سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در ادامه اعتراضات به عزل و نصب های ناگهانی در فارس حزب الله شیراز فردا شنبه 7/3/90 ساعت 6 صبح در مقابل استانداری تجمع خواهند کرد.

 

شایان ذکر است که وزارت کشور در حکمی ناگهانی حسینی را از سرپرستی استانداری فارس عزل و سجادی را به عنوان سرپرست استانداری معرفی کرده است .

این در حالی است که حسینی فقط 4 روز در سمت سرپرستی مشغول به کار بوده و طبق اظهارات منابع آگاه وی به دلیل عدم همراهی با جریان منحرف وابسته

به دولت از کار بر کنار شده است.

گفته میشود که سجادی از افراد وابسته به احمدزاده (استاندار اسبق فارس و از حامیان جریان فتنه) میباشد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    امروز جمعه ساعت 6 بعداز ظهر ،  صدها نفر از امت حزب الله شیراز در حمایت از سخنان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز

    و اعتراض به اقدامات اخیر وزارت کشور در عزل و نصب های سریع که با هماهنگی جریان منحرف  رخ داده است در مقابل استانداری فارس

    تجمع کرده و خواستار برکناری سجادی و تیم وابسته به جریان م از مسئولیت در استانداری فارس شدند

     این تجمع که بصورت خودجوش در مقابل استانداری فارس برگزار شد با سخنرانی یکی از فعالان حامی دولت اصولگرا و عضو ستاد انتخابات دکتر

    احمدی نژاد ادامه یافت و معترضین با سر دادن شعارهایی علیه برخی منتسبین دولت احمدی نژاد در اقدامی نمادین قفل بزرگی به درب ورودی

    استانداری نصب نمودند که برابر مشاهدات  توسط محافظین استانداری پس از پایان تجمع برداشته شد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    نماینده ولی فقیه در استان فارس از تغییر سرپرست استانداری فارس به شدت انتقاد کرد و خواستار جلوگیری از چنین انتصاب های سیاسی شد.

    بعد از انتصاب حسینی به سرپرستی، اعمال فشارهای فراوانی به وی وارد شد تا استعفا دهد، که با مقاومت حسینی روبرو شدند. حسینی با مقاومت در برابر جریان انحرافی گفته است زیر بار استعفا و بله قربان گویی شما نخواهم رفت. اما بعد از این سخن امروز 6 خرداد ماه، دوباره بصورت رسمی وزیرمحترم کشور، حکم قبلی خود را لغو، و فرهاد سجادی را به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.

    این حرکت معنادار که مسلما ناشی از اعمال نفوذعده ای خاص می باشد، امروز در نماز جمعه شیراز مورد اعتراض جدی نماینده محترم ولی فقیه نیز قرار گرفت. معلوم نیست که چرا وزیرکشور اینچنین با مردم استان فارس برخورد می کند؟ و پشت چنین انتصاب های سیاسی چه کسانی قرار دارند؟

    وزیر کشور در حکم انتصاب سجادی آورده است: نظر به مراتب تعهد؛ درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به سرپرستی استانداری فارس منصوب می نمایم. توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

    امیدواریم وزیرکشور نصایح و تذکرات نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله ایمانی را ملاک تصمیم گیری خود قراردهند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    ناصر حجازی و سوءاستفاده ضد انقلاب !؟!    

                              

    تقریبا دو سال پیش ، بسان همین اوقات بود که مرد مردستان طاها ، ایت الله بهجت راهی بیمارستان شدند و هنوز پاسی از شب نگذشته بود که خبر پرکشیدن این مرد عرفان پیشه عارف مسلک فضای جامعه را تحت الشعاع قرار داد . این مرد (که به راستی لقب مرد ،برازنده او بود)که بر گردن هر ایران و ایرانی ، شیعه و هر صاحب وجدان بیداری حق دارد در خرداد 88دار فانی را وداع گفت . رسانه ها شروع به پخش این خبر اقدام و صدا و سیما در شب آن روز غم بار به پخش سخنرانیها و ذکر مکارم اخلاق بی نهایت او اقدام کرد . ولی پس از تشییع با شکوه ایشان در قم  که که برآورد میلیونی از آن تجمع با شکوه می شود دیگر صدا و سیما سکوت رسانه ای اختیار کرد و دیگر ایت الله خوبیها در خاطر صدا  وسیما به فراموشی خو گرفت و بحثی پیرامون شخصیت اللهی ایشان نبود مگر مراسمات ، که آن نیز اغلب بزرگداشت سالگرد رحلت این عالم به غیب بود .کوچه پس کوچه های ارگان تحت نظارت مهندس ضرغامی در حالی این پیر فرزانه را به خاطرات تبدیل به فیلم شده اش می سپرد که در دو ماه اخیر ناصر حجازی (که البته ااحترام ایشان بر همه واجب بود)با اظهار نظر ی _غیر کارشناسانه –درباره هدفمندی یارانه ها خوراکی چند هفته ای را که به ذکر عین مطلب در ادامه مقاله به آن می پردازم مورد توجه سایتها و رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت . مطلب گفته شده توسط شخص ناصر حجازی مرحوم به قرار زیر است :" به من می‌گویند عصبانی نشوم، مگر بی‌غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم می‌بینم، با بی‌تفاوتی از کنار آن بگذرم. آمده‌اند و یارانه‌ها را قالب کرده‌اند. زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است. خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها، اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم. دولت می‌گوید ?? هزار تومان در ماه به مردم کمک می‌کنیم، مگر مردم گدا هستند؟

    حجازی با انتقاد شدید از سیاست‌های اقتصادی دولت و هدفمندی یارانه‌ها گفت: آخر یک کارگر که ماهی ???-??? هزار تومان حقوق می‌گیرد و کرایه خانه، خرج زندگی و…دارد و حال باید ? برابر مبلغی که دولت می‌دهد، به آنها برگرداند، چطور زندگی کند؟ نتیجه‌اش می‌شود فقر و فقر یعنی فساد، فحشا، طلاق و…از کدام کارشناس صحبت می‌کنید؟ کارشناسی فقط بازی با آمار و ارقام و زندگی در برج نیست. کارشناسی یعنی زندگی با مردم و لمس کردن درد و مشکلات آنها از نزدیک.

    وی افزود: کارشناسی یعنی بدنبال پیدا کردن راهی جهت مقابله با ورود کالاهای چینی و رونق بخشیدن به تولیدات داخلی. امروز شاهد هستیم که کارخانه‌های ما یا ورشکسته هستند یا صاحبان آنها جهت جلوگیری از ورشکستگی، کارخانه‌های‌شان را تعطیل می‌کنند و نتیجه آن بیکاری و دربدری کارگر‌ها است و این مشکلات در پایان باعث از هم پاشیده شدن کانون خانواد‌ه‌ها و ایجاد مشکالات اجتماعی و اخلاقی می‌شود"

    ولی این حمایت رسانه های ضد انقلاب از ناصر حجازی به قدری غیر عادی و قابل تامل بود که شک دوست داران انقلاب را برانگیخت . تا قبل از این نیز نه تنها انسان ی که برای مردم مفید به فایده و حیاتی وشاید در برخی از مواقع عامه جامعه به آن مدیون باشند بلکه از ورزشکاران در سطح حجازی (از لحاظ محبوبیت و رتبه ورزشی) بودند ، بیماری و وضع معیشتی آنها  تا این حد مورد بحث این رسانه ها نبوده است .

    این سنخ اظهار نظر های مرحوم ناصر خان درآن برهه از زمان مورد کنکاش این رسانه ها(سایتهای ضد انقلاب و دوم خردادی) بود تا قضیه بیماری ایشان و بستری شدن در بیمارستان به میان آمد و با پخش تحلیل های بی پایه و اساس ،متناقض و بعضا دروغ نسبت به عدم توجه مسئولین در عدم  رسیدگی به وضعیت این اسطوره - که به دلیل طرح بحث های سیاسی ایشان بوده - به این قائله دامن زدند .و به موازات این کشمکش نیز جریان مشکوکی از داخل کشور این بحث را پی گرفت تا در برنامه 90در دو هفته قبل (که البته سایتهای ضد انقلاب زودتر از مضمون آن قسمت از برنامه 90خبر دار شدند تا مردم امین ایران)مسابقه پیامکی برگزار گردید و با حمایت از ناصر حجازی - که البته در اصل ماجرای حمایت از ناصر حجازی  بحثی نیست - و گزینه های منظور دار در این مسابقه به نوعی بر آتش این جریان افزود تا با باعث درگیری فرسایشی بی فایده ، جامعه ورزشی ایران را درگیر مسائل حاشیه ای کند . درادامه سلسله برنامه های 90 دیشب بعد از فوت تاسفبار مرحوم ناصر حجازی ،فردوسی پور ، ضمن اعلام مطلب بی ربطی !!! که محبوبیت ناصر حجازی را به سر خم نکردن او مقابل روسا دانست و با حالتی بغض آلود در حالی که در شب تولد حضرت فاطمه زهرا پیراهن مشکی برتن داشت مجددا سوژه رسانه های ضد انقلاب شد و با حالتی که از روی باز خواست بود چندین بار اعلام کرد که مشکلی در سیستم ارسال پیامک برنامه رخ داده است که از سوی شرکت مخابرات است و در برنامه های قبل مانند آن را ندیده بودیم (لازم به تذکر است و بر کسی نیز پوشیده نیست که دوره آخر مربی گری مرحوم ناصر حجازی با عدم نیل به خواسته های فنی و عدم موفقیت تیم،ایشان از سکانداری استقلال کنار گذاشته شد )

    شک ها و سوء ظن ها وقتی بدل به واقعیت می گردد که دو مرتبه - البته متاسفانه - ناصر حجازی در بیمارستان بستری شد و وقتی خبر فوت این فوتبالیست و مربی اسبق صحنه ورزش کشور پخش شد رسانه های ضد انقلاب تمام توان رسانه ای خود را به به مرگ این ورزشکار سالهای دور و مربی سالهای نزدیک و تشییع جنازه او و تبدیل کردن این مراسم به یک ویژه برنامه اعتراضی و اغتشاش گونه بسیج کردند . یعنی همان ترسی که از بزرگ شدن مسئله بستری او در بیمارستان احساس می شد به وقوع پیوست و سوءاستفاده ضد انقلاب داخل و خارج که از او به عنوان مطلوب چهره اعتراضی مد نظر نام بردند به حقیقت پیوست . این قضایا شاید مزید بر علت شود که تشییع جنازه او که باید محل آمد و شد خیل عظیم از ورززشکاران و دوستداران ورزش باشد با تحریک و تهییج رسانه های ضد انقلاب شاید ،و البته شاید به محلی برای تردد انگشت شمار ضد انقلاب شود .

    انشالله که با حضور ورزشکاران متعهد و دوستداران ورزش در این مراسم بار دیگر نقشه دشمنان ،نقش برآب شود.

    برگرفته از وبلاگ سربازان خود سر امام زمان



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    این نامه سرگشاده را رنجنامه بدانید!

    نامه سرگشاده 5 بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز به رئیس جمهور محترم، دکتر محمود احمدی نژاد در خصوص ویژگی های استاندار آینده استان فارس

    ریاست محترم جمهور؛ جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

    سلام علیکم

    استان شهید پرور فارس که بیش از 14600 شهید را در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم نموده است، این روزها که نه، سالیان سال است که در پی سوء مدیریت های باندی و سیاسی، دچار برخی مفاسد شده است. مفاسدی که بیانش عرق شرم بر پیشانی مردم انقلابی سومین حرمین اهل بیت علیهم السلام می نشاند. مردمی که با چشمانی حیرت زده به برخی مدیران استانی می نگرند که چگونه فرهنگ و خاک این استان را به باد می دهند. خاک از پی زمین خواری برخی آقایان، بستری شده است برای قدرت یابی سیاسی. و فرهنگی که باید شایسته سومین حرم اهل بیت علیهم السلام باشد، بر اثر درک غلط آقایان از فرهنگ و سرمایه گذاری صحیح، در زیر فنداسیون مجتمع های تجاری که جز ترویج مصرف گرایی و سرمایه بری، حاصلی ندارند، در حال تبدیل شدن به ضد فرهنگی است که هر روز بیشتر از دیروز خود را در شهر، نمایان می سازد.

    جناب دکتر احمدی نژاد

    این نامه سرگشاده را رنجنامه ای بدانید از سوی فرزندان معنوی حضرت روح الله که کمال شان را در تبعیت محض از امام خامنه ای می دانند. البته رنجنامه ای که در بطن خود کینه ای مقدس از اهالی ناکجا آباد زر و زور و تزویر را نگه داشته است. رنجنامه ای که فقط رنجنامه نیست؛ مطالبه ای است در مسیر تحقق عدالت علوی جهت زمینه سازی حکومت مهدوی در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه. این مطالبات را خوب بخوانید که دیگر زمان آزمون و خطا و فرستادن استانداری که جهت کسب قدرت، تغییر ایدئولوژی می دهد به پایان رسیده است. مردم فارس، تشنه خدمت بی ریا و مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی و زمین خواری و نگاه فرهنگی اسلام محور به دور از هرگونه ناخالصی لیبرالی هستند.

    و اما ویژگی های کارکردی استاندار مطلوب برای این استان که انتظار می رود جنابعالی در گزینش شخص مد نظر، این خصوصیات خاص را مورد توجه قرار دهید:

    1. درک بار معنایی "سومین حرم اهل بیت علیهم السلام" و تلاش در مسیر ایجاد بسترهای فرهنگی لازم جهت رشد فرهنگی اسلام محور این استان. در این زمینه مبارزه با تزهای "عمرانی – ضد فرهنگی" مطرح در استان از جمله گسترش مجتمع های تجاری قارچ گونه، تخصیص حدود 85% اعتبارات به بالاشهر تحت عنوان "هدف 90" که مصوب شورای اسلامی شهر شیراز است، تجاری سازی بین الحرمین در شیراز، زمین خواری های به بهانه فرهنگ! و ... باید از ویژگی های غالب استاندار بعدی این استان باشد.

     

    2. قرار دادن مستضعفین و پابرهنگان که به بیان حضرت روح الله(ره) صاحبان اصلی انقلابند، در محور همه برنامه ریزی ها چرا که بیشترین گروهی که از زمین خواری متضرر شدند، همین مردم پا به کار انقلاب بوده اند.

    3. احترام به علمای در خط اسلام ناب محمدی (ص) و به طور خاص، حضرت آیت الله ایمانی، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نه به صورت نمایشی و تصنعی بلکه احترام و توجه به آنان به عنوان وزنه های علمی و فرهنگی استان که همواره مدافع حقوق پایمال شده ی مستضعفین بوده اند. بی شک در مسائل استان، محور وحدت، نماینده محترم ولی فقیه در استان می باشند و فصل الخطاب بودن ایشان در مسائل باید برای همگان دارای اهمیت باشد.

    4. استفاده از نیروهای خدوم بومی که جز به اعتلای فرهنگی و عمرانی استان فارس، به هیچ منفعت حزبی و باندی نیاندیشند. وحدت امت حزب الله در این استان، بی شک بسته به نیات پاک و عمل کارآمد مسئولین خواهد بود.

    5. اهتمام جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری های گسترده نه به صورت شعاری و گزینشی – هم چون استاندار سابق و معاون فعلی شما در سازمان میراث فرهنگی! - بلکه مبارزه ای که دزدان زالو صفت استان را که سال هاست زمین را چون خون مردم می مکند، مورد هجمه عادلانه قرار دهد. و در این مسیر، به هویت سیاسی چپ و راست دزدان گرگ صفت، بها ندهد چرا که در قاموس عدل علوی، دزد، دزد است چه چپ باشد، چه راست که همه را باید با شمشیر بران عدالت، از دست اندازی به بیت المال مسلمین راند و به محکمه نشاند، البته متناسب با جرم.

    6. استان فارس به دلیل ورود قدرت طلبانه(!) استاندار سابق به عرصه سیاست، به لحاظ جذب بودجه های مصوب، یکی از ضعیف ترین استان های کشور است و این مساله بارها و بارها، از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس، گوشزد شد اما ظاهرا فالوده خوری های سیاسی استاندار! مانع شنیدن این تذکرات شده بود. استاندار آینده باید به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشد چرا که در صورت عدم جذب بودجه های مصوب، برخی تبعات، بی شک دامن این استان استراتژیک را خواهد گرفت. اجرایی سازی شایسه و متناسب با زمانِ مصوبات سفر رهبری و ریاست جمهوری به استان فارس نیز نباید مورد غفلت واقع گردد.

    7. تلاش در مسیر ایجاد بسترهای متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی جهت جذب سرمایه گذاران بی حاشیه و سالم اقتصادی. این نکته بدان جهت کلیدی است که سابقه ی سرمایه گذاری مفسدین اقتصادی هنوز در اذهان عمومی این استان باقی مانده است.

    رئیس جمهور محترم ایران اسلامی

    آن چه آمد، برخی ویژگی های استاندار آینده را طلب نمود و البته اولویت های کاری این استان را نیز بیان کرد. امید است که با انتخاب فردی شایسته و در خط اسلام ناب محمدی(ص)، موجب از میان رفتن موانع پیشرفت متناسب با الگوی اسلامی-ایرانی مد نظر امام خامنه ای(مد ظله العالی) در این استان باشید. استانی که رهبر معظم انقلاب در وصف آن بیان داشته اند "استان فارس حقاً و انصافاً یک قله است"

    مطالبه گری ما دانشجویان همواره ادامه خواهد داشت و استاندار بعدی مطمئنا در زیر ذره بین دانشجویان خواهد بود. حمایت و دعای خیرمان نیز از سربازان مطیع ولایت مطلقه فقیه، لحظه ای قطع نخواهد شد.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز          

    بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

    بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر شیراز

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی