سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 شهادت امام هادی علسیه السلام را به محضر مقدس امام زمان عج و به نائب بر حقشان امام خامنه ای دامت برکاته و

به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم

http://www.aviny.com/Occasion/ahlebeit/imamhadi/shahadat/88/Yadegari/e-hadi_Wallpaper.jpg

حضرت امام هادی (ع) : برای خداوند بقعه هایی است که دوست دارد در آنها به درگاه او دعا شود و دعای دعاکننده را به اجابت رساند ،

و حائر حسین (ع ) یکی از آنهاست .
إن لله بقاعا یحب أن یدعی فیها فیستجیب لمن دعاه ، و الحیر منها
تحف العقول ، ص 510

الامام محمد الباقر(علیه السلام):اربع من کنوز البر : کتمان الحاجه و کتمان الصدقه و کتمان الوجع و کتمان المصیبه _ چهار چیز از گنجهای نیکوکاری است : پنهان داشتن حاجت صدقه پنهانی نهان داشتن درد و نهان داشتن مصیبت . بحار ج75 ص 216



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    وای بر هتاکین»
    90/3/16 4:46 ع

    بسم الله

    از حدود دو ماه پیش صفحه ای در فیس بوک  با هدف توهین  و هتک حرمت به مقام والای حضرت هادی (ع)  شکل گرفت و عده ای گمراه دست به تبلیغات گسترده زده وعده ای از کاربران را در این صفحه مشترک کردند . این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم رنگ کردن  تلائلو انوار الهی اهل بیت داشته  و هم چون  یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده اند  ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.



    گروهی از شیعان  و ارادتمندان به مقام عظیم الشان حضرت هادی (ع) و تمامی اهل بیت دست به شناسایی و جمع اوری اطلاعات کامل این افراد گمراه زده اند و در قالب پایگاهی  با عنوان "هتاکین " این مشخصات جمع آوری شده را در معرض دید عموم قرار داده اند. اطلاعات منتشر شده از این گمراهان با هدف خروج هر چه سریع تر این افراد از صفحه توهین به امام هادی و همچنین پیگیری از طریق مراجع قانونی منتشر شده و تا به نتیجه رسیدن حکم قانونی این افراد اطلاعات ایشان در معرض دید عموم قرار خواهد بود.
    هنوز فراموش نکرده ایم حکم امام خمینی در مورد سلمان رشدی مرتد را و همینجا به تمام سلمان رشدی های نوین اخطار می دهیم که زندگی را به کامتان تلخ خواهیم کرد، ما مسلمانان توهین به مقدسات را به هیچوجه و با هیچ توجیهی نمی پذیریم.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    بسم الله الرحمن الرحیم
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

    امام خمینی(ره)

    من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
    چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم

    فارغ از خود شدم و کوس اناالحق بزدم
    همچو منصور خریدار سر دار شدم

    غم دلدار فکنده است به جانم، شررى
    که به جان آمدم و شهره بازار شدم

    درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز
    که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم

    جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم
    خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم

    واعظ شهر که از پند خود آزارم داد
    از دم رند مى آلوده مددکار شدم

    بگذارید که از بتکده یادى بکنم
    من که با دست بت میکده بیدار شدم

    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    مقام معظم رهبری:

    تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی
    تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی

    تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان
    دار منصور بریدی همه تن دار شدی

    عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر
    ای که در قول و عمل شهره بازار شدی

    مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی
    وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی

    خرقه پیر خراباتی ما سیره توست
    امت از گفته در بار تو هشیار شدی

    واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی
    دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی

    یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم
    ببریدی ز همه خلق و به حق یار شدی


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    روزنامه جمهوری در ? خرداد ?? سخنان عجیبی از هاشمی در جمع جامعه پزشکی دوران جنگ تحمیلی گزارش کرد، سخنانی که نشان دهنده اصرار هاشمی بر آخرین خطبه نماز جمعه اش است، خطبه ای که مورد سوء استفاده جریان برانداز واقع شد:

    ادعای عجیب هاشمی: تا این اواخر، مدیریت نظام مبتنی بر اعتماد مردم بود! «فداکاری‌های مردم در دوران جنگ ناشی از اعتماد آن‌ها به نظام بود که با عشق و اعتماد به قتلگاه رفتند. ما از این سرمایه و اعتماد در همه مبارزات استفاده کردیم و تا این اواخر از آن استفاده می‌نمودیم.» روزنامه جمهوری ? خرداد ??.

    نصیحت هاشمی به امام خامنه ای و سایرین: «اگر بخواهیم امروز یک حرف درستی بزنیم و نصیحتی انجام بدهیم آن است که نظام و به طور کلی همه باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده‌اند اعتماد آن‌ها را برگردانیم و صفای بین دولت و مردم، نظام و مردم و حکومت و مردم را ایجاد کنیم.» همان.

    پاسخ فوری امام خامنه ای به هاشمی در ? خرداد درباره مدیریت اعتمادزدای نظام در این اواخر: «گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ?? این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است. البته ملت، ملت بیدارى است. نصاب لازم در فهم و بصیرت این ملت موجب می شود که خیلى از این حوادث پوشیده بشود و بتدریج آثار آن زائل شود؛ لیکن اینها به خاطر همین، ضربه زدند. ایجاد دعوا، گریبان یکدیگر را گرفتن، ایجاد اختلاف عمیق، یکى از کارهاى بسیار بد، بسیار بزرگ و نکوهیده است؛ این همان چیزى است که دشمن میخواهد ... خداى متعال از اینگونه گناهان بزرگ نمی گذرد. امام (رضوان الله تعالى علیه) در چند مورد از مسائل اجتماعى و گناهان اجتماعى و تخلفات سیاسى و این جورى، همین تعبیر را داشتند: این گناهى است که خداى متعال از آن نخواهد گذشت، چون توبه‌اش آسان نیست. خب، انسان از هر گناهى توبه کند، خدا میگذرد؛ اما وقتى انسان یک حرکتى کرد، یک ضربه‌اى به یک ملت وارد شد، چطور میشود این را توبه کرد؟ چطور میشود جبران کرد؟ چطور می شود از تک تک کسانى که آسیب دیده‌اند، انسان استحلال و طلب عفو کند؟ لذا خدا از این گناهان نمی گذرد. حساسیت موضع من و شما از این جهت است.

    فرموده امام خمینی درباره گناه بزرگ منتظری بخاطر اعتمازدایی بین نظام و مردم: «نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند. و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم ... و الله قسم، من با نخست وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‌دانستم. و الله قسم، من رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.» صحیفه نور، ج ??، ص ???؛ تاریخ ? فروردین ??.

    اگر هاشمی نبود، منتظری هم قائم مقام نبود

    آیا هاشمی همان «دوستان»ی است که منتظری را به امام تحمیل کرد؟: ری شهری در صفحه ?? و ?? کتاب سنجه انصاف، می‌نویسد: «آقای محمدی گیلانی اضافه کرد که پس از این ماجرا، روزی آقای هاشمی در حضور جمعی گفت: من بعد از ظهر رفتم خدمت امام. امام فرمودند: موضوع قائم مقامی آقای منتظری را فردا مطرح نکن! گفتم چرا؟ ما در اجلاسیه قبل، به آقایان گفته‌ایم که ایشان را به عنوان قائم مقام، مطرح کنیم. امام فرمود: نه! یکی از دوستان آمده و چنین گفته! گفتم: ما اعلام کرده‌ایم. نمی‌شود

    ترور شاخص‌ها؛ ترور مردم داری: نائب امام زمان عج، ‏ ?? آذر ??: "انحراف در هدفها، در آرمانها را باید مراقبت کرد که پیش نیاید. و این چیزى است که ما در طول این سالهاى طولانی، بخصوص بعد از جنگ و بعد از رحلت امام، درگیرش بودیم.

    نظام، مردم را "نعمت معجزه‌آسای الهی و مخدوم حقیقی خود می‌داند: امام خامنه ای، ??دی ??: "هرچه کردند و هرچه شد، مردم کردند. امام بزرگوار هم متکى به همین آحاد و نفوس مؤمنه مردم بود. اتصال نظام، دولت، حکومت و مسؤولان با مردم، یکى از همان نعمتهاى معجزه‌آساى الهى است. و الّا شما تصور مى‌کنید که شیاطین حاضرند یک حکومت و یک پرچم اسلامى را این‌طور برافراشته در عالم تحمل کنند؟"

    تشکیک در اسلام له‌کنندگان مردم لای چرخ توسعه و کارگزاران سازندگی "بنای بی اعتمادی"؛ ولیّ امر مسلمین، ?? اسفند ?? در زمان هاشمی: آن اسلامى هم که طبقات مستضعف و محروم به آن امیدوار نشوند و دل ندهند، اسلام نیست. اسلامى که نتواند آرزوهاى خفته و فروکشته قشرهاى مظلوم را در سطح دنیا - نه فقط در سطح کشور خودمان - زنده و احیا کند، شک کنید در این‌که این دین، اسلام باشد.

    رهبر فرزانه در دیدار مسؤولان‌ نظام،‌?? مرداد ???? در زمان هاشمی: نمى‌شود ما در زندگى مادّى مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛

    کمترین مشارکت مردم و بیشترین بی اعتمادی آنان، در واکنش به مدیریت هاشمی بوده است: به گزارش خبرگزاری فارس در ?? اردیبهشت ??: کمترین ضریب مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری با ??.?? مربوط به دور دوم ریاست جمهوری رفسنجانی بوده است. براستی چرا؟ با مردم چه کردند که مردم با آنان اینگونه برخورد کردند؟ جواب را از امام خامنه ای بشنویم:

    امام خامنه ای در دیدار مسؤولان‌ نظام،‌ ??مرداد? ??? ؛ در زمان هاشمی: "شما چگونه مى‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدى براى خودمان قایل نشدیم ...، مگر اعتماد مردم باقى مى‌ماند؟! مگر مردم کورند؟! ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‌اند؛ امروز هم به برکت انقلاب، از هوشیارها هم هوشیارترند!"

    چه کسی با تکرار حرف دشمن، برای دروغگو از آب در آوردن ولیّ امر الهی می کوشد؟ امام خامنه ای در نماز جمعه ?? رمضان ??: "بنده عرض کردم نشانه اعتماد مردم به این نظام، حضور ??میلیونى در انتخابات بود. حالا در رادیوهاى بیگانه و متأسفانه بعضى هم در داخل همنواى با آنها، هى اصرار و تکرار که بله، اعتماد مردم از نظام سلب شده! این، جواب آن حرف است؛ آنجا ما گفتیم این که 85 درصد مردم مى‏آیند رأى می‌دهند، چهل میلیون پاى صندوقها مى‏آیند، به هر کسى که رأى می دهند، خود آمدن پاى صندوق، نشانه اعتماد مردم به نظام است - که حقیقت قضیه هم همین است - اینها براى اینکه این حرف را دروغ از آب در بیاورند، مکرر در مکرر تبلیغات کردند که اعتماد مردم از دست رفته؛ چه کار کنیم؟ حالا بعضى در لباس دلسوزى گفتند چه کار کنیم که اعتماد برگردد!

    هاشمی در آخرین نماز جمعه، گزارشی از خبر فارس، ?? تیر ??؛ هاشمی در این نماز جمعه با اصرار و مکرر در مکرر حدود ?? بار بر اعتماد از دست رفته مردم و راه بازگشت آن اشاراتی داشت: "مسئله مهم ما این است که آن اعتمادی که مردم را با آن وسعت وارد میدان کرد و امروز مقداری مخدوش شده است را برگردانیم و این هدف مقدس ما باید باشد که این اعتماد باید برگردد و اینکه چگونه برگردانیم را در ادامه عرض می‌کنم". "وی با تأکید مجدد بر لزوم برگردان اعتماد مردم، گفت: البته این امر یک روزه و یک‌شبه نمی‌شود و یک جریان طولانی است که باید انجام شود ... و در هر صورت یک جوری باید عمل شود که این اعتماد برگردد.... متأسفانه از این فرصت ? روزه‌ای که رهبری انقلاب به شورای نگهبان دادند تا اعتماد مردم را جلب کنیم استفاده خوبی نشد".

    هاشمی و تکرار مجدد حرف دشمن پسند در بی اتکایی نظام به اعتماد مردم در خرداد ??: «فداکاری‌های مردم در دوران جنگ ناشی از اعتماد آن‌ها به نظام بود که با عشق و اعتماد به قتلگاه رفتند. ما از این سرمایه و اعتماد در همه مبارزات استفاده کردیم و تا این اواخر از آن استفاده می‌نمودیم. روزنامه جمهوری ? خرداد ??. منبع



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    پس از انتشار گسترده برخی اخبار در سایت‌های ضدانقلاب درباره نحوه فوت دختر عزت‌الله سحابی در جریان تشییع جنازه پدرش،  پسر هاله سحابی این مطالب را تکذیب و آنان را حاصل تخیل و اغراق نویسندگان این سایت‌ها عنوان کرد.

    به گزارش رجانیوز، "یحیی شامخی" نوه عزت‌الله سحابی در واکنش به انتشار خبر فوت مادرش به دلیل درگیری با ماموران امنیتی که به طور گسترده در سایت‌های اینترنتی اپوزیسیون بازنشر شد، در مصاحبه با سایت میزان که اخبار گروه غیرقانونی ملی – مذهبی‌ها را پوشش می‌دهد، این مطالب را تکذیب کرد و گفت:" بعد از اینکه جنازه آقای سحابی را بردند، مادرم افتاد?. ?بی هوش بود تا دکتر به ما? ? گفت ایست قلبی کرده است?. "

    وی همچنین گفت که? ?برخی اخبار? ?اغراق شده منتشر شده و نوشته‌اند که با پنجه بکس مادرم را کشته اند? ?که این قضیه پنجه بکس واقعیت ندارد.

    این در حالی است که رادیو فردا نیز به نقل از برخی اعضای گروهک ملی مذهبی، علت مرگ هاله سحابی را ایست  قلبی عنوان کرده است.

    گفتنی است پس از انتشار این خبر توسط سایت میزان، این سایت به صورت مشکوکی، از کار افتاده و از دسترس خارج شده است.

    پس از انتشار این مصاحبه از نوه مرحوم سحابی، سایت‎های ضد انقلاب و از جمله بالاترین نیز اقدام به فحاشی علیه وی نموده اند.

    این در حالی است که پس از انتشار خبر در گذشت هاله سحابی در جریان تشییع پدرش، سایت های ضد انقلاب و حامی جریان فتنه از جمله سایت حلقه لندن تلاش کردند با انتشار اخباری مضحک فضا را برای سواستفاده بعدی از این درگذشت ناگهانی مهیا کنند چنانکه سایت وابسته به این حلقه در خبر از شهادت هاله سحابی خبر داد!

    البته روند انتشار اخبار دروغین درباره حضور آشوبگران در مراسم ختم به مراسم خاکسپاری مرحوم سحابی محدود نبوده و هفته گذشته نیز رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند تا مراسم خاکسپاری مرحوم ناصر حجازی را به یک میتینگ سیاسی برای بهره‌برداری منافع حزبی تبدیل کنند که با هوشیاری مردم و عزاداران ناکام ماند؛ تا جایی که همین رسانه‌ها وادار به تکذیب مطالب پیشین خود شدند.

    گفتنی است  پیکر عزت الله سحابی از سران جریان ملی ـ مذهبی که دوشنبه شب پس از طی مدت طولانی بیماری درگذشت، امروز ساعت 7:30 صبح با حضور حدود 500 نفر از فعالان مذهبی و نهضت آزادی و بستگان تشییع شده و به خاک سپرده شد.

    در این مراسم که افرادی همچون عبدالله نوری، احمد منتظری و محمود دعایی نیز حضور داشتند، هاله سحابی دختر مرحوم سحابی به شدت بیتابی کرده و بر اثر شوک شدید ناشی از درگذشت پدر و گریه بی امان، دار فانی را وداع گفت.

      باز هم دروغ راه جلبرگها مشخص شد دروغ



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی