سفارش تبلیغ
صبا ویژن







این روزها شانتاژ های زیادی بر پیکره نظام جمهوری اسلامی فرود می آید که اگر نبود آگاهی اقشار مختلف و بیداری دلسوزان و موحدان به حق

نظام جمهوری اسلامی و راحت تر بگویم بی ادعا های دردمند این نظام که همیشه در پی حراست و حمایت از دست آوردهای بزرگ و عالیه خون شهدا و مبارزان و غیور مردان و زنان این پهنه از گیتی ، باید نام انقلاب اسلامی و حتی ایران را در صفحات تاریخ جستجو کرد.

هر دم از این رهگذار رهگذری می آید وسخنانی  می راند و داغ دل خویش را به سخنان کج  و معوجی خنک میکند و متعجبیم که چگونه این اعمال و این جهش های ذهنی نا کارآ مد و نا بخردانه بعضی از به اصلاح اندیشمند و مسئولین زورکی در پستهای اشغال شده  حمایتهای رسانه  ملی را هم به دنبال دارد.آیا وقت ان نشده که دیگر خودتان را گول نزنید و دست ازآزار  مردم درد کشیده و مقاوم و صبور ایران بردارید. شما میر زاده هاو سلطان زاده هایی که خود را برای سهم خواهی از این مملکت به هزار آب و آتش میزنید. آخر این هم حدی دارد  و بترسید از عقوبتی که از جانب خدا وند گریبانتان را خواهد گرفت. بنده باید به خانم فائزه هاشمی عرض کنم شما مدعی العموم همه زنان ایران نیستید . شما را چه کسی بر مسند نهاده است که اینچنین وقیحانه به همه ارزشهای می شورید کجا بودید که الان متوجه شده اید مورد تمسخر دنیای غرب بوده اید وکار شما و ظاهرتان مانند رنگ چادرتان مرده است. آیا شما می توانید پاسخ دهید که بعد از سی سال تازه این شکوفایی به خیر سال شکوفایی به سر تان زده و بعد ازآزادی زنان در دوچرخه سواری با بلوز و شلوارک و ظاهر شدن به شکل فجیح  در استادیوم های ورزشی و ایرادات و سخنان خان منشانه شما بر روی تریبون ها و پشت میکروفن هایی که نا بحق اشغال نموده اید دیگر این چه کشفی بود که شما فرموده اید؟

بنده به عنوان یک زن ایرانی و یک فرزند امام از نسل اول انقلاب  مدعی هستم که شما نه تنها به بنده توهینی نکرده اید ، نه تنها به چادر مشکی که میراث مادرم زهراست نتوانستید توهینی بکنید ‍ نه تنها گزافی نتوانستید به زنان با شعور و مومن و خدا پرست دیندار ما بگویید و نه تنها نتوانستید خود را بار دیگر به غربزدگان حامیتان معرفی کنید بلکه شما خود را بیش از پیش مسخره دست ایادی غرب کردید و باید جوابگوی سخنانتان و جوری که تا بحق بر اشغال این جایگاهی که شما داریدباشید.بله اینجا ایران اسلامی است.

اگر مردم و نمایندگان خبرگان رهبری تایین شده از سوی مردم به ریاست فردی اصلح دادند شما حقی ندارید که از جانب ایشان دایه دلسوز تر از مادری برای ما زنان باشید.

در همین جا بنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح بر این برنامه و اینگونه صحبتها را در رسانه ملی خواهانم

لینک خبری رجا نیوز را در ادامه مطلب جستجو کنید

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     بعد از سخنان رهبری و رهنمودهای ایشان واقعا لازم است کاندیدا های ما به آب و آتش بزنند و یا بهتر است بگو یم خود را و حیثیت و گذشته ای که به دید برخی از نسل اولی ها روزگار شکوفایی و اوج ایشان بود مهر و رنگ باطل شدبزنند و  شخصیت خود رابرای همیشه یک عروسک و یا یک ابزار دست تو طئه گران کنند؟

    آیا لازم است اینچنین در بین مردم سخن های ناروا به زبان اوردن و در متینگهایی آنچنانی شرکت جستن؟

    آقایان کجاییید و به کجا می روید ؟

     مگر خود را مقلد امام راحل نمی نامید آیا مگر همین شما نیستید که به کارنامه خود در دوران مسند نشینی دولت وقت افتخار میکردید و مگر  نمی فرمودین ما آماده ایم تا ولی فقیه آنچه که را باید انجام دهیم تذکر بفرمایند و ما خدمت کنیم؟

    به کدامین جهت رفته اید و به کدامین قبله رو کرده اید؟؟

     ای کاش می گذاشتید تصور  این ملت شریف  از شما همچنان به دیده یک خدمتگزار روزهای جنگ   باقی می ماند. و اما امروز به کجا می روید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

     در میتینگ ها به دنبال کدام یاران دوران دفاع مقدس میگردید.

    کجا ست فرزند و مقلدی که  با شعار من پیرو خط امام هستم.

    اینان که برایت هیاهو و کف و سوت و نوای یار یار سر می دهند  همان سربازان امام هستند.

     دلتا ن کمی به حال آبروی ریخته شده خویش بسوزد.  آیا اینان که برایتان اینچنین به رقص و پایکوبی برخاسته اند همان هایی هستند که امام می فرمودند؛ فرزندان خمینی اند.

     و شما برای  رنجهای ایشان از یخ و خواب زمستانی خویش بیدار شده اید؟ و فحش و دشنام به دولت و نظام جمهوری اسلامی را برای خوش آمد شما می گویند.

     بسیار برایتان متاسف شدم.  وقتی مجری برنامه میتینگ فرمودن اگر همه این جوانان هم در خرمشهر بودین حتما شما هم حسین فهمیده ای بودید خنده ام گرفت حسین فهمیده و بی دردی !!!!

    حسین فهمیده و یار دبستانی!!

     حسین فهمیده و این همه بی بند و باری!!!!

     حالا بر فرض محال که دولت ما دولت مزدور و آمریکایی باشد و بخواهد خود را در دامن شرق و غرب بیندازد و بخواهد جوانانش را به جای نمازو درس ودینداری و تلاش و تکاپو  در عرصه های اقتصادی و علمی  به  پای کانالهای رقص و اواز ماهواره ای بکشاند و یا  بخواهد با خراب کردن اصلح خود را با نقاب مهربانانه عشق و محبت و برادری در انظار نشان بدهد و یا با فحاشی به کاندیدای دیگری خودش را  با کلاس و امروزی و به قولی اسلامی امریکایی نشان بدهد و یا با نادیده گرفتن موفقیت های دیگران  دائم به گذشته نه چندان موفق خود مانور داده وبخواهد رای مردم را بدزدد و کلاه سر مردم بگذارد آیا شما مومن مسلمان حق دارید به ریئس این دولت که یکی از کاندیداهای این دوره است توهین و فحاشی در انظار کنید؟؟؟ 

    امیدوارم منظور را فهمیده باشید و الا هیچ!!

     کجا ست فرزند و مقلدی که  با شعار من پیرو خط امام هستم و میخواهد درس استاد را پس دهد.

    اینان که برایت هیاهو و کف و سوت و نوای یار یار سر می دهند  همان سربازان امام هستند.

    دلتا ن کمی به حال آبروی ریخته شده خویش بسوزد.

    سال ها کنار نشستید که یکباره بیاید و خود را اینگونه معرفی کنید؟

     و یا فکر میکنید مردم احمق هستند که با این نفاقی که از خود نشان داده اید به شما رای دهند.

    بهتر نیست به همان  روزهای برگردید و کمی در اعمال خود دقت و تفکرکنید.

     مگر آقای رئیس جمهور نعوذو بالله امام و یا معصوم هستند که اشتباهی نداشته باشد و یا دولتهای کریمه و مفخر قبل هرگز اشتباهی نداشتند .

    ولی چرا از این طرف نگاه نمی کنید.

     که چقدر دراین دولت در بسیاری از بخش هاو حوزه ها به موفقیت های علمی و عملی  شگرفی دست یافته شد .

    آیا این دولت سخت کوش مردم فریب است یا شما برادر ؟ برایتان سخت نگرانم که بد عاقبتی را برای خود رقم می زنید.

    دیگر روزهای تنگی فرهنگ بیداری گذشته است ؛عصر پیشرفت و تکنولژی خبری و سیاسی همراه با عصر یاران آخر زمانی با هم در حال وقوع می باشد .

    کدام یک از شما ازاده های سرافراز خادم به ملت توانست در قلب امریکا با نام و یاد خدا و یاری جستن از نام امام عصر عج انچنان سخنرانی کند و دشمن را در خانه خود و در پیش رو همه جهانیان زیر بزرگترین سوال برد.

    خلاصه شما با این اعمالتان باید علاوه بر پاسخ به خدا و ائمه و شهدا به سوالات این مردم قهرمان هم پاسخ دهید.

    آری برادر  استراتژی شما شکست خورده است برای این چه فکری کرده اید؟

     

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    پیام تسلیت»
    88/2/10 11:48 ع

    انالله و انا الیه راجعون

    وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الأمْوَالِ وَالأنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ *الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ (آیات 155 تا157 سوره بقره)

    با نهایت تاسف و تالًم با خبر شدیم مادر بزرگ محترمه برادر ارجمند

      آقا مرتضی که عضو گروه نویسندگان فصل انتظار و مدیر وبلاگ رمز دشمن شناسی نیز میباشند

     چند روزی  است که به رحمت ایزدی پیوسته اند. لذار وظیفه خود می دانیم تا با ذکر فاتحه ای هدیه

     به روح طیبه این مادر عزیز به حضور دوست بزرگوارمان و خانواده ارجمندشان این مصیبت وارده را تسلیت عرض کنیم .

     امید انکه روح طیبه ایشان در جوار بزرگ بانوی اسلام قرین رحمت الهی گردد.

     و صبر جمیل و اجر جزیل برای برادرمان و خانواده محترمشان از درگاه ایزد منان آرزو مندیم

    ادرس وبلاگ برادر ارجمند مرتضی  در اینجا برای ادای تسلیت دوستان

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    کنکاش در تاریخ به همه اثبات کرده است که آزموده را نباید آزمود. گاهی گاف هایی از برخی منور الفکرها می بینیم که همچنان که دل رهبری را به درد می آورد ما را نیز می آزارد.همیشه رهنمودهای مقام عظمی ولایت مشت محکی بر دهان برخی از دشمان دوست نما بوده و هست . ولی باز از شیطنت این گونه افراد مغرض و منفعل کم نشده است گویا باید هر بار گوشزد شود و هر بار از شکست قبلی ایشان پرده برداری مجدد کرد .

    با اینکه در همه امور سنگ اندازی کردند و در هر جا که دولت تلاشگر به موفقیتی دست یافت اینان چون مار زخمی نیش از آستین <خودی <سر برآورده و زهر خود را پاشیده اند. غفلت و حقارت در برابر دیده گان مردم شریف و غیور حاضر در صحنه جزیی از بخش لاینفک باطن اینان است که هر روز این بر همگان اشکار تر و ملموس تر شده است.

    بخشی از سخنان رهبری به همین رسوایان دوست نما بود که ملت بزرگ ایران با حضور پرشور وصمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند.

    واین نکته ای است که برخی از این دشمنان انگشت اشاره را تا جایی بر ان فرو گذاشته اند که گویا مردم ما خواب زده و یا اینکه رهبریت و نظام را رها کرده اند. ملتی که در طول سی سال و قبل از ان سالهایی در جور و ستم طاغوتیان در مبارزه و در استقامت زبان زده همه عالم و جهانیان شده اند،آیا دشمن از اینچنین مردمی درس نگرفته است ؟که باز هم لبه تیز تیغ خود را در دست گرفته و ابلهانه فریاد حقوق ملت ایران اسلامی را سر میدهد و از این مردم می خواهد که برپای صندوقهای رای نروند و با نظامی که بر گرفته از تلاشها و مجاهدات خود این ملت و دلسوزان خدمتگزارش بنیاد شده است دشمنی ورزند ؟؟؟؟

    زهی خیال باطل که مردم قرمان ما گوش به این یاوه ها بدهند. و یا بعضا با انگشت گذاری بر روی کاندیدا هایی از حس بلند پروازی آنها استفاده کرده و فریب و نیرنگ خود را در وعده های پوچ وتو خالی بر می انگیزد و آنان را وادار به بد اخلاقی ومخدوش سازی چهره کاندیدای دیگری که دشمن از ان بیم و هراس دارد می کند .

    این باعث تاسف است که آب را بر اسیاب دشمن می ریزند و فریب دغل بازی آنان را میخورند. چرا با رقابت سالم به معرفی خود و بر نامه های خود نمی پردازید و چرا باید با نادیده انگاشتن پیروزی و یا محبوبیت دیگران سعی به زیبا سازی رفتار زشت خود می پردازید. باید عرض کنم که دشمن در بدترین شرایط قرار دارد که اینگونه با حجمه قرار دادن دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی سعی در خنثی سازی وجد وشور بپا شده ناشی ازدست یابی به موفقیت های اخیر ملت و دولت ایران نموده است .

    چشمانی که همیشه باز باشد هر گز تحرک دشمن را نادیده نخواهد گرفت و خود را برای نزدیک سازی به آن به هر آب و آتشی نخواهد زد.

    روی صحبت بنده نیز به همان هایی است که صبح تا شب در دفتر شان رفت و آمد هایی است که باعث نا زیبا یی هر چه بیشتر این کاندیداها میشود . شمارا به خدا لحظه ای به خود آیید و بازگشت را ترجیح دهید. در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اینطور شنیدیم که متأسفانه برخی دوستان بی?انصاف و کسانی که جزو ملت هستند و توقع دارند مردم به آنها توجه کنند، با ناسپاسی، علیه ملت حرف می?زنند و با تکرار حرف دروغ دشمن، سلامت انتخابات را زیرسئوال می برند.

    شکافی که دشمن می خواهد در بین ملت و دولت و رهبری ایجاد کند یک حیله و تزویر جدید نیست بلکه دشمن مدت هاست منتظر لحظه ای است تا بدترین ضربات خود را از طریق همین دوستان دهن بین نادان وجاهل بر پیکره نظام وارد کند.دشمن سعی دارد موفقیت های کسب شده را عکس جلوه دهد و با تاسف در سایتی از این دست افراد که با دغل و جابجایی نظر سنجی همین خواسته دشمنان را بکار گرفتند. امروز در تریبونهای خود فریاد سر می دهند که الا یا اهل عالم در ایران آزادی پایمال شده و ما می خواهیم بیایم و آزادی از دست رفته شما را باز گردانیم و با دشمنان هم کلام شده و برصحت انتخابات انگشت شیطنت آمیز گذاشته و می کوبند آنچه را که خود در انجام آن نا توانند.

    با در نظر گرفتن سخنان مقام معظم رهبری که بار دیگر تداوم حضور ملت قهرمان و امت شهید پرور رادر پای صندوقهای رایبه همراه خواهد داشت و از طرفی نیز سرکوب کردن دشمنان داخلی و خارجی را به همراه خواهد داشت .

    در انتها ی سخن به این نتیجه خواهیم رسید که باز هم برای رسیدن به یک پیروزی دیگر باید در پناه سخنان رهبری گوشها و چشم هارا خوب باز کرد وخوب شنیدو خوب دید تا در حماسه ای دیگر به رقم بد خواهان عدالت و غربزده گان بی هویت و همچنین جاهلان و خود فروختگان و بد خواهان و مغبوضین پیروزی های اخیر ملت و دولت کار آمد به جهانیان اثبات کنیم که ما ملت ایران، مومن به همان اسلام و آرمانهای امام و شهدا و دستورات رهبر حکیم انقلاب مقام معظم رهبری هستیم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    این روزها هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم  بیش تر از پیش دست و چهره خیلی از آنهایی رومی شود که یک عمر سنگ خط امام رو به سینه میزدند. یکی نیست به ایشان بگوید شما  چرا از امام و شخصیت بزرگ و والای اایشون برای اثبات سخنان خودتون استفاده می کنید ولی در عمل به آنچه امام برایش مهم بود پشت پا می زنید؟ چرا وقتی نوبت به رقیبتان که از شما در  اقتداو تبری به امام و سیره امام می رسد این همه بخل و غرض بکار می گیرید آخر چرا با این لفاظی های غلط همچنان گذشته می خواهید بر روی دستاور های دولت خدمتگزار و سخت کوش پرده بکشید  تا به اصطلاح خودتان با بی طرفی برخورد کردده باشید و همچنان که فرمودین نمی خواهید بگویید که به که رای می دهید.نباید هم این را اعلام کنید چون خلاف قانون است اما تخریب و زیر سوال بردن و بد اخلاقی چرا؟؟؟؟بی توجهی به رویدادهای بسیار مهم خود نیز بد اخلاقی بزرگی است که این روزها خیلی ها دچار آن شده اند....

      آیا شد در طی دولت نهم همچون دولت  قبل ازآن سخنی در حمایت و تقدیر بر این همه دستاورد بزنید. چقدر  دل باید مقبوض باشد که در مورد حرکت و موج پیروزی ژنو و این همه شکست و افتضاح دشمن صهیون تنها به این بسنده کنید که ....(غربی‌ها در این اجلاس امتحان بدی پس دادند و نشان دادند که شعار حقوق بشر و مبارزه با نژاد پرستی که آنها 30 سال است که در دستور کار خود قرار داده‌اند، تنها در حد حرف است و شعار آنها هیچ اصالتی ندارد) آیا شمادر مقامی نیستید که برای این پیروزی حد اقل چند ثانیه بیشتر بر این مهم صحبت می راندید و پیروز میدان را معرفی میکردید ؟؟؟؟؟ آیا اگر در دولت خودتان این اتفاق رخ می داد چند کنفرانس خبری ترتیب می دادید و خبرنگاران خانم و آقای خارجی را دعوت میکردید و با آن بذله گویی های متداول  پاسخ را با یک شوخی قدرتمندانه نشان می دادید؟؟؟؟

     چه بگویم که غلظت قلب ها مانع از دید حقایق و  رقیب شده است. از شما میخواهیم که درصد آرا دولت خود را با درصد آراء در دوره نهم بررسی بی غرضی داشته باشید آیا این موجب نگرانی است که در صد آرا بیشتر شده است و یا این را مشارکت نداشتن آرا اکثریت می نمامید؟ و اینکه فرمودین مردم را منحرف نکنند بحق حرف زیبایی بود و باید ستود انچه را که فرمودین بله این روزها با منحرف کردن مردم به زمان کوپن و موفقیت های کوپنی می فریبند و یادشان رفته از کی کوپن فروشی و دلال بازی و بازار سیاه درست شد!!!!!!!! باید عرض کنم این یکی و   آن که چه جفایی بر نادیده گرفتن نظر امام در دولت کوپنی رفت را جز افتخارات شان معرفی کنند.

    این هم جدول آماری انتخابات برگزار شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون موجود می باشد طبق امارهای مستندجهت اطلاع

    شما از  سفر کوتا هی که برای زیارت در عتبات عالیات مشرف شدین این همه در خطبه نماز جمعه سخن راندید ولی آیا جای این را نمی دیدن که از دستاوردهای هسته ای و دیپلماتیک هم یادی کنید؟

     لابد هنوز باور ندارید که اکثر کشور های جهان دولت ایران را در به دست اوردن آنچه که تا کنون حرف ان زده میشد موفق دانسته اند تا جایی که دولت آمریکا خود در خواست میدهد که در اجلاس 5+1 شرکت کند  و یا در خواست ارسال بسته های راهبردی اقتصادی ایران می شود.

     موج حرکت نیویورک هنوز از پا ننشسته و هنوز رادیو  وشبکه های تلویزیونی بیگانه دنبال راهی میگردند تا  ضربه ای که توسط رئیس جمهوری دولت ایران خورد  را  خنثی کنند و با تفسیرو تحلیل ارئه میدهند و دنبال راهی میگردند که چگونه از این شکست ذره ای خود را تبرئه کنند.

     گاهی از امام قدس سره  می شنیدیم که انسان وقتی دچار منیت می شود الوده به همه بیماریهای قلب  و روح می شود. اری باور کردم ای معمار انقلاب تو همه چیز را خوب تفسیر و توصیف می نمودی کاش بودی و علی زمان را و یاران  واقعی انقلاب و طلایه داران مردان مرد و ادامه دهندگان سیره شهدا را می دیدی که چطور شبانه روز در به دست اوردن آنچه که از دست رفته بود چگونه تلاش می کنند و در آخر بخل ورزان و کینه توزان نادیده می گیرندشان  تا مگر بر این همه افتخاراتی که به دست آمده چشم حسرت بر بندند. چه میگویم زبانم گر چه این را می گوید اما دلم تو را حاضر و روح بلندت را نظاره گر می بیند  و ما در این راه قدمی جز آنچه که شما برای آن قیام نمودی نمیخواهیم. راست گفتید که هر گاه دشمنان با عصبانیت از شما یاد کنند بدانید شما درست رفتار کرده اید و   راهتان درست بوده و اگر دشمن از شما تمجید و تعریف و جانبداری کرد بدانید کارتان اشتباه بوده و غفلت کرده ایدو از این بترسید.

    راستی چه کسی میداند چرا در تبلیغات خودشان تنها از عکس امام استفاده می کنند نه عکسی که مقام عظمی ولایت و امام در کنار هم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    لینک های خبری مقاله فارس:لطفاً فقط حقیقت را بیان کنید

    دو لت مهر:حق را بگویید!!!!!!!!!!!!!!

    ثبت مقاله در سایت رسانه

    و لینک در سایت رجا نیوز

    لینک در کلمه نیوز



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی