سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جنبش دانشجویان بصیر شیراز در بیانیه ای با سپاس از حضور امت حزب الله اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام(ره) و لزوم حضور قاطبه مردم خصوصاً دانشجویان در مراسم سالگرد امام راحل و تجدیدپیمان با آرمان های آن پیر سفر کرده و بیعت مجدد با امام خامنه ای موقتاً تجمع و تحصن خود را غیر فعال می کند.

تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز در پنجمین روز از تجمع مقابل استانداری فارس با صدور بیانیه ای آورده اند: امروز پنجمین روز از خروش انقلابی دانشجویان ولایتمدار و امت حزب الله استان فارس در حمایت از مواضع به حق نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز می باشد.

این بیانیه عنوان کرده است:  طی روزهای گذشته فریاد اعتراض قاطبه  مردم، فرهیختگان و اقشار مختلف به گوش هایی که پنبه های جهل و کج فهمی را در درون خود جای داده است نیز رسیده است و در مقابل چشمان خود نیز صحنه هایی را دیده اند که این استان جای فرقه گری و انحراف و فساد نیست ولی چه باید کرد که به فرموده قرآن کریم گوش هایی دارند اما نمی شنوند و چشمانی دارند که نمی بینند، که اگر می شنیدند پیش از این نصیحت مشفقانه عالمان  و بزرگان این دیار را شنیده بودند و اگر می دیدند چشم بر حقایق فرو نمی بستند.
ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه دانشجویان متحصن:استان جای فرقه گری و انحراف و فساد نیست/فارس مهد کودک سیاسی نیست/چرا نمایندگان حتی یکبار در تحصن حاضر نشدند؟

    با هدف تجدیدپیمان با آرمان های امام و تجدید بیعت با امام خامنه ای؛  
    جنبش دانشجویان شیراز موقتاً تجمع و تحصن خود را غیر فعال کرد

    جنبش دانشجویان بصیر شیراز در بیانیه ای با سپاس از حضور امت حزب الله اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام(ره) و لزوم حضور قاطبه مردم خصوصاً دانشجویان در مراسم سالگرد امام راحل و تجدیدپیمان با آرمان های آن پیر سفر کرده و بیعت مجدد با امام خامنه ای موقتاً تجمع و تحصن خود را غیر فعال می کند.

    تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز در پنجمین روز از تجمع مقابل استانداری فارس با صدور بیانیه ای آورده اند: امروز پنجمین روز از خروش انقلابی دانشجویان ولایتمدار و امت حزب الله استان فارس در حمایت از مواضع به حق نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز می باشد.

     این بیانیه عنوان کرده است:  طی روزهای گذشته فریاد اعتراض قاطبه  مردم، فرهیختگان و اقشار مختلف به گوش هایی که پنبه های جهل و کج فهمی را در درون خود جای داده است نیز رسیده است و در مقابل چشمان خود نیز صحنه هایی را دیده اند که این استان جای فرقه گری و انحراف و فساد نیست ولی چه باید کرد که به فرموده قرآن کریم گوش هایی دارند اما نمی شنوند و چشمانی دارند که نمی بینند، که اگر می شنیدند پیش از این نصیحت مشفقانه عالمان  و بزرگان این دیار را شنیده بودند و اگر می دیدند چشم بر حقایق فرو نمی بستند 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین

    در مقاله حاضر نویسنده با تشریح فضیلت ماههای رجب و شعبان به عنوان پیش زمینه ورود به خوان ضیافت الهی، بر لزوم آمادگی در ماه رجب و اهمیت این ماه تأکید کرده است که اینک باهم آن را ازنظر می گذرانیم.
    مرحوم سیدابن طاووس در کتاب اقبال الاعمال(1) خود از وجود مقدس پیامبر "ص "، روایتی نقل می کنند که فرمودند:
    "ان الله تعالی نصب فی السماء السابعه ملکاً یقال له الداعی فاذا دخل شهر رجب ینادی ذلک الملک کل لیله منه الی الصباح، طوبی للذاکرین، طوبی للطائعین و یقول الله تعالی أنا جلیس من جالسنی و مطیع من أطاعنی و غافر من استغفرنی، الشهر شهری و العبد عبدی و الرحمه رحمتی فمن دعانی فی هذا الشهر أجبته و من سألنی اعطیته و من استهدانی هدیته و جعلت هذا الشهر حبلاً بینی و بین عبادی فمن اعتصم به وصل الی. "(2)
    بنابر مضمون این روایت، خداوند در آسمان هفتم فرشته ای به نام "داعی " [فراخواننده](3) قرار داده است که هرگاه ماه رجب فرا می رسد، هر شب تا صبح فریاد می زند: خوشا به حال ذاکران! خوشا به حال اطاعت کنندگان! [سپس فرشته از قول خداوند می گوید] خداوند می فرماید: من همنشین کسی هستم که همنشینم باشد و مطیع کسی هستم که مرا اطاعت کند و آمرزنده کسی هستم که از من آمرزش بخواهد. ماه، ماه من و بنده، بنده من و رحمت، رحمت من است؛ پس هرکس در این ماه مرا بخواند اجابتش می کنم و هرکس از من بخواهد به او عطا می کنم و هر کس از من هدایت بخواهد هدایتش می کنم و این ماه را ریسمانی بین خود و بندگانم قرار داده ام که هر کس به آن چنگ زند به من می رسد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه واکنش قاطع وبلاگ نویسان ارزشی دراعتراض به حرکتهای جریان منحرف در استان فارس

    با پیروزی جبهه اصولگرایان که با خون دلها و مشقات فراوان نیروهای ارزشی و اصولگرا در استان فارس دکتر احمدی نزاد با رای بالایی انتخاب گردید. اما.. پس از آن متاسفانه شاهد بودیم که جریانی منحرف با برنامه ریزی های وسیع و حیف و میل بیت المال دست در کیسه خزانه مسلمین نموده و سکه ها ی کثیف را برای رسیدن به مقصود در همه جا پراکندند و اکنون...ضمن نفوذ در بدنه مدیریت ارشد استان فارس مضحک ترین بازیهای سیاسی را در حق استان فارس روا داشته اند. این بازیهای مضحک وبچه گانه از نظر ما فعالان حوزه سایبری و وبلاگنویسان ارزشی دور نمانده است .

    ما با در ک صحیح شرایط کنونی کشور ضمن ابراز حمایت و همبستگی با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز و پیوند میثاق با مقام معظم رهبری خواست های  خود را به شرح زیر بیان میداریم

    1. سجادی مدیر بی تجربه خام و مهره وابسته به مشایی در اسرع وقت عزل گردد

    2.رییس جمهور محترم در اسرع وفت نسبت به تعیین استاندار در حوزه خودشان و جایگاه استان فارس و بومی استان و درد آشنا و اگاه نسبت به مسائل استان اقدام نمایند

    3.از نمایندگان محترم مردم  استان فارس در مجلس شورای اسلامی توقع داریم نهایت تلاش و مساعی خود را در جهت عزل سجادی و انتخاب استاندار ولایی اقدام نمایند

    در پایان از امت حزب الله و بخصوص فعالان سایبری دعوت می شود برای نشان دادن اعتراض خود به تجمعات مردمی پیوسته و صدای اعتراض بر حق نیروهای حزب اللهی را در فضای سایبر منعکس نمایند

     

    لینک بیانیه در وبلاگ کلام فارس

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    هنوز جوهر حکم حسینی که از افراد متعادل و مورد قبول در استانداری بود، خشک نشده بود که وزارت کشور روز جمعه 6 خرداد اعلام کرد که وی استعفا داده

    پس از آنکه روح الله احمدزاده استاندار جوان فارس، با نزدیک شدن به ملک زاده، مشایی و بقایی، بعنوان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی منصوب شد، وزیر کشور روز دوشنبه دوم خرداد در حکمی عبدالله حسینی معاون عمرانی استاندار را به عنوان سرپرست استانداری منصوب کرد.
    هنوز جوهر حکم حسینی که از افراد متعادل و مورد قبول در استانداری بود، خشک نشده بود که وزارت کشور روز جمعه 6 خرداد اعلام کرد که وی استعفا داده و فرهاد سجادی به عنوان سرپرست جدید استانداری فارس منصوب شده است؛ یعنی عملا حکم وزیر کشور برای عبدالله حسینی فقط 4 روز اعتبار داشت و وی در حقیقت برکنار و سجادی جایگزین او شده است.
    بعد از انتصاب حسینی به سرپرستی، فشارهای فراوانی به وی وارد شد تا استعفا دهد، که با مقاومت حسینی روبرو شد. گفته می شود حسینی با مقاومت در برابر جریان انحرافی گفته است زیر بار استعفا و بله قربان گویی شما نخواهم رفت. به همین علت حسینی روز جمعه 6 خرداد از سرپرستی 4 روزه اش بر استانداری فارس برکنار شد و فرهاد سجادی جای او را گرفت. و جالب اینکه سایت استانداری فارس اعلام کرد که عبدالله حسینی استعفا داده است!
    سایت استانداری فارس پس از تغییر سرپرست استانداری، خبر حکم انتصاب عبدالله حسینی که روز دوشنبه دوم خرداد منتشر کرده بود را حذف و حتی عناوین عبدالله حسینی در سخنرانی های این 4 روز که سرپرستی استانداری را بر عهده داشت، به عنوان معاون عمرانی تغییر داده است.
    سجادی که همزمان معاون برنامه ریزی استانداری فارس نیز هست، بلافاصله پس از انتصاب احمدزاده به عنوان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، حوزه مسئولیت خود در شیراز را رها کرده و به همراه احمدزاده رهسپار تهران شده بود. (دو عکس زیر سجادی را به همراه احمدزاده در مراسم معرافه رئیس جدید میراث فرهنگی نشان می دهد)

    سجادی همراه احمدزاده عازم تهران شده بود و با پست سرپرستی استانداری به شیراز بازگشت


    به نظر می رسد لابی های احمدزاده که در حلقه دوستان نزدیک مشایی جای گرفته است، در کمتر از 3 روز سجادی را جایگزین حسینی کرده است.

    * سجادی کیست؟
    فرهاد سجادی که پیش از این رئیس دانشگاه آزاد تهران شرق (قیامدشت) بوده و مسئولیت معاونت برنامه ریزی استانداری فارس را بر عهده گرفته بود، در سال 88 و در بحبوحه درگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی و متولیان دانشگاه آزاد، اظهارات جالب و قابل توجهی داشته است.
    وی که خاستگاه خود را دانشگاه آزاد می داند، در بخشی از سخنان خود در مقابل تلاش رئیس جمهور و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد گفته بود:
    "متأسفانه در فضای غیرعقلانی و احساسی توام با تحجر و عصبیتی که به لحاظ سیاسی در جامعه ما وجود دارد تلاش تمامی کسانی که این افتخار (دانشگاه آزاد) را آفریدند نادیده گرفته شده و در فضای عمومی جامعه مطالبی عنوان می شود که سبب تشویش اذهان عمومی و انحراف از درک دقیق واقعیات موجود می گردد".
    وی همچنین هجمه و تخریب دانشگاه آزاد را "ناجوانمردانه" دانست و افزود:
    "باید دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد غیردولتی باقی بماند تا محلی برای رشد و تعالی انسانهای آزاد اندیش، متمدن، بافکر و دانش پژوه باشد؛ بنده از نزدیک در زمانهای مختلف دانشجویی، عضو هیئت علمی و هم اکنون به عنوان رئیس واحد تهران شرق شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر و بی نظیر دکتر جاسبی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه آموزش عالی کشور بودم که با دست خالی و با پول مردم و بدون اتکا به درآمدهای نفتی و دولتی و با وجود مشکلات عدیده مأمن امن آموزشی و اشتغال را برای جوانان این مرزوبوم فراهم کرد".
    سجادی در یکی دیگر از سخنان خود در همان مقطع تاکید کرده بود:
    "آنچه ما امروز از دانشگاه آزاد اسلامی داریم مدیون زحمات مردان بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی و ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جاسبی که از ابتدا در کنار این کاروان بزرگ تلاش بسیار کردند، هستیم".

    اما این سرپرست تازه وارد استانداری فارس به این سخنرانی های بسته نکرد و در دوران استانداری احمدزاده، 2 بار با یک زمین خوار بزرگ که اخیرا جنجال فراوانی در رسانه ها برپا کرده، دیدار کرد و او را به عنوان سرمایه گذار مورد حمایت خود قرار داد.

    گفتنی است روح الله احمدزاده نیز دانش آموخته دوره دکترا در دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی دانشگاه تحت مدیریت هاشمی و جاسبی است.


    * واکنش نماینده ولی فقیه در استان فارس
    ساعتی پس از تغییر ناگهانی سرپرست استانداری، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، در خطبه های نماز جمعه شیراز از تغییر سرپرست استانداری فارس به شدت انتقاد کرد و خواستار جلوگیری از انتصاب های سیاسی شد.
    وی در سخنان خود اظهار داشت:

    "من به جناب وزیر کشور می گویم فارس بیش از دوماه است که در شرایط بلا تکلیفی به سر می برد فارس برای حل مشکلات عمرانی خود نگران آینده است. مدیران استان در زمان استاندار سابق دستشان به کار نمی رفت سئوال من از وزیر کشور این است که چگونه به یکی از معاونین استاندار حکم سرپرستی می دهید و بعد از چند ساعت حکمش را لغو کرده و به دیگری می دهید ؟ فارس که بازیچه نیست افرادی را بیاورند و دوران کار آموزی ببیند و سپر پرش افراد شود به استان رحم کنید. این استان خیلی عزیز و بالا است چرا قدر این استان با 5 میلیون نفر جمعیت و 14600 شهید و آن مفاخر عزیز وبالا را نمی دانید؟ چرا فارس ما باید بازیچه این و آن باشد من اخطار می دهم و من اهل این استان هستم پس سرنوشت این استان سرنوشت ماست نمی شود که این استان را مرتب بازی داد. نخبگان استان پیشنهاداتی را برای مدیریت ارشد استان داده اند چرا به پیشنهادات ایشان عمل نمی شود ؟ برای خدا و انقلاب و برای مردم آینده این استان مظلوم و زجر کشیده کارتان را درست انجام دهید"


    * تجمع عصر جمعه در مقابل استانداری
    پس از مواضع شفاف و قاطع نماینده ولی فقیه در استان، حوالی ساعت 18 عصر جمعه، صدها تن از مردم و دانشجویان در مقابل استانداری فارس تجمع کردند.
    مردم شیراز در این تجمع با سردادن شعارهایی ضمن اعلام برائت از جریان انحرافی در استان، خواستار انتخاب استانداری شایسته و ولایتمدار، متوقف کردن روند نفوذ جریان انحرافی در عزل و نصب های استان، فصل الخطاب قراردادن حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه شدند.

     


    در این تجمع مردمی مردم شیراز در ضمن هوشیاری در برابر مسائل اصلی جهان اسلام و کشور، قاطعانه اعلام کردند که نخواهند گذشت این بار نیز یکی از سربازان مکتب ایرانی به ساختمان استانداری راه پیداکند.
    در حاشیه تجمع نیز طوماری توسط مردم به محضر رهبر معظم انقلاب امضا شد.
    مردم شیراز در پایان این تجمع به درب های استانداری قفل زدند تا در حرکتی نمادین مخالفت خود را با ورود مجدد جریان انحرافی به استانداری فارس اعلام کنند.

    * صبح شنبه درب استانداری دوباره قفل شد
     جمعی از مردم شیراز حوالی ساعت 6 صبح امروز (شنبه) نیز با حضور در مقابل درب اصلی استانداری، مجددا بر این درب قفل زدند.

    مردم در اعتراض به سیاست های جریان انحرافی در استان فارس و عزل و نصب های قدرت طلبانه تیم مشایی که معطوف به انتخابات مجلس هشتم در حال صورت گرفتن است، در مقابل استانداری فارس تجمع کرده بودند.

     اعتراضات در استان نسبت به جریان انحرافی در حال شدت گرفتن است و گفته می شود قرار است دانشجویان در مقابل درب استانداری فارس متحصن شوند تا هم مانع از ورود مجدد جریان انحرافی به استان خود شده و هم استانداری شایسته در این استان منصوب شود. 


    * احمدزاده با استان فارس چه کرد؟
    روح الله احمدزاده کرمانی که زادگاهش تربت حیدریه است، تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه امام صادق سپری کرد و در همان دانشگاه مدیرکل پژوهشی شد در گزینش این دانشگاه نیز فعالیت کرد.
    وی در انتخابات نهم ریاست جمهوری در سال 84 از مدیران ستاد احمد توکلی بود اما در دولت نهم پس از برقراری ارتباط با بخشی از اطرافیان رئیس جمهور، رئیس دانشکده خبر (وابسته به خبرگزاری ایرنا) شد.
    حضور وی در دانشکده خبر و برخی اقدامات او که بارها تذکر دلسوزان را درپی داشت، جنجال های فراوانی برپا کرد تا اینکه او به عنوان رئیس مرکز آموزش وزارت کشور منصوب شد.
    در همان هنگام و با فرارسیدن موسم انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 88 ، احمدزاده معین استان فارس در ستاد حامیان دکتر احمدی نژاد شد و در حقیقت این اولین باری بود که پای احمدزاده به شیراز و استان فارس باز شد.
    با پیروزی احمدی نژاد در انتخابات دهم، مجتبی ثمره هاشمی که ریاست ستاد حامیان احمدی نژاد را بر عهده داشت، احمدزاده را به عنوان گزینه تصدی استانداری فارس به رئیس جمهور معرفی کرد و او اواسط پاییز 88 به عنوان استاندار فارس منصوب شد.
    احمدزاده که متولد سال 1357 است، پس از استاندار شدن، جوانترین استاندار کشور لقب گرفت.
    با اینکه احمدزاده در سخنرانی های مختلف و یادداشت های خود، در جریان اصیل ارزشی و اصولی قابل ارزیابی بود و حتی انتقادات تندی علیه مشایی مطرح می کرد، اما پس از گذشت چندماه از تصدی در استان فارس، اوایل سال 89 به واسطه ارتباط با محمدشریف ملک زاده، به جریان جنجالی دولت نزدیک شد و کم کم با اسفندیار رحیم مشایی نیز ارتباط نزدیک برقرار کرد تا جایی که از تابستان 89 عملا به یکی از مبلغان مکتب مشایی تبدیل شد.
    او در اکثر سخنانش می کوشید نظریات مشایی را تبیین و خود را از سربازان مکتب ایرانی بداند.
    کم کم گرایش احمدزاده به مکتب ایرانی، او را از پیگیری دغدغه های اصلی استان باز داشت و عملا استاندار فارس بیش از آنکه درگیر فعالیت های عمرانی و دغدغه های اصیل مردم باشد، به دنبال سخنرانی در باب مکتب ایرانی، برگزاری جشن نوروز، برگزاری کنسرتهای موسیقی و جمع آوری طومار و امضا در حمایت از مشایی افتاد.
    در همین اثنا، روابط احمدزاده با همه گروه های ارزشی و اصولگرای استان فارس تقریبا قطع شد و بسیاری از نیروهای ارزشی استان را از پست های دولتی برکنار کرد. حتی برخی از این افراد برکنار شده کسانی بودند که خود احمدزاده آنها را به عنوان نیروی ارزشی منصوب کرده بود.
    زمزمه سخنان و اقدامات نسنجیده این استاندار جوان، کم کم در پاییز سال 89 در تهران نیز پیچید تا جایی که آیت الله جنتی در یکی از خطبه های نماز جمعه تهران درباره احمدزاده گفت:
    "یک جوان را با کمترین تجربه‌ مدیریتی، به عنوان استاندار یک استان بزرگ مهم و دارای مسائل اقتصادی و اختلافی می‌گذارند که تجربه‌ مدیریتی نیز ندارد. آیا این درست است؟ آن وقت یک کسی این کار را بکند بدون این‌که مسوولیت داشته باشد و همه این کارها را پس و پیش کند. مگر حساب و کتاب درکار نیست؟ آن وقت باید حزب‌اللهی‌ها را که تسلیم نمی‌شوند، چه در میان مسوولان و چه اطراف خود، درو کرده و طرد کند.
    ما سنگ حزب‌الله به سینه می‌زنیم و هرچه داریم از حزب‌الله داریم و خود ما هم اگر افتخاری داشته باشیم این است که اسم ما را به عنوان حزب‌اللهی ثبت کند، اگر هر جا ببینیم حزب‌الله دارد تضعیف می‌شود ما در مقابل آن می‌ایستیم و تحمل نمی‌کنیم".
    از اواخر سال 89 و اوایل سال 90 دیگر استان فارس تحمل حاشیه پردازی های استاندار خود را نداشت و دامنه دار شدن اعتراضات، عزیمت وی از استاندار فارس را قریب الوقوع کرده بود اما هیچکس نمی دانست که آیا او برکنار می شود یا اینکه با توجه به ورودش به جریان مشایی، ارتقا خواهد یافت.
    در همین ایام بود که احمدزاده بازهم دست به تغییرات زد، تغییراتی که برخی از آنها روی "شیوه برکناری متکی" را هم سفید کرد. احمدزاده در یک روز چندین بخشدار و چند فرماندار را برکنار می کرد و یا گاهی فرستاده ای ویژه به شهرستانی می فرستاد و فی المجلس فرماندار را برکنار و فرد جدیدی در همان لحظه در اتاق فرماندار مستقر می شد. در انتصابها نیز هرکه تقرب بیشتری به جریان انحرافی از خود نشان می داد، به احمدزاده مقرب تر می شد.
    همچنین احمدزاده به یکباره حکم پایان ماموریت 4 فرماندار را امضا کرد و در یک روز 15 بخشدار را برکنار کرد به گونه ای که حتی تا کنون فرمانداریهای شیراز، کوار، خرامه، استهبان، قیروکارزین، آباده، فیروزآباد، فراشبند، لامرد وپاسارگاد فرماندار ندارد و به وسیله سرپرست اداره می شود.
    در ستاد استانداری فارس نیز معاونت مدیریت و منابع انسانی از آغاز دوران استانداری احمدزاده در آبان 1388 با سرپرست اداره شده و تاکنون 4 نفر سرپرستی این معاونت را عهده دار بوده اند. بقیه معاونت ها نیز حداقل دو بار دستخوش تغییرات شده است.
    هم اکنون اداره کل های امنیتی، بحران، دفتر فنی، حراست، اجتماعی، ارزیابی و شکایات و اداری و مالی با سرپرست اداره می شود و در بقیه اداره کل ها نیز حداقل سه مورد جابه جایی در یک سال و نیم گذشته رخ داده است، یعنی مدت مدیریت هر مدیرکل حدود 6 ماه!


    در شرایطی که استان فارس دیگر تاب تحمل استاندار و ناکارآمدی‌های مدیریتی و اجرایی او را نداشت، به‌طوری که حتی یکی از دلایل اصلی تصمیم نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور برکنار نکردن احمدزاده بود (که با قول مساعد وزیر در این مورد و چند استان دیگر، طرح استیضاح منتفی شد)، وی به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی منصوب شد تا هم محترمانه از استان فارس جدا شود و هم فردی که بیشترین سینه‌چاکی را در حمایت از جریان مشایی کرده بود، در شرایط قحط الرجال موجود در این جریان حذف نشود.
    و حالا ....
    حالا دیگر استان فارس از سیاسی کاری و اقتادن مدیرانش در ورطه جریان انحرافی خسته است. استان فارس، استانداری می خواهد که نه به خاطر تقرب به مشایی یا بقایی بلکه با درنظر گرفتن تخصص، تعهد و دلسوزی اش استاندار شود.
    استان فارس خسته است ...

    حامد طالبی 

    فریاد مرگ بر مشایی در اعتراض به عزل و نصب ها+عکس




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی