اما در نفی خوب عمل نکرد موسوی می‌توانست به عنوان یک منتقد در صحنه سیاسی کشور باقی بماند و در فضای سیاسی موثر باشد؛ اما او نتوانست فضا را کنترل کند؛ در حالی‌که باید هدفش را مشخص می‌کرد.»

    !!!!علی مطهری بعد از اظهارات  آیت‌الله جنتی که از اعطای یک میلیارد دلار از سوی آمریکایی‌ها به برخی از افراد در داخل کشور برای منقرض کردن نظام خبر داده بود، خواستار ارائه مدارک و مستندات دبیرشورای نگهبان به دستگاه قضایی و به کمیسیون اصل نود مجلس شد. و گفت:«اگر مستندی برای این ادعا وجود نداشته باشد، مصداق بارز افترا خواهد بود،البته اگر این مسأله شاکی خصوصی داشته باشد، سریع‌تر پیگیری خواهد شد. اما شاکیان خصوصی یا جرات نمی‌کنند و یا صلاح نمی‌دانند که وارد شوند زیرا اتهامات دیگری نیز متوجه آنهاست. به همین دلیل در چنین شرایطی که آرامش روانی جامعه در اثر یک خبر به مخاطره می‎افتد، دستگاه قضایی می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم وارد عرصه شده و موضوع را بررسی کند.»

    !!!!علی مطهری بعد ماجرای سید حسن خمینی و در حالی که رهبر انقلاب بارها بحث صفین را پیش کشیده بودند، طی یادداشتی نوشت: «آقایانی که اصرار بر شبیه‌سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا صحیح می‌دانند که آنها و دار‌و دسته‌شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد تشبیه کنیم که در روز عاشورا با ایجاد سر و صدا اجازه نمی‌دادند نوه پیغمبر سخن بگوید؟ در روزی که باید از وحدت سخن رانده می‌شد، پروژه تفرقه اجرا شد و این به صلاح کشور نبود.»

    !!!!علی مطهری در ماجرای سالگرد رحلت امام اینگونه گفت:«حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت و می توان گفت از سنخ مناظره انتخاباتی ایشان بود که زمینه فتنه را فراهم کرد.نوع سخنان رئیس جمهور محترم که به جای وحدت، تفرقه انگیز بود، اصرار بر طولانی کردن سخنان خود تا وقتی برای سیدحسن باقی نماند و نیز جمله آخر ایشان که "اکنون به سخنان رهبر انقلاب گوش فرا می‏دهیم" دلیل بر این مدعا است»
    !!!!علی مطهری در ماجرای اظهارات مهدی کروبی و تجاوز به زندانیان سیاسی  خواستار برخورد غیرسیاسی با ادعای آزار جنسی افراد بازداشت شده در جریان حوادث پس از انتخابات شد و گفت:«بهتر بود این مسائل به طور غیرعلنی مطرح و پیگیری می شد، ولی اکنون که در مطبوعات و سایر رسانه ها مطرح شده است باید به طور دقیق و کامل بررسی شود و خاطیان احتمالی معرفی و مجازات شوند. نباید با این مساله برخورد سیاسی کنیم و مثلاً افراد وابسته به حکومت تصمیم بگیرند آن را تکذیب کنند، به خیال اینکه اگر این موارد اثبات شود موجب وهن و تضعیف نظام جمهوری اسلامی خواهد شد. باید دید واقعیت ماجرا چه بوده و آن را به اطلاع مردم رساند، آنگاه خاطیان احتمالی به مردم معرفی و مجازات شوند.»

    !!!!علی مطهری  بعد ماجرای یک شنبه سیاه مجلس به جای ابراز تأسف از مصوبه جنجالی به منتقدان می تازد و از کوچک زاده با عنوان "کوچک‏اف" یاد می کند. مطهری گفت:«آقای حسینیان در صحبت‌های خود گفتند به این طرح رای بدهید تا مشکلات اصولگرایان حل شود اما باید گفت اصولگرایان هیچ مشکلی جز شما و امثال شما و آقای کوچک زاده ندارند.» سخنان علی مطهری در آن روز با عباراتی چون خفه شو و بتمرگ و... همراه شد تا مطهری را مجبور به عذرخواهی مکتوب کند. (+) فایل صوتی فحاشی

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • تبلیغات رنگین و گسترده ی شهرداری اصفهان با عنوان جهاد خدمت رسانی و استفاده از نام شهدا هر کسی را کنجکاو میکرد از نمایشگاه واقع در ایستگاه مرکزی قطار شهری(مترو)دیدن کند تا ببیند چه رابطه ای بین 8 سال دفاع مقدس و 8 سال خدمات شهرداری وجود دارد.

    ورودی نمایشگاه چند راهنما ایستاده اند و مردم را راهنمایی میکنند خیلی عجیب است تعدادی اتوبوس مستقر هستند و در کمال تعجب مردم را سوار میکنند در صورتیکه از ورودی تا نمایشگاه چند قدمی بیشتر فاصله نیست شگفت زده سوار شدم و در کمال ناباوری دیدم در مردم در حال دیدن کلیپ تبلیغات شهرداری هستند ،اتوبوس حرکت کرد محوطه را دور زد تا کلیپ تمام شود و مجدد همه را مکان ورودی پیاده کرد حین پیاده شدن از اتوبوس تصویر شهیدی که از بالای اتوبوس ها مردم را نظاره میکرد توجهم را جلب کرد اما انگار هیچ کس حواسش نبود.

    جاذبه ی ورودی نمایشگاه و طراحی آن خبر از پرداخت هزینه ی میلیاردی از بودجه ی بیت المال برای تبلیغات شهرداری در قالب یک نمایشگاه میداد.اما من همچنان متوجه شعار 8 سال دفاع مقدس 8 سال خدمات شهرداری و رابطه ی آن با میلیاردها پول نمیشدم.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی