سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اطلاعیه شماره سه پایگاه اطلاع رسانی گرداب
بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب مردمی و شکوهمند جمهوری اسلامی می‌گذرد و 30 سال جهت حفظ استقلال، امنیت و سرافرازی کشور تلاش و مجاهدت گردید. در این میان با همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خشونت‌های ناشی از ترور و جنگ تحمیلی، امروز شاهد توسعه و بالندگی همه‌جانبه کشور می‌باشیم.اهداء بیش از 200.000 شهید در مبارزه با شرارتهای ضدانقلاب، گروهکهای تروریستی، اشرار و قاچاقچیان و جنگ تحمیلی بیانگر مظلومیت انقلاب اسلامی ایران و فداکاری همه افراد کشور برای حفظ ناموس و تمامیت ارضی آن می‌باشد و خون پاک جوانان این مرز و بوم و صبر خانواده‌های معظم آنان و جانبازان و آزادگان گرانقدر، بیش از پیش مایه افتخار ملت عزیز ایران اسلامی قرار گرفت تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در ناکامی قرار گیرند.
گرداب؛ تیم رصد سایبری سپاه

بسمه تعالی

با عرض تشکر و سپاس از دلاور مردان عرصه جهاد و ایستادگی و با درورد بر استقامت و پایمردی سبز پوشان سپاه محمد (ص)

این روزها در عرصه اینترنت وفضای حقیقی کمتر کسی است که ازشناسایی و فروپاشی و دستگیری مدیران سایتهای  مستهجن و ضددینی مرتبط  به آنها  چند شبکه سازمان یافته را که در ترویج بی بندوباری اخلاقی و هجوم به ارزشهای اخلاقی و دینی مردم فعال بودند را توسط جان برکفان سپاه پاسداران بی خبر باشد

راه اندازی سایت‌های مستهجن و تبلیغات علیه ایران که از ده سال پیش آغاز شده و در پنج سال اخیر گسترش و بسط پیدا کرده ،در مسیر بزرگتری که همان نابودی فرهنگ ایرانی، اسلامی چندین هزار ساله ملت بزرگ ایران است، می‌باشد ،که هر بار به شکلی وازطریق نرم و در فضای مجازی اقدام به گسترش عملیات ضد دین، ضد فرهنگ و براندازانه دست بکار می شده است.

در آغاز سال جدید بهترین خبری که دل مردم قهرمان و شهید پرور ایران را شاد نمود همین خبر بود.

مدتها بود که دغدغه هایی در بین گروهی از مدیران و کاربران سایت و سایبر از روی کار امدن و رشد قارچی شکل اینگونه سایت ها وجود داشت که با رایزنی ها و بحثهایی بین کارشناسان و کارگزاران و مسئولین اینگونه مکانها در میان گذاشته می شد. و حتی طی مقالات و مصاحبه هایی این درد و دغدغه بیان می گشت و خواسته های عزیزان در یافتن راهکارهایی برای مبارزه با اینگونه حرکت ها بازگو و تحلیل و مباحثه شد. اما با احساس مسئولیت عزیزان سپاهی و مبارزان حقگو و ولایتمداران و سربازان گم نامامام زمان عج یک بار دیگر لبیک به هل من ناصر گویان این وادی دادند و با دستگیری و انهدام این گروه نشان دادند که در هرکجا و هر صحنه مبارزه پیروز میدان هستند و خواهند بود.

این تشکر و قدر دانی از جانب همه کسانی است که سعی در ایجادفضای سالم و پاک برای آموزش و تبلیغ را دارند.

به امید موفقیت و نصرت سپاه غیرتمند و سر بازان همیشه پیروز و مومن و متعهد به حق ولایت.

این پست به منزله تشکر و حمایت و قدردانی از این اقدام بسیار ارزنده و بزرگ عزیزانمان در این نهاد مدافع حقوق مستضفین و مومنین اعم از همه اقشار متعهد ایران اسلامی است.

این پیروزی مبارک باد

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    شب گذشته که رئیس جمهور کشورمان محمود احمدی نژاد" با اعلام خبر مهم پیوستن تهران به باشگاه هسته ای جهان و موفقیت دانشمندان ایرانی در تکمیل سوخت هسته ای اظهار داشت: با مجاهدت جوانان مومن و خلاق و نیز دعای ملت شجاع و هوشمند ایران چرخه تولید سوخت هسته ای آزمایشگاهی در کشور کامل شده است و اکنون اورانیوم با غنای مورد نیاز برای نیروگاه هسته ای در روز 20 فروردین سال 1385 بدست جوانان لایق این کشور تولید شده است
     و همچنین امروز با حضور محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور کشورمان  در کارخانه‌ تولید سوخت هسته‌یی اصفهان، FMP آخرین حلقه‌ چرخه‌ سوخت هسته‌ای کشور کامل شد.

    رئیس جمهوردر مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای سخنرانی و خبرهای خوش هسته‌ای اعلام کرد.

    حجسته باد این پیروزی بر رهبر معظم انقلاب و همه مردان سخت کوش و ایستا و دانشمندان کوشا و همچنین مبارک باد بر امت قهرمان و نجیب ایران 

    و سلام بر رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر و همه دلهای آرزومند ایران اسلامی آباد.

    گوارای وجودتان باد این همه غرور و این همه شعور و شهرت در  نزد همه جهانیان

    خدا را شکر و سپاس که اینچنین  بعد ازمدتها دستان غیرتمندان ایرانی توانست در علوم و فنون ساخت و راه اتدازی فن آوری هسته ای صلح آمیز گامهای بلندی را برداشته

    وهمچنان در راستای تولیدو بهبود و ارتقای انرژی در کشور اسلامی ایران به خود کفایی دست یابند.

    هم اکنون سخنرانی دکتر احمدی نژاد از شبکه های مختلف خارج و داخل کشور در حال پخش شدن است



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    دوازده فروزدین ماه سالروز علبه مردم ستمدیده بر طاغوتیان و حامیان آنها و همه خودکامگان شرق و غرب مبارک باد

    از پیام حضرت امام خمینی قدس سره به مناسبت 12 فروردین 1358

    نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست، و با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت موقت از سوی امام خمینی« قدس سره» زمینه ی مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت در ایران فراهم شد.

    روز دوازده فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است که بی هیچ ریب و شکی زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

    این روز مقدس، این یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال  و آرزوهای حیوانی خود می دانند.

    در این روز عزیز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 2/98 درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد.

    در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های زیاد دیگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت. در این روز مقدس حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

    این عبارت ملکوتی که به عنوان شعار اصلی انقلاب اسلامی و توسط میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزات درخشان ملت با سلطنت پهلوی همه روزه در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده شده بود، حکومتی را پایه ریزی کرد که عدالت اسلامی یکی از اهداف عالیه ی آن بود. در این شعار مقدس کلمه ی استقلال به عنوان نخستین هدف مطرح شده بود که رساننده ی این پیام به جهان و جهانیان بود که امت مسلمان ایران می خواهد «اراده ی ملی» خود را حاکم بر مقدرات خویش سازد تا بتواند از نفوذ و دخالت های بیگانگان رهایی یابد و چه زیبا و متین امام خمینی قدس سره فرموده است:

    «اگر استقلال کشور خودمان را تحصیل نکنیم سایر چیزها درست نخواهد شد.»

     تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ی ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه این بارقه ی امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده ی خداوند تبارک وتعالی را شاهد باشند. 

    امام خمینی قدس سره در تاریخ 12 فروردین 1358 پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی پیامی رادیو تلویزیونی فرمودند(1):

    «خداوند تعالی وعده فرموده است که مستضعفین ارض را به امید و توفیق خودش، به مستکبرین غلبه دهد و آن ها را امام و پیشوا قرار دهد. وعده ی خداوند تعالی نزدیک است. من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند چنان که تاکنون غلبه کردند... من از عموم ملت ایران تشکر می کنم که در این رفراندوم شرکت کردند و رأی قاطع خودشان را که باید گفت صددرصد پیروزی بوده است دادند و به جمهوری اسلامی هم رأی دادند... جمهوری اسلامی است که احکام مترقی او بر تمام احکامی که در سایر قشرها و سایر مکتب هاست تقدم دارد.»

    رهبر کبیر انقلاب اسلامی قدس سره در قسمت دیگری از پیام خود فرمودند:

    «صبح گاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه ی شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.

    انتخاب واژه ی عید برای چنین روزی از سوی امام امت« قدس سره» یک انتخاب دقیق و صحیح است؛ زیرا عید به روزی اطلاق می شود که آن روز نو و شادی آفرین باشد و باعث سربلندی و مجد یک ملت شود. بنابر این دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران می باشد.

    هدف دیگر شعار اصلی انقلاب، کلمه ی آزادی بود. در رابطه با آزادی نظرات مختلف و متعددی مطرح می شود؛ اما در اسلام، آزادی جامع ترین و مانع ترین معنا را در بر دارد و آن عبارت است از: شرایط سیاسی – اجتماعی لازم برای رشد و تعالی فرد و مردم که در آن موانع قانونی و فرهنگی مثل عرف و عادت، و موانع سیاسی، مانند سلطه ی طاغوت و استعمار و استبداد وجود نداشته باشد. یعنی انسان در انتخاب عقیده و بیان و نشر آن آزاد است. مگر آن که به دیگران آسیبی وارد بیاید و همچنین از خود سلب آزادی به شیوه غربی ننماید به طوری که مردم بتوانند هدایت و رشد و تعالی یابند.

    هدف نهایی شعار اصلی، کلمه ی جمهوری اسلامی بود که از به هم پیوستن جمهوری و اسلامی به دست آمده است. کلمه جمهور به معنای توده یا انبوه مردم است و منظور از گنجاندن چنین کلمه ای برای نظامِ شکل گرفته ی بعد از انقلاب، اتکا داشتن و تعیین کننده بودن رأی مردم در سرنوشت خود و کلیه ی امور اجرایی کشور می باشد و به طور کلی حکومتی را تببین می کند که برای تأمین زندگی دنیایی توده مردم متکی به مردم باشد.

    واژه ی اسلامی هم به سبب تمایز آن از دیگر نظام های جمهوری است که ویژگی های خاص خود را دارد که در آن ارزش های الهی و قرآنی بر تمامی شئون حاکمیت دارد و همچنین ولی فقیه که بر طبق نظام الهی، ولایت امر و امامت امت را بر عهده می گیرد، افزون بر تأمین زندگی مردم، مسؤولیت هدایت مردم و کمک به رشد و تعالی آنان را بر عهده دارد. برای تحقق این بخش حیاتی از شعار اصلیِ انقلاب پس از پیروزی آن، نیاز بود تا رسماً ناظم مشخصی حاکم بر ایران شود و در همین راستا بود که رهبر نهضت، امام خمینی« قدس سره» طی سخنانی فرمودند:

    «... احتیاج به رفراندوم هم نیست؛ برای این که مردم آرای خودشان را در ایران اعلام کردند. با فریادها، با دادها اعلام کردند...»

    و در ادامه علت اعلام همه پرسی را رسمی کردن آن، اتمام حجت برای دیگران و بسته شدن راه اگرها و مگرها عنوان کرده و فرمودند:

    «... این جانب به جمهوری اسلامی رأی می دهم و از شما هم می خواهم که به آن رأی دهید...».

    دقیقاً در همین زمان وسوسه های خناسان شروع شد. از جمله این که طرح کردند که حکومت بر اساس «جمهوری» بدون قید دیگری یا این که جمهوری دمکراتیک و ... باشد. لذا امام امت قدس سره با احساس خطر انحراف در صفوف متحد ملت و با آگاهی بی نظیر خود مردم را از این خطر آگاه کرده و فرمودند:

    «رأی بدهید به جمهوری اسلامی، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر.»و مردم ایران در روزهای سرنوشت ساز، دهم و یازدهم فروردین 1358 با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رأی، به یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی جامه ی عمل پوشاندند و پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را با آرای عظیم و باور نکردنی خود تحقق بخشیدند.

    نتیجه ی درخشان 2/98 درصدی آرای مردم، مطرح شدن هر گونه بحث و جدلی را در شکل و نوع حکومت ایران پس از سقوط نظام شاهنشاهی 2500 ساله از میان برد و با رهبریت قاطع امام خمینی قدس سره و مجاهدت ها و کوشش های بی نظیر امت مسلمان ایران حکومت اسلامی در سرتاسر ایران استقرار یافت؛ تا به حول و قوه ی الهی ملت بزرگ ایران بتواند توانمند و امیدوار زمینه ی تشکیل حکومت عدل اسلامی را برای ظهور امام زمان «علیه السلام» فراهم آورد.

    بدین ترتیب مبارزات مستمر و پیگیر امت مسلمان ایران در برپایی حکومت اسلامی تحقق یافت و عصر نوینی در تاریخ ایران و اسلام آغاز شد.

    امام خمینی« قدس سره» به شکرانه ی این پیروزی درخشان در پیام خود فرمودند:

    «... من به دنیا اعلام می کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه به زباله دان تاریخ دفن کنند...»

    «... من از این همبستگی بی مانند که همه به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا لبیک گفتند و به اتفاق آرا به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند، تقدیر می کنم...»

    پی نوشت:

    1- صحیفه نور، جلد سوم، چاپ جدید، ص 483.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    یکسال از فاجعه سامرا گذشت...به نظر شما وظیفه ما خصوصا ما که قم هستیم و ریزه خوار سفره اهل بیت(علیهم السلام) هستیم در قبال این موضوع چیست؟

    بسم الله الرحمن الرحیم

    قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی_بگو(ای پیامبر)من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمیکنم مگر محبت و دوست داشتن نزدیکانم(اهل بیتم) شوری ایه 23

    باز هم محرم الحرام فرا رسید و باز هم مصیبتی دیگر قلب امام زمان(عج) را فشرد باز هم خاطره بقیع ویران در دلهای عاشقان زنده گشت و باز هم دست مسلمان نماهای شیطان صفت مصیبتی بر خاندان مطهر رسول الله(ص) وارد ساخت . اری بیست و سوم محرم است سالروز تخریب حرم مطهر امام هادی و امام حسن عسکری(علیهم السلام) مگر خاندان ال الله و فرزندان رسول الله(علیه السلام) چه گناهی مرتکب شده اند که بعد  از 1200 سال از شهادتشان  باز هم دست کینه و دست حسادت و دست بعض این مصیب و این فاجعه را صورت داد.ایا این است سزای رسول خدا ؟ ایا این است سفارش خداوند در قران کریم به خاندان پیامبر حبیب و عزیزش؟ ایا این محبت است نسبت به این خاندان؟

    نمیدانم انان که ادعای مسلمانی میکنند چگونه دست به این اعمال میزنند؟

    نمیدانم علمای انها که فتوای این جنایت را میدهند از کدام ایه قران کریم  و کدام سنت این دستور را گرفته اند؟

    نمیدانم  و نمیدانم و نمیدانم؟

    از خداوند متعال خواستار هدایت برای همه ما مسلمانان و فهم و شعور حقیقی از اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و اله) و سیر در راه  وسیرت رسول اکرم و اهل بیت مطهرشان(صلوات الله علیهم) را خواهانم.

    بر ما و همه مسلمانان جهان و خصوصا دولت و ملت عراق است که دست به همت گمارده و هر چه زودتر به بنای ان حرم مطهر و ان بارگاه معطر بپردازیم و باشکوهتر و با عظمتر از اول انرا بازسازی کنیم تا نور هدایتی باشد برای دنباله روان نور و خاری باشد بر چشم دشمنان خداوند متعال و رسول و خاندان گرامیشان(صلوات الله علیهم اجمعین) انشاء الله.

    الامان از این مصیبت الامان / گشت ویران خانه صاحب زمان / بارالها شد خراب  ان مرقدی / کا رمیده اندر ان جان جهان

    این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت حجت(عج) وتمامی شیعیان و دوستاران خاندان ال محمد(صلوات الله علیهم)  و بالخصوص اعضای محترم این کلوپ(جامعه الزهرا) تسلیت عرض می نماییم. وبنده اضافه می کنم و همچنین به  همه دوستان این فضای مجازی و مخصوصا میهمانان فصل انتظار

    یا علی مدد

     به نظر شما وظیفه ما در قبال این فاجعه عظیم چیست؟

    (ظهور)

    برگرفته شده از مقاله برادر بزرگوارم ظهور در این لینک

    http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/women_alzahra/topicid/528429/wrapper/true 

     به نقل از شریف نیوز

    جزئیاتی در مورد انفجار سامرا

    بیان جبر صولاغ، وزیر کشور عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سعدون الدلیمی، وزیر دفاع این کشور گفت:‌ تحقیقات اولیه درخصوص انفجار ضریح امامین عسگریین(ع) که بیست‌و دوم ماه گذشته در سامراء به وقوع پیوست، نشان می‌دهد که در این عملیات تروریستی تعداد 20 تروریست شرکت داشته و طی 10 ساعت سعی کردند تا مقدار 215 کیلوگرم خرج موشک‌های زمین به زمین را در گوشه‌های حرم جاسازی و بعد از آن شهر را به سرعت ترک کنند.

    به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، وی ادامه داد:‌ عاملان این اقدام تروریستی مقدار 9 کیلوگرم از این خرج‌ها را در گوشه‌های ضریح، مقداری در بالای قبر امامین عسگریین(ع)، هشت کیلوگرم را در داخل صحن، دو کیلو برای منفجر کردن دیوارهای قدیمی و جدید حرم و سه کیلو نیز برای قدمگاه امام مهدی(ع) جاسازی کردند.

    صولاغ افزود: وزن خرج‌های منفجره که از سوی 20 عامل تروریستی در داخل حرم کارگذاشته شده بود، 215 کیلوگرم بوده است که شیوه‌ی این انفجار چیزی مشابه با شیوه‌ی سازمان امنیت و اطلاعات صدام است.

    وی با بیان این‌که بخشی از جزییات این تحقیقات به طور محرمانه باقی خواهد ماند، تصریح کرد: امکان داشت انفجار سامراء موج بی‌سابقه‌ای از خشونت‌های طایفه‌یی را در عراق ایجاد کند.

    وزیر کشور عراق در ادامه به زمان ورود عاملان به حرم عسگریین(ع) اشاره کرد و افزود:‌ این افراد ساعت هشت عصر وارد حرم شده و در ساعت شش صبح بعد از پایان جاسازی مواد منفجره آن‌جا را ترک کردند.

    وی با اشاره به تحقیقاتی که در خصوص ادعای وجود جوخه‌ی اعدام در عراق انجام شده بود، گفت:‌ تحقیقات در این باره موجب دستگیری 22 تن شد که از این میان 18 تن آزاد شدند. چهار تن دیگر نیز در حال بازجویی شدن هستند.

    صولاغ همچنین اظهار داشت که تحقیقات درباره‌ی دستگیری 22 تن از کارمندان یک شرکت امنیتی نیز ادامه دارد.



  • کلمات کلیدی : سیاست
  • <   <<   6   7   8   9   10      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی