سفارش تبلیغ
صبا ویژن







با ائتلاف تمام عیار جریان دوم خرداد با ضدانقلاب فراری و تشکیل اردوگاهی واحد فتنه، پس از شکست در انتخابات باشکوه 22 خرداد 88، طبیعی بود که از این پس رفتارها و سناریوهای واحدی را از این اردوگاه باید مشاهده نمود. نتیجه این همنشینی و همراه بیش از آنکه به تغییر رویه ضدانقلاب بینجامد به استحاله تمام عیار این ضدانقلابیون جدید انجامید و هویت مشترک بطور کامل شکل گرفت.

این هویت مشترک را می‌توان در رفتارسیاسی این اردوگاه مشاهده نمود که آخرین آن سناریوی انتخاباتی این جریان است. "خط تحریم" الگوی رفتاری جبهه براندازی است که امروز در دستورکار بخش قابل توجهی از جریان دوم خرداد قرار گرفته است.

ادعای اینکه «امروز گرم کردن تنور این انتخابات به هر شکل و بای نحو کان، کمک به استبداد و در تقابل با آرمان محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نیز در تقابل با تحقق دمکراسی و تضمین حقوق بشر در کشور عزیزمان ایران است» اوج رذالت و انحطاط ورشکستگان سیاسی چون بهزاد نبوی، محسن میردامادی، مصطفی تاجزاده، محسن امین زاده را نشان می‌دهد که امروز به جرم خیانت به ملت در زندان به سر می برند!

فتنه گران از اتخاذ خط تحریم بدنبال آنند که:

1- وزن سیاسی خود را عیان سازند و نشان دهند که از بدنه اجتماعی قابل توجهی برخوردارند و نظام نمی‌تواند آنها را حذف کند، لذا باید تسلیم خواسته‌های زیاده‌طلبانه این افراد شود.

2- ادعای دروغین خود در انتخابات 22خرداد 88 مبنی بر تقلب در انتخابات را به اثبات رسانند.

3- با کساد کردن بازار انتخابات، از مشروعیت نظام کاسته شده و آن را بدون پشتوانه نشان ‌دهند.

4- با کاهش رای، پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کرده و بیش از پیش کشور را تحت فشار قرار داده و اهداف براندازانه خود را دنبال نمایند.

5- با تضعیف پشتوانه جمهوری اسلامی، زمینه را برای افزایش تهدیدات بیگانگان علیه ما فراهم آورند. به عبارتی با خیانت به ملت، دشمنان را در تهاجم علیه ایران تحریک و یاری رسانند.

فرصتهای پیش رو

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

    با نزدیک شدن به 12 اسفندماه، روز برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کشور به تدریج در حال ورود به فضای رقابتهای انتخاباتی است. با رونق بازار رقابت و انتخابات، زمینه برای مشارکت حداکثری فراهم آمده و ملت حس و حال حضور در انتخابات را در وجود خود احساس می‌کنند.

    اما در این میان عواملی مانع از گرم شدن تنور انتخابات و ترغیب توده‌های ملت برای حضور در پای صندوق‌های رای است که برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است که این موانع شناخته شده و برای رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد. ضمن آنکه دشمنان ملت و انتخاب نیز بیکار ننشسته و با شناخت این موانع در تلاشند تا آن موانع را تقویت کرده و موجب سرد شدن بازار انتخابات شوند. فتنه گران شکست خورده سال 88 نیز به عنوان ایادی استکبار جهانی با اتخاذ "خط تحریم" همین اهداف را دنبال می‌کنند.

    شناخت این عوامل حداقل سه فایده به همراه خواهد داشت:

    1- با شناخت و تفکیک علل عدم مشارکت برای هر یک راهکار و درمان مناسب را توصیه کرد.

    2- با رفع آن می‌توان امکان تحقق مشارکت حداکثری را فراهم آورد و بر اقتدار و اعتبار نظامی اسلامی افزود.

    3- با طیف بندی علل عدم مشارکت مانع بهره برداری دشمنان شد. چرا که دشمن معمولا با مصادره به مطلوب میزان عدم مشارکت، مدعی است که همه آنها که پای صندوقهای رای حاضر نشده‌اند، از مخالفین نظامند! این در حالی است که افراد معمولا به علل متعددی رفتار مشابهی را از خود نشان می‌دهند که با دقت نظر می‌توان آنها را واکاوی کرد. در انتخابات نیز علل متعددی منجر می‌شود که بخشی از جامعه در پای صندوق رای حاضر نشوند. رهبر معظم انقلاب اسلامی با نکته سنجی تمام در جمع دانشجویان به واکاوی این مساله پرداخته و چنین اشاره می‌کنند:

    «نه این‌که اگر عده‌ی زیادی شرکت نکردند، این‌ها به نظام «نه» گفته‌اند؛ به‌هیچ‌وجه این‌طوری نیست. آن‌هایی که به‌خاطر «نه» گفتنِ به نظام نمی‌آیند، درصد خیلی کمی‌اند. یک‌عده به‌خاطر بی‌حالی نمی‌آیند؛ یک‌عده به‌خاطر بی‌حوصلگی نمی‌آیند؛ یک‌عده روز جمعه کار دیگری دارند و نمی‌آیند؛ این‌ها را شما راه بیندازید. والّا کسانی‌که معتقد به نظام و قانون اساسی نیستند و دلشان برای بیگانگان و نفوذ آن‌ها پر می‌زند و منتظر آمدن بیگانگان هستند، درصد بسیار کمی‌اند.»(5/3/84)

    برای شناخت این موانع بدنیست تا برای این سوال که «چرا یک شهروند در روز انتخابات به پای صندوق رای حاضر نمی‌شود؟» پاسخی درخور بیابیم. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که در مجموع سه دسته علت برای عدم حضور افراد در پای صندوقهای رای می‌توان در نظر گرفت، که توجه به آنها می‌تواند رمز عبور از موانع مشارکت حداکثری باشد. این عوامل را می‌توان به ترتیب چنین برشمرد: 1- ناآگاهی، 2- بی‌اعتمادی، 3- نارضایتی.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

     با کلیدخوردن سناریوی "خط تحریم"، اصحاب اردوگاه فتنه و ضدانقلاب با همه توان وارد میدان شده‌اندتا برای تحقق اهداف خود تلاش نمایند. بازی در این سناریو برای ضدانقلاب به بازی برد - باختی تبدیل شده که شکست در آن به برچیده شدن تاریخی این اردوگاه خواهد انجامید. فتنه گران فراری که در انتخابات پیشین مدعی بیشماری!؟ و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند, اینک مدعی‌اند که هواداران خود را در خانه نگه خواهند داشت! و با نیاوردن آنها به صحنه، مشروعیت انتخابات پیش رو و نظام اسلامی را با کاهش شدید آراء مواجه خواهند ساخت.

    فتنه گران با اتخاذ شیوه‌ای قیم مآبانه و انحصارگرایانه و بهره‌برداری از شیوه های جنگ روانی از قبیل تهدید و برچسب زنی، وارد میدان شده و همه کسانی که نظری متفاوت داشته و منتقد خط تحریم بودند را مورد همجمه قرار دهند. قیم مآبان در آستانه آغازثبت نام داوطلبان در بیانیه‌ای اعلام داشته بودند: «امروز گرم کردن تنور این انتخابات به هر شکل و بای نحو کان، کمک به استبداد و در تقابل با آرمان محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نیز در تقابل با تحقق دمکراسی و تضمین حقوق بشر در کشور عزیزمان ایران است.» ادبیات تهدیدگونه این بیانیه به خوبی نشان می‌دهدکه مدعیان روشنفکری و لیبرالیسم تا چه اندازه برای ملت حق انتخاب قائلند که هرگونه تفاوت تحلیل و نظر را به استبداد و خیانت ورزی متهم می‌سازند.

    این افراد نه تنها انحصارگری و قیم مآبی را نسبت به توده‌های ملت اعمال می‌دارند، بلکه قصد دارند تا حتی نخبگان و فعالان سیاسی را نیز با اجبار تحت سیطره خود در آورده و آنان را به نیز تغییر رویه وادار نمایند. این انحصارگری و تمامت خواهی را می‌توان در فشارهایی که بر آن بخش از اصلاح طلبان که رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده و از خط تحریم استقبال نکرده‌اند، مشاهده نمود.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    سایه اضطراب بر اردوگاه تحریم 

    طرح سناریوی "خط تحریم" آغازی بازی برد - باختی است که فتنه گران علیه نظام اسلامی آغاز کرده‌اند. این جریان متوهم که گمان داشت با طرح‌ریزی این بازی پرشدت خواهد توانست بنیانهای مشروعیت نظام اسلامی را متزلزل سازد، در همان ابتدای راه با ناکامی و شکست زودهنگام مواجه شده است. برخی از اعضای باتجربه وابسته به این اردوگاه که کمی سرد و گرم روزگار را بیشتر چشیده و با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از دیگر سبک سران این اردوگاه آشنایند، با مشاهده نشانه‌های آشکار شکست این طرح در همان نطفه‌ی اولیه و مرحله جنینی، وارد میدان شده و تلاش دارند تا از تبعات شکست بازی "برد - باخت" و دوئل با نظام اسلامی بکاهند، تا شاید کالبد بی‌جان فتنه بعد از حماسه 12 اسفند 90، رمقی برای ادامه حیات داشته باشد!

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]

    با پایان یافتن ثبت نام از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرآیند انتخابات وارد مرحله جدی شد. در کمتر از 2 ماه مانده تا برگزاری این رویداد بزرگ در 12 اسفندماه، ضروری است تا ابعاد مختلف آن مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد. این انتخابات از جهات متعددی دارای اهمیت است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

    1- انتخابات مجلس نهم اولین انتخاباتی است که بعد از فتنه برپاشده توسط شکست خوردگان 22خرداد88، برگزار می‌گردد. در آن انتخابات باشکوه که با حضور 85 درصدی ملت شکل گرفت، دشمنان انقلاب اسلامی و بازی خوردگان داخلی آنها که از نتیجه حاصله سخت عصبانی و شگفت زده بودند، بر آن شدند تا فاز عملیاتی کودتای مخملی را که مقدمات آن را در دوران رقابتهای انتخاباتی چیده بودند، کلید زنند. آنها بلافاصله بعد از پایان رای گیری و قبل ازآغاز شمارش آراء اعلام کردند که پیروز انتخابات اند! و اگر کسی دیگر بعد از شمارش آراء مشخص شود که انتخاب گردیده، بدین معنا خواهد بود که در انتخاب تقلب شده است! خیلی زود مشخص شد که اغراض فتنه گران از طرحاین ادعاها چیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان در آن سناریو "اعتماد ملت" را نشانه رفته بودند و «می‌خواستند اعتماد را بگیرند تا مشارکت را بگیرند، تا مشروعیت را از جمهوری اسلامی بگیرند»!(29/3/88)

    البته به لطف خداوندمتعال، در طول دو سال گذشته ملت بزرگ ایران با مشارکت در امور متعددی، اعتماد خود به نظام اسلامی را به انحاء مختلف نشان داده و ثابت کرده است که همه تلاشها برای شبهه افکنی در افکار عمومی بی‌نتیجه بوده است. حضور باشکوه هر ساله و پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن و روز  قدس، خلق حماسه بزرگ نهم دی ماه 88، برگزاری باشکوه مراسم سالگرد حضرت امام(ره)، همکاری ملی برای اجرای طرح کلان تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها، مقاومت ملی در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی، تنها گوشه‌ای از نماد این حضور در صحنه و اعتماد ملی است. برگزاری باشکوه انتخاباتی با مشارکت حداکثری ملت ایران، بار دیگر تجلی این "اعتماد ملی" خواهد بود و با صراحت بیشتری ادعاهای واهی مبنی بر تقلب در انتخابات را ابطال و رسوا خواهد کرد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی