سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 روزهای  اخیربا شکاف در بین یاران مهدی کروبی روبرو بودیم .از این قرار  یک عضو هیات موسس حزب اعتماد ملی به همراه دیگر عضو فعال این حزب از حلقه یاران شیخ اصلاحات کناره گیری کردند. ورضا حجتی و مهدی مومنی که از اعضای اسبق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت محسوب می شوند با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری میرحسین موسوی اعلام نمودند..حجتی که در حال حاضر عضو هیات موسس حزب اعتماد ملی می باشد  در یک گفتگوخاطر نشان کرد که اخیرا از عضویت در این حزب کناره گیری نموده و علاقه ای به فعالیت در ستاد کروبی ندارد.همچنین مهدی مومنی که در بدو شکل گیری حزب اعتماد ملی از اعضای شورای مرکزی و قائم مقام شاخه دانشجویان و جوانان این حزب محسوب می شد در اقدامی ناباورانه در صف حامیان کاندیداتوری موسوی قرار گرفت.لازم به تذکر می باشد حجتی و مومنی در جریان انتخابات نهم ریاست جمهوری به ترتیب رییس و نایب رییس کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی کروبی را به عهده داشتند.از طرفی با برگزاری مجالس گفتگو در شهرهای محتلف با درگیریهای لفظی و پرسش و پاسخ   بین هواداران میر حسین و مهدی کروبی اینچنین دریافت میشود که دیگر دو  طیف اصلاح طلب رنگ خود را باخته اند و روز به روز  در افشای یکدیگر پیشروی های چشمگیری داشته اند . هر چند که ریخته شدن آرای یکی به ظرف دیگری تا اخرین روزهای تبلیغات انتخاباتی ممکن است رشد و یا سکون داشته باشد.

 ولی  قسمت قابل توجه این سناریوی جنجالی که بیشتر بر علیه شیح اصلاحات  در دست اقدام است این است که ایشان به وسیله دوستان نزدیک خود دور خورده است که بهترین و فعال ترین یاران خود را یک شبه در ستاد رقیب می بیند و باعث شد است که ایشان آغازی بر افشاگری و تهدید به لو دادن کارهای رقیب خود داشته است. ولی در عین حال از نظر تحلیلی ایشان هنوز سخت گیج از این دور خوردن است و جواب قاطعی به رقیب خود نداده است تا بتواند هدف و انگیزش کاندیدای رغیب را برای دیگران لو دهد.   از نظر تحلیل حرکتهای سیاسی می توان به این نکته اشاره کرد که ایشان دو راه چاره اصلی در پیش خواهد داشت. یکی اینکه هر چه از اسرار  اهداف ایشان میداند به مردم بازگو کند و از روبرو شدن با اماچ تیرهای انتقادی و تلافی جویانه رقیب نترسد و دیگر اینکه سکوت اختیار کرده و تن به سازش و همچنان رکود و کنار گزاری بدهد که این نیز از شیخ اصلاحات که این همه در برقراری جبهه اعتماد تلاش و تکاپو داشته است بعید و دور از تحلیل است. راه دیگری که  یک سیاستمدارعاقل انجام میدهد و سعی در بازگشت خود به جامعه می دارد راهی غیر ازآندو راه  می باشد که خود را بااکثریت بالا هماهنگ کردن و در بین توده مردم هنوز جایی را برای خود نگه داشتن است و این چیزی نیست الا اینکه به نفع کاندید اکثریت که پر واضح است که چه کسی است کنار رفتن.

  حامیان موسوی در جلسات شیخ اصلاحات بلوا به پا می کنند و کروبی  اینگونه خطابشان می کند «به شما و رؤسایتان که در خانه‌های تیمی در تهران نشسته‌اند، هشدار می‌دهم به این کار سازمان یافته پایان دهید...تعیین تکلیف نه با خاتمی و میرحسین است نه با‌هاشمی و دیگری بلکه با خواست ورای مردم است.»

((((((((((کاندیداى زاپاس نیستم ))))))))))))))))

 همچنین اینطور به نظر مى رسدکه تیم کروبى به بر ملا شدن اختلافات خود با جناح موسوى اشتیاق بیشتری دارد. کروبى خودش هم براى تصریح به این مرزبندى دلایل زیادی دارد. او نخواهد پسندید که رقباى سیاسى دوم خردادى اش یعنى مجاهدین و مشارکت و یاران خاتمى که در حلقه میرحسین جاى گرفته اند، او را به عنوان «کاندیداى زاپاس» در افکار عمومى جلوه دهند. کروبى از سکه بدلى اصلاحات بودن خوشش نمی آید . وی در ماه هاى گذشته به شدت از جانب خاتمى و اطرافیان وی تحقیر شده است. شعار «یا من یا میرحسین» که از جانب خاتمى مطرح شد، تحقیرآمیزترین صورت بر خورد با  مهدی کروبى بود. این شعار، مهدی کروبى را از حلقه رجال سیاسى دوم خرداد  و اصلا ح طلبها به کنارى زده و شیخ اصلاحات را که از مدت ها قبل اعلام کاندیداتورى نموده بود، عملاً نادیده گرفته شد . به همین دلیل بود که کروبى از همان آغاز تصمیم گرفت به هیچ عنوان عرصه انتخابات را به نفع هیچ کدام حتی بصورت یک اجماعى دوم خرداد ترک نکند. او تا انجا پیش رفت که صریح اعلام کرد اگر دوم خردادى ها بخواهنداز وساطت بیت امام(ره) را هم استفاده کنند صحنه را خالى نخواهد کرد.

این سخنان، روز پنج شنبه در اصفهان، زمانى مهدى کروبى بیان کرد که هواداران میرحسین موسوى تلاش کردند با ایجاد درگیرى، جلسه دبیرکل حزب اعتماد ملى را دچار تنش وحاشیه کنند.کرباسچی رئیس ستاد کروبى اما، صریح تر از وی به اردوگاه میرحسین تاخت. کرباسچى با زبان کنایه آمیز مشهورش گفت که.« نوار سبز، زرد، سرخ و سیاه، پاسخگوى مطالبات مردم نخواهد بود و توجه به این مسائل ما را از مسیر اصلى دور مى کند و شرایط روز به روز بدتر مى شود.» نوک پیکان کنایه کرباسچى در این جملات، متوجه نوارهاى پارچه اى سبزى است که میرحسین موسوى به عنوان نماد تبلیغاتى خود انتخاب کرده است

خبرنامه داخلی حزب مشارکت نیز در شماره اخیر خود به شکلی صریح به عدم توانایی موسوی در بیان حرف جدیدی در فضای سیاسی کشور می نویسد:«ادعای خلق وترویج گفتمان جدید در ساحت سیاست ایران ادعایی مسموع نیست .... رهیافت ها و رویکردهایی که مشاوران نزدیکان مهندس موسوی ازآن به عنوان گفتمانی جدید یاد می کنند حداکثر به عنوان یک زیرگفتمان ودرحقیقت به عنوان راهبردی برای برون رفت از وضعیت موجوداست و...»

به دنبال این درگیری نیز دبیرکل حزب اعتماد ملی ضمن هشدار به هواداران موسوی وحزب مشارکت در باره تأثیر مخرب رفتارهای آنان علیه اصلاح طلبان گفته: «به شما و رؤسایتان که در خانه‌های تیمی در تهران نشسته‌اند، هشدار می‌دهم به این کار سازمان یافته پایان دهید. ...تعیین تکلیف نه با خاتمی و میرحسین است نه با‌هاشمی و دیگری بلکه با خواست ورای مردم است.»

شیخ اصلاحات در ادامه با این بیان ‌که «تحمل و صبرم بالاست»، خطاب به اخلالگران حامی میرحسین موسوی و دولت میگوید: با این کارهایتان آب به آسیاب احمدی نژاد می‌ریزید ما تعارف نداریم اینجا جلسه ماست. شما نباید در جلسه ما اخلال وارد کنید. دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه سخنان خود با هواداران میرحسین موسوی گفته: بگذارید همه حرف‌ها شنیده شود و مردم خود قضاوت کنند. زیرا تعیین تکلیف نه با خاتمی و میرحسین است نه با‌هاشمی و دیگری بلکه با خواست ورای مردم است.

و اینچنین موسوی بر بوم مهدی کروبی نقاشی خود را رسم کرد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     بیانات مقام معظم رهبری در 22 اردیبهشت 88 تبلور اندیشه تابناک امام خمینی است که  هر ذهن پوینده ای می تواند از آن برای خوب اندیشیدن و حفظ و صیانت از دست آورده های عظیم انقلاب کمک و بهره جوید. دسته ای از هواداران با بی اطلاعی از گفته ها و خواسته های کاندید خود در محافل به طرف داری و جانب داری های بی مورد می پردازند . اما  بیانات رهبری در 22 اردیبهشت 88 بربسیاری از این تفکرات مهرباطل شد زدند،

     در  طی این بیانات  حکیمانه و خدا پسندانه ایشان راه و روش خوب فکر کردن همچنین ارزیابی انتخاب کاندیدای اصلح را بیان کردند .  همینطور با درنظر گرفتن صحبتهای اقایانی که ادعای دروغین و پوچی را به مخاطبین خود یعنی ملت شریف عرضه می داشتنداکنون با مد نظر قرار دادن ملاکهای رهبری با  درایت و هوشیاری میتوان در برابر این ادعا ها ودروغ پردازی ها  به نتیچه گیری نهایی دست یافت که یک کانید اصلح چگونه فردی می باشد. یک انشان متفکر و آگاه با این مقایسه و یا بهتر بگویم محک زدن با سخنان رهبری می تواند بهترین گزینه خود را در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پیدا  نماید.

    لذا در این مقاله با ارائه سخنان یکی از کاندیدا ها(میر حسین موسوی) و سخنان ( مقام معظم رهبری)در صدد ایجادفضایی بوده ام تا بتوان آنچه که شایسته سالاری گفته میشودرا به دست آورد.

    بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج ‏1388/2/22

    فرمایشات میر حسین موسوی بعد از ثبت نام کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 18/2/1388

     میر حسین موسوی :آمده‌ام تا وسیله‌ای باشم برای بازگرداندن اقتدار، عزت و هویت ایرانی

    .آمده‌ام تا حامی مستضعفین باشم. آنانی که فشار تورم قامت‌شان را خم کرده و سیاست‌های نادرست اقتصادی عزت‌شان را نشانه رفته است.

    مقام معظم رهبری:علل و عوامل عزت ملی به عنوان مسئله ای بسیار مهم و اساسی، آن را از نشانه های حیات حقیقی یک جامعه سرافراز و پویا و از عوامل مهم ایستادگی در مقابل بیگانگان است.ملتی که از«تاریخ و فرهنگ و موجودیت» خود، احساس حقارت و ذلت نکند و با چشم غرور و امید به داشته ها، سنن، آداب و تاریخ و مفاخر خود بنگرد، از عزت ملی برخوردار است . قرآن کریم با اتکای به ایمان محقق خواهد شد چرا که عزت، مخصوص پروردگار، پیامبر خدا و مؤمنان به پروردگار است.عناصر برهم زننده وحدت ملی را عوامل آگاه و یا ناآگاه دشمن است و هرکسی وحدت ملی را به بهانه های مذهبی از جمله طرفداری از شیعه و سنی خدشه دار کند چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن و دشمن اسلام است چه بداند و چه نداند.

    یکى از اساسى‏ترین قلمهائى که انقلاب اسلامى به ما ملت ایران عطا کرد، احساس عزت بود. امام بزرگوار ما مظهر عزت بود. آن روزى که امام علناً فرمود «آمریکا هیچ غلطى نمیتواند بکند»، اوج اقتدار سیاسى و نظامى آمریکا در دنیا بود. امام احساس عزت را به این مردم برگرداند و انقلاب احساس عزت را به ملت ایران برگرداند. امروز ایرانى به ایرانى بودن خود و به مسلمان بودن خود افتخار میکند. امروز قدرتمندان عالم هم اعتراف میکنند که در مقابل ملت ایران، تهدید آنها، قدرت نظامى آنها و تبلیغات سیاسى آنها هیچ تأثیرى ندارد؛ ملت ایران راهى را و هدفى را که انتخاب کرد، با قدرت تمام خواهد رفت و به آن هدف خواهید رسید.

    میر حسین موسوی:آمده‌ام تا با تنش‌زدایی و تعامل سازنده روابط بهتری میان کشورمان ایران و جهان برقرار کنم تا فضا را برای توسعه کشور بگشایم و احترام به ایرانیان را در جهان تامین کنم.

    مقام معظم رهبری: تلاش استعمارگران و حکومتهای وابسته برای القای احساس حقارت در ملت ایران، سیاستهای مذلت بار حکومتهای دیکتاتوری و فاسد قاجار و پهلوی را در مقابل انگلیس و امریکا مصیبت بزرگ ملت ایران در دوران قبل از انقلاب بوده است.ملت ایران با اتکای به اسلام و به رهبری امام عظیم الشأنی که مظهر عزت این ملت و این سرزمین بود در مقابل چنین مصیبتی قیام کرد و امروز مردم ایران به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار می کنند و قدرتمندان عالم هم معترفند که تهدیدات آنها هیچ تأثیری در ملت عزتمند ایران و نظام مقتدر و پرنفوذ اسلامی ندارد.

    میر حسین موسوی:

    آمده‌ام تا حامی مستضعفین باشم. آنانی که فشار تورم قامت‌شان را خم کرده و سیاست‌های نادرست اقتصادی عزت‌شان را نشانه رفته است.

    آمده‌ام تا اشتغال را دغدغه هر روزه دولت قرار دهم. آمده‌ام تا با گسترش بیمه‌های همگانی قدمی در جهت آزادی اقشار مردم از فقر و رهایی آنها از نیاز بردارم. اقشاری که استقلال کشور و عظمت جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و فضیلت‌های آنهاست و هیچکس نیست که بتواند نقش آنان را در استقرار نظام فراموش کند یا حماسه‌هایی را که فرزندان مرزدارشان در دفاع مقدس آفریده‌اند از یاد ببرند

    در وضعیتی هستیم که شایسته و شان ملت و مردم ما نیست. سرمایه‌هایی که حاصل تاریخ پر فراز و نشیب ماست به ویژه انقلاب عظیم اسلامی و بذل خون‌های گرامی بوده‌اند، در خطرند. آنچه امروز می‌بینیم آن چیزی نیست که می‌خواستیم، آن چیزی نیست که می‌تواند باشد.

    مقام معظم رهبری:استان مشکلاتى دارد. آنجورى که من احساس میکنم و مطالعه میکنم، در درجه‏ى اول مشکل این استان عبارت است از اولاً مسئله‏ى اشتغال، ثانیاً مسئله‏ى سرمایه‏گذارى. اشتغال مسئله‏ى مهمى است. امروز نسبت بیکارى در این استان نسبتاً بالاست، در حالى که جوانهاى آماده‏ى به کار حضور دارند. کارهاى خیلى خوب و کارهاى زیادى شده، اما کارهاى دیگرى و بیشترى باید انجام بگیرد. خدا را شکر میکنیم که امروز برخلاف دوران طاغوت، دولتها خودشان به سراغ مردم مى‏آیند. یک روزى بود که مردم باید زحمت میکشیدند، تلاش میکردند تا به حضور دولتها برسند؛ امروز به برکت اسلام، دولتها هستند که راه مى‏افتند و به استانهاى مختلف، شهرهاى مختلف و دورافتاده‏ترینِ نقاط کشور میروند؛ رئیس جمهور میرود، وزیر میرود، مسئولین گوناگون میروند. مردم بعضى از این جاهائى که رئیس جمهور در آنجاها حضور پیدا میکند، میگویند ما در دوران گذشته یک مدیرکل را هم در اینجا ندیده بودیم! راست هم میگویند. این از برکت اسلام است. اسلام حکومتها را موظف میکند که به دشوارترین کارها و به ضعیف‏ترین مردم بیشتر بپردازند تا به کارهاى آسان؛ و خوشبختانه امروز این وجود دارد. خدا را سپاسگزاریم.

    میر حسین موسوی:آیا ممکن است ملتی وجود داشته باشد که به چیزی کمتر از بهترین قناعت کند یا در محقق کردن چشم‌اندازی از بهروزی که در پیش‌رویش قرار می‌گیرد، سستی به خرج دهد؟ شرایطی که امروزه در آن به سر می‌بریم بی‌تردید بهترین نیست.

    مقام معظم رهبری:این را هم در پایان این بخش از عرایضم عرض بکنم: جوانان عزیز بدانند، توطئه‏هاى استکبار خنثى شده، اما تمام نشده است. هوشیارى مردم مؤمن و آماده‏به‏کارىِ مسئولان کشور، تا امروز توطئه‏هاى دشمنان را نسبت به این استان و نسبت به جریانهاى مشابه خنثى کرده؛ اما نباید فکر کرد که دشمن دست کشیده و ساکت نشسته و از دنبال کردن اهداف شوم خودش منصرف شده؛ نه، هشیارى باید ادامه پیدا کند. بدانید که دشمنان ایران اسلامى میخواهند ایران یکپارچه نباشد و اسلام بر این کشور حاکم نباشد. آن قدرتمندان مستکبرى که توانسته‏اند اغلب کشورها و دولتهاى دنیا را زیر نفوذ سیاستهاى خودشان قرار بدهند، تا امروز نتوانسته‏اند نظام جمهورى اسلامى را - که متکى به این مردم شجاع و مؤمن است - تسلیم خودشان بکنند و در مقابل خودشان به زانو دربیاورند؛ عصبانى‏اند. روشها را عوض میکنند، اما هدفها همان هدفهاى پلیدى است که داشته‏اند؛ جوانها هوشیار باشند، خانواده‏ها هشیار باشند، مسئولین هشیار باشند. ما از موجودیت و تمامیت کشورمان دفاع میکنیم؛ ما با همه‏ى توان از اسلام عزیز دفاع میکنیم؛ ما تا امروز در مقابل رعد و برق توخالى استکبار نترسیدیم و عقب‏نشینى نکرده‏ایم، بعد از این هم نخواهیم ترسید و عقب‏نشینى نخواهیم کرد.

    میر حسین موسوی:آمده‌ام تا با دستور کار قرار دادن فرمان هشت ماده‌ای امام خویش، آن را از نو چراغی تابنده در مسیر تحقق حقوق شهروندی و حفظ حریم خصوصی قرار دهم.

    عزیزان من! همه‏ى ملت ایران! وحدتتان را قدر بدانید. این اتحاد براى این کشور، اتحاد بسیار پرشکوه و پربرکتى است. اتحاد را قدر بدانید، همدلى را قدر بدانید، همکارى را قدر بدانید، همراهى دولت با ملت را قدر بدانید، مردم‏دوستىِ دولت را قدر بدانید. دولت هم ایمان مردم را، حماسه‏ى مردم را، شور و شوق جوانان را و روح ابتکار و فعالیت و کارآفرینى را در نسلهاى رو به رشد این کشور قدر بداند و از این نیروها استفاده کند که ان‏شاءاللَّه همین جور هم خواهد شد.
     میر حسین موسوی:آمده‌ام تا با تنش‌زدایی و تعامل سازنده روابط بهتری میان کشورمان ایران و جهان برقرار کنم تا فضا را برای توسعه کشور بگشایم و احترام به ایرانیان را در جهان تامین کنم.

    آمده‌ام تا حامی مستضعفین باشم. آنانی که فشار تورم قامت‌شان را خم کرده و سیاست‌های نادرست اقتصادی عزت‌شان را نشانه رفته است.

    مهندس میرحسین موسوی:دیدار با نخبگان خراسان رضوی : اردیبهشت ????
    دولتی که روی کار آمد با شعار مبارزه با فساد بود ولی آنچه با آن روبرو هستیم این است که به طور ناخواسته فساد سازمان یافته‌ای را در کشور ایجاد کرده است

    میرحسین موسوی: کرمان( اردیبهشت ??
    مدام در سخنرانی‌های سیاسی، ادعاها و شعارهایی در رابطه با مبارزه با فساد مطرح می‌شود اما کجاست این مبارزه با فساد؟

     مقام معظم رهبری :نکته‏ى آخر در باب انتخابات این است که نامزدهاى محترمى که تاکنون نام‏نویسى کرده‏اند و مشغول تبلیغات و اظهاراتى هستند - اگرچه حالا وقت قانونى هم نرسیده، اما تبلیغات میکنند؛ اشکالى ندارد - سعى کنند با انصاف عمل کنند. اثبات و نفى‏شان با توجه به حق و صدق باشد. چیزهائى را که انسان میشنود، باور نمیکند که از زبان نامزدها و آن کسانى که دنبال این مسئولیتها هستند، از روى صدق و صفا خارج شده باشد. گاهى انسان حرفهاى عجیب و نسبتهاى عجیبى میشنود. این حرفها مردم را نگران میکند؛ کسى را هم به گوینده‏ى این حرفها دلبسته و علاقه‏مند نمیکند! نامزدهاى محترم توجه داشته باشند: اذهان عمومى را تخریب نکنند. این همه نسبت خلاف دادن به این و آن، تخریب کننده‏ى اذهان مردم است؛ واقعیت هم ندارد؛ خلاف واقع هم هست. بنده که از همه‏ى این آقایان اوضاع کشور را بیشتر میدانم و بهتر خبر دارم، میدانم که بسیارى از این مطالبى که بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع کشور و وضع اقتصاد و اینها میگویند، خلاف واقع است؛ اشتباه میکنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است. امیدواریم که خداوند متعال براى این ملت خیر و صلاح و آبادانى کامل را مقدر فرموده باشد.

    آخرین مطلبى که عرض میکنم این است: عزیزان من! همین‏قدر بدانید ما براى حاکمیت اسلام در این کشور - که حاکمیت اسلام متضمن آبادى دنیا و آخرت مردم و اصلاح زندگى مادى و معنوى آنهاست - تا آخر ایستاده‏ایم و هیچ فشارى و هیچ قدرتى نمیتواند در اراده‏ى ما که متکى به اراده‏ى مردم است اثر بگذارد.

    مرگ بر این دولت مردم فریب" متینگ میر حسین و یاران همراه

    نمیدانم سخنان و گفتار رهبری چقدر توانسته شما مخاطب گرامی را در خوب فکرکردن و اندیشیدن برآنچه در حال حاضر وجود دارد ترغیب نماید

     لا اقل کمکی که مقایسه میتواندبکند این است که مارا در به دست آوردن منتخب و اصلح واقعی  همراهی خواهد نمود



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    توهین به مقدسات»
    88/2/23 1:53 ع

     

    امروز  در پایان مراسم مهندس میر حسین موسوی در شیراز ، جوانان با پرچم های ایران و پرچم های دیگر غیر متعارف در بیرون از خیابان اقدام به تکان دادن می نمودند که یک خبرنگار دختر جوان وقتی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رسید با بی احترامی تمام از دست حامل آن کشییده و به زمین انداخت و روی آن پا گذاشت (لگد مال نمود )


     به نقل از وبلاگ خاکی تر از خاک



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     به سخنان مردانی که آمدند خوب توجه کنید. هر کدام برای آمدن به عرصه انتخابات دهم  دلایلی داشتند هر یک  با تمسک به اینکه میخواهند برای مردم کار کنند و برای بهتر شدن وضع معیشت مردم و  عزت  و ابرو بخشیدن به انان بر نامه هایی دارندصحبت کردند. در این میان میر سنجاق شده به اصلاحات خاتمی و منگنه شده به نجات بخشی ایران اعتمادیون ترانه من آمده‏ام را سر می‏دهد و بغض بیست ساله ای که نشد بر سر هیچ کدام از رئیس جمهور های سابق را خالی کند یک باره بر پیکر دولت و کاندیدای رقیب خالی کرد و چه با عزم و مصمم آمده است تا ما را که ملت بی هویت می پندارد را از خواب بیدار کند. و به قول خود هویت و اقتدار نداشته ما ملت بیچاره و بد بخت ذلیل زیر دست دولتهای شرق و غرب را به ما باز گرداند.

    برای آگاهی شما بزرگواران از سخنان سراسر توهین این کاندیدا   در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

      اینگونه خطابه راندن فقط  از طلحه و زبیر برمیآمد که چشم بر روی همه تلاشهای دولت و فرد رئیس جمهور بسته است. آیا این سخنان تنها توهین به یک فرد است و یا یک دولت و یا یک ملت یا یک رهبر؟؟؟ ایشان به کجا روی نهاده اند که اینچنین عدول از خط و راه امام را در پیش گرفته اند. آیا خود از فرمان هشت ماده ای ا مام چیزی میدانی . شمایی که در زمان حیات امام قلبش را می شکنید و بی اعتنا از وی عبور میکنید آیا این باور کردنی است که در میان متینگها دنبال امام میگردی؟ امام در قلب محرومین است امام در قلوب خانواده های شهداست امام در عرق جبین خشک نشدنی مردانی است که  سالها بی وقفه از تلاش برای آبادانی مملکت خویش دست بر نداشتند و خستگی را خجالت زده کرده اند و امام در بلندای نگاه مردی از مردان حق است که مقتدرانه برای عزت مسلمین در جایگاه ولایت سالهاست رنج و  زحمت بسیار متحمل و خواب آرام را از چشم دشمنان دین و قرآن بریده است و با سایه سار وجودش این مردم و این مملکت در عزت و شوکت و اقتدار زندگی کرده اند  و او کسی نیست جزجانشین برحق خمینی کبیر و فرزند و شاگرد صالح ایشان  سید علی خامنه ای.

     شاید بر گوشهای خود پنبه فرو برده است که این همه اشتیاق مردم کوچه و بازار درد کشیده را که برای لحظه ای دیدار رئیس دولت و شخص رئیس جمهور ساعت ها در پشت درهای استادیوم می نشینند و یا در خیابانها کیلومتر ها راه میدوند تا مگر صورت نماینده منتخب خود را ببینند.

    افسوس و هزاران دریغ از این همه جور و زبان آوری.  شمایی که سالها بر روی بی بند و باری و شکستن حریمها  زبان بستید. حال برای باز گرداندن کدام حقوق و کدام حقی آمده اید؟ آیا این خون به دل امام و خانواده شهدا کردن نیست که هر جا گروهی را برای سخنرانی گیر می آورید سعی در زشت کردن چهره دیگران میدارید تا مگر کسی رایی به شما تخصیص دهد.

    بودنها  از آن مردانی است که هر گز سنگرهایشان را ترک نکردند و هر گز فرصت به دشمنان ندادند تا مگر نوامیس و شرف و آبرو یشان لکه دار نشود. آن مردانی که ایستادند و ایستاده قد قامت بستند تا در کورانهای سخت راه کسی جرات تعرض دوباره به ذره ای خاک این سر زمین نکند. آری برادر شاید در رومان دونکیشود غرق شده اید و با  همه توان میخواهید قلعه ای را فتح کنید که در اوهام شما درست شده است. روزگار عجیبی است . هر بار روی حرف امام پا میگذارید و با لگد کوب کردن ارمانهای ایشان سعی در سفید کردن روی خود دارید. بسیار بی محابا دشمنان دین و ایران را خوشحال کرده اید چرا که تمام لغات شما با نا باوری تمام نشات گرفته از سخنان دشمنان ایران است. شمارا چه شده است چرا شعور ملت را زیر سوال میبرید ایا مردم 4 سال خدمت و نو آوری و پیشرفت را ندیده اند و یا شاید عزت و شوکت ایران را بعد از حماسه های بین المللی را با نادیده گرفتند. یا میتوانید از ذهن همه مردم دنیا پاک کنید این همه عزت ایرانی را ندیده اید؟ امروز بلندترین قله های ایمان و شرف و پیشرفت در طول سی سال حکومت ایران اسلامی از آن ملت و دولت ایران است. چرا از پاسخ دادن به جوانان غیرتمند در محافلتان تنها کتک و ضرب و شتم را نصیبشان میکنید .چرا موکلامتان در دانشگاهها وقتی از پاسخ  به سوالات در نا توانند رو به فحاشی و بداخلاقی و تهمت می آورند. از این طرف وقتی به سخنان رئیس جمهور گوش فرا میدهیم جز مردانگی و مروت هیچ نمی شنویم. ایشان خود فرموند که برای دفاع از بنده به دیگران هتاکی و مقابله به مثل نکنید و یا اینکه اشکالات بنده را دفاع نکنید و همچنین فرمودند من راضی نیستم کسی به خاطر بنده به کاندیدای دیگری تعرض کند. این همان شعور و شور و رمز محبوبیت ایشان است. هر چند که بنده معتقدم باید حرفشان را به جان  خرید اما چه میشود کرد که قلم خود به پاسخ انگیخته میشود وقتی جور و بغض و کینه های  بعضی اشخاص را در بر هم زدن جو سالم  را می نگرد.

     که آمد ه است

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    ستاد مجازی حامیان دولت اسلامی دکتر احمدی نژاد

    به حضور دوستان وبلاگ نویس و بزرگواران قلم به دست می رساند برای پر شور تر شدن انتخاب دهم و پویندگی بیشتر و تعامل در بین حامیان خود جوش و مردمی طرفدار دولت اسلامی سایت

    ستاد مجازی حامیان دولت اسلامی دکتر احمدی نژاد توسط گروهی از دوستان فعال و کوشا  رونمایی میگردد . با گذاشتن لوگوی و ثبت وبلاگ های خود را در این سایت و دیگر سایتهای حامی به هر چه پر رنگ تر شدن صحنه انتخابات و تبلیغات منسجم و مردمی تو ام با فرامین خواسته شده ولایت فقیه وهمچنین خواسته دکتر احمدی نژاد که همان روش صحیح تبلیغات  است همکاری نمایید

    در این بخش بیانیه صادره از سایت به حضورتان معرفی میگردد
    بیانیه پایگاه مجازی حامیان دولت اسلامی دکتر احمد نژاد:

    خدایا با نام تو آغاز می کنیم و جز تو پناه و جز درگاهت خانه امنی
    نداریم، پس خودت در این راه پرفراز و نشیب همراه و پشتیبانمان باش.

    امروز که دولت خدمتگزار در پرتو عنایات الهی و حمایت های مردمی توانسته
    است در این مدت چهار سال تحت فشارها و تحریم های زیاده خواهان عالم،
    موانع موجود بر سر راه پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان را یکی پس از دیگری
    رفع کند، متاسفانه در داخل کشور شاهد هستیم که جناح های سیاسی اعم از چپ
    و راست به جای همراهی با دولت و تقدیر و قدرشناسی از این همه افتخار و
    عزتی که دولتمردان دولت اسلامی و در راس آن ها رئیس جمهور محبوب و مردمی
    دکتر محمود احمدی نژاد برای ایران عزیزمان به ارمغان آورده است، هجمه
    سنگین و ناجوانمردانه ای را بر دولت اسلامی وارد آورده اند و همواره در
    تلاشند تا با بزرگنمایی کذب و اغراق آمیز مشکلات، بی برنامگی ها و ضعف
    های گذشته خود را بپوشانند، ما جمعی از دانشجویان آزادی خواه بصورت
    خودجوش بر آن شدیم تا با راه اندازی پایگاه مجازی حامیان دولت اسلامی
    دکتر محمود احمدی نژاد ضمن تلاش برای تحقق برنامه های دولت اسلامی تابشی
    باشیم بر فتنه ها و آشوب های منادیان دروغین واژه های مقدس آزادی و
    سازندگی.

    هدف اصلی ما از راه اندازی این پایگاه:
    - نخست اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای ایجاد شور و نشاط
    انتخاباتی در سطح جامعه و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات

    - و دوم عمل به منویات رئیس جمهور مکتبی و اصولگرایمان مبنی بر نمونه
    بودن سایت ها و هواداران ایشان از نظر اخلاقی و احترام به رقیب می باشد.

    بر همین اساس لازم می دانیم نکاتی را به محضر مبارک مردم شریف ایران و
    علی الخصوص دانشجویان عزیز یادآور شویم:

    الف- این پایگاه صداقت و سرعت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش تحلیل ها
    و مقالات را سرلوحه کار خود قرار می دهد و از این رو همواره می کوشد ضمن
    پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی با رویکردی مردم مدارانه واقعیات جامعه
    را رصد کند.

    ب- همواره تلاش می کنیم ضمن ایجاد نوعی همگرایی و جلوگیری از تشتت در
    فعالیت ها و همکاری سایت ها و وبلاگ های حامی دولت، شرایطی فراهم آوریم
    که تمامی هواداران در این پایگاه از سهمی یکسان با نام حامی دولت اسلامی
    برخوردار باشند و برای برقراری مساوات منتقدان دولت نیز همچون هواداران
    آن امکان فعالیت داشته باشند که هر دو گروه ضمن بر عهده داشتن مسئولیت
    هایی از حقوقی نیز برخوردارند که رعایتش بر همگان واجب است. از این رو
    "تابش نیوز" پس از بررسی مطالب ارسال شده توسط کاربران اقدام به انتشار
    آن ها در سایت می کند.

    ج- این پایگاه می کوشد تا با پوشش اخبار و تحرکات ستادهای رقیب فضای
    عادلانه ای برای سایر کاربران فراهم آورد.

    د- رویکرد ما بر مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه و مخصوصا مقوله انتخابات
    صرفا از سر علاقه و تکلیفی است که احساس می کنیم و نه از روی وظیفه ای که
    گروه یا جناحی خاص بر دوش ما گذاشته باشد.

    پایگاه مجازی حامیان دولت اسلامی دکتر محمود احمدی نژاد
    www.TabeshNews.ir

    email: info@tabeshnews.ir



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی